Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

depinde la ce folosesti motorul.... xx-ul sigur nu face parte din categoria rr-urilor, este doar un cbr, destul de puternic, laudat fiind modelul pe carburatie.

929 e o replica zic eu, nefericita la pe atunci revolutionarul r1, mie personal nu imi place, dar e un motor bun, am avut ocazia sa vad cum la Brno in camping, 80% din motoarele care urlau noaptea erau 929-uri si culmea, peste doua zile s-au putut cara cu ele acasa.....Sfatul meu este daca ajungi peste 30 si te dai mult prin europa, ia-ti un xx, daca nu opteaza pentru 929.

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut tovarasi de rr`uri

Am si eu o dilema, comparatie, nedumerie .. depinde cum e privita

 

CBR 929 Vs CBR 1100 RR XX

 

Cbr 929. Model 2001, evacuare Titanium, Injectie, ulei proaspat pus, 1100 cmc, 175+ cp, bla ,bla bla...

Cbr xx. Model 98, K&N, Evacuare micron + galerii, carburatie, 900 cmc , 154 cp ... bla bla bla...

Ex moto un CBR 900 RR , exp cam 15.000 pe el

 

deci sunt nedecis .. ce sa aleg ? :bigstar:

 

Mentionez ca vreau sa pot face multi km pe ea dar sa o pot folosii si in oras.

 

Altceva decat modelele astea 2`a este exclus ... oricum raman fidel HONDA

 

Fireblade rulleeezzzzzz !!!! :D

 

Am mers cu amandoua modele, desi nu sunt un expert, si n-am foarte multa experienta, pot sa zic ca mie personal Honda 1100XX SuperBlackbird nu mi-a placut deloc.

 

Sa vedem de ce:

 

nu este SS, desi uni asa zic

este o motocicleta sport touring, relativ comoda, dar grea ca un tanc !!!!

modelul este un model vechi, adica nu se compara sub nici o forma cu un 929 !!!

este urata ca dracu :(

 

Pe cand 929, este usoara (172 Kg fara lichide), puternica (147 CP daca este adevarat ce zic cei de la Honda), si frumoasa !!!

Trage relativ linear, este mai comod decat restul SS-urilor, are frane bestiale, si este foarte manevrabila !!

 

Nu as vrea Honda XX, nici gratis. :bigstar:

 

Anyway - bafta !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10x pt sfat ... sa inteleg ca nimeni nu este pro XX`ului :bigstar:

Pai... la topicul de 900 RR... la ce te ateptai? :bigstar:

 

Acu', on topic, io zic ca treaba e destul de clara: XX (dupa capul meu) e ditamai touringul (chiar daca are forma aia relativ alungita, e grea ca pianu'), iar 929 e ditai sportiva. De aici incolo, tu stii ce vrei: mai mult sport sau mai mult touring.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

929 e o replica zic eu, nefericita la pe atunci revolutionarul r1, mie personal nu imi place, dar e un motor bun, am avut ocazia sa vad cum la Brno in camping, 80% din motoarele care urlau noaptea erau 929-uri si culmea, peste doua zile s-au putut cara cu ele acasa.....Sfatul meu este daca ajungi peste 30 si te dai mult prin europa, ia-ti un xx, daca nu opteaza pentru 929.

 

Dl Dopeman, fara suparare, dar mi se pare putin deplasata afirmatia cu replica nefericita !!!!

 

Singurul lucru pe care are un comun un R1 si un 929 este, ca amandoua au doua roti !!! :bigstar:

 

In 2000, cei de la yamaha nu stiau inca ce este injectia, ca sa nu vb de injectie electrica.

 

Daca ma uit la teste, vad ca singurul lucru la care R1 este mai tare este puterea motorului, daca vb de frane, ciclistica, suspensii, sau greutate, yamaha ramane cu mult in urma !!!

 

Cei de la yamaha au uitat de mult:

 

- ca strazile nu sunt circuite de viteza, si cu un R1 superrigid, dar intri intro groapa iti cade proteza din gura !!! :D

- ca un om normal nu circula cu un miar cu peste 7000 RPM, ca R1 are probleme serioase sub 7000.

 

ect ect

 

Dar asta cred ca stii si tu foarte bine, ca doar ai un prieten care are si R1 si 1000RR !! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, am mers cu amandoua, r1 nu-mi place deloc, 1000rr e altceva.

asa e, am un prieten care are r1 si 1000rr dar lui nu-i place sa stea pe forum, pentru ca el este campion pe strada nu pe tastatura. (asta zice el) :bigstar:

In 98 cand a aparut r1 au cam dat o palma celor de la Honda, eu cred ca 929 a fost o incercare de raspuns, pentru ca daca pana atunci 919 era regele clasei, dupa 98 vanzarile au scazut ft mult si r1 a devenit ft populara. mie sincer 929-le nu-mi spune nimic, imi place la nebunie primul fireblade, cel cu doua faruri rotunde, 92-94, imi place varianta 98-99 datorita imbunatatirilor pe care le-a primit fata de modelele anterioare si imi place 954 pentru tot ce are motocicleta acea. e un fireblade superb. de 1000rr nu mai vb, sper ca la anul sa am asa ceva. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

150 % agreeeeee !!!

