Supapa_Jr Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 Trebuie sa fi atent la partea din spate, pentru ca in laterale coboara putin fata de partea din fata si cred ca acolo e buba la a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 Va salut! Dupa 5 ani de pauza fortata mi-am luat z750 din 2004 pe care m-am plictisit si l-am schimbat pe un 54 stock cu care m-am dat toata vara. Acum trebuie sa o incalt, i-as pune alta evacuare si un amortizor desi imi amintesc de ce-mi plac motoarele cand mai vobleaza ) Pe scurt, sunt multumit de motoreta, dar mai merge vitaminizata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 Este frumoasa, s-o folosesti sanatos! Ce departe e vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Ce plăcute de frînă folosiți voi pe fata la un 919 ? Poate îmi dați si mie un sfat. Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SLYther™ Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 (editat) Sinterizate.....daca vrei sa te opresti SBS 734HS: P.S: daca este modelul 98-99, daca este fabricat pana in 97 ai alt etrier pe fata (SBS-622HS sunt placutele) Editat Februarie 7, 2015 de SLYther™ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Organice daca vrei sa te tina dublu discurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Breaking is for pusies....aici citez un campion:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 (editat) Organice daca vrei sa te tina dublu discurile. Scuza-ma dar nu e in totalitate adevarat. Se ia in considerare ansamblul disc-placute. Cele mai multe placute organice sunt facute cu kevlar si acesta este foarte abraziv daca otelul discurilor nu este facut sa functioneze cu ele. Editat Februarie 10, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Scuza-ma dar nu e in totalitate adevarat. Se ia in considerare ansamblul disc-placute. Cele mai multe placute organice sunt facute cu kevlar si acesta este foarte abraziv daca otelul discurilor nu este facut sa functioneze cu ele. Este adevarat ce spui, m-am referit la cele din rasini.La mai toate discurile de fabrica se pot pune ambele.Singurul dezavantaj la organice este ca nu tin asa de mult.Cu cele organice parca franeaza mai bine,constant fata de cele sinterizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Pe o motocicleta puternica te poti trezi ca fac fading daca tragi mai tare de motocicleta (si implicit de frane). Nu functioneaza prea bine cand sunt incinse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Am franat mai violent si mult dar nu am sesizat nici o slabire a franei cu cele brembo sinterizate ma dispera un scartiat pe creier la franare.Placute organice iti dau e senzatie ca se lipesc de discuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Brembo nu face placute Le fac altii pentru ei. Brembo doar le ambaleaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Brembo nu face placute Le fac altii pentru ei. Brembo doar le ambaleaza. Eu stiu ca sunt vechi in bransa nu vad de ce nu le-ar face iei, dar nu am sunat sa ii intreb. http://www.brembo.com/en/bike/replacements/Pages/Pastiglie.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 (editat) Pt ca nu fabrica placutele de frana. Le produce ATE in Germania. Nici ATE nu produce discuri de frana. Le fabrica Brembo dar ATE le ambaleaza sub brandul propriu. » Post actualizat in 10 Feb 2015 10:30 http://www.brembo.com/en/il-gruppo/Brembo-nel-mondo/Pages/default.aspx Editat Februarie 10, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Si uita asa,fara sa planific ceva am ajuns din nou posesor de Fireblade. Eu am vrut un 999s si nu s-a potrivit,un prieten isi vindea mobra,mi-a facut o " super oferta" and here I am...Sa vedem cat tine dragostea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Sa o stapanesti sanatos si fara incidente ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Si uita asa,fara sa planific ceva am ajuns din nou posesor de Fireblade. Eu am vrut un 999s si nu s-a potrivit,un prieten isi vindea mobra,mi-a facut o " super oferta" and here I am...Sa vedem cat tine dragostea Facem gaşcă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Facem orice ) » Post actualizat in 25 Feb 2015 14:07 Merci Tibi. » Post actualizat in 25 Feb 2015 14:12 Nu știu insa daca ne vom putea plimba fara vesta si fratii alaturi. Am auzit ca dupa ce te faci "frate", Cheia e mai rapida,Mestecanisul se muta mai aproape iar pe Adancata nu concurezi decat cu tine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xplayer_88 Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Cine ma poate ajuta contra cost bineinteles,cu o toba stoc pentru o 929 pentru a trece autentificarea,am fost cu a mea si m-au respins! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 ce cantitate de ulei sa pun in telescopul unui 929? si... are cineva ceva idee de unde pot procura ceva simering de calitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xplayer_88 Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Am găsit eu ceva,cică 488ml/buc. Uite aici: http://www.fireblades.org/forums/honda-fireblade/58648-2000-929-how-much-fork-oil.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 (editat) Sunt surprins de diferentele colosale intre Sc33 si Sc44. Oare sa faca roata aia pe 17" atat de mult? Editat Februarie 28, 2015 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 Stai sa vezi ce colosala e diff fata de 954. Totul e schimbat, nu numai roata fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xplayer_88 Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 Sunt mari diferente intre 954 si 929? Adica s-ar merita upgrade-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 nu sunt asa mari, dar merita, zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.