Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Eu il las pe mecanicul meu s-o faca, chiar daca as putea si eu, dar ma simt mai bine asa. Am vazut si eu procedura cu furtunul, chiar functioneaza.

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:)

 

Partea nasoala e ca faza sa intamplat exact la inceput de concediu cand vroiam sa plec cu mobra din Buc/RO

 

Din cate am inteles de la lume sunt 3 variante:

 

1) Schimbare chiuloasa (Demontat motorul, refacuta distributia .. bataie mare de cap si costuri enorm de mari)

2) Dat jos chiuloasa si bucsat

3) Dat filet peste cel vechi (Din cate am vazut sunt dusi doar primii pasi de la filet, presupun ca filetul are lungimea de 1,5 - 2 cm)

 

 

In principiu Luni incerc varianta 3 (cu ajutorul unui strungar) .. sa vedem daca functioneaza.

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa tii motorul asta profita si fa'ti si distributia

lant si intinzator nou si esti pregatit ptr alti 100mii km cu cbr'ul tau

 

cu sig filetul se rezolva, ai sa vezi

cum zici tu, probabil s'a stricat doar la inceput, in profunzime fiind bun

bafta :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

las ca ajungi tu intr'o buna zi si pe aici :lol: ramai peste noapte ..sa putem bea hihi

ieri am scos "printesa" la plimbare ..drumurile sunt varza, pline de praf si derapeaza des la iesirile din curbe de deschizi mai violent ..

nu tine bine asfaltul ca in italia...acolo derapam doar pe apa

 

mai mult de atat imi pare rau de amortizatorul meu posterior racing...ca'l foooot pe coclaurile astea

cine stie cand o mai vedea el pista

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mac, no offence, dar te-ai nascut in Italia, de nu stii cum sunt drumurile la noi???? La ce te asteptai, sa avem drumuri ca in occident, daca am intrat in UE??? No way man...atata timp cat muncitorii de la drumuri fura non-stop si astfel in loc de 30 de saci de asfalt sau ce pun ei acolo (nu ma pricep) pun doar 15, ca deh, asa se procedeaza la romanica. Au fost o groaza de reportaje cu camera ascunsa care au evidentiat asta: muncitorii de la drumuri vand ziua in amiaza mare si la oricine materiale, ca sa mai faca si ei un ban "cinstit". Sefii de santier (sau de grup) isi iau si ei parte, si uite asa ies drumurile europene din Romania. Firma de constructii isi ia banu, o doare la bascheti ca in 5 luni e plin de gropi drumul pe care tocmai l-au refact....Si e doar in avantajul lor, ca mai prind un contract peste 5 luni, iar ies bani, si uite asa... e un cerc vicios.

 

Si daca mai pleaca multi romani in Italia....tot asa o sa fie si drumurile lor in curand :lol: . Eh, glumesc, dar ....nu se stie, daca o sa am dreptate???!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit ca lucreaza multi romani la drumuri in italia, am cunoscut personal 2 ..se munceste ..nu se glumeste.

nu e vba ca nu imi aminteam..dar drumurile care anul trecut cand am fost erau bune..acum sunt varza..ondulate si petecite peste tot..

 

las ca facem bani si mergem la vecini prin piste (sunt optimist) :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

las ca facem bani si mergem la vecini prin piste (sunt optimist) :lol:

 

Yep, that's the spirit man!

 

Exact la asta ma refeream in postul anterior, la drumurile pe care le stiai tu bune....si care in cateva luni le gasesti praf. Sa zicem ca anul asta au avut o scuza cu canicula care a inmuiat serios asfalt, iar daca a fost tranzitat de masini cu gabarit mare...e clar cum sunt. La fel este si soseaua de centura a Bucurestiului, exact ca ulitele dintr-un sat de munte, dupa ploaie. Santuri in care iti intra jumate de roata, si care te arunca pe unde vor muschii lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare pt cunoscatori: Am pe motor Metzeler Sportec M3, mai au ceva carne dar pe sezonul urmator ar trebuii schimbate. Ce recomandati? sa raman pe M3 ? Care ce anvelope ati mai incercat? M3'ul pare a fii destul de bun, dar la rece nu adera la asfalt untr-un mod excelent.

