Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

nu au facut teste, ci doar parerile personale ale unor utilizatori

 

am cunoscut comunitatea fireblade din italia ..unde marea parte a membrilor merg aproape numai in pista

tu nu ai idee ce grija au de motoarele lor, cat keltuie cu ele ptr a le mentine in cea mai perfecta stare

ma refel la service foarte des, skimb ulei la 2000km, consumabile de top

 

mai mult decat ata ..ce poti cere? sa mergi la 4000rpm cu un fireblade??

atunci ai gresit marca de moto ..si iti trebuia un bmw :agree:

 

nu am vazut motoare stradale mai intretinute si ingrijite ca monstrii de pe piste. nici nu as cumpara altceva.

dar este doar parerea mea si ceea ce am vazut eu.

post-6062-1187875495_thumb.jpg

post-6062-1187875542_thumb.jpg

post-6062-1187875605_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fireblade!S-a dus.Va bucura pe altcineva acum.Am facut in 15 luni 22000km fara nici o problema majora-doar un disc de frana fata.Consumabile,benzina si mult gaz.M-a durut sufletul cand a plecat.Voi simti lipsa soundului diabolic al tobei.Sper insa sa-i ia locul una mai noua si mai frumoasa si mai puternica!954!In acelasi timp ma bate gandul la o Hayabusa.Pacat ca nu e honda!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fireblade!S-a dus.Va bucura pe altcineva acum.Am facut in 15 luni 22000km fara nici o problema majora-doar un disc de frana fata.Consumabile,benzina si mult gaz.M-a durut sufletul cand a plecat.Voi simti lipsa soundului diabolic al tobei.Sper insa sa-i ia locul una mai noua si mai frumoasa si mai puternica!954!In acelasi timp ma bate gandul la o Hayabusa.Pacat ca nu e honda!

 

 

Vezi ca tie i-ti cam place sa-i dai tare-tare pe A2, DE ACEEA CHIAR I-TI DORESTI HAYA.. Citeodata mai tre sa si frinezi la limita limitelor. Pot sa spun ca capacitatea de frinare cu instalatia stock,la 954 n-are rival. Haya nu frineaza ca 954, din pacate era s-o fur de la o busa pe A2 care abia-abia s-a oprit in spatele meu dupa ce un microbuz a schimbat banda brusc, fara sennal, cind eu pe acceleratie fiind a trebuit sa frinez undeva la peste 280pe bord. Busa sigur ma pupa daca eu nu dadeam drumul la frina sa fac o eschiva la dreapta pe banda de urgenta . In momentele alea eu n-am stiut nimic de problema busei, o stiam destul de departe si nu mi-am facut nici o clipa probleme. Mi-a spus mai tirziu la Drajna pilotul de Suzi, Doru. Se mira cum de m-am oprit asa de usor fata de el. Microbuzul saracul n-avea cum sa-si inchipuie ca luminitele din spate se miscau de 3 ori mai repede decit el. La 100/h, orice moto poate pierde aderenta fata la frinare puternica dar la 300 ma indoiesc ca mai e asa, pur si simplu parca n-ai frine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai moderati viteza in cazul asta :agree:

 

 

Da, sa zicem ca-mi vind CBR-eul de 900, i-mi iau Haya de 1300 si dupa aia moderez viteza de la 305 la 295. CBR lua decit 280, destul de moderata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu stii cat tii la viata ta

m'a lasat guma pe fata in curba sambata la 140-150 si s'a sfarsit totul cu bine ..desi tare urat a fost

daca se intampla cu 15 secunde mai devreme ..cand aveam vreo 120 in plus ..nu stiu unde eram acum

fate vobis..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce guma era si cum te-a lasat?Explozie?Pana?Da detalii sa stim de ce sa ne ferim.Greu de tot de ales intre 954 si Busa.Sunt destule argumente pro si contra la ambele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu as avea ezitari

busa e prea mare ptr mine, prea putin sportiva si nu imi place ca design. dar e vba de mine. tre sa intelegi ce'i mai imp ptr tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva probleme:

 

Se poate monta chiulasa de pe SC28 pe un bloc de SC33 ? Unde este diferenta intre cele 2 motoare, prin ce se obtine diferenta de cmc in plus pana la 919 ? E mai mare cursa la vibrochen ? Pistoanele sunt diferite ca inaltime ? Camera de ardere din chiulasa difera de la SC28 la SC33 ?

