mac Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 pai daca sunt pe drum gumele de la metzeler e lucru bun vezi sa nu incerci inclinari de 50grade cu stealth astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 (editat) De sambata dimineata locul meu nu mai este in topicul CBR 600F, ci aici cred ca m-am imbracat cu un CBR 929RR Fireblade din 2000 !!!!! Astept de la voi comentarii, dar mai ales sugestii. Ce lucruri ar trebui sa stiu despre modelul asta. Mersi Editat Septembrie 10, 2007 de borosz1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Ce lucruri ar trebui sa stiu despre modelul asta. Mersi Sa stii sa mergi, sa schimbi consumabile la timp si sa bagi benzina ! Frumos tare blade-ul tau... Multi km frumosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 nu e mult Mihai, stai linistit ..ar trebui sa gasesti client la el fara pb eu ma chinui sa il dau pe al meu cu toate piesele la 2800 si degeaba cred ca il tin pana la urma..c'est la vie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 (editat) @borozs1978 Ce pot sa iti spun la prima vedere este ca nu ai carenele originale, sau macar stickerele nu sunt. In rest, motorul este super, nu o sa iti para rau ca l-ai luat. Ulei eu folosesc motul full sintetic (intra 3,5 l cand faci schimbul), benzina 98+, consum 9-10 daca mergi mai turat, iar daca schimbi la 10.000 ajunge la 11, cel putin la mine. Sfatul meu, care este pertinent deoarece am alunecat intr-o curba pe praf la vreo 30 km/h, pune-ti buloane (crash protectors sau cum vrei sa le zici) de 11 cm . Dupa cazatura nu am avut nici macar o zgarietura pe carene. Le gasesti pe ebay (sliders le mai zic americanii). Nu baga banii in buloane rizoma ca nu se merita, parerea mea. Astea de pe ebay le iei cu 15$ parca, plus vreo 20$ shippingul, si ajung in 7-9 zile. Eu personal le-am facut la cineva in Romania, la lungimea pe care am vrut-o eu. Alt sfat este sa iti cumperi un parbriz double bubble, pentru cel stoc este naspa la viteze mai mari de 200 km/h. Iti atasez o poza cu al meu (an 2000, 30.000 km). Bafta si asfalt usacat. Editat Septembrie 11, 2007 de AllexxM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 ai tu mare grija cu sliderele ..sa nu te trezesti cu chiuloasa forata ca multi alti utilizatori ..se stie ca la 929 si 954 buloanele foreaza chiuloasa..de obicei se renunta la ele si se sigileaza cu silicon .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Sa stii sa mergi, sa schimbi consumabile la timp si sa bagi benzina ! Frumos tare blade-ul tau... Multi km frumosi! Cu ultimele doua sugesti nu cred ca vor fi probleme !!! Cu prima, ce sa zic, cred ca mai am mult de invatat !!!! Mersi mult !! --- Mesaj completat în 12 Sep 2007 18:17 ------------- Ce pot sa iti spun la prima vedere este ca nu ai carenele originale, sau macar stickerele nu sunt. In rest, motorul este super, nu o sa iti para rau ca l-ai luat. Ulei eu folosesc motul full sintetic (intra 3,5 l cand faci schimbul), benzina 98+, consum 9-10 daca mergi mai turat, iar daca schimbi la 10.000 ajunge la 11, cel putin la mine. Sfatul meu, care este pertinent deoarece am alunecat intr-o curba pe praf la vreo 30 km/h, pune-ti buloane (crash protectors sau cum vrei sa le zici) de 11 cm . Dupa cazatura nu am avut nici macar o zgarietura pe carene. Le gasesti pe ebay (sliders le mai zic americanii). Nu baga banii in buloane rizoma ca nu se merita, parerea mea. Astea de pe ebay le iei cu 15$ parca, plus vreo 20$ shippingul, si ajung in 7-9 zile. Eu personal le-am facut la cineva in Romania, la lungimea pe care am vrut-o eu. Alt sfat este sa iti cumperi un parbriz double bubble, pentru cel stoc este naspa la viteze mai mari de 200 km/h. Bafta si asfalt usacat. Carenele sunt originale, pt ca m-am uitat la datele scrise pe spatele lor, care coincid cu datele motorului ! (octombrie 2000) Dar ai dreptate, stickerele sunt schimbate !!! Daca as fi stiut ca consuma atat, nu l-as fi cumparat !!! Eu credeam ca mai mult de 8 nu ar trebui sa haleasca, avand in vedere ca este pe injectie electronica. O sa fac niste calcule si eu. Cu buloanele ma mai gandesc, sunt sanse ca MAC sa aiba dreptate cu chiuloasa !!! Mersi pt sugestii !!