LucianU Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 O vinzi pe a ta Cesar ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 E ca si vanduta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Bv. Sa o stapaneasca sanatos noul proprietar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 dupa secuiesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Salutare.. Detin un 954 2003, iar zilele trecute am iesit la o tura cu inca un amic care detine tot un 954, dar 2002. Pe la Unirii, aglomeratie mare si caldura la fel. La semafor, m am uitat la temperatura apei si indica 104 grade, lucru pe care l am mai intalnit, dar a prietenului meu ii indica 101 grade. Am crezut ca am dat eu mai tare in ea si s a incins. Dupa ce am plecat de la semafor, apa a scazut la 100-101 grade, iar la semafor... 104 grade la mine, 100-101 la prietenul meu. Si s a repetat faza pana am iesit la drum intins unde si a mentinut temperatura normala. Intrebare intrebatoare.. ce temp aveti voi la 954 in regim de oras si temp ~30-35 grade afara, in conditii de trafic aglomerat ? Electroventilatorul are mai multe trepte de functionare? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Pt diferentza de 3 grade nu ai liniste? Oricum, peste 80grd, uleiul este apa, si deaici apare uzura motorului. La asta ar trebui sa te gindesti. E vorba si de senzorii de temperatura, motoretele au peste 10 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Nu neaparat ca nu am liniste. Dar am constatat lucrul asta si daca am posibilitatea sa fac o verificare, o fac. Un fel de sondaj. Nu sunt genul sa mi duc moto/masina la service doar cand se strica.. Mai bine previn, daca este cazul, de aceea am pus intrebarea .. Deci, a ta la ce temp ajunge in oras ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 104 nu este o teperatura cu probleme. Motocicletele pot urca lejer si la 110 in trafic urban si mediu cald chiar si asa este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Salutare.. Detin un 954 2003, iar zilele trecute am iesit la o tura cu inca un amic care detine tot un 954, dar 2002. Pe la Unirii, aglomeratie mare si caldura la fel. La semafor, m am uitat la temperatura apei si indica 104 grade, lucru pe care l am mai intalnit, dar a prietenului meu ii indica 101 grade. Am crezut ca am dat eu mai tare in ea si s a incins. Dupa ce am plecat de la semafor, apa a scazut la 100-101 grade, iar la semafor... 104 grade la mine, 100-101 la prietenul meu. Si s a repetat faza pana am iesit la drum intins unde si a mentinut temperatura normala. Intrebare intrebatoare.. ce temp aveti voi la 954 in regim de oras si temp ~30-35 grade afara, in conditii de trafic aglomerat ? Electroventilatorul are mai multe trepte de functionare? Multumesc anticipat. Mi-a recomandat cineva lichid de racire motul motocool expert, nu pot sa zic daca e mai bun sau nu, deoarece pe la noi de vreo 2 saptamani nu sunt mai mult de 15 grage afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) Da, deaia se maresc radiatoarele, in loc sa puna lichide "minune", fabricile maresc sistemul de racire de la generatie la generatie. Nu mai visati cai verzi. Editat Septembrie 19, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Oarecum. Dar nu prea o mai folosesc si ar fi mai bine sa invarta rotile pentru altcineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Bun, ideea e ca nu faptul ca mi a ajuns la 104 gr. ma ingrijoreaza, mi a ajuns cel mai mult la 107 la un mars moto, unde s a mers in coloana si erau 1000 grade afara. Ma interesa diferenta dintre a mea si a prietenui meu, care nu vroia sa urce mai mult de 101 grade. O diferenta este, poate fi un semn ca e electroventilatorul puturos ? Noi ne am uitat la ele, sunt identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 C sa nu te mai tin in tensiune, ceea ce spui, mi s-a intimplat si mie de nspe ori, vara, inclusiv la o defilare moto (spre Snagov). 