 

Potriveste ambreiajul complet de la SC33 la SC28 ? (oala,discuri,placa de presiune...tot ansamblul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu kiuloasa e identica se schimba doar cdi'ul si ceva la cursaxalezaj

ambreiajul e divers, cele pana in 97 parca sau 95 au 10 discuri parca iar cele 98-99 au 8

in rest in afara de design ramane totul identic, franele de la 919 sunt mai mari cu 10mm pe diametru 310 in loc de 300 (parca 298mm)

deci nu poti pune discurile de pe 92-97 pe modelul 98-99

cam aste sunt diferentele..in rest nu se skimba mai nimic

ahh..era sa uit: furcile de la 98-99 sunt mai indepartate cu 10mm fata de cele precedente

 

daca'mi mai vine ceva in minte ..o sa completez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am terminat cauciucul pe spate si l-am schimbat cu un bridgestone de 190 in loc de 180 cat aveam pana acum.

Diferente? Uhaaaa, am alta motocicleta, arata bine cu acel cauciuc si se comporta ca dracu pe viaje, in caz ca nu e nici o gacica in spate sa-mi admire cauciul lat, nu-i vad rostu. ce nu inteleg eu, de unde acest comportament, greu de culcat, tendinte de ridicare si iesire de pe trasa. explicati va rog.

Si apropo, ce cauciucuri sa-mi comand. fata spate pereche. am avut michelin power sport dar vreau sa incerc si altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da'le draq de michelin

monteaza un metzeler M3 ..mult mai noi decat pilot sport ..alea sunt prea turistice in timp ce cu M3 mergi si in pista daca nu esti pilot profesionist

 

cauciucul de 190 la noi nu isi are sensul deoarece iti modifica toata ciclistica, in plus nu sta bine pe janta de 5.5" ci sta deformat

normal sa nu mearga bine..e o mare porcarie

 

eu vreau sa montez janta de 6" de la 954 pe care o am, doar deoarece e mai usoara, nu si ptr a pune cauciucul de 190. ar merita pus cel racing 190/55 care este muuuult mai agil decat 190/50 de serie

atunci mai vorbim ..dar tre vazut daca nu atinge pe bascula in fata deoarece este mai inalt (diametru mai mare)

 

o sa studiez problema

 

@ dope :: skimba'l cu un 180 de calitate

pirelli supercorsa, diablo corsa 3

metzeler: rennsport, racetec k2-k3, sau M3 perfect stradale

dunlop: 209 rr, qualifier

le bt 002 racing street

 

ai de unde alege

ai janta de 17 pe fata sau de 16??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe fata e cea de 16, sunt adeptul pastrarii motocicletei pe cat posibil intacta, dar schimbarea cu o janta de 17 pe fatza mi se pare o idee excelenta. M-am si apucat sa caut o janta second de f4 dar nu stiu cum ramane cu aripa. trebuie s-o schimb sau cu mici ajustari se potriveste?

Cu siguranta o sa incerc alte cauciucuri, si am sa incerc metzeler-ul.

Multumesc pt sfaturi, 190 pe spate e chiar ridicol, anuleaza toate avantajele cbr-ului, si anume ciclistica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce'ti pasa de aripa fata?

oricum cea originala e obscena si nu se poate privi pe cat e de urata :D :bounce: :moto:

s'ar putea sa nu o poti pastra dat diametrului mai mare a cauciucului fata ..dar gasesti una de cbr rr, 929, 954, suzuki...adaptezi orice ..

castigi si la aspect deoarece arata mult mai decent decat originalul si mult din cauza cauciucurilor superioare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai dope ..

