mac Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 nu au facut teste, ci doar parerile personale ale unor utilizatori am cunoscut comunitatea fireblade din italia ..unde marea parte a membrilor merg aproape numai in pista tu nu ai idee ce grija au de motoarele lor, cat keltuie cu ele ptr a le mentine in cea mai perfecta stare ma refel la service foarte des, skimb ulei la 2000km, consumabile de top mai mult decat ata ..ce poti cere? sa mergi la 4000rpm cu un fireblade?? atunci ai gresit marca de moto ..si iti trebuia un bmw nu am vazut motoare stradale mai intretinute si ingrijite ca monstrii de pe piste. nici nu as cumpara altceva. dar este doar parerea mea si ceea ce am vazut eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat August 24, 2007 Autor Share Postat August 24, 2007 Fireblade!S-a dus.Va bucura pe altcineva acum.Am facut in 15 luni 22000km fara nici o problema majora-doar un disc de frana fata.Consumabile,benzina si mult gaz.M-a durut sufletul cand a plecat.Voi simti lipsa soundului diabolic al tobei.Sper insa sa-i ia locul una mai noua si mai frumoasa si mai puternica!954!In acelasi timp ma bate gandul la o Hayabusa.Pacat ca nu e honda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 Fireblade!S-a dus.Va bucura pe altcineva acum.Am facut in 15 luni 22000km fara nici o problema majora-doar un disc de frana fata.Consumabile,benzina si mult gaz.M-a durut sufletul cand a plecat.Voi simti lipsa soundului diabolic al tobei.Sper insa sa-i ia locul una mai noua si mai frumoasa si mai puternica!954!In acelasi timp ma bate gandul la o Hayabusa.Pacat ca nu e honda! Vezi ca tie i-ti cam place sa-i dai tare-tare pe A2, DE ACEEA CHIAR I-TI DORESTI HAYA.. Citeodata mai tre sa si frinezi la limita limitelor. Pot sa spun ca capacitatea de frinare cu instalatia stock,la 954 n-are rival. Haya nu frineaza ca 954, din pacate era s-o fur de la o busa pe A2 care abia-abia s-a oprit in spatele meu dupa ce un microbuz a schimbat banda brusc, fara sennal, cind eu pe acceleratie fiind a trebuit sa frinez undeva la peste 280pe bord. Busa sigur ma pupa daca eu nu dadeam drumul la frina sa fac o eschiva la dreapta pe banda de urgenta . In momentele alea eu n-am stiut nimic de problema busei, o stiam destul de departe si nu mi-am facut nici o clipa probleme. Mi-a spus mai tirziu la Drajna pilotul de Suzi, Doru. Se mira cum de m-am oprit asa de usor fata de el. Microbuzul saracul n-avea cum sa-si inchipuie ca luminitele din spate se miscau de 3 ori mai repede decit el. La 100/h, orice moto poate pierde aderenta fata la frinare puternica dar la 300 ma indoiesc ca mai e asa, pur si simplu parca n-ai frine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 pai moderati viteza in cazul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 pai moderati viteza in cazul asta Da, sa zicem ca-mi vind CBR-eul de 900, i-mi iau Haya de 1300 si dupa aia moderez viteza de la 305 la 295. CBR lua decit 280, destul de moderata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 tu stii cat tii la viata ta m'a lasat guma pe fata in curba sambata la 140-150 si s'a sfarsit totul cu bine ..desi tare urat a fost daca se intampla cu 15 secunde mai devreme ..cand aveam vreo 120 in plus ..nu stiu unde eram acum fate vobis.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat August 27, 2007 Autor Share Postat August 27, 2007 Ce guma era si cum te-a lasat?Explozie?Pana?Da detalii sa stim de ce sa ne ferim.Greu de tot de ales intre 954 si Busa.Sunt destule argumente pro si contra la ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 eu nu as avea ezitari busa e prea mare ptr mine, prea putin sportiva si nu imi place ca design. dar e vba de mine. tre sa intelegi ce'i mai imp ptr tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 fusei in Alpi........ no comment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 Super marfa poza, dopeman. mac, nu vrei sa ne dai si noua detalii despre cum ai furat-o?? Sa stim si noi sa ne ferim....sau poate sa invatam de la altii care au patit-o si evitam si noi. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 sper ca peste 50de ani cineva sa-si puna poza asta din alpi in profil, asa cum am pus eu poza bunicului, (un evreu simpatic), poza din alpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ares323 Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 Cateva probleme: Se poate monta chiulasa de pe SC28 pe un bloc de SC33 ? Unde este diferenta intre cele 2 motoare, prin ce se obtine diferenta de cmc in plus pana la 919 ? E mai mare cursa la vibrochen ? Pistoanele sunt diferite ca inaltime ? Camera de ardere din chiulasa difera de la SC28 la SC33 ? Potriveste ambreiajul complet de la SC33 la SC28 ? (oala,discuri,placa de presiune...tot ansamblul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 din cate stiu kiuloasa e identica se schimba doar cdi'ul si ceva la cursaxalezaj ambreiajul e divers, cele pana in 97 parca sau 95 au 10 discuri parca iar cele 98-99 au 8 in rest in afara de design ramane totul identic, franele de la 919 sunt mai mari cu 10mm pe diametru 310 in loc de 300 (parca 298mm) deci nu poti pune discurile de pe 92-97 pe modelul 98-99 cam aste sunt diferentele..in rest nu se skimba mai nimic ahh..era sa uit: furcile de la 98-99 sunt mai indepartate cu 10mm fata de cele precedente daca'mi mai vine ceva in minte ..o sa completez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 azi am terminat cauciucul pe spate si l-am schimbat cu un bridgestone de 190 in loc de 180 cat aveam pana acum. Diferente? Uhaaaa, am alta motocicleta, arata bine cu acel cauciuc si se comporta ca dracu pe viaje, in caz ca nu e nici o gacica in spate sa-mi admire cauciul lat, nu-i vad rostu. ce nu inteleg eu, de unde acest comportament, greu de culcat, tendinte de ridicare si iesire de pe trasa. explicati va rog. Si apropo, ce cauciucuri sa-mi comand. fata spate pereche. am avut michelin power sport dar vreau sa incerc si altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 da'le draq de michelin monteaza un metzeler M3 ..mult mai noi decat pilot sport ..alea sunt prea turistice in timp ce cu M3 mergi si in pista daca nu esti pilot profesionist cauciucul de 190 la noi nu isi are sensul deoarece iti modifica toata ciclistica, in plus nu sta bine pe janta de 5.5" ci sta deformat normal sa nu mearga bine..e o mare porcarie eu vreau sa montez janta de 6" de la 954 pe care o am, doar deoarece e mai usoara, nu si ptr a pune cauciucul de 190. ar merita pus cel racing 190/55 care este muuuult mai agil decat 190/50 de serie atunci mai vorbim ..dar tre vazut daca nu atinge pe bascula in fata deoarece este mai inalt (diametru mai mare) o sa studiez problema @ dope :: skimba'l cu un 180 de calitate pirelli supercorsa, diablo corsa 3 metzeler: rennsport, racetec k2-k3, sau M3 perfect stradale dunlop: 209 rr, qualifier le bt 002 racing street ai de unde alege ai janta de 17 pe fata sau de 16?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 pe fata e cea de 16, sunt adeptul pastrarii motocicletei pe cat posibil intacta, dar schimbarea cu o janta de 17 pe fatza mi se pare o idee excelenta. M-am si apucat sa caut o janta second de f4 dar nu stiu cum ramane cu aripa. trebuie s-o schimb sau cu mici ajustari se potriveste? Cu siguranta o sa incerc alte cauciucuri, si am sa incerc metzeler-ul. Multumesc pt sfaturi, 190 pe spate e chiar ridicol, anuleaza toate avantajele cbr-ului, si anume ciclistica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 ce'ti pasa de aripa fata? oricum cea originala e obscena si nu se poate privi pe cat e de urata s'ar putea sa nu o poti pastra dat diametrului mai mare a cauciucului fata ..dar gasesti una de cbr rr, 929, 954, suzuki...adaptezi orice .. castigi si la aspect deoarece arata mult mai decent decat originalul si mult din cauza cauciucurilor superioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 abia astept sa incerc, multumesc pentru sfaturi, am sa cumpar janta fata de f4 si adaptez o aripa de 929 sau 954. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 pai dope .. contacteaza'ma pe mess daca ai nelamuriri in ceea ce priveste montajul si distantierele necesare gasesti id in profilul meu ma cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulc ca e tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 multumesc, caut janta si vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Septembrie 1, 2007 Autor Share Postat Septembrie 1, 2007 Care aveti 954 ce pareri aveti despre el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 emi: inca mai ai dubii in privinta viitorului motor? fa o proba cu fiecare si ai sa te lamuresti fara nici un dubiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 eu am 954 din 2003, nu sunt genul cu liniute si alte chestii pentru ca nu am varsta pentru asa ceva, nu stiu nici cum merg alte motoare de viteza, m-am mai dat doar cu o fireblade de prin 97, cu zx 9 r din 2002 si un zx 10 r cred ca de prin 2005.nu sunt expert, probabil ca zx-urile or fi mai sprintene, cu siguranta zx 10 r este, dar mie tare mult imi place 954, pozitia de condus este nemaipomenita pentru o vitezista, cel putin mie nu mi-au obosit niciodata bratele cum se plang alti posesori de speeduri si am fost cu ea si pana in germania, chiar nu am avut vreo problema, te cam doar fundul intr-adevar, dar e speed, nu tourer sau choper.de cand am luat-o eu, avea 17000 km, am mers vreo 14500 km si nu i-am schimbat decat uleiul, chiar nu am avut si nu am nici o problema tehnica.pe mine personal ma multumeste mult de tot chestia asta ca daca tot bagi bani in reparatii nu e prea bine.in concluzie, motoreta asta e ok tehnic si arata destul de frumos.apropo, are si amortizorul ala de ghidon care e foarte bun, mai ales ca pe drumurile noastre te mai trezesti cu unele denivelari pe care nu intotdeauna le poti ocoli cand ai ceva viteza.mai imi place la ea stabilitatea, inclusiv pe curbe, o problema pe care am sesizat-o vara asta cand erau caldurile alea mari este ca se incalzeste si te cam arde daca stai mai langa rezervor.chiar, am o intrebare, cei care aveti 954, la ale voastre la ce temperatura porneste temocupla, la mine la 100 grade si se opreste cand ajunge din nou la 98-99 grade,oare e bine sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 (editat) eu am 954 din 2003, nu sunt genul cu liniute si alte chestii pentru ca nu am varsta pentru asa ceva, nu stiu nici cum merg alte motoare de viteza, m-am mai dat doar cu o fireblade de prin 97, cu zx 9 r din 2002 si un zx 10 r cred ca de prin 2005.nu sunt expert, probabil ca zx-urile or fi mai sprintene, cu siguranta zx 10 r este, dar mie tare mult imi place 954, pozitia de condus este nemaipomenita pentru o vitezista, cel putin mie nu mi-au obosit niciodata bratele cum se plang alti posesori de speeduri si am fost cu ea si pana in germania, chiar nu am avut vreo problema, te cam doar fundul intr-adevar, dar e speed, nu tourer sau choper.de cand am luat-o eu, avea 17000 km, am mers vreo 14500 km si nu i-am schimbat decat uleiul, chiar nu am avut si nu am nici o problema tehnica.pe mine personal ma multumeste mult de tot chestia asta ca daca tot bagi bani in reparatii nu e prea bine.in concluzie, motoreta asta e ok tehnic si arata destul de frumos.apropo, are si amortizorul ala de ghidon care e foarte bun, mai ales ca pe drumurile noastre te mai trezesti cu unele denivelari pe care nu intotdeauna le poti ocoli cand ai ceva viteza.mai imi place la ea stabilitatea, inclusiv pe curbe, o problema pe care am sesizat-o vara asta cand erau caldurile alea mari este ca se incalzeste si te cam arde daca stai mai langa rezervor.chiar, am o intrebare, cei care aveti 954, la ale voastre la ce temperatura porneste temocupla, la mine la 100 grade si se opreste cand ajunge din nou la 98-99 grade,oare e bine sau nu? E normal la 100. Eu i-am pus si un buton suplimentar din care ii dau drumul la ventilator atunci cind traficul e lent si e caldura mare.In felul asta temperatura sta la 85-86grd si nu la 100, mai economisesc si cu uleiul care rezista mai mult in timp. 80% din km ii fac in oras si la 30de grade afara e jale ciind cadrul se incalzeste de ti se transforma mostenitorii in stare solida. Editat Septembrie 1, 2007 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 954 e cea mai frumoasa fireblade fara dubii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.