104-105 grd arata, nu-i nimic deosebit. E posibil la amicul tau sa se fi decalibrat senzorul. Eu am montat un contact electric manual si porneam cu acesta ventilatorul sa mearga non stop in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Nu electroventilatorul comanda gradele...ci termostatul, ala poate fi uzat. Jagi, daca uleiul e apa la 80 de grade, de ce temperatura optima este de 90? eu am vazut niste comparatii, iar gradele erau cele din atmosfera nu din motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) la 80grade afisate te bord, temp lichidului de racire care CIRCULA prin punctul unde este instalat senzorul de temp, uleiul are temperaturi mult mai mari, nu avem in cazul acesta radiator de ulei. In realitate , uleiul are aproape 100grd. Cind pui ulei nou, e OK 90grdC, dupa 1000-2000km, nu mai este deloc in parametri. Nici nu este greu sa-ti dai seama, dupa zgomotele care apar in motor dupa 80grd. Ai vazut, opresti motorul, lasi cheia in contact, si temp lichidului urca grav, asta din cauza ca lichidul necirculind, ajunge la temperatura motorului. Nu schimba nimeni uleiul la 1000km, dar multi ii dau blana la 100grd, cu ulei de 5000km. In motoarele de curse temperatura optima sta intre 70 si 80grd. Optim la temp ridicate e doar pt neutralizarea mai buna a poluantilor, a conserva viatza motorului trebuie racit mult mai mult. Poti sa faci un test Dyno , cu motorul la 80 si 104grd. Editat Septembrie 19, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Oke, va multumesc mult. Iar ideea cu electroventilatorul pe buton este geniala, am mai citit undeva chestia asta. Ca o paranteza, dimineata, cand am iesit de la munca erau 9 grade. Cel putin nu mi am facut griji ca se incinge . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 N-as zice. K1-K2 mie mi-au dat impresia de sport-touring.K3-K4 nu cunosc.K5 e tatic,dar ala e peste 5000. 954 mi se pare o moto foarte speciala.919 si 929 imi dau aceeiasi impresie ca si K1-K2,numai ca sunt mai usoare.Insa cu 954,cei de la Honda au scos ceva total atipic lor : o moto entertaining.Au crescut puterea si prin acea greutate mica (parca vreo 170 la gol) a iesit o motoreta extraordinara.Are caracter.E dura,dar are caracter.Da,vobleaza,e nervoasa daca o calci pe coada,dar e fun. Bine,acum depinde ce vrei.954 e pur-sange,nu e un F4 mai mare.Desi arata ca un dulap,nu e deloc asa,e alta poveste. Insa dupa cum a zis si Jagi,deschide bine ochii,ca sunt f multe forjate,fwtute,cazute si vopsite.La 2500 mare mirare sa gasesti una ok.Cauta pe la cei care aduc din afara,pe la 3000 poate iei una neinmatriculata in stare ok. k5 1000 stare perfecta si cu extrase frumoase la mine in anunturi la 3900 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) @ cr1s71: N-am mers pe 954, deci nu-ti pot spune pareri despre asta (cativa posesori de aici te-au instruit de bine).Insa NU subestima deloc un 750 K1-K3. Este o motocicleta superba. Foarte usoara (165 kg), 141 hp (putere f apropiata de cea de pe 954). Suspensia foarte buna (furcile Showa de pe seria K1-K3 sunt considerate mai ok decat Kayaba,puse ulterior pe generatia urmatoare). Frana e ok iarasi.Ciclistica foarte buna. Nu stiu de ce spune Method ca-i lasa impresia de sport touring (probabil din acelasi motiv pt care Crazy Devil spunea ca RSV meu e sport touring )) ). Probabil pe R1 sau alte mobre stai mai in "maini", dar nu confunda DELOC GSX-R 750/1000 K1-K3 cu un sport touring sau cu o vaca gen ZX9. Un motor nu e superbike/supersport in functie de cat de tare stai in maini. Ci cum lucreaza suspensia + sasiul + motorul.. (parerea mea umila). Esti a doua persoana careia ii recomand sa se uite pe topicul de vanzare a lui Zahei,care vinde un 750 K2 parca. Culmea,nu-l cunosc pe om,nu stiu cine e, dar motorul lui pare ca-si face banii.. /index.php?/topic/696146-vand-gsxr-750-k2/?hl=zahei&do=findComment&comment=3473176 1000 e prea mult (parerea mea), dar 750cc e foarte foarte ok. asta daca nu ai o obsesie personala cu 954... Editat Septembrie 19, 2013 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 (editat) Salut, de ceva timp am pus ochii pe un 954 RR. Experienta am cat decat pe un f4i, consider ca sunt capabil sa o "stapanesc", deci nu ma intereseaza aspecul asta. Am inteles ca este o motocicleta foarte reusita, as dorii si eu un feedback de la cativa posesori, ce "bube" are, consum, pret consumabile, etc Ce inseamna experienta pentru tine si ce vrei sa spui cand zici ca poti sa o "stapanesti" ? Asta e un lucru pe care ar trebui sa il rumegi umpic. Ca sfat, eu zic sa iti cumperi ce iti doresti si ce crezi ca ti se potriveste tie mai mult. Lumea o sa te invarta si o sa te intoarca in toate directiile, mai ales cand postezi pe sectiunea de incepatori ... care nu-i tocmai un loc bun ca sa iti formezi o opinie ... pentru asta poti incerca sectiunea dedicata cbr, eventula youtube, forumuri straine etc. Orice motor are unele puncte slabe si inevitabil te trezesti ca tre sa bagi bani in el ... de asta nu o sa scapi orice motor ti-ai lua. Si pentru ca motociclismul la noi e mai mult hobby pana la urma .. de ce nu, bagi bani in ceva ce iti place (in cazul in care ai bani ) Motocicleta cazatura/cazan/f*tuta se