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 pai na ..se stie ca cele pe injectie consuma mai mult decat cele pe carburator dar sunt mai ecologice ..si asta e lucru bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Septembrie 15, 2007 Share Postat Septembrie 15, 2007 Mama masi, asta chiar mananca 10 la 100 !!!! Cand il pornesc dupa o zii, si motorul este rece de tot, are un zgomot deranjant la ambreaj, care dupa cateva secunde dispare. Adica intra in limita normalului. Asta este un caz intalnit si la alte 929rr-uri ??? Stie cineva ceva ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 La mine nu papa 10 in oras nici cind o setata pe mod racing . Atunci abia ia 9.2 .Setata pe mod normal ia 8 si putin. Zgomotul ala e normal la modelul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 Hai ca aici tre sa intreb Fratilor, cat papa un 900 rr din '96???? Intreb ca am fost de curand la Bucuresti, si frati-miu mi-a dat fosta lui mobra sa zumzai p-acolo cu ea. Avea plinul facut cand am scos-o. Dupa ceva plimbarici prin orash si o tura pana la Ciolpani (50 de km dus-intors), dupa 2 zile a ramas fara benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 5-6% viteze de croaziera 140-160 kmph in a 6'a 8% regim 7000 rpm -11000 in vitezele 2-3 pe traseu montan doar curbe depinde de cate de bine e reglata carburatia nu am depasit niciodata consumul asta in oras nu prea stiu deoarece circul putin ...dar cred undeva la 7% nu mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 (editat) 5-6% viteze de croaziera 140-160 kmph in a 6'a 8% regim 7000 rpm -11000 in vitezele 2-3 pe traseu montan doar curbe depinde de cate de bine e reglata carburatia nu am depasit niciodata consumul asta in oras nu prea stiu deoarece circul putin ...dar cred undeva la 7% nu mai mult Motoreta aia nu papa 7% ...in niciun caz...poate e de vina carburatia... Si actuala motoreta a fratelui meu Editat Septembrie 18, 2007 de pantera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 La mine nu papa 10 in oras nici cind o setata pe mod racing . Atunci abia ia 9.2 .Setata pe mod normal ia 8 si putin. Zgomotul ala e normal la modelul tau. Mersi de raspuns, am facut o greseala, sau mai bine zis am fost superficial !!!! Nici la mine nu papa 10, a iesit undeva pe la 8 !!!!! Dar o sa fac testul inca odata, si acum il fac ca la carte !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 panterutzo...actuala moto a lu frate'tu ..cu sig consuma mai mult de 7% vad niste aberatii mai sus: motoreta setata pe mod touring ...sau racing .. spuneti prostii fratilor atata timp cat aveti o 954 si ma indoiesc ca aveti selector de mapi, PC sau Rapid Bike instalate pe motor. k7 are selector ptr cele 3 mapi..954 nu are ...deci exista o singura mapa si deci un singur mod de functionare al motorului. in caz contrar veniti va rog cu argumente serioase, altfel sa evitam sa scriem prostii --- Mesaj completat în 19 Sep 2007 09:08 -------------consider ca un consum facut cu un plin ..nu este foarte precis eu plec cu un plin ..resetez km...si merg cam o saptamana tinand cont cati litri de benzina am bagat ...fac un ultim plin si vad numarul total de litri consumati pana in mom respectiv dupa care citesc km partial. deci fac proba asta pe o perioada mai mare de timp si un nr de km mai reprezentativ. cand faci testul doar cu un plin poti gresi consumul chiar si cu un litru in plus sau minus la 100 de km. la asta i'am facut consumul la 2000km ...si pot sa spun ca a iesit destul de precisa masuratoarea mea vazand numarul mare de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 panterutzo...actuala moto a lu frate'tu ..cu sig consuma mai mult de 7% vad niste aberatii mai sus: motoreta setata pe mod touring ...sau racing .. spuneti prostii fratilor atata timp cat aveti o 954 si ma indoiesc ca aveti selector de mapi, PC sau Rapid Bike instalate pe motor. k7 are selector ptr cele 3 mapi..954 nu are ...deci exista o singura mapa si deci un singur mod de functionare al motorului. in caz contrar veniti va rog cu argumente serioase, altfel sa evitam sa scriem prostii <small>--- Mesaj completat în 19 Sep 2007 09:08 -------------</small><br/>consider ca un consum facut cu un plin ..nu este foarte precis eu plec cu un plin ..resetez km...si merg cam o saptamana tinand cont cati litri de benzina am bagat ...fac un ultim plin si vad numarul total de litri consumati pana in mom respectiv dupa care citesc km partial. deci fac proba asta pe o perioada mai mare de timp si un nr de km mai reprezentativ. cand faci testul doar cu un plin poti gresi consumul chiar si cu un litru in plus sau minus la 100 de km. la asta i'am facut consumul la 2000km ...si pot sa spun ca a iesit destul de precisa masuratoarea mea vazand numarul mare de km Mac, eu intrebam de fosta, nu