Gixu. Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Tot am vrut eu sport-touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Tot am vrut eu sport-touring Bravo, s-o stapanesti sanatos !! Daca asta ai vrut, sa te bucuri de ea !! PS GIXXX-ULE SA NU CITESTI CE AM SCRIS IN PARANTEZA (sa-mi bag piciorul ce urata este modelul asta) Mesaj completat Semnatura ta este pentru luat la cunostinta si pentru ca ai primit o copie a PV, nu pentru ca esti de acord cu ce se afirma in PV.E drept ca in momentul in care ai semnat, e CLAR ca tu ai fost pe motorul ala. Gresesti, semnezi in doua locuri procesul verbal, si una dintre semnaturi este pt faptul ca iti recunosti fapta !!! Sau poti sa scrii acolo ca 'nu recunosc', si semnezi dupa aia, asta chiar ca n-are nici un rost !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Bravo, s-o stapanesti sanatos !! Daca asta ai vrut, sa te bucuri de ea !! PS GIXXX-ULE SA NU CITESTI CE AM SCRIS IN PARANTEZA (sa-mi bag piciorul ce urata este modelul asta) Mesaj completat Gresesti, semnezi in doua locuri procesul verbal, si una dintre semnaturi este pt faptul ca iti recunosti fapta !!! Sau poti sa scrii acolo ca 'nu recunosc', si semnezi dupa aia, asta chiar ca n-are nici un rost !! Ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Tot am vrut eu sport-touring Turometru' ala e tot verde? N-are zona rosie? Gixxx-ule, s-o stapanesti sanatos si sa faceti multi km impreuna! Mesaj completat _____________________________________________________________________________________ Cum as putea afla care sunt cotele in standard la arborele cotit (atat la biela cat si la palier)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Turometru' ala e tot verde? N-are zona rosie? Gixxx-ule, s-o stapanesti sanatos si sa faceti multi km impreuna! Mesaj completat _____________________________________________________________________________________ Cum as putea afla care sunt cotele in standard la arborele cotit (atat la biela cat si la palier)? Cote? A patit ceva baba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Ma baieti nu gasesc si eu pe la voi un surubel de rebound de la furca? Poate aveti careva o furca stramba de 929/954/1000rr si nu o mai puteti folosi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Cote? A patit ceva baba? Din pacate, da. S-a blocat un cuzinet pe arborele cotit. Nu stiu cum, uleiul era la nivel. In fine. Arborele respectiv s-a dus boo, e irecuperabil. Asa ca o sa pun pe el arborele pe care l-am avut pe celalalt motor. L-am dus la verificat si mi-a spus ca e perfect, n-are nevoie de nicio rectificare. Totusi, as vrea sa stiu care sunt cotele lui in standard, pentru a fi sigur in momentul cand o sa comand cuzinetii (o sa-i schimb, daca tot e desfacut). Asadar, nu stie nimeni cotele respective? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Din pacate, da. S-a blocat un cuzinet pe arborele cotit. Nu stiu cum, uleiul era la nivel. In fine. Arborele respectiv s-a dus boo, e irecuperabil. Asa ca o sa pun pe el arborele pe care l-am avut pe celalalt motor. L-am dus la verificat si mi-a spus ca e perfect, n-are nevoie de nicio rectificare. Totusi, as vrea sa stiu care sunt cotele lui in standard, pentru a fi sigur in momentul cand o sa comand cuzinetii (o sa-i schimb, daca tot e desfacut). Asadar, nu stie nimeni cotele respective? Nasol ma,plm...Bine ca aveai piesa de la celelalt motor. Plm asta cu arborele si cuzinetii am mai auzit-o la Africa Twin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Ma baieti nu gasesc si eu pe la voi un surubel de rebound de la furca? Poate aveti careva o furca stramba de 929/954/1000rr si nu o mai puteti folosi... ma uit si te anunt daca am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Din pacate, da. S-a blocat un cuzinet pe arborele cotit. Nu stiu cum, uleiul era la nivel. In fine. Arborele respectiv s-a dus boo, e irecuperabil. Asa ca o sa pun pe el arborele pe care l-am avut pe celalalt motor. L-am dus la verificat si mi-a spus ca e perfect, n-are nevoie de nicio rectificare. Totusi, as vrea sa stiu care sunt cotele lui in standard, pentru a fi sigur in momentul cand o sa comand cuzinetii (o sa-i schimb, daca tot e desfacut). Asadar, nu stie nimeni cotele respective? ce ulei ai folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 (editat) Tot am vrut eu sport-touring Fain! Editat Octombrie 2, 2009 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 ma uit si te anunt daca am mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 ce ulei ai folosit? Castrol RS 4T 10W50. Avea aproximativ 4.000 km, urma a fi schimbat. Se poate sa fie si asta motivul, si-a pierdut din calitati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Castrol RS 4T 10W50. Avea