PS: luati in considerare faptul ca roata fata e pe 16" (in caz ca uita careva :lol:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mihai: tine'ti gumele pana sezonul urmator si in iarna asta cauta o jeanta de 17 de la cbr 600f sau de la vfr

in modul asta rezolvi problema de 16 pe fata si vii sa montam slick'urile =))

 

janta nu ar trebui sa coste prea mult, ma uit pe aici sa vad de gasesc ceva sau pe ebay in germania

stiu ca unui amic de aici acum ii vine o janta de 600f3

 

in privinta gumelor: am observat ca aici avem un asfalt foarte fin, lucios aproape si derapeaza mult ..gumele mele nu merg prea bine deci voi monta ceva mai stradal si mai putin pistaiole

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-13963-1187259935_thumb.jpgpost-13963-1187259959_thumb.jpg

post-13963-1187260010_thumb.jpgpost-13963-1187262831_thumb.jpg

 

asta e cebereul meu.........

pana acum l-am imbunatatit cu bujii ngk iridium, flitru de aer sport k&n, toba de carbon mivv, amortizor de ghidon matrix reglabil, crash pad-uri rizoma, monopost, furtune de frana racing, manete click-n-roll scurte, scarite lsl, pinioane vortex spate 43 si fata 15, placute de frana nissin, baterie noua........

carenele sunt originale si culorile sunt originale ( culorile sunt hrc ? )

motocicleta nu pare sa fi suferit la viata ei vreo cazatura zdravana..........

ulei i-am pus numai motul........

cauciuc fata metzler m1 si spate brigestone batlax race.

 

pe viitor ar trebuii sa imi vina un puig racing, oasele pe spate mai inalte cu 35 mm, protectiile de cadrul din carbon(alea unde in cazul unei cazaturi ghidonul ar lovii in cadru).....poate niste jiglere......

 

distributia i-am facut-o, pana acum probleme nu prea au fost...... o am din septembrie anu trecut, nu am spalat-o niciodata la vap....... apa + presiune mare nu face bine la electrica ........are 45000 de km si sper sa ma mai tina :lol:

Editat de aalpine1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azz..ai raportul final si mai scurt ca al meu :cheers: 15 cu 42 eu ..mai scurt de atat nu il fac ..ca deja mi se da acul la vitezometru peste cap hahaha..azi de cateva ori pe aradului :o

 

pune cateva poze cu scaritele ..sunt curios

eu ca sa nu mai cheltui vreau sa mi le fac singur dar nu gasesc aluminiu

practic o sa pastrez originalele si o sa imi fac doar 2 suporti dx si sx cu multe reglaje incat sa pot regla cum vreau scaritele

 

in plus vreau sa inversez skimbatorul de viteze ..ca la curse, sa ma obisnuiesc cu el. ar trebui sa fie mai eficient si mai usor de skimbat

 

numai sa gasesc aluminiu de 5mm grosime, treaba nu kiar usoara

 

cat dai pe protectiile de carbon ptr cadru???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azz..ai raportul final si mai scurt ca al meu :cheers: 15 cu 42 eu ..mai scurt de atat nu il fac ..ca deja mi se da acul la vitezometru peste cap hahaha..azi de cateva ori pe aradului :o

 

pune cateva poze cu scaritele ..sunt curios

eu ca sa nu mai cheltui vreau sa mi le fac singur dar nu gasesc aluminiu

practic o sa pastrez originalele si o sa imi fac doar 2 suporti dx si sx cu multe reglaje incat sa pot regla cum vreau scaritele

 

in plus vreau sa inversez skimbatorul de viteze ..ca la curse, sa ma obisnuiesc cu el. ar trebui sa fie mai eficient si mai usor de skimbat

 

numai sa gasesc aluminiu de 5mm grosime, treaba nu kiar usoara

 

cat dai pe protectiile de carbon ptr cadru???

 

o fi raportul mai scurt dar e bomba..... oricum mai mult de 250 km/h nu imi trebuie......... in oras ma impac mai bine cu ea, numai trebuie sa schimb incontinu intre 2-3, merg lejer cu 3 cu mai multe ture, incarca si bine bateria......

 

scaritele asa arata post-13963-1187331731_thumb.jpg o sa le mai fac niste poze si din spate ca sa le vezi mai bine... stau mai bine acum cu piciorul pe ele decat pe cele originale....

 

protectiile de carbon le am mai de mult timp dar nu le-am montat (nici eu nu stiu dc) stiu ca se pot copia tot in carbon daca vrei.....am dat pe ele 100$

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Scuze ca ma bag, ma bate gandul sa imi iau un 900 din Italica, ceva pana prin '94, ca mai mult nu imi ajung banii. As vrea sa stiu la ce sa ma astept: probleme specifice, tips, ce sa verific, dar mai important decat toate, CUM SE DESCURCA IN ORAS? Circul destul de mult in oras si nu vreau sa ne chinuim reciproc...

