Stau-De-6 Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 oho....bravo maestre!si motorul ce vine sa fie intr-un ceas bun si sa te duca cel putin cat te-a dus broscuta. Doamne-ajuta! pacat ca unpic tarzior man, am dat 954-n 2mii... mi-ar fi parut bine sa ajunga pe la tg. mures...nu ca acum ar fi ajuns unde nu trebe'...bafta Pe langa motorul tau, este tentant si motorul lui mac dar banii pe care i-am luat de pe Broscuta sunt "la pastrat" pana la primavara. Deci, nu pot decat sa stau si astept. P.S. Bine-ai revenit acasa! Sa ne spui cum s-a comportat Busa. sper sa mai intri pe acest topic, in caz contrar vei fi penalizat Intru, nu e problema. Mai mult de atat, in 2-3 saptamani vin iar la Brasov. Poate esti prin zona sa bem un ceai. Te sun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shreck Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Salut,am de vanzare o aripa fata si un parbriz pentru 929>Relatii la telefon 0762 681 692/BUCURESTI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 @Nicu - e foarte posibil sa fiu pe acolo,dar numai in uikend..vedem @zld - si io trebe sa schimb kit-ul de lant, insa vreau 15-45 in loc de 16-42, sunt curios de diferenta; in rest as mai schimba io multe dar nu vreau sa mai bag bani in motoreta asta, vreau sa imi iau ceva de 600 si sa o fac incet,incet de pista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 @zld - si io trebe sa schimb kit-ul de lant, insa vreau 15-45 in loc de 16-42, sunt curios de diferenta; in rest as mai schimba io multe dar nu vreau sa mai bag bani in motoreta asta, vreau sa imi iau ceva de 600 si sa o fac incet,incet de pista Dupa o discutie avuta cu Jagi ma gandesc si eu tot mai mult la asta, insa in principal vreau sa trec pe 520 cu pinioane din aluminiu iar cu schimbatul rapoartelor ma mai gandesc...poate luam in acelasi timp kit-ul de lant si scapam mai ieftin macar cu transportul..asta daca vrei sa iei de la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Salutari, baieti!Am vandut astazi Broscuta. Ii multumesc pe aceasta cale ca a avut grija de mine. Desi a fost primul meu motor, am reusit sa-l tin cu rotile pe asfalt. Sper ca viitorul posesor sa fie entuziasmat cel putin cat am fost eu cu acest motor. L-am dat la un fost posesor de Blade, el a mai avut un 929. Pana in primavara o sa-mi vad de ale mele, urmand ca atunci sa-mi iau un motor de-un litru, 2003-2005. Multumesc tuturor pt sfaturile pe care le-am primit aici. Mai jos si primul meu post pe acest topic, cu SC28-ul din '98. Hai sa-ti dau un 954 Imi dai o parte acum (ca sa achit avansul la enduro) si restul la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Dupa o discutie avuta cu Jagi ma gandesc si eu tot mai mult la asta, insa in principal vreau sa trec pe 520 cu pinioane din aluminiu iar cu schimbatul rapoartelor ma mai gandesc...poate luam in acelasi timp kit-ul de lant si scapam mai ieftin macar cu transportul..asta daca vrei sa iei de la el. pai am putea sa facem combinatia,dar io nu stiu exact cand o sa fac mutarea...tu pe cand ai vrea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 in rest as mai schimba io multe dar nu vreau sa mai bag bani in motoreta asta, vreau sa imi iau ceva de 600 si sa o fac incet,incet de pista Vezi ca mai are mac si un R6. Hai sa-ti dau un 954 . Imi dai o parte acum (ca sa achit avansul la enduro) si restul la primavara Ti-am vazut motorul pe bikeshop. Imi facea cu ochiu', cu atat mai mult cu cat spui ca ne-am putea intelege. Dar, dupa cum am spus, banii ce i-am luat pe Broscuta sunt "investiti" pana la primavara. Nu-i mai am nici pe ãia. Asa ca pana vine iar caldura, o sa ma dau pe forum si cu genunchiu' pe jos prin sufragerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 pai am putea sa facem combinatia,dar io nu stiu exact cand o sa fac mutarea...tu pe cand ai vrea? Eu nu am nici o graba, mai trag de kit-ul asta pana o bag la iernat deci as vrea pana la inceputul sezonului viitor sa am kit-ul cumparat...ramane sa vorbim pe PM ce si cum ca poluam pe aici topicul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Eu nu am nici o graba, mai trag de kit-ul asta pana o bag la iernat deci as vrea pana la