Stau-De-6 Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 A inceput numaratoarea inversa: 7 days and counting... Am dat eu un telefon la Mos Nicolae. A zis ca s-a rezolvat prb. Sa te uiti peste o saptamana, dimineata, in ghetele moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 mda, eu daca nu am bani de cauciucuri, mai bine nu ma dau, ca stric mobra, clar. daca nu am bani de lant, spray de lant etc, iar nu ma dau. prefer sa merg odata pe an pe motor decat in fiecare zi cu lantul neuns, uleiul vechi si cauciucurile varza. sincer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 mda, eu daca nu am bani de cauciucuri, mai bine nu ma dau, ca stric mobra, clar.daca nu am bani de lant, spray de lant etc, iar nu ma dau. prefer sa merg odata pe an pe motor decat in fiecare zi cu lantul neuns, uleiul vechi si cauciucurile varza. sincer. Pai nimeni nu merge asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 mda, eu daca nu am bani de cauciucuri, mai bine nu ma dau, ca stric mobra, clar. Esti cazul fericit. Ar trebui sa multumesti pentru asta. Eu m-am dat anul asta pe cauciucuri varza, doar sh-uri (deh, nu mi-am permis pe langa un Fireblade + un alt motor, echipament complet, iesiri, etc - toate astea intr-un an - si un set de gume noi). Incep sezonu` viitor cu unul. Sunt sceptic in ceea ce priveste afirmatia ta, cum ca nu te-ai da deloc, daca ai avea gumele varza. Acum depinde fiecare ce intelege prin "varza". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 Esti cazul fericit. Ar trebui sa multumesti pentru asta. Eu m-am dat anul asta pe cauciucuri varza, doar sh-uri (deh, nu mi-am permis pe langa un Fireblade + un alt motor, echipament complet, iesiri, etc - toate astea intr-un an - si un set de gume noi). Incep sezonu` viitor cu unul. Sunt sceptic in ceea ce priveste afirmatia ta, cum ca nu te-ai da deloc, daca ai avea gumele varza. Acum depinde fiecare ce intelege prin "varza". Hai cu sarma, neamuleeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 Hai cu sarma, neamuleeee Pantera, stii bine la ce m-am referit. Si acum, ontopic, ce ati gume ati recomanda, in afara de BT016? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 nu prea ai multe variante pentru ca ai fata pe 16, incearca m3, e destul de ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 (editat) Alegerea, in proportie de 95%, e facuta. Astept raspunsul lui Jagi, ca e foarte zgarcit la vorba. L.E. Astept explicatii de la cei care au folosit aceste gume, nu doar cei care au auzit de ele. Editat Noiembrie 30, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 poate nu ati inteles ptr sc28-33 nu ai alte alegeri de facut doar gumele alea se fabrica cu 16" pe fata deci alegerea e mai simpla ma repet: va faceti prea multe masturbari mintale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 cele mai bune alternative pentru sc28-33 raman:BT016 metzeler M3 dunlop qualifier cand vor fi firebladisti de aici capabili sa dea atat gaz pe strada sa transformele bt016 in cele din imaginile de mai jos putem trece pe ceva mai extrem vreau sa cred ca pe strada nici unul dintre noi nu e capabil sa ii dea atata gaz, eu fiind cel dintai incapabil duminica placuta tuturor Michelin pilot sport vin in pereche cu 'fata' pe 16"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 Lasati copilu' in pace, ca va bat cu perna... In alta ordnie de idei, sunt curios cum e cu BT-urile. Sa vii la primavara sa le testam un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 Lasati copilu' in pace, ca va bat cu perna... In alta ordnie de idei, sunt curios cum e cu BT-urile. Sa vii la primavara sa le testam un pic Cu BT 02 e suuuper ok pe orice fel de drum si vreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 (editat) fata de restul lumii p sport e o guma din anul 2000 ...destul de limitata concurenta e mult mai evoluata adevarul ramane ca multi nici din p sport nu scot tot untul, asa ca ramane valabila afirmatia cu prea multe mastu_bari mintale Editat Noiembrie 30, 2008 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 am avut pilot sport pe vfr, mac poate sa confirme, ca de la el le-am avut. betzigash va poate spune ce face vfr-ul cu pilot sport-ul. deci, repet, pe strada e ok. luati ce vreti, pentru ca sigur nu le ve-ti da jos ca nu se ridica la nivelul vostru de pilotaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 In alta ordnie de idei, sunt