aproximativ 4.000 km, urma a fi schimbat. Se poate sa fie si asta motivul, si-a pierdut din calitati. Nu mi-se pare normal ca uleiul folosit 4000 de km sa fie de vina pt asa ceva !! Sunt motociclisti care merg 6-7000 cu un schimb de ulei, si n-au nici o problema (desi lucrul asta nu este indicat). Nu cumva sa fie altceva la mijloc acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Pe undeva prin manual scria ceva de 10-12 mii km Eu am mers 7000+/- km de la schimb la schimb si s-a comportat f bine motorul. In 20000 km n-a aratat nici o slabiciune...Cand l-am dat i-am pus toba stoc si am ramas surprins cat de silentioasa putea sa fie Probleme cu pompa de elei Nicu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Atentie ,Castrol se produce si-n Romania ! (adica se produce sub licenta ,se fura o parte si se inlocuieste pis sau flegma sau apa)Eu pt masina folosesc ceva no-name ,DAR PE ETICHETA SCRIE NUMAI IN LB GERMANA (import direct din germania ) testat si foarte recomandat . Pt motoare speed ,uz stradal : de ce sa inventam roata + apa calda ? Motul 7100 si ala top ..cum ii zice...300 v e foarte bun ! Poate @mac mai adauga ceva ,ca le are cu astea : ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Nu mi-se pare normal ca uleiul folosit 4000 de km sa fie de vina pt asa ceva !! Sunt motociclisti care merg 6-7000 cu un schimb de ulei, si n-au nici o problema (desi lucrul asta nu este indicat).Nu cumva sa fie altceva la mijloc acolo Nu stiu ce-ar putea sa fie. Uleiul era ars de tot. Se poate ca si mersul agresiv sa-l arda asa repede? O sa verific si pompa de ulei, dupa cum a zis Gixxx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiatu` cu Transalp` Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 (editat) Salut, am si eu o Honda 954 `02 si am o problema cu incarcarea. La cine pot veni si eu (sunt din Bucuresti) cu releul sa il montez la el pe motor 2 minute sa vad daca incarca sau nu? La mine incarca pana ajunge motorul la 60 de grade apoi incarca doar 2,8V. Ati mai patit asa? Mersi frumos. Editat Octombrie 2, 2009 de Baiatu` cu Transalp` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 Salut, am si eu o Honda 954 `02 si am o problema cu incarcarea. La cine pot veni si eu (sunt din Bucuresti) cu releul sa il montez la el pe motor 2 minute sa vad daca incarca sau nu?La mine incarca pana ajunge motorul la 60 de grade apoi incarca doar 2,8V. Ati mai patit asa? Mersi frumos. Nu stiu cum e exact situatia la 954, dar pot sa iti spun cu certitudine ce se intampla la 893 si la 919: in timp, unul din firele care intra de la stator la releu se supraincalzeste, iar papucul prin care face contact cu relelul se slabeste si face la inceput contact imperfect, iar apoi nu mai face deloc. Nasol este ca in situatia asta, releul va continua sa incarce corect, numai cu 2 fire, dar se suprasolicita si se incalzeste pana se arde. Deci problema nu e ventilatia, ci papucii. Verifica-ti mufa care intra in releu: daca prezinta semne de incalzire/arsura in zona uneia dintre fise... bingo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 Salut, am si eu o Honda 954 `02 si am o problema cu incarcarea. La cine pot veni si eu (sunt din Bucuresti) cu releul sa il montez la el pe motor 2 minute sa vad daca incarca sau nu?La mine incarca pana ajunge motorul la 60 de grade apoi incarca doar 2,8V. Ati mai patit asa? Mersi frumos. maine voi fi eu pe la curte unde tin motoreta, asa ca daca ai timp si se opreste ploaia poti da o fuga si verificam. lasa un nr. de tel. sa te pot suna cand o iau incolo. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 Dupa dauna totala... uite ce frumos arata.. luni ma duc sai fac crash cage si "weellie" baru.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 ce folosesc eu nu mere bine pe motoarele voastre ..e prea ieftin ptr voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Prin bunavointa unui amic, m-am dat astazi putin pe un 954. Nu pot sa fiu prins in cadru numai cand stau pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Prin bunavointa unui amic, m-am dat astazi putin pe un 954. Nu pot sa fiu prins in cadru numai cand stau pe loc. Bv Nicu, e pacat sa nu profiti de peisajul ala...K4, 954... O fi rau? Ce ai rezolvat cu a ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Bv Nicu, e pacat sa nu profiti de peisajul ala...K4, 954... O fi rau? Ce ai rezolvat cu a ta? Am profitat de drum si de prietenia colegilor de drum. Mi-am pus costumul, cizmele si casca in masina. Am fost pe 4 roti pana acolo. Frumos mai merge K4-u' ala (PC, K&N, full Akrapovic). Sta bine pe frane si putere. Ca manevrabilitate, 954 mi s-a parut ca sta mai bine. Maine o sa aflu raspunsul pt Broscuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.