inceputul sezonului viitor sa am kit-ul cumparat...ramane sa vorbim pe PM ce si cum ca poluam pe aici topicul... Kit de lant... mmm. Am ceva bunatati EK daca esti hotarat. Pretul e bun bun si montajul e inclus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Kit de lant... mmm. Am ceva bunatati EK daca esti hotarat. Pretul e bun bun si montajul e inclus pai in cazul asta astept o oferta sa vad daca o bate pe cea a lui Jagi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Discutam in particular Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Am bagat in nitro x fuel commander intr-un 954 din 2002....si a papat 4.5 la 190 constant........si la 220 se limita adica numia merge deloc si arata 8 litri la viteza aia....acuma am sa-l incerc pe 50% si revin cu detalii........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Eu nu am nici o graba, mai trag de kit-ul asta pana o bag la iernat deci as vrea pana la inceputul sezonului viitor sa am kit-ul cumparat...ramane sa vorbim pe PM ce si cum ca poluam pe aici topicul... Bai nene vreau sa-l schimb si eu in iarna acum dar vreau sa trec de la 530 la 520 si undeva la 15 cu 44-48 daca va hotorati dati un pm ca ma bag si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Bai nene vreau sa-l schimb si eu in iarna acum dar vreau sa trec de la 530 la 520 si undeva la 15 cu 44-48 daca va hotorati dati un pm ca ma bag si eu... si eu vreau sa trec la 520.Ramane sa vorbim, ma interesez insa deocamdata am niste oferte de la Cesar si de la Jagi, trebuie sa fac un calcul exact si sa vad cum iesim mai convenabil.Va tin la curent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 (editat) Revin....am schimbat harta pe nitro-x-ul meu pe 100% si a bagat 325la ora..........asta da...nu m-am asteptat......traiasca chipurile!!!1 Editat Septembrie 30, 2010 de art Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 vb serios? ca am tot citit pe net si parerea generala este ca astea practic nu fac nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 vb serios? ca am tot citit pe net si parerea generala este ca astea practic nu fac nimic. eu ma abtin, nu vreau sa fiu rautacios si altfel chiar nu pot raspunde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 eu ma abtin, nu vreau sa fiu rautacios si altfel chiar nu pot raspunde... Hai mah ce naiba....raspunde cum vrei tu...la cate tampenii citesc pe forum am si eu voie sa mai scriu una doua...........la viteza nu schimba nimic....dar consumul scade cum scade si puterea...dar ce nu face omul in vreme de criza!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Hai mah ce naiba....raspunde cum vrei tu...la cate tampenii citesc pe forum am si eu voie sa mai scriu una doua...........la viteza nu schimba nimic....dar consumul scade cum scade si puterea...dar ce nu face omul in vreme de criza!!!! Pe scurt e ca si cum ar fi pe carburatie si i-ai pune un jigler mai putin permisiv .In alta ordine de idei, nici o harta nu va fi mai buna decat cea stock aflata in ECU din moment ce modificarile tehnice sunt minore (un filtru de aer si o finala).Daca te apuci sa pui chestii serioase pe ea, sa schimbi/modifici piese din motor atunci vei avea nevoie si de o harta potrivita pentru ca deja ce ai tu in motor nu mai coincide cu ce scrie in manualul motorului tau.Cat timp ne dam pe strada preponderent o chestie de genul asta nu o sa faca nimic bun iar daca vreti putere mai multa cel mai avantajos e sa vinzi actualul motor si sa cumperi ceva mai puternic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 325 normal ca nu prinde... acuma ma scuzati ca nu am formulat concret. dar am presupus ca se refera la o diferenta simtitoare la acceleratie sau cuplu, eventual poate simte si ceva viteza in plus. acuma nici 14 ani nu am. am inteles si principiul. am priceput si ca este usor sa induci pe cineva in eroare care nu stie exact cum functioneaza engine managementul. eram doar curios pentru ca descrierea lor pe ebay (adica dumele de marketin par destul de convingatoare). atat. am vrut sa stiu daca omul chiar a simtit diferenta la mers. sau cine stie... poate chiar am crezut ca bladeul chiar mananca busa dupa prostirea maparii de fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 325 normal ca nu prinde... acuma ma scuzati ca nu am formulat concret. dar am presupus ca se refera la o diferenta simtitoare la acceleratie sau cuplu, eventual poate simte si ceva viteza in plus. acuma nici 14 ani nu am. am inteles si principiul. am priceput si ca este usor sa induci pe cineva in eroare care nu stie exact cum functioneaza engine managementul. eram doar curios pentru ca descrierea lor pe ebay (adica dumele de marketin par destul de convingatoare). atat. am vrut sa stiu daca omul chiar a simtit diferenta la mers. sau cine stie... poate chiar am crezut ca bladeul chiar mananca busa dupa prostirea maparii de fabrica. Nu are cum sa manance busa.........de simtit simt.....are 15 harti sau poziti eu am folosit la 5% si mai mult de 220 nu merge si papa 8 litri la viteza aia......nu face nimic...este o rezistenta care se pune la IAT sensor si prosteste compu cu gradele aerulu acre intra in el........sa vedem oricum la liniute nu am sanse..amn 110 kg deci raman curvele ammmmmmmmmm curbele ma scuzati!:: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 325 normal ca nu prinde... acuma ma scuzati ca nu am formulat concret. dar am presupus ca se refera la o diferenta simtitoare la acceleratie sau cuplu, eventual poate simte si ceva viteza in plus. acuma nici 14 ani nu am. am inteles si principiul. am priceput si ca este usor sa induci pe cineva in eroare care nu stie exact cum functioneaza engine managementul. eram doar curios pentru ca descrierea lor pe ebay (adica dumele de marketin par destul de convingatoare). atat. am vrut sa stiu daca omul chiar a simtit diferenta la mers. sau cine stie... poate chiar am crezut ca bladeul chiar mananca busa dupa prostirea maparii de fabrica. nu te subestima nimeni stai linistit... Mesaj completat Nu are cum sa manance busa.........de simtit simt.....are 15 harti sau poziti eu am folosit la 5% si mai mult de 220 nu merge si papa 8 litri la viteza aia......nu face nimic...este o rezistenta care se pune la IAT sensor si prosteste compu cu gradele aerulu acre intra in el........sa vedem oricum la liniute nu am sanse..amn 110 kg deci raman curvele ammmmmmmmmm curbele ma scuzati!:: chiar si cu prostirea senzorului nu stiu cat de benefic e pentru motor.Eu am mers odata pe autostrada constant 130-140 si am scos sub 6%, asta da power management A si inca ceva, nu va luati dupa consumul afisat pe bord pt. ca de multe ori este eronat si plus de asta el reprezinta consumul instant, nu media.Cea mai sigura metoda este cea cu regula de 3 simpla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Consumul De pe bord.... A incerkat Cineva sa mearga cu X viteza si so scoata pe liber sa mearga la relantiu sa vedeti ca indicatorul de consum isi skimba proportia dupa viteza de rulare si nu are treaba cu turatia motorului.... deci cu alte cuvinte el arata ceva ce eu nu pot intelege .... Eu folosesc o foaie de 70 dinti la un 954 cu treapta a 2 undeva la 60 ora am 10 mii de ture nu cunosc consumul dar este foarte mare si vreau sa spun ca ce indica ala pe un 954 cu 16-42 adica stok indica si la mine acum cu 15-70 daia zic eu cred ca se ia dupa viteza de rulare si nu dupa turatia motorului asa am aflat eu de chestia cu lasatul la liber. Apropo Bai nene VAND un 954 Stoc Tipla sa pus prafu cat casa pe el.. ii trebui baterie nu am mai fost pornit din aprilie Care vrei moto pt la anu..!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 se pare ca se organizeaza in uikendul 23-24 Oct un Racing weekend la Serres: /index.php?showtopic=588743 m-a sunat un prieten sambata si m-a chemat acolo... nu aveam in plan asa ceva din pct de vedere financiar dar cred ca o sa fac un efort mic si o sa merg se mai baga cineva cu Blade-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 salutare sunt in cautari de un 954,nu ma intereseaza altceva in principiu caut ceva stok(in afara de toba,care poate fi si aftermarket) si nu vreau combinatia alb bleumarin in mare am citit topicul si am vazut cam care sunt problemele,dar daca mai aveti ceva sfaturi sunt bine venite sper sa ne mai "vedem" pe aici Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.