curios cum e cu BT-urile. Sa vii la primavara sa le testam un pic Vin. Vezi ca am vorbit cu Mosu'. A zis sa speli frumos ghetele si sa le pui in fata garajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 Vin. Vezi ca am vorbit cu Mosu'. A zis sa speli frumos ghetele si sa le pui in fata garajului. Iuhuhuuuu, am plecat sa dau FeLeMeurile cu cremaaaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Nu ma steptam sa am atitia cititori la "Pfua". Ideea e simpla. De ca sa dai un ban pe un set de anvelope noi medii calitativ cind poti sa iei la aceeasi bani un set mai bun. Sincer nu stiam nimic practic despre 016 dar vara asta la 30 grade am vazut 016 alunecind cu fata la frinare, efectiv s-a auzit scirtziitul. Tipul de care vorbesc a refuzat sa-si ia gume racing pe motivul ca mai merge si pe strada. Acordati-va o sansa si puneti-va gume MOI pe fata. E cel mai important. Orice maimuta baga 300 pe drum drept, va veti tripla sansa sa nu cadeti in caz de frinare de urgenta(disperata). Spatele de 016 e cit de cit OK pt utilizare stradala dar fata, ca multe alte modele, nu asigura aderenta maxima pe frinare. Eu am montat toamna asta Metzl K1(soft) pe fata. O sa spuneti ca nu e posibil, motoreta face stopie la 5 grade afara fara nici o incalzire a anvelopei. Orice cauciuc uzual de strada nu poate face asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 1 down, 6 to go... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 considerati ca niste "tataie" din astia cu motoare de 230kg si gume offroad ii dau gaz cum nu va puteti imagina si voi stati sa va ganditi daca scoateti untul din niste gume stradale muuuuult mai performante credeti'ma, limita gumelor voastre este departe de a fi atinsa pe strada nu uitati ca pe strada intalniti: praf, noroi, apa, asfalt rece-cald pista e ceva ideal pe care in strada nu o puteti replica niciodata. las pozele sa vbeasca singure si am incheiat cu masturbarile mintale in privinta gumelor daca vreti, avem un post deschis cu presiuni si temp de functionare ale gumelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 las pozele sa vbeasca singure si am incheiat cu masturbarile mintale in privinta gumelordaca vreti, avem un post deschis cu presiuni si temp de functionare ale gumelor De acord cu tine. Mie mi-a fugit fatza de vreo doua ori, IN VIRAJ (deci fara frana), dar asta din cauza asfaltului (care sunteti din Mures, e zona din fatza Auchan). Cred cu tarie ca, indiferent ce guma aveam, s-ar fi intamplat cam acelasi lucru, poate la viteza un pic mai mare. In rest, pe asfalt "normal" nu m-am simtit niciodata tradat de gume. Stiu, poate nu merg eu la limita, dar cred ca in medie, asa merge toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 si mie mi-a fugit fata, insa pe nori, in parcare si am dat-o de pamant intr-un hal fara de hal. spatele mi-a fugit intr-o curba in care am deschis gazul culcat si cu cauciucul rece, practic era prima curba dupa plecare, la vreo 10grade C. am pupat parapetul si am distrus fata mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Deci toti de pe sectiunea asta a forumului sinteti pe afara. Exemplele cu 016 care a alunecat la 30grd afara si uscat au fost pe Amckart, unde daca pui prea tare frina se ridica roata spate fara nici un risc, conteaza doar cit de bun pilot esti. Au mai fost si alti baieti tot pe Amck care au cazut din cauza cauciucului fata, Conti Atac, Pilot Power2CT, BT016(Bitza Chinezul). Un alt baiat cu un 1000RR/2006 cu Pirelli Dragon de strada i-a fugit fata la 80/h , motocicleta era perfect dreapta in momentul frinarii. Primul care a insistat cu folosirea cauciucurilor moi pe fata a fost Balamuc, sint o multime de "destepti" care-l combat, dar referitor la acest subiect teorema e 100% verificata. Important e sa va cumparati fata moale si proaspata, nu folositi seconduri de la cursele de anul trecut, cautati eventual seconduri din anul in curs. Dar e suficient atunci cind va comandati anvelope noi, sa treceti pe comanda un spate de strada, si o fata de racing- BT002 tipe4, 3, BT003type4, 3, Metz k1,k0, Pirelli Supercorsa SC1, SC2. Cu Dunlop nu recomand sa va complicati pe strada. Repet, nu-i complicat de exemplificat, va apare masina ce va taiat calea, cu cauciuc standart s-ar putea sa cadeti si moto nici nu atinge auto, cu cauciuc moale aveti sansa sa ramineti pe moto calare si doar sa-l injurati pe sofer. Nu-i nici o problema cu