actuala, ....adica de un 900 rr din '96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 ptr aia ti'am raspuns ...vezi ca au deschis aia la gogosi in complex ..fuuuuuugi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 ptr aia ti'am raspuns ...vezi ca au deschis aia la gogosi in complex ..fuuuuuugi Ai fost deja? Din 10 au dat drumul si la gogoshile cu branza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Septembrie 20, 2007 Share Postat Septembrie 20, 2007 Eu obinuesc sa fac consumul luand ca punct de reper rezerva! Fac cam asa: Cum vad ca intru pe rezerv resetez trip A, merg cat am de mers pana la o statie peco si alimentez cu indiferent cat (3-10 L ..sau pana la plin) .. apoi merg mai departe pana ajung iar pe rezerva. In momentul asta ma uit la nr de kilometrii parcursi O intrebare: Ce ulei cu ce vascozitate trebuie pentru furca fata si ce semeringuri!? Multumesc !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 21, 2007 Share Postat Septembrie 21, 2007 mihai daca schimbi arcurile si pompantii ajungi la cifre destul de maricele sfatul meu e sa pui in ulei bun de suspensii WP, OHLINS SAE 7,5 sau SAE 10 si sa nu pui kkturile de suspensii motul, castrol sau mai stiu eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 21, 2007 Share Postat Septembrie 21, 2007 mihai daca schimbi arcurile si pompantii ajungi la cifre destul de maricele sfatul meu e sa pui in ulei bun de suspensii WP, OHLINS SAE 7,5 sau SAE 10 si sa nu pui kkturile de suspensii motul, castrol sau mai stiu eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 21, 2007 Share Postat Septembrie 21, 2007 pentru utilizare stradala 10w-40 este cel mai indicat ..50 -60 este mai racing si nu ii vad rostul si eu tot cu 10w-40 merg - atat MOTUL V300 Factory cat si CASTROL R4 SBK sunt uleiuri bune fara nici un dubiu 15w-50 este recomandat ptr V-TWIN'uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 22, 2007 Share Postat Septembrie 22, 2007 repet..stai linistit ca amandoua marcile sunt foarte bune ..niciuna nu reprezinta o garantie in plus .. imp e sa cumperi produse bune si nu AGIP sau ESSO ... tu acum ai bagat ulei semisintetic...data viitoare sa bagi full sintetic. ramai pe gradatia 10w-40 si cumpara un produs FULL sintetic de la una din marcile mai sus mentionate fara prea multe masturbari mintale. gradatia 50 inca se poate pune daca nu gasesti 10w-40 dar pe 60 sa nu te duci deoarece e prea vascos si in loc sa iti protejeze motorul ar putea provoca anumite daune nereusind sa lubrifice bine motorul. stii cum se spune? DACA E RESSING, NU INSEAMNA CA FUNCTIONEAZA NEAPARAT SI PTR TINE. tine minte asta..se aplica la multe chestii precum frane (discuri si placute, transmisie, cauciucuri racing etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 22, 2007 Share Postat Septembrie 22, 2007 (editat) repet..stai linistit ca amandoua marcile sunt foarte bune ..niciuna nu reprezinta o garantie in plus .. imp e sa cumperi produse bune si nu AGIP sau ESSO ... tu acum ai bagat ulei semisintetic...data viitoare sa bagi full sintetic. ramai pe gradatia 10w-40 si cumpara un produs FULL sintetic de la una din marcile mai sus mentionate fara prea multe masturbari mintale. gradatia 50 inca se poate pune daca nu gasesti 10w-40 dar pe 60 sa nu te duci deoarece e prea vascos si in loc sa iti protejeze motorul ar putea provoca anumite daune nereusind sa lubrifice bine motorul. stii cum se spune? DACA E RESSING, NU INSEAMNA CA FUNCTIONEAZA NEAPARAT SI PTR TINE. tine minte asta..se aplica la multe chestii precum frane (discuri si placute, transmisie, cauciucuri racing etc) imi cer scuze ptr posturile duble dar FUNCTIONEAZA TARE AMPxLEA FORUMUL ASTA --- Mesaj completat în 23 Sep 2007 08:30 -------------de ieri la pranz motorul meu are un nou proprietar. sper sa aibe parte de curbe frumoase si mult mult gaz ..altfel nu o sa fie fercita Editat Septembrie 22, 2007 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 23, 2007 Share Postat Septembrie 23, 2007 Mesaj completat în 23 Sep 2007 08:30 ieri la pranz motorul meu are un nou proprietar. sper sa aibe parte de curbe frumoase si mult mult gaz ..altfel nu o sa fie fercita Sarumana, avand in vedere ca eu sunt noul proprietar!! Sper sa fie mobra ok si sa ne intelegem bine. Oricum, pana la primavara, o lasam moale... ne cunoastem si noi, ne obisnuim unul cu celalalt, si in primavara schimbam gumele, dupa care trecem la greutati Merci de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.