Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In sfarsit ceva activitate si pe topicul asta odata cu venirea frigului :laugh:

Vine momentul sa bag motorul la iernat si sa ma gandesc la ce upgrade-uri ii pot face pana in primavara.Intre timp am descoperit ceva ciudat la amortizorul meu de ghidon Arrow si anume ca face un zgomot ciudat cand lucreaza ca si cum ar avea nisip in el (ma refer la sunet, nu ca ar avea).Ulei nu scapa, reglajele merg normal (opune rezistenta in functie de reglaj) insa ar vrea sa stiu daca mai are cineva modelul asta si daca se aude la fel.Am mai avut un WP si nu se auzea asa...

Jagi daca se poate te rog sa nu ma sfatuiesti sa merg fara amortizor de ghidon :laugh:

Stau-de-6 am vazut ca te-ai legat de ce am scris eu mai demult, eu doar am facut o comparatie atunci nu era aia intentia.Sper sa revii pe 2 roti cat mai curand cu ce model iti place tie 954/1000rr :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca veniti la cluj poate ne intalnim la o bere! Va astept cu mare drag si iarna si vara la o poveste :).

 

Legat de 954 VS 100RR as spune ca pt pasager 954 e mult mai bun. Toata lumea zice ca superbikes nu sunt pt pasageri din cauza pozitiei si riscului. Dume faine astea dar prietena nu ma lasa sa ma duc singur si vine cu mine chiar si la iesiri de ~500 km pe zi. Cu 1000 km pe zi prin Europa se descurca mai greu.954 mi se pare ultimul superbike capabil de sport touring fara sa iti omoare spatele si incheieturile ca prietena o pot imprastia la fel de bine si pe un virago de 250 sau un RT1200.

 

Apropo, ma bate tare gandul sa cumpar sau sa fac niste passenger grips ce se pot monta si demonta de pe rezervor.

http://www.louis.de/_400bdcf0851b0663ada82...tnr_gr=10019979

 

http://thekneeslider.com/archives/2008/06/...rtbike-handles/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit ceva activitate si pe topicul asta odata cu venirea frigului :laugh:

Vine momentul sa bag motorul la iernat si sa ma gandesc la ce upgrade-uri ii pot face pana in primavara.Intre timp am descoperit ceva ciudat la amortizorul meu de ghidon Arrow si anume ca face un zgomot ciudat cand lucreaza ca si cum ar avea nisip in el (ma refer la sunet, nu ca ar avea).Ulei nu scapa, reglajele merg normal (opune rezistenta in functie de reglaj) insa ar vrea sa stiu daca mai are cineva modelul asta si daca se aude la fel.Am mai avut un WP si nu se auzea asa...

Jagi daca se poate te rog sa nu ma sfatuiesti sa merg fara amortizor de ghidon :laugh:

Stau-de-6 am vazut ca te-ai legat de ce am scris eu mai demult, eu doar am facut o comparatie atunci nu era aia intentia.Sper sa revii pe 2 roti cat mai curand cu ce model iti place tie 954/1000rr :)

 

Am mers la circuit, adica deschis gazul maxim, cu 954, R1/2000 si R1/2007. Mi-au mai dat prietenii 600rr/2007, R6 de Europene a lui Pascota, 1000RR/2008 si 1000rr/2004. Pot sa spun ca cea mai predispusa la voblare e 954, practic trebuia sa intaresc la 12-15 clickuri Hyperpro-ul. Cu R1 merg la 7-8 click-uri.

Practic, cind mi-am luat 954 intentionam sa-mi iau un R1/2000, fostii raideri de R1 m-au speriat cu centrul de greutate al R1 pe spate si tendintza de voblaj. M-au speriat atit de tare ca am rejectat ideea de R1. 4 ani mai tirziu cind am incalecat intimplator R1 2000 mi-am dat seama ca totul e folclor, 954 este FOARTE periculoasa fara amortizor de directie, se ridica prea usor pe-o roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers la circuit, adica deschis gazul maxim, cu 954, R1/2000 si R1/2007. Mi-au mai dat prietenii 600rr/2007, R6 de Europene a lui Pascota, 1000RR/2008 si 1000rr/2004. Pot sa spun ca cea mai predispusa la voblare e 954, practic trebuia sa intaresc la 12-15 clickuri Hyperpro-ul. Cu R1 merg la 7-8 click-uri.

Practic, cind mi-am luat 954 intentionam sa-mi iau un R1/2000, fostii raideri de R1 m-au speriat cu centrul de greutate al R1 pe spate si tendintza de voblaj. M-au speriat atit de tare ca am rejectat ideea de R1. 4 ani mai tirziu cind am incalecat intimplator R1 2000 mi-am dat seama ca totul e folclor, 954 este FOARTE periculoasa fara amortizor de directie, se ridica prea usor pe-o roata.