anvelope de profile diferite, se pot intoarce anvelopele cu sageata in spate. La curse se face asta in mod constant(nu la Pascota, dar o facea si el mai demult).Cine are ochi sa citeasca, cine nu, nu are decit sa fie Gica contra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 practic i'ai facut prosti pe toti constructorii de pneuri care pentru strada contruiesc niste gume iar ptr pista gume dedicate care au o viata foarte scurta si functioneaza in niste conditii bine determinate (presiune, temperatura, asfalt) ca utilizator de dunlop pot doar sa le recomand 208rr, QRR, nici o probema nici pe ploaie torentiala sfatul meu e sa testati ca sa va formati o idee personala, sa vedeti ce'i bun si ce'i rau nu precizeaza nimeni ca de te'a prins ploaia cu gume de pista mai bine tragi pe dreapta sau iti pui rotite pe stanga si pe dreapta plus o viata de 1000-1500km in cele mai bune cazuri ia spuneti'mi oameni buni: CATI DIN VOI DUC GUMELE IN CRIZA ??? sa va aud cred ca nici la 30% din potential nu le folosim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 practic i'ai facut prosti pe toti constructorii de pneuri care pentru strada contruiesc niste gume iar ptr pista gume dedicate care au o viata foarte scurta si functioneaza in niste conditii bine determinate (presiune, temperatura, asfalt)ca utilizator de dunlop pot doar sa le recomand 208rr, QRR, nici o probema nici pe ploaie torentiala sfatul meu e sa testati ca sa va formati o idee personala, sa vedeti ce'i bun si ce'i rau nu precizeaza nimeni ca de te'a prins ploaia cu gume de pista mai bine tragi pe dreapta sau iti pui rotite pe stanga si pe dreapta plus o viata de 1000-1500km in cele mai bune cazuri ia spuneti'mi oameni buni: CATI DIN VOI DUC GUMELE IN CRIZA ??? sa va aud cred ca nici la 30% din potential nu le folosim Eu le duc in criza...de la gropi,si odata cu ele fac si eu criza Acum depinde f mult si de stilul de mers al fiecaruia Eu franez f mult si cu spatele asa ca n-am ajuns niciodata aproape de limita cauciucului fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 (editat) Un soft fata te tine peste 5000km pe strada. Eu am mers anul trecut cu un Michelin Power Race soft 2k km pe strada si nici macar nu s-a cunoscut uzura pe mijlocul benzii. Oricum, ginditi-va ca 1098 vine din fabrica echipat cu Supercorsa. Mai toate articolele despre diferitele modele de anvelope de pe net sint PUBLICITATE, platite la greu. Deci, nu intzeleg de unde atita inversunare. Nu era mai bine sa tac ? Repet, cind i-ti iese un bou adevarat in fata, nu conteaza ce putere are motocicleta ta, cu cit esti mai incepator vei frina PESTE limita aderentei. Frinare cu spatele? Frinati voi cu spatele la 200/h ca sa evitati ciinele pe autostrada!!! Reclama: Cumparati cauciucuri moi pe fata. Daca luati de la Mac, nu cumparati moi pe fata, el zice ca nu-i bine. Mac , mai stii sa faci stopie pe strada in noiembrie? Un soft fata te tine peste 5000km pe strada. Eu am mers anul trecut cu un Michelin Power Race soft 2k km pe strada si nici macar nu s-a cunoscut uzura pe mijlocul benzii. Oricum, ginditi-va ca 1098 vine din fabrica echipat cu Supercorsa. Mai toate articolele despre diferitele modele de anvelope de pe net sint PUBLICITATE, platite la greu. Deci, nu intzeleg de unde atita inversunare. Nu era mai bine sa tac ? Repet, cind i-ti iese un bou adevarat in fata, nu conteaza ce putere are motocicleta ta, cu cit esti mai incepator vei frina PESTE limita aderentei. Frinare cu spatele? Frinati voi cu spatele la 200/h ca sa evitati ciinele pe autostrada!!! Despre ploaie: Citi i-i dati tun pe ploaie? Sint mii de motociclisti care merg pe ploaie cu anvelope PATRATE de la uzura. Adica, daca ar pune in locul lor macar o supercorsa ar merge mai prost decit CEL VENIT DIN FABRICA SI CARE MAI ARE 1/2mm pina la pinza? Reclama: Cumparati cauciucuri moi pe fata. Daca luati de la Mac, nu cumparati moi pe fata, el zice ca nu-i bine. Mac , mai stii sa faci stopie pe strada in noiembrie? Adu domne si cauciucuri moi!!! In primavara aveai oferta la K0. Acu nu mai ai? Interesu poarta fesu. Ideea e ca eu am incercat pe strada in 5 sezoane mai toate modelele importante de anvelope. Diferente intre ele sint, dar sint mari de tot comparativ cu anvelopele moi. Dopeman, daca aveai moi nu cadeai si erai acum mai bogat cu peste 1000euro! Corect? Editat Decembrie 2, 2008 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.