mac Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 (editat) eu ptr jenti am folosit culoarea aurului cod honda te duci la orice preparator de vopsele si te uiti pe culori pana gasesti ce'ti place. lasa culorile originale, ca sunt altele mult mai faine. la fel la negru, poti folosi un metalizat negru cu ceva reflexe verzui inchise sau rosii .. unde lucram (in caroserie) dispuneam de toate cele ..deci nu era o pb Editat Octombrie 7, 2007 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 mda, culoarea jentii e beton, problema e ca sunt in dilema, carenele mele nu prea au nici un defect, sunt ca noi, eu vreau s-o fac neagra, dar sa dau tot aspect de "nu am dat-o peste cap si am vopsito"..... Intelegi ce vreau sa spun? De acea ma gandeam sa o fac neagra cu acel silver si sa-i dau si stickere sa arate ca originalu. Jentile sunt deja la vopsit, nu stiu cum o sa arate langa carenele rosii, pe negru efectu e garantat..... habar nu am ce sa fac.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Cred ca MAC ne face o surprizaaaa... A, si... LA MULTI ANI!, Mac!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Cred ca MAC ne face o surprizaaaa... A, si... LA MULTI ANI!, Mac!!!! Merci D...id ptr urari Profit si ii multumesc si lui MIHAI alias crz-one ptr ajutorul dat azi la Cluj. Fara el nu as fi cumparat motorul (cadou de ziulica mea). Asa ca in loc sa stau acasa sa ma indop cu mancare sau sa ies seara cu prietena ..am facut 700km ca sa imi iau un susukiiiiii. de azi sunt posesorul unui suzuki gsx-r 600 din 2005 merci baieti ps. multumiri si lui Cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 (editat) felicitari pentru susi, sa nu te mai prindem pe aici..... Editat Octombrie 11, 2007 de dopeman1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Salut tovarasi de rr`uri Am si eu o dilema, comparatie, nedumerie .. depinde cum e privita CBR 929 Vs CBR 1100 RR XX Cbr 929. Model 2001, evacuare Titanium, Injectie, ulei proaspat pus, 1100 cmc, 175+ cp, bla ,bla bla... Cbr xx. Model 98, K&N, Evacuare micron + galerii, carburatie, 900 cmc , 154 cp ... bla bla bla... Ex moto un CBR 900 RR , exp cam 15.000 pe el deci sunt nedecis .. ce sa aleg ? Mentionez ca vreau sa pot face multi km pe ea dar sa o pot folosii si in oras. Altceva decat modelele astea 2`a este exclus ... oricum raman fidel HONDA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Cbr 929. Model 2001, evacuare Titanium, Injectie, ulei proaspat pus, 1100 cmc, 175+ cp, bla ,bla bla... Cbr xx. Model 98, K&N, Evacuare micron + galerii, carburatie, 900 cmc , 154 cp ... bla bla bla... le-ai cam incurcat da asta nu conteaza... Alegerea mea ar fi sigur 929.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 depinde si de pretul la care le cumperi oricum 929 este mai indicat fiind un model mai evoluat evident. vezi ca ai umflat mult puterile le cele 2 anumerate mai sus, cu destul de muuuuuuult dar nu'i nimic cai "este" destui la aman2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 (editat) depinde la ce folosesti motorul.... xx-ul sigur nu face parte din categoria rr-urilor, este doar un cbr, destul de puternic, laudat fiind modelul pe carburatie. 929 e o replica zic eu, nefericita la pe atunci revolutionarul r1, mie personal nu imi place, dar e un motor bun, am avut ocazia sa vad cum la Brno in camping, 80% din motoarele care urlau noaptea erau 929-uri si culmea, peste doua zile s-au putut cara cu ele acasa.....Sfatul meu este daca ajungi peste 30 si te dai mult prin europa, ia-ti un xx, daca nu opteaza pentru 929. Editat Octombrie 11, 2007 de dopeman1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Salut tovarasi de rr`uri Am si eu o dilema, comparatie, nedumerie .. depinde cum e privita CBR 929 Vs CBR 1100 RR XX Cbr 929. Model 2001, evacuare Titanium, Injectie, ulei proaspat pus, 1100 cmc, 175+ cp, bla ,bla bla... Cbr xx. Model 98, K&N, Evacuare micron + galerii, carburatie, 900 cmc , 154 cp ... bla bla bla... Ex moto un CBR 900 RR , exp cam 15.000 pe el deci sunt nedecis .. ce sa aleg ? Mentionez ca vreau sa pot face multi km pe ea dar sa o pot folosii si in oras. Altceva decat modelele astea 2`a este exclus ... oricum raman fidel HONDA Fireblade rulleeezzzzzz !!!! Am mers cu amandoua modele, desi nu sunt un expert, si n-am foarte multa experienta, pot sa zic ca mie personal Honda 1100XX SuperBlackbird nu mi-a placut deloc. Sa vedem de ce: nu este SS, desi uni asa zic este o motocicleta sport touring, relativ comoda, dar grea ca un tanc !!!! modelul este un model vechi, adica nu se compara sub nici o forma cu un 929 !!! este urata ca dracu Pe cand 929, este usoara (172 Kg fara lichide), puternica (147 CP daca este adevarat ce zic cei de la Honda), si frumoasa !!! Trage relativ linear, este mai comod decat restul SS-urilor, are frane bestiale, si este foarte manevrabila !! Nu as vrea Honda XX, nici gratis. Anyway - bafta !