Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 7,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:)

 

De sambata dimineata locul meu nu mai este in topicul CBR 600F, ci aici cred ca m-am imbracat cu un CBR 929RR Fireblade din 2000 !!!!!

 

post-8669-1189417003_thumb.jpg post-8669-1189417031_thumb.jpg post-8669-1189417050_thumb.jpg post-8669-1189417074_thumb.jpg

 

Astept de la voi comentarii, dar mai ales sugestii. Ce lucruri ar trebui sa stiu despre modelul asta.

 

Mersi

Editat de borosz1978
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce lucruri ar trebui sa stiu despre modelul asta.

 

Mersi

Sa stii sa mergi, sa schimbi consumabile la timp si sa bagi benzina !

 

Frumos tare blade-ul tau... Multi km frumosi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e mult Mihai, stai linistit ..ar trebui sa gasesti client la el fara pb

eu ma chinui sa il dau pe al meu cu toate piesele la 2800 si degeaba

cred ca il tin pana la urma..c'est la vie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@borozs1978

 

Ce pot sa iti spun la prima vedere este ca nu ai carenele originale, sau macar stickerele nu sunt. In rest, motorul este super, nu o sa iti para rau ca l-ai luat. Ulei eu folosesc motul full sintetic (intra 3,5 l cand faci schimbul), benzina 98+, consum 9-10 daca mergi mai turat, iar daca schimbi la 10.000 ajunge la 11, cel putin la mine.

Sfatul meu, care este pertinent deoarece am alunecat intr-o curba pe praf la vreo 30 km/h, pune-ti buloane (crash protectors sau cum vrei sa le zici) de 11 cm . Dupa cazatura nu am avut nici macar o zgarietura pe carene. Le gasesti pe ebay (sliders le mai zic americanii). Nu baga banii in buloane rizoma ca nu se merita, parerea mea. Astea de pe ebay le iei cu 15$ parca, plus vreo 20$ shippingul, si ajung in 7-9 zile. Eu personal le-am facut la cineva in Romania, la lungimea pe care am vrut-o eu.

Alt sfat este sa iti cumperi un parbriz double bubble, pentru cel stoc este naspa la viteze mai mari de 200 km/h.

Iti atasez o poza cu al meu (an 2000, 30.000 km).

 

Bafta si asfalt usacat.

post-18551-1189501067_thumb.jpg

Editat de AllexxM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai tu mare grija cu sliderele ..sa nu te trezesti cu chiuloasa forata ca multi alti utilizatori ..se stie ca la 929 si 954 buloanele foreaza chiuloasa..de obicei se renunta la ele si se sigileaza cu silicon ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii sa mergi, sa schimbi consumabile la timp si sa bagi benzina !

 

Frumos tare blade-ul tau... Multi km frumosi!

:)

 

Cu ultimele doua sugesti nu cred ca vor fi probleme !!!

 

Cu prima, ce sa zic, cred ca mai am mult de invatat !!!! :D

 

Mersi mult !!

 

--- Mesaj completat în 12 Sep 2007 18:17 -------------

 

Ce pot sa iti spun la prima vedere este ca nu ai carenele originale, sau macar stickerele nu sunt. In rest, motorul este super, nu o sa iti para rau ca l-ai luat. Ulei eu folosesc motul full sintetic (intra 3,5 l cand faci schimbul), benzina 98+, consum 9-10 daca mergi mai turat, iar daca schimbi la 10.000 ajunge la 11, cel putin la mine.

Sfatul meu, care este pertinent deoarece am alunecat intr-o curba pe praf la vreo 30 km/h, pune-ti buloane (crash protectors sau cum vrei sa le zici) de 11 cm . Dupa cazatura nu am avut nici macar o zgarietura pe carene. Le gasesti pe ebay (sliders le mai zic americanii). Nu baga banii in buloane rizoma ca nu se merita, parerea mea. Astea de pe ebay le iei cu 15$ parca, plus vreo 20$ shippingul, si ajung in 7-9 zile. Eu personal le-am facut la cineva in Romania, la lungimea pe care am vrut-o eu.

Alt sfat este sa iti cumperi un parbriz double bubble, pentru cel stoc este naspa la viteze mai mari de 200 km/h.

 

Bafta si asfalt usacat.

 

Carenele sunt originale, pt ca m-am uitat la datele scrise pe spatele lor, care coincid cu datele motorului ! (octombrie 2000)

Dar ai dreptate, stickerele sunt schimbate !!! :)

 

Daca as fi stiut ca consuma atat, nu l-as fi cumparat !!! :hurt:

Eu credeam ca mai mult de 8 nu ar trebui sa haleasca, avand in vedere ca este pe injectie electronica.

O sa fac niste calcule si eu.