 

Si prietenul tau chiar este campion pe strada, cel putin comparand cu mine !!

Spune-i ca il saluta cheliosul care a cumparat Fireblade-ul lui Csabi din BV !!

 

Stiam eu ca o sa ne intelegem !! :bigstar:

Editat de borosz1978
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite, pana acum nu am vazut ca ai 929, ma uitam zilele astea la una care avea combinatia de culoare de la 954, alb, rosu. Chiar mi-a placut. Se pare ca si culoarea conteaza. Cum ti se pare 929-le? Iti place? ce ai mai avut pana acum?

Pe campionul nostru stradal nu-l lua in seama, e baiat bun, merge bine, mai rupe oglinzi si sparge carene la wheelie, da e pe calea cea buna.

Hai noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite, pana acum nu am vazut ca ai 929, ma uitam zilele astea la una care avea combinatia de culoare de la 954, alb, rosu. Chiar mi-a placut. Se pare ca si culoarea conteaza. Cum ti se pare 929-le? Iti place? ce ai mai avut pana acum?

Pe campionul nostru stradal nu-l lua in seama, e baiat bun, merge bine, mai rupe oglinzi si sparge carene la wheelie, da e pe calea cea buna.

Hai noroc

 

Sigur ca conteaza culoarea, si forma, dar sunt lucruri mult mai importante !!!!

 

Mie de exemplu imi place foarte mult cum arata R1, si tot n-am cumparat una, desi puteam.

 

Am 191 de cm, si 100 de kg, pur si simplu n-am loc pe R1, este ca o bicicleta !!

Incomoda, cu suspensi foarte tari, si nu trage linear, ceea ce ma enerveaza mult.

 

Ca sa nu vb de faptul ca toti fitobikeri care habar n-au de motociclete, cumpara R1 pt ca este la moda, si da bine la terase !!!!

 

Acum nu vreau sa spun ca eu sunt cine stie ce superbiker, dar macar am o ideie despre ce inseamna sa fii motociclist, citesc mult, intreb oameni mai experimentati, SI IN VIATA MEA NU M-AM URCAT PE MOTOR FARA CASCA !!!!!!!

 

Ce sa zic despre 929 ???

 

Frumoasa, relativ comoda, comparand cu un R1 este ca o limuzina.

 

Are niste frane supertari, in anul 2000 erau cele mai tari pe piata.

 

Mai usoara decat R1, si totusi mai voluminoasa, eu zic ca foarte manevrabila.

 

Trage cat se poate de linear, la 3000 simti cand se deschide supapa H-tev la jumatate, si la 7000 de tot.

 

Ii lipseste un amortizor de ghidon, pt ca este nervoasa, si are tendinta de a face wheelie mai tot timpul.

 

Are un sunet cateodata deranjant la ambreaj, dar asta exista la fiecare 929 si chiar 954, si nu inseamna ca este vreo problema !!

 

In rest este o bijuterie, si se comporta frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 193 si 103kg......

Da, asa e, e mult mai usoara decat r1. a mea are atatea kg cat are r1 dar pare de 2x mai grasa. ce imi place de altfel la nebunie.

Eu am amortizor la ghidon, fata e mult mai stabila, iti recomand unul, vei simti diferenta.

Sunetul la oala de ambreiaj o are si a mea, se pare ca le au toate motoarele, noi o putem auzi pt ca nu se aude nici un alt zgomot de la motor.... lol

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de 10 puncte !!!!

 

A incercat cineva pana acum pe vitezana, solutie care curata injectoarele, care sa toarna in benzina ???

 

Merita incercat, sau sunt sanse ca se infunda si mai rau de la murdaria care este in rezervor ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de 10 puncte !!!!

 

A incercat cineva pana acum pe vitezana, solutie care curata injectoarele, care sa toarna in benzina ???

 

Merita incercat, sau sunt sanse ca se infunda si mai rau de la murdaria care este in rezervor ???

Da poti so folosesti dar daca este infundat peste 20% nu mai curata bine si se poate rezolva asa:

Dai sos injectoarele si le duci sau mile aduci si le duc la Sorin mecanicul din Grecia care este in Popesti Leordeni la servicele ELF Workshop.

Cine este mai comod poate so duca acolo si o demonteaza acolo.

Despre ce este vorba, au acolo o masinarie specializata care curata injectoare numai de benzina de orice fel si de Dacie daca vrei.