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer sa fiu are o pozitie destul de comoda ptr o motocicleta de viteza. nici la drumuri lungi nu ma oboseste (6-800 km intr'o zi)

sfatul meu e sa montezi un pinion -1 dinte, in felul asta micsorezi rapoartele si in oras mergi linistit la 3000rpm, iar de accelerezi nu ezita deloc

rapoartele originale sunt cam lungi

 

sunt motoare care fac 150mii km fara mari probleme ..deci nu prea tre sa te preocupi daca a avut service'ul facut "a regola d'arte"

 

de te intereseaza o vand pe a mea ..pret bunicel si destule imbunatatiri plus o gramade de piese de schimb (carene, frane,discuri,juguri, cauciucuri), amortizator posterior racing WP cu 4500 KM,furci cu 10mii km ulei si arcuri Ohlins, frane braking wave 4500 km, skimb ulei+ filtru 100km in urma, transmisie noua 4500 km, alt skimb de ulei ..

de te intereseaza..let me know :cheers:

e cea din poza

 

in plus pe fata am janta de 17" ..montezi orice cauciuc, alta janta fata de rezerva...

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Sunt nou p'aciulea dar topic-ul asta chiar se intampla sa ma intereseze. Puteti sa-mi impartasiti si mie niste info despre SC44 din 2000?

Eu 1 m-am indragostit de model si vreau ca in viitorul apropiat, respectiv prin toamna sa mi-l si iau.Singurul lucru care ma tine este o vorba aruncata de cineva cum ca modelul din 2000 ar fi unul prost. Chiar asa sa fie? Si daca da, de ce?

10q si v-astept cu o mana de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Sunt nou p'aciulea dar topic-ul asta chiar se intampla sa ma intereseze. Puteti sa-mi impartasiti si mie niste info despre SC44 din 2000?

Eu 1 m-am indragostit de model si vreau ca in viitorul apropiat, respectiv prin toamna sa mi-l si iau.Singurul lucru care ma tine este o vorba aruncata de cineva cum ca modelul din 2000 ar fi unul prost. Chiar asa sa fie? Si daca da, de ce?

10q si v-astept cu o mana de ajutor.

 

motorul este la fel ca la 900 rr numai ca ai 929 cm3 si injectie......

 

are furca up-side-down.....

 

929 - este un 900 rr imbunatatit si are injectie......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radius, modelul 929RR produs in 2000 si 2001 a avut doar doua probleme, si au fost rechemate la service pentru rezolvarea acestora. Modelul 2000 a avut probleme la un furtun de la alimentarea cu benzina din rezervor. Modelul 2001 a avut niste probleme la oala de la ambreaj. Ca sa stii daca cel pe care vrei sa il cumperi are aceste modificari facute, ai aici un link in care iti arata o poza cu locul unde trebuie sa te uiti. Sunt doua puncte facute undeva pe cadru, in partea dreapta sub rezervor.

http://www.cbr929rr.com/recall.htm

 

De asemenea poti sa citesti foarte multe informatii despre modelul 929 pe acest site. Mai poti incerca http://www.fireblades.org . Este o comunitate mare de detinatori de honda, si poti citi acolo ce probleme s-au intalnit la acest model.

 

De asemenea, aici ai si o comparatie intre cbr 929rr, zx9r, gsxr750 si r1 din acel an.

http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2000-...otout-15650.htm

Editat de AllexxM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum sa nu te bazezi prea mult pe ceea ce citesti la americani, sunt foarte ciudati, si sunt cei mai buni in tot ceea ce fac ..iar restul sunt niste prosti

 

doar in america ptr a economisi 10$ la un skimb de ulei merg cu ulei ptr diesel ..vezi tu ..e mai bun..si au si dovezi

inseamna ca restul comunitatii motociclistice ..care foloseste ulei specific ptr moto e o comunitate de prosti ..ma vaffanculo america coi tuoi figli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te contest mac, dar acum era vorba de un test facut in USA de americani pentru americani...deci nu au de ce sa se laude, ci doar sa se exprime.

Acum nu stiu daca fac ei chiar asa cum zici tu, ca nu am fost in USA, dar nici de italieni nu am auzit prea multe lucruri bune referitor la felul in care isi trateaza motoarele (ma refer la cum se comporta cu ele, nu la calitatea consumabilelor). Este sau nu asa, mac, ca doar ai stat acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...