 

Cu buloanele ma mai gandesc, sunt sanse ca MAC sa aiba dreptate cu chiuloasa !!!

 

 

Mersi pt sugestii !!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: Mama masi, asta chiar mananca 10 la 100 !!!! :)

 

Cand il pornesc dupa o zii, si motorul este rece de tot, are un zgomot deranjant la ambreaj, care dupa cateva secunde dispare. Adica intra in limita normalului.

 

Asta este un caz intalnit si la alte 929rr-uri ???

 

Stie cineva ceva ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca aici tre sa intreb :lol: Fratilor, cat papa un 900 rr din '96????

Intreb ca am fost de curand la Bucuresti, si frati-miu mi-a dat fosta lui mobra sa zumzai p-acolo cu ea. Avea plinul facut cand am scos-o. Dupa ceva plimbarici prin orash si o tura pana la Ciolpani (50 de km dus-intors), dupa 2 zile a ramas fara benzina. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5-6% viteze de croaziera 140-160 kmph in a 6'a

8% regim 7000 rpm -11000 in vitezele 2-3 pe traseu montan doar curbe

depinde de cate de bine e reglata carburatia

nu am depasit niciodata consumul asta

in oras nu prea stiu deoarece circul putin ...dar cred undeva la 7% nu mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5-6% viteze de croaziera 140-160 kmph in a 6'a

8% regim 7000 rpm -11000 in vitezele 2-3 pe traseu montan doar curbe

depinde de cate de bine e reglata carburatia

nu am depasit niciodata consumul asta

in oras nu prea stiu deoarece circul putin ...dar cred undeva la 7% nu mai mult

Motoreta aia nu papa 7% ...in niciun caz...poate e de vina carburatia...

 

 

 

Si actuala motoreta a fratelui meu :lol: :)

post-4366-1190153005_thumb.jpg

post-4366-1190153015_thumb.jpg

post-4366-1190153026_thumb.jpg

post-4366-1190153039_thumb.jpg

Editat de pantera
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine nu papa 10 in oras nici cind o setata pe mod racing . Atunci abia ia 9.2 .Setata pe mod normal ia 8 si putin. Zgomotul ala e normal la modelul tau.

 

Mersi de raspuns, am facut o greseala, sau mai bine zis am fost superficial !!!!

Nici la mine nu papa 10, a iesit undeva pe la 8 !!!!!

 

Dar o sa fac testul inca odata, si acum il fac ca la carte !!!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

panterutzo...actuala moto a lu frate'tu ..cu sig consuma mai mult de 7% :)

 

vad niste aberatii mai sus: motoreta setata pe mod touring ...sau racing ..

spuneti prostii fratilor atata timp cat aveti o 954 si ma indoiesc ca aveti selector de mapi, PC sau Rapid Bike instalate pe motor.

k7 are selector ptr cele 3 mapi..954 nu are ...deci exista o singura mapa si deci un singur mod de functionare al motorului.

 

in caz contrar veniti va rog cu argumente serioase, altfel sa evitam sa scriem prostii

 

--- Mesaj completat în 19 Sep 2007 09:08 -------------
consider ca un consum facut cu un plin ..nu este foarte precis

eu plec cu un plin ..resetez km...si merg cam o saptamana tinand cont cati litri de benzina am bagat ...fac un ultim plin si vad numarul total de litri consumati pana in mom respectiv dupa care citesc km partial.

deci fac proba asta pe o perioada mai mare de timp si un nr de km mai reprezentativ. cand faci testul doar cu un plin poti gresi consumul chiar si cu un litru in plus sau minus la 100 de km.

la asta i'am facut consumul la 2000km ...si pot sa spun ca a iesit destul de precisa masuratoarea mea vazand numarul mare de km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

panterutzo...actuala moto a lu frate'tu ..cu sig consuma mai mult de 7% :)

 

vad niste aberatii mai sus: motoreta setata pe mod touring ...sau racing ..

spuneti prostii fratilor atata timp cat aveti o 954 si ma indoiesc ca aveti selector de mapi, PC sau Rapid Bike instalate pe motor.

k7 are selector ptr cele 3 mapi..954 nu are ...deci exista o singura mapa si deci un singur mod de functionare al motorului.

