Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

La 3 Kituri RK GXW520 pretul scade la 200/kit. Foaie spate Vortex pinion fatza Vortex. Eu am mers cu 954 5000km si am intins lantul RK sub jumate de liniutza. Mersul a fost 4000 numai pista. La R1 2007 am deja 2500km cu RK si am intins de 3 ori lantul, sub 1/3 de liniutza total.

Cel mai important, nu a facut burta deloc. Stiu multe moto cu lantzuri DID care fac burta, chiar la mers touring. Sincer, eu mi-am luat RK deoarece era mai ieftin in 2008, a fost nedeliberat, s-a dovedit o alegere buna.

A nu se face confuzie la RK intre GXW si alte modele de la RK cum ar fi XSO.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hai baietii un 954 frumos....cu 115 mil in cap fara intrebari....suna la 0745782439 si vorbim poze se vad mai sus.........baiatul are nevoie de bani de aia pretul asta

 

Accepta o exorcizare? Piulitze, saibe, suporturi originale? Cea mai mare tzeapa la modelele 929 954 poate fi la carterul motorului. Se stie ca partea stinga e prea bombata si la un impact lateral se sparge carterul. " Baietii" le aranjeaza cu juma de carter de la alt motor dar reparatria nu tine prea multi km.

Nu o sa gasiti niciodata un carter superior si unul inferior provenind de la motoare separate care la inbinare sa fie in parametrii de fabrica. Carterul se toarna intr-o singura bucata si se taie pe din doua dupa ce e scos din matritza. Daca crapa motorul(vibrochenul, bielele) nu o sa stiti cauza.

 

Sorry, nu e nici cel mai mic apropo pt acest motor, nu-l cunosc. Poate fi o mare ocazie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Accepta o exorcizare? Piulitze, saibe, suporturi originale? Cea mai mare tzeapa la modelele 929 954 poate fi la carterul motorului. Se stie ca partea stinga e prea bombata si la un impact lateral se sparge carterul. " Baietii" le aranjeaza cu juma de carter de la alt motor dar reparatria nu tine prea multi km.

Nu o sa gasiti niciodata un carter superior si unul inferior provenind de la motoare separate care la inbinare sa fie in parametrii de fabrica. Carterul se toarna intr-o singura bucata si se taie pe din doua dupa ce e scos din matritza. Daca crapa motorul(vibrochenul, bielele) nu o sa stiti cauza.

 

Sorry, nu e nici cel mai mic apropo pt acest motor, nu-l cunosc. Poate fi o mare ocazie.

Daca nu era apropo de ce ai scris....asta e ca si cum ti-as sparge gura si dupa aia itit spun sorry nu am vrut.......oricum tipic.....daca e cu 5000 scump dom'le scump da halatu......daca e cu 1000 sotto e furat sau e spart.......nu stiu daca a fost cazut ca nu este al meu dar starea lui nu zice nimic despre asa ceva....in fine!

Editat de art
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu 4 954 accidentate la care au fost cu carterele reparate. Dupaia, multa vopsea stralucitoare. Si polishare.

 

Repet, nu e un apropo la aceasta motocicleta, doar atentionez cumparatorii sa se uite la imbinarea carterului superior cu cel inferior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poate ajuta cineva cu un sfat? am un 929 si

am scos exupul ca se bloca si cablurile si nu stiu daca sa mai umblu si la firele electrice

unii zic da unii nu. nu am stat sa caut pe forumurile din afara. ma gandesc ca nu -s singurul care am fct asta. nici nu qam apucat sa mai merg cu ea.

consumul cum va fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune-i protectie de carbon kevlar la capacul stinga motor. Plus 3-4 mm de silicon intre capac si protectie. Partea stinga a motorului e prea expusa, e cel mai mare neajuns. Daca gasesti o pompa de frina de la un K5-K10, R1 04 2010, monteazo cu incredere, vei avea o frina mai dozabila, cea stock e prea ON OFF.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mutat bursa aici sa inteleg....frumos....etic
are careva o rotita de reglaj a intinderii cablului de ambreiaj (de la maneta de ambreiaj bineinteles) de 954? :laugh:
nu are nimeni o rotita de reglaj a cablului de ambreiaj (cea de la maneta) pentru 954? sau o maneta fara levier (am levierul) de 954? sau cineva care are una de 954 si vrea una de 929 ? :D
Comunitatea Motociclistilor din Romania > Bursa > Cumparari > Piese de schimb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok deci nu am voie sa intreb daca are cineva o chichita de piesa care se gaseste doar pe 900RR (in postura de posesor de acest tip de motocicleta) si am voie sa vand PIESE ca si bisnitar sau cum sa numesc...

 

Daca ar fi sa ma iau dupa logica ta tu nu prea ai de ce sa mai scrii pe topicul asta, deocamdata esti wannabe posesor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZLD, acel suport este facut de mine, deci termenul "bisnitar" este gresit folosit :laugh: Bisnitar este sa cumperi eftin dintr-o parte si sa vinzi mai scuNp in alta parte. Adica negustorie carevasazica.

Daca doresti sa folosesti motocicleta doar tu, fara pasager, poti scoate scaritele spate si suporturile dar vei avea nevoie de un alt suport. Asta daca nu decizi ca este ok suportul de scarita dreapta. Dupa mintea mea este cam mare, greu si urat. Pot sa fac si altele, nu doar unul :D

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...