JAGI Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 (editat) La 3 Kituri RK GXW520 pretul scade la 200/kit. Foaie spate Vortex pinion fatza Vortex. Eu am mers cu 954 5000km si am intins lantul RK sub jumate de liniutza. Mersul a fost 4000 numai pista. La R1 2007 am deja 2500km cu RK si am intins de 3 ori lantul, sub 1/3 de liniutza total. Cel mai important, nu a facut burta deloc. Stiu multe moto cu lantzuri DID care fac burta, chiar la mers touring. Sincer, eu mi-am luat RK deoarece era mai ieftin in 2008, a fost nedeliberat, s-a dovedit o alegere buna. A nu se face confuzie la RK intre GXW si alte modele de la RK cum ar fi XSO. Editat Octombrie 5, 2010 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Astept PM de la cei care vor kit de lant sa vedem cand le cumparam, sa stabilim o data de comun acord.Cu cat vor mai multi cu atat mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 (editat) @Dragos1972 - are Dilidache unul de vanzare Editat Octombrie 5, 2010 de Roberte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 (editat) multumesc Roberte am vorbit Editat Octombrie 5, 2010 de dragos1972 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Hai baietii un 954 frumos....cu 115 mil in cap fara intrebari....suna la 0745782439 si vorbim poze se vad mai sus.........baiatul are nevoie de bani de aia pretul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Hai baietii un 954 frumos....cu 115 mil in cap fara intrebari....suna la 0745782439 si vorbim poze se vad mai sus.........baiatul are nevoie de bani de aia pretul asta Accepta o exorcizare? Piulitze, saibe, suporturi originale? Cea mai mare tzeapa la modelele 929 954 poate fi la carterul motorului. Se stie ca partea stinga e prea bombata si la un impact lateral se sparge carterul. " Baietii" le aranjeaza cu juma de carter de la alt motor dar reparatria nu tine prea multi km. Nu o sa gasiti niciodata un carter superior si unul inferior provenind de la motoare separate care la inbinare sa fie in parametrii de fabrica. Carterul se toarna intr-o singura bucata si se taie pe din doua dupa ce e scos din matritza. Daca crapa motorul(vibrochenul, bielele) nu o sa stiti cauza. Sorry, nu e nici cel mai mic apropo pt acest motor, nu-l cunosc. Poate fi o mare ocazie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 (editat) Accepta o exorcizare? Piulitze, saibe, suporturi originale? Cea mai mare tzeapa la modelele 929 954 poate fi la carterul motorului. Se stie ca partea stinga e prea bombata si la un impact lateral se sparge carterul. " Baietii" le aranjeaza cu juma de carter de la alt motor dar reparatria nu tine prea multi km. Nu o sa gasiti niciodata un carter superior si unul inferior provenind de la motoare separate care la inbinare sa fie in parametrii de fabrica. Carterul se toarna intr-o singura bucata si se taie pe din doua dupa ce e scos din matritza. Daca crapa motorul(vibrochenul, bielele) nu o sa stiti cauza. Sorry, nu e nici cel mai mic apropo pt acest motor, nu-l cunosc. Poate fi o mare ocazie. Daca nu era apropo de ce ai scris....asta e ca si cum ti-as sparge gura si dupa aia itit spun sorry nu am vrut.......oricum tipic.....daca e cu 5000 scump dom'le scump da halatu......daca e cu 1000 sotto e furat sau e spart.......nu stiu daca a fost cazut ca nu este al meu dar starea lui nu zice nimic despre asa ceva....in fine! Editat Octombrie 7, 2010 de art Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 stiu 4 954 accidentate la care au fost cu carterele reparate. Dupaia, multa vopsea stralucitoare. Si polishare. Repet, nu e un apropo la aceasta motocicleta, doar atentionez cumparatorii sa se uite la imbinarea carterului superior cu cel inferior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 toti vreti sa scapati de motoare vad prost moment ptr a vinde ceva ..foarte bun pentru a cumpara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 nu are nimeni o rotita de reglaj a cablului de ambreiaj (cea de la maneta) pentru 954? sau o maneta fara levier (am levierul) de 954? sau cineva care are una de 954 si vrea una de 929 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Am eu manetele de frana-ambreiaj stoc de la 954. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tt mann Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 ma poate ajuta cineva cu un sfat? am un 929 si am scos exupul ca se bloca si cablurile si nu stiu daca sa mai umblu si la firele electrice unii zic da unii nu. nu am stat sa caut pe forumurile din afara. ma gandesc ca nu -s singurul care am fct asta. nici nu qam apucat sa mai merg cu ea. consumul cum va fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 eu sunt curios ce performante va avea insa din ce am citit la turatii mici nu vei mai avea cuplu bun.Cand afli pareri sa le scrii si pe aici ca eu cel putin sunt curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Noua mea achizitie Sa vedem cum se descurca pe drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 Pune-i protectie de carbon kevlar la capacul stinga motor. Plus 3-4 mm de silicon intre capac si protectie. Partea stinga a motorului e prea expusa, e cel mai mare neajuns. Daca gasesti o pompa de frina de la un K5-K10, R1 04 2010, monteazo cu incredere, vei avea o frina mai dozabila, cea stock e prea ON OFF. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Multumesc Jagi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Noua mea achizitieSa vedem cum se descurca pe drum o achizitie foarte buna! felicitari si sa o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Ceva yummy pt 954 - suport de toba care inlocuieste suportul de scarita pasager. Pot face pt orice model cu toba laterala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 S-a mutat bursa aici sa inteleg....frumos....etic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 S-a mutat bursa aici sa inteleg....frumos....etic are careva o rotita de reglaj a intinderii cablului de ambreiaj (de la maneta de ambreiaj bineinteles) de 954? nu are nimeni o rotita de reglaj a cablului de ambreiaj (cea de la maneta) pentru 954? sau o maneta fara levier (am levierul) de 954? sau cineva care are una de 954 si vrea una de 929 ? Comunitatea Motociclistilor din Romania > Bursa > Cumparari > Piese de schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Ok deci nu am voie sa intreb daca are cineva o chichita de piesa care se gaseste doar pe 900RR (in postura de posesor de acest tip de motocicleta) si am voie sa vand PIESE ca si bisnitar sau cum sa numesc... Daca ar fi sa ma iau dupa logica ta tu nu prea ai de ce sa mai scrii pe topicul asta, deocamdata esti wannabe posesor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 De fapt, eu n-am avut niciodata motor, n-am nici A-ul. Doar ma bag in seama pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 relax dudes... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 (editat) ZLD, acel suport este facut de mine, deci termenul "bisnitar" este gresit folosit Bisnitar este sa cumperi eftin dintr-o parte si sa vinzi mai scuNp in alta parte. Adica negustorie carevasazica. Daca doresti sa folosesti motocicleta doar tu, fara pasager, poti scoate scaritele spate si suporturile dar vei avea nevoie de un alt suport. Asta daca nu decizi ca este ok suportul de scarita dreapta. Dupa mintea mea este cam mare, greu si urat. Pot sa fac si altele, nu doar unul Editat Octombrie 31, 2010 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Salutare !!! stie cineva cauciuc .SH. de fata pentru Cbr 900 RR Din-95 120/70/16 .la pret bun ????? ASFALT USCAT ;D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.