 

in caz contrar veniti va rog cu argumente serioase, altfel sa evitam sa scriem prostii

 

<small>--- Mesaj completat în 19 Sep 2007 09:08 -------------</small><br/>consider ca un consum facut cu un plin ..nu este foarte precis

eu plec cu un plin ..resetez km...si merg cam o saptamana tinand cont cati litri de benzina am bagat ...fac un ultim plin si vad numarul total de litri consumati pana in mom respectiv dupa care citesc km partial.

deci fac proba asta pe o perioada mai mare de timp si un nr de km mai reprezentativ. cand faci testul doar cu un plin poti gresi consumul chiar si cu un litru in plus sau minus la 100 de km.

la asta i'am facut consumul la 2000km ...si pot sa spun ca a iesit destul de precisa masuratoarea mea vazand numarul mare de km

Mac, eu intrebam de fosta, nu actuala, ....adica de un 900 rr din '96

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptr aia ti'am raspuns ...vezi ca au deschis aia la gogosi in complex ..fuuuuuugi

Ai fost deja? ;) Din 10 au dat drumul si la gogoshile cu branza :) :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu obinuesc sa fac consumul luand ca punct de reper rezerva! Fac cam asa: Cum vad ca intru pe rezerv resetez trip A, merg cat am de mers pana la o statie peco si alimentez cu indiferent cat (3-10 L ..sau pana la plin) .. apoi merg mai departe pana ajung iar pe rezerva. In momentul asta ma uit la nr de kilometrii parcursi :)

 

O intrebare: Ce ulei cu ce vascozitate trebuie pentru furca fata si ce semeringuri!?

 

Multumesc !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mihai daca schimbi arcurile si pompantii ajungi la cifre destul de maricele

sfatul meu e sa pui in ulei bun de suspensii WP, OHLINS SAE 7,5 sau SAE 10

si sa nu pui kkturile de suspensii motul, castrol sau mai stiu eu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mihai daca schimbi arcurile si pompantii ajungi la cifre destul de maricele

sfatul meu e sa pui in ulei bun de suspensii WP, OHLINS SAE 7,5 sau SAE 10

si sa nu pui kkturile de suspensii motul, castrol sau mai stiu eu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru utilizare stradala 10w-40 este cel mai indicat ..50 -60 este mai racing si nu ii vad rostul

si eu tot cu 10w-40 merg

- atat MOTUL V300 Factory cat si CASTROL R4 SBK sunt uleiuri bune fara nici un dubiu

15w-50 este recomandat ptr V-TWIN'uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

repet..stai linistit ca amandoua marcile sunt foarte bune ..niciuna nu reprezinta o garantie in plus ..

imp e sa cumperi produse bune si nu AGIP sau ESSO ...

tu acum ai bagat ulei semisintetic...data viitoare sa bagi full sintetic.

ramai pe gradatia 10w-40 si cumpara un produs FULL sintetic de la una din marcile mai sus mentionate fara prea multe masturbari mintale.

 

gradatia 50 inca se poate pune daca nu gasesti 10w-40 dar pe 60 sa nu te duci deoarece e prea vascos si in loc sa iti protejeze motorul ar putea provoca anumite daune nereusind sa lubrifice bine motorul.

 

stii cum se spune? DACA E RESSING, NU INSEAMNA CA FUNCTIONEAZA NEAPARAT SI PTR TINE. tine minte asta..se aplica la multe chestii precum frane (discuri si placute, transmisie, cauciucuri racing etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

repet..stai linistit ca amandoua marcile sunt foarte bune ..niciuna nu reprezinta o garantie in plus ..

imp e sa cumperi produse bune si nu AGIP sau ESSO ...

tu acum ai bagat ulei semisintetic...data viitoare sa bagi full sintetic.

ramai pe gradatia 10w-40 si cumpara un produs FULL sintetic de la una din marcile mai sus mentionate fara prea multe masturbari mintale.

 

gradatia 50 inca se poate pune daca nu gasesti 10w-40 dar pe 60 sa nu te duci deoarece e prea vascos si in loc sa iti protejeze motorul ar putea provoca anumite daune nereusind sa lubrifice bine motorul.

 

stii cum se spune? DACA E RESSING, NU INSEAMNA CA FUNCTIONEAZA NEAPARAT SI PTR TINE. tine minte asta..se aplica la multe chestii precum frane (discuri si placute, transmisie, cauciucuri racing etc)

 

imi cer scuze ptr posturile duble dar FUNCTIONEAZA TARE AMPxLEA FORUMUL ASTA :)

 

--- Mesaj completat în 23 Sep 2007 08:30 -------------
de ieri la pranz motorul meu are un nou proprietar.

sper sa aibe parte de curbe frumoase si mult mult gaz ..altfel nu o sa fie fercita :lol:

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat în 23 Sep 2007 08:30 ieri la pranz motorul meu are un nou proprietar.

sper sa aibe parte de curbe frumoase si mult mult gaz ..altfel nu o sa fie fercita :cheers:

Sarumana, avand in vedere ca eu sunt noul proprietar!! :moron: Sper sa fie mobra ok si sa ne intelegem bine. Oricum, pana la primavara, o lasam moale... ne cunoastem si noi, ne obisnuim unul cu celalalt, si in primavara schimbam gumele, dupa care trecem la greutati :finger: :eek: :lol:

 

Merci de ajutor! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...