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 10x pt sfat ... sa inteleg ca nimeni nu este pro XX`ului XX`ul il preferam ca vreau sa ma dau prin tara .. 929 din cate vad este o motocicleta mai mult de circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 10x pt sfat ... sa inteleg ca nimeni nu este pro XX`ului Pai... la topicul de 900 RR... la ce te ateptai? Acu', on topic, io zic ca treaba e destul de clara: XX (dupa capul meu) e ditamai touringul (chiar daca are forma aia relativ alungita, e grea ca pianu'), iar 929 e ditai sportiva. De aici incolo, tu stii ce vrei: mai mult sport sau mai mult touring. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 929 e o replica zic eu, nefericita la pe atunci revolutionarul r1, mie personal nu imi place, dar e un motor bun, am avut ocazia sa vad cum la Brno in camping, 80% din motoarele care urlau noaptea erau 929-uri si culmea, peste doua zile s-au putut cara cu ele acasa.....Sfatul meu este daca ajungi peste 30 si te dai mult prin europa, ia-ti un xx, daca nu opteaza pentru 929. Dl Dopeman, fara suparare, dar mi se pare putin deplasata afirmatia cu replica nefericita !!!! Singurul lucru pe care are un comun un R1 si un 929 este, ca amandoua au doua roti !!! In 2000, cei de la yamaha nu stiau inca ce este injectia, ca sa nu vb de injectie electrica. Daca ma uit la teste, vad ca singurul lucru la care R1 este mai tare este puterea motorului, daca vb de frane, ciclistica, suspensii, sau greutate, yamaha ramane cu mult in urma !!! Cei de la yamaha au uitat de mult: - ca strazile nu sunt circuite de viteza, si cu un R1 superrigid, dar intri intro groapa iti cade proteza din gura !!! - ca un om normal nu circula cu un miar cu peste 7000 RPM, ca R1 are probleme serioase sub 7000. ect ect Dar asta cred ca stii si tu foarte bine, ca doar ai un prieten care are si R1 si 1000RR !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 mda, am mers cu amandoua, r1 nu-mi place deloc, 1000rr e altceva. asa e, am un prieten care are r1 si 1000rr dar lui nu-i place sa stea pe forum, pentru ca el este campion pe strada nu pe tastatura. (asta zice el) In 98 cand a aparut r1 au cam dat o palma celor de la Honda, eu cred ca 929 a fost o incercare de raspuns, pentru ca daca pana atunci 919 era regele clasei, dupa 98 vanzarile au scazut ft mult si r1 a devenit ft populara. mie sincer 929-le nu-mi spune nimic, imi place la nebunie primul fireblade, cel cu doua faruri rotunde, 92-94, imi place varianta 98-99 datorita imbunatatirilor pe care le-a primit fata de modelele anterioare si imi place 954 pentru tot ce are motocicleta acea. e un fireblade superb. de 1000rr nu mai vb, sper ca la anul sa am asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 (editat) 150 % agreeeeee !!! Si prietenul tau chiar este campion pe strada, cel putin comparand cu mine !! Spune-i ca il saluta cheliosul care a cumparat Fireblade-ul lui Csabi din BV !! Stiam eu ca o sa ne intelegem !! Editat Octombrie 13, 2007 de borosz1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 uite, pana acum nu am vazut ca ai 929, ma uitam zilele astea la una care avea combinatia de culoare de la 954, alb, rosu. Chiar mi-a placut. Se pare ca si culoarea conteaza. Cum ti se pare 929-le? Iti place? ce ai mai avut pana acum? Pe campionul nostru stradal nu-l lua in seama, e baiat bun, merge bine, mai rupe oglinzi si sparge carene la wheelie, da e pe calea cea buna. Hai noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 uite, pana acum nu am vazut ca ai 929, ma uitam zilele astea la una care avea combinatia de culoare de la 954, alb, rosu. Chiar mi-a placut. Se pare ca si culoarea conteaza. Cum ti se pare 929-le? Iti place? ce ai mai avut pana acum? Pe campionul nostru stradal nu-l lua in seama, e baiat bun, merge bine, mai rupe oglinzi si sparge carene la wheelie, da e pe calea cea buna. Hai noroc Sigur ca conteaza culoarea, si forma, dar sunt lucruri mult mai importante !!!! Mie de exemplu imi place foarte mult cum arata R1, si tot n-am cumparat una, desi puteam. Am 191 de cm, si 100 de kg, pur si simplu n-am loc pe R1, este ca o bicicleta !! Incomoda, cu suspensi foarte tari, si nu trage linear, ceea ce ma enerveaza mult. Ca sa nu vb de faptul ca toti fitobikeri