cam vede dupa o tura data mai tare. Iau in considerare si sa mai strang bani. Ai fi uimit sa aflii lucrul asta dupa ce ai dat banii aaa .. si scuze ca ma bag, da stiu io asa niste prieteni care au 954 si sunt tare incantati de motor ) Editat Septembrie 20, 2013 de mr.magic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 aaa .. si scuze ca ma bag, da stiu io asa niste prieteni care au 954 si sunt tare incantati de motor ) cine? unde? cand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 @ Adrian : Nu am zis ca gixxerele nu sunt motoare bune. K1-1000 mi s-a parut greu,lung,motorul se tureaza bine,repede,dar puterea nu m-a impresionat.Nu are zvac.De aceea imi da impresia (exagerez putin,e adevarat) unui sport-touring,nu a unui superbike veritabil.Nu vorbesc de pozitia pe care o ai pe el aici.E multa,cand incerci s-o culci de pe o parte pe alta,tre sa tragi de ea,ramane in urma.Mi s-a parut matahaloasa si lenesa,mai ales la schimbari rapide stg-dreapta.Comparativ de exemplu cu un r1-98,concurentul ei principal zic eu, care e mult mai fasneata,raspunde mult mai repede si ca motor si ca sasiu.In schimb injectia foarte buna,raspunsul accel pt acei ani.Si pozitie faina,de sport-touring .Asta e parerea mea,normal ca nu tre sa fie toti de acord cu ea. K3 nu am servit,nu ma pronunt. In schimb K5,comparativ cu r1 04-06 e sensibil mai buna peste tot.Putere mult mai buna in ture medii,parca e mai maleabila,centrul de greutate mai jos,fapt ce o face mai usor de culcat,nota 15.La frane am inteles ca au ele niste probleme,dar motoreta pe care am mers eu avea pompa brembo 19 si frane boboc.Nu stiu cum se comporta cea stock. 750-ul,am mers pe un 99 parca era, demult,mi s-a parut destul de puternic.In rest nu am servit.Toata lumea le lauda,tot ce se poate.K6-K7 in special.Dar putere apropiata de 954,nush ce sa zic...Cu vreo 20-25 de cai mai putin,da. Acuma depinde si puterea aia,unde si cum vine,ca la cifrele date de producatori degeaba ne uitam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony11_32 Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 Salutare. O noua problema la 929 si anume : Eram in mers si deodata s-a oprit motoru cu beculetul rosu de riguare in mers. Nu s-a oprit deodata..s-a oprit intrerupt dar asta in cateva secunde..2 maxim 3 secunde. dupa aceea..cand dau la automat invarte electromotorul dar atat. e posibil sa se fi inecat in mers sau sa se fi udat bujiile? pompa de benzina se aude bine dar nu stiu daca are legatura auzul cu functionalitatea. ce as putea verifica sa vad exact cauza? poate stie cineva care a dat peste o problema asemanatoare. tin sa precizez ca nici impinsa nu a vrut sa porneasca dar poate din cauza ca nu am reusit sa impingem mai tare de 11 km/h..Da mici rateuri cand sa porneasca si la fel a facut si impinsa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 Incearca sa inlocuiesti releul de aprindere cu unul dintre releele de far sau de ventilator. Nu stiu daca la 929 au aceeasi amplasare ca la 954 insa, iti spun cum sunt amplasate la 954, poate le gasesti in aceeasi pozitie. Releul de aprindere - in fata bateriei, sub un capac de plastic negru. La 954 sub acel capac sunt mai multe mufe si cabluri. Verifca cu atentie, poate are si 929 aceeasi configuratie. Relee de ventilator/faruri - pe partea dreapta a coditei, sub carena. Releele sunt identice, au cate 4 pini. In partea dreapta a coditei sunt 3 relee la 954. De pompa de benzina, de electroventilator si de faruri (parca) Sa nu scoti releul de pompa - il recunosti dupa cablul mai gros de alimentare -rosu/alb. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony11_32 Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Multumesc de raspuns. problema gasita partial rezolvata. La motor in partea stanga..este un mic sensor...ramasese fara un fir din doua, adica unul s-a rupt ..cred ca este senzorul de pornire sau cum se cheama ca dupa aceea a pornit..doar ca trebuie inlocuit..lipit nu merge ca nu rezista.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 (editat) Este vorba de senzorul de puls. Intreb eu pentru el acuma, daca il dam jos sa incercam o lipitura mai ok, curge mult ulei pe acolo? Adica banuiesc dupa amplasare ca isi ia comanda de pe una din axele cu came. Si probabil uleiul care unge acea axa, si ramane sus, va curge la demontare.... sau ma insel? Problema cu lipitura este ca firul s-a rupt chiar la iesirea din senzor, si in el a ramas foarte putin de unde se poate lipi. Editat Octombrie 7, 2013 de RedFox200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.