Pe circuit nu stiu cum e insa la stand up wheelie fara amort de ghidon cand am pus roata fata jos am patit de cateva ori sa imi vobleze extrem (stanga dreapta maxim,cateva secunde bune) si pana nu am lasat-o sa incetineasca ea singura nu s-a oprit din voblaj, am scapat ca prin minune :) .Mi s-a mai intamplat sa vobleze usor la denivelari peste care am trecut cu mana in gaz insa destul de controlabil.Cu amortizorul montat nu am avut probleme niciodata, poate o tendinta sa vobleze in unele situatii care s-a pierdut imediat fara sa imi dea emotii.

 

Deci cum fac si eu cu Arrow-ul? l-as desface sa ii schimb si uleiul.Sfaturi ceva?a mai facut cineva?

Editat de ZLD_moto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate doua din alea de 1000 RR? :)
Parca-ti revii... happy-052.gif

 

 

Stau-de-6 am vazut ca te-ai legat de ce am scris eu mai demult, eu doar am facut o comparatie atunci nu era aia intentia.Sper sa revii pe 2 roti cat mai curand cu ce model iti place tie 954/1000rr :)
peace-0010.gif tchin-tchin.gif

 

 

Daca veniti la cluj poate ne intalnim la o bere! Va astept cu mare drag si iarna si vara la o poveste :P.
Gata! S-a gasit omul de legatura. cool03.gif
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le mai schimbi mult draga?

si eu am dileme ..nush cu ce sa ma dau la anu, vazand ca nu reusesc sa vand nici o mobra ..nici r6 nici k8 750

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un amortizor de ghidon HYPERPRO RSC 25 De Reglaje Complect Functionabil Granatie Verbala pe viata ofer :D Eu l-am avut pe 954 dar daca motocicleta sa dus fara el il vand cred ca se potriveste si pe 929...

Si se pare ca sa incheiat seria de 900rr ieri am dat cel de-al 2-lea 954 pe care il mai aveam :) acum sa vedem ce mai urmeaza sper 1000rr 06 sau k8

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un amortizor de ghidon HYPERPRO RSC 25 De Reglaje Complect Functionabil Granatie Verbala pe viata ofer :D Eu l-am avut pe 954 dar daca motocicleta sa dus fara el il vand cred ca se potriveste si pe 929...

Si se pare ca sa incheiat seria de 900rr ieri am dat cel de-al 2-lea 954 pe care il mai aveam :) acum sa vedem ce mai urmeaza sper 1000rr 06 sau k8

 

Cit ceri pe el? jagib1972, da un semn ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un amortizor de ghidon HYPERPRO RSC 25 De Reglaje Complect Functionabil Granatie Verbala pe viata ofer :D Eu l-am avut pe 954 dar daca motocicleta sa dus fara el il vand cred ca se potriveste si pe 929...

Si se pare ca sa incheiat seria de 900rr ieri am dat cel de-al 2-lea 954 pe care il mai aveam :) acum sa vedem ce mai urmeaza sper 1000rr 06 sau k8

 

Cit ceri pe el? jagib1972, da un semn ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de amortizoare de ghidon, azi l-am desfacut pe al meu Arrow sa vad in ce stare e uleiul si l-am gasit cam negru si cu niste particule ff fine de aluminiu (nu le prind cu magnetul).Amortizorul functioneaza super ok,nu pierde ulei si duritatea pe reglaje e in parametrii doar ca facea un zgomot ca si cum ar fi avut nisip in el in momentul in care il miscam, sper ca daca shimb uleiul scap de belea.Acuma vine problema cu procuratul uleiului, ce ulei se pune si de unde ?Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de amortizoare de ghidon, azi l-am desfacut pe al meu Arrow sa vad in ce stare e uleiul si l-am gasit cam negru si cu niste particule ff fine de aluminiu (nu le prind cu magnetul).Amortizorul functioneaza super ok,nu pierde ulei si duritatea pe reglaje e in parametrii doar ca facea un zgomot ca si cum ar fi avut nisip in el in momentul in care il miscam, sper ca daca shimb uleiul scap de belea.Acuma vine problema cu procuratul uleiului, ce ulei se pune si de unde ?Multumesc

 

Daca continui cu uleiul contaminat, pilitura de metal acctioneaza ca un smirghel, roade segmentul de pe piston, cel care face practic compresie, incet si sigur i-si pierde duritatea , nu va mai avea compresie. Nu stiu daca Arrow vinde separat segmentul, e o piesa simpla de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca continui cu uleiul contaminat, pilitura de metal acctioneaza ca un smirghel, roade segmentul de pe piston, cel care face practic compresie, incet si sigur i-si pierde duritatea , nu va mai avea compresie. Nu stiu daca Arrow vinde separat segmentul, e o piesa simpla de tot.

Am schimbat uleiul si acum e ca nou, are compresie normala si nici nu mai face zgomotul ala ca si cum ar avea nisip in el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...