care habar n-au de motociclete, cumpara R1 pt ca este la moda, si da bine la terase !!!! Acum nu vreau sa spun ca eu sunt cine stie ce superbiker, dar macar am o ideie despre ce inseamna sa fii motociclist, citesc mult, intreb oameni mai experimentati, SI IN VIATA MEA NU M-AM URCAT PE MOTOR FARA CASCA !!!!!!! Ce sa zic despre 929 ??? Frumoasa, relativ comoda, comparand cu un R1 este ca o limuzina. Are niste frane supertari, in anul 2000 erau cele mai tari pe piata. Mai usoara decat R1, si totusi mai voluminoasa, eu zic ca foarte manevrabila. Trage cat se poate de linear, la 3000 simti cand se deschide supapa H-tev la jumatate, si la 7000 de tot. Ii lipseste un amortizor de ghidon, pt ca este nervoasa, si are tendinta de a face wheelie mai tot timpul. Are un sunet cateodata deranjant la ambreaj, dar asta exista la fiecare 929 si chiar 954, si nu inseamna ca este vreo problema !! In rest este o bijuterie, si se comporta frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 (editat) eu am 193 si 103kg...... Da, asa e, e mult mai usoara decat r1. a mea are atatea kg cat are r1 dar pare de 2x mai grasa. ce imi place de altfel la nebunie. Eu am amortizor la ghidon, fata e mult mai stabila, iti recomand unul, vei simti diferenta. Sunetul la oala de ambreiaj o are si a mea, se pare ca le au toate motoarele, noi o putem auzi pt ca nu se aude nici un alt zgomot de la motor.... lol Editat Octombrie 14, 2007 de dopeman1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Intrebare de 10 puncte !!!! A incercat cineva pana acum pe vitezana, solutie care curata injectoarele, care sa toarna in benzina ??? Merita incercat, sau sunt sanse ca se infunda si mai rau de la murdaria care este in rezervor ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 e acelasi lucru ca si la masina. poti folosi cu incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abalamuc Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 (editat) Intrebare de 10 puncte !!!! A incercat cineva pana acum pe vitezana, solutie care curata injectoarele, care sa toarna in benzina ??? Merita incercat, sau sunt sanse ca se infunda si mai rau de la murdaria care este in rezervor ??? Da poti so folosesti dar daca este infundat peste 20% nu mai curata bine si se poate rezolva asa: Dai sos injectoarele si le duci sau mile aduci si le duc la Sorin mecanicul din Grecia care este in Popesti Leordeni la servicele ELF Workshop. Cine este mai comod poate so duca acolo si o demonteaza acolo. Despre ce este vorba, au acolo o masinarie specializata care curata injectoare numai de benzina de orice fel si de Dacie daca vrei. Am o rugaminte pt. cine are etriere de 929,954 si unele 119 vreau placutele daca mai au inca martori pe placute, pt. ca eu mai merg 3-8 zile si pe strada si la curse numai cu placute consumate 70 % multumesc. --- Mesaj completat în 21 Oct 2007 23:45 ------------- Am facut multiple teste de consum la mobra si imi iese intre 6,8 si 7,4 !!!! (mixt) In oras este 7,4 , afara intre 6,8 si 7,0. Anyway, dl mac, sper sa nu faci o prostie cumparand un 636. Parerea multora este ca kawasaki nu prea se inalta la limita asteptarilor. In atentia voastra : http://www.cbr1000rr.de Asa este si 11 la curse. --- Mesaj completat în 22 Oct 2007 01:36 -------------0723.160.559 balamuc. Editat Octombrie 21, 2007 de abalamuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 636'ele preparat s'a vandut ..am luat k5 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 636'ele preparat s'a vandut ..am luat k5 600 Auzi, nenea, de-acu' intri cu bilet aicea la 'Onda, da? Sa te bucuri de noua bestie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 i-am zis si eu, nu merge asa simplu, tradezi honda si ne spui ca ai luat suzuki si vrei sa te acceptam la sectiunea de fireblade..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 (editat) da dopeman chiar... ce cauta tradatorii astia aici la "noi" la honda? <small>--- Mesaj completat în 23 Oct 2007 18:25 -------------</small><br/> imi place la nebunie primul fireblade, cel cu doua faruri rotunde, 92-94, dopeman...numa o clipa sa imi sterg lacrimile de la ochi.... gata... eu stiu de ce iti place faiarbleidu cu doua faruri..... seamana la fata cu o motocicleta formodabila pe care ai avut-o acum 25.000 de ani.... nem? si actuala are doua faruri da sau cam triunghiulizat.... am trecut de la 94 la 99.... diferenta la motor nu e prea sesizabila cel putin nu in oras...dar ciclistica si suspensiile sunt intradevar mai noi cu 5 ani Editat Octombrie 23, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.