dopeman1979 Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 (editat) Eu il las pe mecanicul meu s-o faca, chiar daca as putea si eu, dar ma simt mai bine asa. Am vazut si eu procedura cu furtunul, chiar functioneaza. Editat August 12, 2007 de dopeman1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Partea nasoala e ca faza sa intamplat exact la inceput de concediu cand vroiam sa plec cu mobra din Buc/RO Din cate am inteles de la lume sunt 3 variante: 1) Schimbare chiuloasa (Demontat motorul, refacuta distributia .. bataie mare de cap si costuri enorm de mari) 2) Dat jos chiuloasa si bucsat 3) Dat filet peste cel vechi (Din cate am vazut sunt dusi doar primii pasi de la filet, presupun ca filetul are lungimea de 1,5 - 2 cm) In principiu Luni incerc varianta 3 (cu ajutorul unui strungar) .. sa vedem daca functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 daca vrei sa tii motorul asta profita si fa'ti si distributia lant si intinzator nou si esti pregatit ptr alti 100mii km cu cbr'ul tau cu sig filetul se rezolva, ai sa vezi cum zici tu, probabil s'a stricat doar la inceput, in profunzime fiind bun bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 merci mac ... sper sa-mi fac timp si sa ajung si prin timisoara in viitorul apropiat! pana atunci insa toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 (editat) las ca ajungi tu intr'o buna zi si pe aici ramai peste noapte ..sa putem bea hihi ieri am scos "printesa" la plimbare ..drumurile sunt varza, pline de praf si derapeaza des la iesirile din curbe de deschizi mai violent .. nu tine bine asfaltul ca in italia...acolo derapam doar pe apa mai mult de atat imi pare rau de amortizatorul meu posterior racing...ca'l foooot pe coclaurile astea cine stie cand o mai vedea el pista Editat August 13, 2007 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 mac, no offence, dar te-ai nascut in Italia, de nu stii cum sunt drumurile la noi???? La ce te asteptai, sa avem drumuri ca in occident, daca am intrat in UE??? No way man...atata timp cat muncitorii de la drumuri fura non-stop si astfel in loc de 30 de saci de asfalt sau ce pun ei acolo (nu ma pricep) pun doar 15, ca deh, asa se procedeaza la romanica. Au fost o groaza de reportaje cu camera ascunsa care au evidentiat asta: muncitorii de la drumuri vand ziua in amiaza mare si la oricine materiale, ca sa mai faca si ei un ban "cinstit". Sefii de santier (sau de grup) isi iau si ei parte, si uite asa ies drumurile europene din Romania. Firma de constructii isi ia banu, o doare la bascheti ca in 5 luni e plin de gropi drumul pe care tocmai l-au refact....Si e doar in avantajul lor, ca mai prind un contract peste 5 luni, iar ies bani, si uite asa... e un cerc vicios. Si daca mai pleaca multi romani in Italia....tot asa o sa fie si drumurile lor in curand . Eh, glumesc, dar ....nu se stie, daca o sa am dreptate???!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 stai linistit ca lucreaza multi romani la drumuri in italia, am cunoscut personal 2 ..se munceste ..nu se glumeste. nu e vba ca nu imi aminteam..dar drumurile care anul trecut cand am fost erau bune..acum sunt varza..ondulate si petecite peste tot.. las ca facem bani si mergem la vecini prin piste (sunt optimist) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 las ca facem bani si mergem la vecini prin piste (sunt optimist) Yep, that's the spirit man! Exact la asta ma refeream in postul anterior, la drumurile pe care le stiai tu bune....si care in cateva luni le gasesti praf. Sa zicem ca anul asta au avut o scuza cu canicula care a inmuiat serios asfalt, iar daca a fost tranzitat de masini cu gabarit mare...e clar cum sunt. La fel este si soseaua de centura a Bucurestiului, exact ca ulitele dintr-un sat de munte, dupa ploaie. Santuri in care iti intra jumate de roata, si care te arunca pe unde vor muschii lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 intrebare pt cunoscatori: Am pe motor Metzeler Sportec M3, mai au ceva carne dar pe sezonul urmator ar trebuii schimbate. Ce recomandati? sa raman pe M3 ? Care ce anvelope ati mai incercat? M3'ul pare a fii destul de bun, dar la rece nu adera la asfalt untr-un mod excelent. PS: luati in considerare faptul ca roata fata e pe 16" (in caz ca uita careva ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 mihai: tine'ti gumele pana sezonul urmator si in iarna asta cauta o jeanta de 17 de la cbr 600f sau de la vfr in modul asta rezolvi problema de 