 

Am o rugaminte pt. cine are etriere de 929,954 si unele 119 vreau placutele daca mai au inca martori pe placute, pt. ca eu mai merg 3-8 zile si pe strada si la curse numai cu placute consumate 70 % multumesc.

 

--- Mesaj completat în 21 Oct 2007 23:45 -------------

:eek:

 

Am facut multiple teste de consum la mobra si imi iese intre 6,8 si 7,4 !!!! (mixt)

In oras este 7,4 , afara intre 6,8 si 7,0.

 

Anyway, dl mac, sper sa nu faci o prostie cumparand un 636. Parerea multora este ca kawasaki nu prea se inalta la limita asteptarilor.

In atentia voastra :

 

http://www.cbr1000rr.de :ok:

Asa este si 11 la curse.

 

--- Mesaj completat în 22 Oct 2007 01:36 -------------
0723.160.559 balamuc.

Editat de abalamuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da dopeman chiar...

ce cauta tradatorii astia aici la "noi" la honda?

 

<small>--- Mesaj completat în 23 Oct 2007 18:25 -------------</small><br/>

imi place la nebunie primul fireblade, cel cu doua faruri rotunde, 92-94,

dopeman...numa o clipa sa imi sterg lacrimile de la ochi....

gata...

eu stiu de ce iti place faiarbleidu cu doua faruri.....

seamana la fata cu o motocicleta formodabila pe care ai avut-o acum 25.000 de ani....

nem?

si actuala are doua faruri da sau cam triunghiulizat....

am trecut de la 94 la 99....

diferenta la motor nu e prea sesizabila cel putin nu in oras...dar ciclistica si suspensiile sunt intradevar mai noi cu 5 ani

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista undeva un site, cu un tip care le-a avut pe toate, incepand cu primul model de zxr750, la cel cu o priza de ram air si faruri rotunde, apoi a trecut la zx7r si zx7rr. el a explicat diferentele, atat pe sosea cat si pe pista, la ciclistica daca tin bine minte o lauda pe vechea kawa de 750.

http://homepage.ntlworld.com/webzxr/zxr750r/ uite pagina, enjoy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am trecut la kawa.

 

Am luat un zx9r. Diferenta intre 900rr si zx9r? IMENSA

 

- Hondei ii placea sa stea drept. Ca sa iei un viraj trebuia sa o iei de ceafa si sa o culci pe strada.

- Kawasakului nu ii place se stea drept. Se inclina IMEDIAT.

 

- Honda consuma moderat

- Kawasaku e nehalit

 

- Honda imi placea la demaraje

- ... pana am dat de zx9r. Are cohones.

 

PS: nu compar 954 cu zx9. Vorbesc de 893, 919 ...

 

- Honda avea sunet marfa in motor ... zumzaia

- Kawasaku zici ca are piulite libere in motor. Zornaie.

 

- Honda avea boom de putere pe la 8000rpm

- Kawasaku explodeaza la 10000. Zici ca pleaca al 2-lea motor. Pleaca de sub tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baiazid bun venit in lumea noastra..

poate ca acum cand vei auzi de la cineva ca motocicletele facute sub marca KAWASAKI au un caracter aparte nu ai sa te miri

sa o folosesti sanatos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Domnilor, date fiind conditiile meteorologice neprielnice calaritului de bestii pe asfalt, declar (in nume propriu) sezonul 2007 inchis, si proclam, cu avant proletar, deschiderea sezonului de tuning & mestereala 2007-2008!

Se vor derula urmatoarele activitati:

- inlocuire coditza 'Onda cu coditza K4;

- vopsire + lacuire manete, capete de ghidon, suruburi + alte rahatzele in culoarea "Onda Gold";

- inlocuire mansoane actuale din cauciuc ( :) ) cu Rizoma Gold ( :D );

- semilustruire elemente aluminiu (cat ma tine glanda);

- inlocuire gumitze cu ceva molicel si aderent;

- scotocire net dupa o aripa spate la un pret decent;

- reparat vitezometru / gasit o solutie :)

In scopul obtinerii unui randament optim, propun insotirea acestor activitati, zilnic, de :lol: , :lol: , :moto: si poate ;) :cheers:

 

Cu aceasta ocazie, lansez si intrebarea:

Are careva o aripa spate de SC 28 de vanzare?

 

Multumesc pentru atentie si bafta enorma daca v-ati mai propus sa iesiti pe vremea asta!

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motociclist ii ala care iese pe ploaie si pe ger...

va dati seama ce devotament inseamna asta :)

Sa inteleg ca nu sunt motociclist, nu? Poate ai dreptate... La mine motociclismul e din placere, nu de nevoie.

Dar sa nu imi spui ca tie iti face placere sa te dai cu vitezana pe ploaie, frig, lapovitza, ger si alte cacaturi de astea, ca nu cred!

In rest, toate cele bune, si noroc mult daca chiar ai de gand sa iesi...

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...