contacteaza'ma pe mess daca ai nelamuriri in ceea ce priveste montajul si distantierele necesare

gasesti id in profilul meu

ma cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulc ca e tarziu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 954 din 2003, nu sunt genul cu liniute si alte chestii pentru ca nu am varsta pentru asa ceva, nu stiu nici cum merg alte motoare de viteza, m-am mai dat doar cu o fireblade de prin 97, cu zx 9 r din 2002 si un zx 10 r cred ca de prin 2005.nu sunt expert, probabil ca zx-urile or fi mai sprintene, cu siguranta zx 10 r este, dar mie tare mult imi place 954, pozitia de condus este nemaipomenita pentru o vitezista, cel putin mie nu mi-au obosit niciodata bratele cum se plang alti posesori de speeduri si am fost cu ea si pana in germania, chiar nu am avut vreo problema, te cam doar fundul intr-adevar, dar e speed, nu tourer sau choper.de cand am luat-o eu, avea 17000 km, am mers vreo 14500 km si nu i-am schimbat decat uleiul, chiar nu am avut si nu am nici o problema tehnica.pe mine personal ma multumeste mult de tot chestia asta ca daca tot bagi bani in reparatii nu e prea bine.in concluzie, motoreta asta e ok tehnic si arata destul de frumos.apropo, are si amortizorul ala de ghidon care e foarte bun, mai ales ca pe drumurile noastre te mai trezesti cu unele denivelari pe care nu intotdeauna le poti ocoli cand ai ceva viteza.mai imi place la ea stabilitatea, inclusiv pe curbe, o problema pe care am sesizat-o vara asta cand erau caldurile alea mari este ca se incalzeste si te cam arde daca stai mai langa rezervor.chiar, am o intrebare, cei care aveti 954, la ale voastre la ce temperatura porneste temocupla, la mine la 100 grade si se opreste cand ajunge din nou la 98-99 grade,oare e bine sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 954 din 2003, nu sunt genul cu liniute si alte chestii pentru ca nu am varsta pentru asa ceva, nu stiu nici cum merg alte motoare de viteza, m-am mai dat doar cu o fireblade de prin 97, cu zx 9 r din 2002 si un zx 10 r cred ca de prin 2005.nu sunt expert, probabil ca zx-urile or fi mai sprintene, cu siguranta zx 10 r este, dar mie tare mult imi place 954, pozitia de condus este nemaipomenita pentru o vitezista, cel putin mie nu mi-au obosit niciodata bratele cum se plang alti posesori de speeduri si am fost cu ea si pana in germania, chiar nu am avut vreo problema, te cam doar fundul intr-adevar, dar e speed, nu tourer sau choper.de cand am luat-o eu, avea 17000 km, am mers vreo 14500 km si nu i-am schimbat decat uleiul, chiar nu am avut si nu am nici o problema tehnica.pe mine personal ma multumeste mult de tot chestia asta ca daca tot bagi bani in reparatii nu e prea bine.in concluzie, motoreta asta e ok tehnic si arata destul de frumos.apropo, are si amortizorul ala de ghidon care e foarte bun, mai ales ca pe drumurile noastre te mai trezesti cu unele denivelari pe care nu intotdeauna le poti ocoli cand ai ceva viteza.mai imi place la ea stabilitatea, inclusiv pe curbe, o problema pe care am sesizat-o vara asta cand erau caldurile alea mari este ca se incalzeste si te cam arde daca stai mai langa rezervor.chiar, am o intrebare, cei care aveti 954, la ale voastre la ce temperatura porneste temocupla, la mine la 100 grade si se opreste cand ajunge din nou la 98-99 grade,oare e bine sau nu?

 

 

E normal la 100. Eu i-am pus si un buton suplimentar din care ii dau drumul la ventilator atunci cind traficul e lent si e caldura mare.In felul asta temperatura sta la 85-86grd si nu la 100, mai economisesc si cu uleiul care rezista mai mult in timp. 80% din km ii fac in oras si la 30de grade afara e jale ciind cadrul se incalzeste de ti se transforma mostenitorii in stare solida.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...