16 pe fata si vii sa montam slick'urile =)) janta nu ar trebui sa coste prea mult, ma uit pe aici sa vad de gasesc ceva sau pe ebay in germania stiu ca unui amic de aici acum ii vine o janta de 600f3 in privinta gumelor: am observat ca aici avem un asfalt foarte fin, lucios aproape si derapeaza mult ..gumele mele nu merg prea bine deci voi monta ceva mai stradal si mai putin pistaiole Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 (editat) asta e cebereul meu......... pana acum l-am imbunatatit cu bujii ngk iridium, flitru de aer sport k&n, toba de carbon mivv, amortizor de ghidon matrix reglabil, crash pad-uri rizoma, monopost, furtune de frana racing, manete click-n-roll scurte, scarite lsl, pinioane vortex spate 43 si fata 15, placute de frana nissin, baterie noua........ carenele sunt originale si culorile sunt originale ( culorile sunt hrc ? ) motocicleta nu pare sa fi suferit la viata ei vreo cazatura zdravana.......... ulei i-am pus numai motul........ cauciuc fata metzler m1 si spate brigestone batlax race. pe viitor ar trebuii sa imi vina un puig racing, oasele pe spate mai inalte cu 35 mm, protectiile de cadrul din carbon(alea unde in cazul unei cazaturi ghidonul ar lovii in cadru).....poate niste jiglere...... distributia i-am facut-o, pana acum probleme nu prea au fost...... o am din septembrie anu trecut, nu am spalat-o niciodata la vap....... apa + presiune mare nu face bine la electrica ........are 45000 de km si sper sa ma mai tina Editat August 16, 2007 de aalpine1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 azz..ai raportul final si mai scurt ca al meu 15 cu 42 eu ..mai scurt de atat nu il fac ..ca deja mi se da acul la vitezometru peste cap hahaha..azi de cateva ori pe aradului pune cateva poze cu scaritele ..sunt curios eu ca sa nu mai cheltui vreau sa mi le fac singur dar nu gasesc aluminiu practic o sa pastrez originalele si o sa imi fac doar 2 suporti dx si sx cu multe reglaje incat sa pot regla cum vreau scaritele in plus vreau sa inversez skimbatorul de viteze ..ca la curse, sa ma obisnuiesc cu el. ar trebui sa fie mai eficient si mai usor de skimbat numai sa gasesc aluminiu de 5mm grosime, treaba nu kiar usoara cat dai pe protectiile de carbon ptr cadru??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 frumoasa...scula da nu se compara cu stiti voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 hmmmmmmmmmmmmm cum iti permiti ?? ar trebui sa dai o bere tuturor posesorilor de fireblade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 azz..ai raportul final si mai scurt ca al meu 15 cu 42 eu ..mai scurt de atat nu il fac ..ca deja mi se da acul la vitezometru peste cap hahaha..azi de cateva ori pe aradului pune cateva poze cu scaritele ..sunt curios eu ca sa nu mai cheltui vreau sa mi le fac singur dar nu gasesc aluminiu practic o sa pastrez originalele si o sa imi fac doar 2 suporti dx si sx cu multe reglaje incat sa pot regla cum vreau scaritele in plus vreau sa inversez skimbatorul de viteze ..ca la curse, sa ma obisnuiesc cu el. ar trebui sa fie mai eficient si mai usor de skimbat numai sa gasesc aluminiu de 5mm grosime, treaba nu kiar usoara cat dai pe protectiile de carbon ptr cadru??? o fi raportul mai scurt dar e bomba..... oricum mai mult de 250 km/h nu imi trebuie......... in oras ma impac mai bine cu ea, numai trebuie sa schimb incontinu intre 2-3, merg lejer cu 3 cu mai multe ture, incarca si bine bateria...... scaritele asa arata o sa le mai fac niste poze si din spate ca sa le vezi mai bine... stau mai bine acum cu piciorul pe ele decat pe cele originale.... protectiile de carbon le am mai de mult timp dar nu le-am montat (nici eu nu stiu dc) stiu ca se pot copia tot in carbon daca vrei.....am dat pe ele 100$ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 hmmmmmmmmmmmmm cum iti permiti ?? ar trebui sa dai o bere tuturor posesorilor de fireblade Ar trebui sa dea o bere tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 Salutare! Scuze ca ma bag, ma bate gandul sa imi iau un 900 din Italica, ceva pana prin '94, ca mai mult nu imi ajung banii. As vrea sa stiu la ce sa ma astept: probleme specifice, tips, ce sa verific, dar mai important decat toate, CUM SE DESCURCA IN ORAS? Circul destul de mult in oras si nu vreau sa ne chinuim reciproc... Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 (editat) sincer sa fiu are o pozitie destul de comoda ptr o motocicleta de viteza. nici la drumuri lungi nu ma oboseste (6-800 km intr'o zi) sfatul meu e sa montezi un pinion -1 dinte, in felul asta micsorezi rapoartele si in oras mergi linistit la 3000rpm, iar de accelerezi nu ezita deloc rapoartele originale sunt cam lungi sunt motoare care fac 150mii km fara mari probleme ..deci nu prea tre sa te preocupi daca a avut service'ul facut "a regola d'arte" de te intereseaza o vand pe a mea ..pret bunicel si destule imbunatatiri plus o gramade de piese de schimb (carene, frane,discuri,juguri, cauciucuri), amortizator posterior racing WP cu 4500 KM,furci cu 10mii km ulei si arcuri Ohlins, frane braking wave 4500 km, skimb ulei+ filtru 100km in urma, transmisie noua 4500 km, alt skimb de ulei .. de te intereseaza..let me know e cea din poza in plus pe fata am janta de 17" ..montezi orice cauciuc, alta janta fata de rezerva... Editat August 19, 2007 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 de te intereseaza..let me know e cea din poza Ti-am trimis un request pe messenger. Spune un pret, da-mi niste detalii (km etc.) si vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radius Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Salutare! Sunt nou p'aciulea dar topic-ul asta chiar se intampla sa ma intereseze. Puteti sa-mi impartasiti si mie niste info despre SC44 din 2000? Eu 1 m-am indragostit de model si vreau ca in viitorul apropiat, respectiv prin toamna sa mi-l si iau.Singurul lucru care ma tine este o vorba aruncata de cineva cum ca modelul din 2000 ar fi unul prost. Chiar asa sa fie? Si daca da, de ce? 10q si v-astept cu o mana de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Nu ai de ce sa iti faci griji. Eu am unul exact din 2000, exact ca cel din poza de la avatarul tau. Sunt super multumit de el, si nu l-as da decat pentru un 954. Atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 Salutare! Sunt nou p'aciulea dar topic-ul asta chiar se intampla sa ma intereseze. Puteti sa-mi impartasiti si mie niste info despre SC44 din 2000? Eu 1 m-am indragostit de model si vreau ca in viitorul apropiat, respectiv prin toamna sa mi-l si iau.Singurul lucru care ma tine este o vorba aruncata de cineva cum ca modelul din 2000 ar fi unul prost. Chiar asa sa fie? Si daca da, de ce? 10q si v-astept cu o mana de ajutor. motorul este la fel ca la 900 rr numai ca ai 929 cm3 si injectie...... are furca up-side-down..... 929 - este un 900 rr imbunatatit si are injectie...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 (editat) Radius, modelul 929RR produs in 2000 si 2001 a avut doar doua probleme, si au fost rechemate la service pentru rezolvarea acestora. Modelul 2000 a avut probleme la un furtun de la alimentarea cu benzina din rezervor. Modelul 2001 a avut niste probleme la oala de la ambreaj. Ca sa stii daca cel pe care vrei sa il cumperi are aceste modificari facute, ai aici un link in care iti arata o poza cu locul unde trebuie sa te uiti. Sunt doua puncte facute undeva pe cadru, in partea dreapta sub rezervor. http://www.cbr929rr.com/recall.htm De asemenea poti sa citesti foarte multe informatii despre modelul 929 pe acest site. Mai poti incerca http://www.fireblades.org . Este o comunitate mare de detinatori de honda, si poti citi acolo ce probleme s-au intalnit la acest model. De asemenea, aici ai si o comparatie intre cbr 929rr, zx9r, gsxr750 si r1 din acel an. http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2000-...otout-15650.htm Editat August 22, 2007 de AllexxM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 oricum sa nu te bazezi prea mult pe ceea ce citesti la americani, sunt foarte ciudati, si sunt cei mai buni in tot ceea ce fac ..iar restul sunt niste prosti doar in america ptr a economisi 10$ la un skimb de ulei merg cu ulei ptr diesel ..vezi tu ..e mai bun..si au si dovezi inseamna ca restul comunitatii motociclistice ..care foloseste ulei specific ptr moto e o comunitate de prosti ..ma vaffanculo america coi tuoi figli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 Nu te contest mac, dar acum era vorba de un test facut in USA de americani pentru americani...deci nu au de ce sa se laude, ci doar sa se exprime. Acum nu stiu daca fac ei chiar asa cum zici tu, ca nu am fost in USA, dar nici de italieni nu am auzit prea multe lucruri bune referitor la felul in care isi trateaza motoarele (ma refer la cum se comporta cu ele, nu la calitatea consumabilelor). Este sau nu asa, mac, ca doar ai stat acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.