Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

La 14.05.2019 la 14:20, theos_ a spus:

Danke!

Cred ca o sa scot "clapeta" de exup din galerie si cablurile, motorasul il las acolo.
Am testat clapeta din airbox si vad ca functioneaza.... s-o scot si pe aia? :D

Si de ce bujiile au pret dublu fata de cele de gsxr? 😮

Daca scoti melcu din htev + clapeta din airbox fara un power commander o sa pierzi cuplu in ture mici (sesizabil)

Si bujiile sunt scumpe pentru ca 954 :). Vezi la motovip.ro ca acolo avea cele mai ieftine bujii. 

 

P.S: daca scoti melcu (cu tot cu arcul exterior) din valva ti-l cumpar eu :) 

Editat de Santon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am vazut undeva bujii Denso Iridium pe la 70 - 80 lei bucata. Nu ma grabesc cu ele deoarece merge bine motocicleta.

 

Meanwhile:

 

IMG_20190517_184814.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta pare un amortizor stock de zx10r. Stiu ca este reglabil electronic. Ai gasit vreo metoda sa il reglezi?

In plus, din moment ce nu poti folosi prinderea din kit pe amortizor nu o sa il poti monta daca urechea de pe el nu este fix unde ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 17.05.2019 at 23:11, mad.alin said:

Asta pare un amortizor stock de zx10r. Stiu ca este reglabil electronic. Ai gasit vreo metoda sa il reglezi?

In plus, din moment ce nu poti folosi prinderea din kit pe amortizor nu o sa il poti monta daca urechea de pe el nu este fix unde ai nevoie.


Am comandat din UK piesa aceea mica de aluminiu care inlocuieste partea comandata electric/electronic. Nu va fi reglabil dar va fi ok.


Sper sa reusesc sa montez amortizorul, vad eu... mai o sarma, mai o saiba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.05.2019 la 21:07, theos_ a spus:

Am vazut undeva bujii Denso Iridium pe la 70 - 80 lei bucata. Nu ma grabesc cu ele deoarece merge bine motocicleta.

 

Meanwhile:

 

IMG_20190517_184814.jpg

Am avut eu un ZX10R 2015 care dadea constant eroare la amortizorul de directie... mai bine luai unul clasic care avea si reglaje...parerea mea

Editat de piticot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 minutes ago, piticot said:

Am avut eu un ZX10R 2015 care dadea constant eroare la amortizorul de directie... mai bine lui unul clasic...parerea mea


O sa devina unul simplu, fara reglaj. Priveste filmuletul de mai sus.

 

IMG_20190517_184814.jpg.71c14401a5e8c0e5358abaf015d5f9ca.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare! Stie cineva care sunt setările de fabrica la suspensia fata a unui cbr 919 sc33 1997? Dar scris în română, nu le am cu engleza prea bine. Multumesc!🍻

20190608_153530.jpg

As mai avea o problema cu motorul. Prima oara cand l am pornit dupa 3 ani, a mers bine cateva secunde.  Merge in 3 pistoane, parca mi porneste si cil4. Galeriile 1,2,3 sunt încinse, pe a 4-a pot pune mana linistit. Mai da rateuri, scanteie are. Bujiile sunt noi.  Am desfăcut paharele sa le curat dar nu aveau mizerie. Fostul proprietar spune că are dynojet. Mobra a stst de aproximativ 3 ani nepornită.  Ceva idei ce as mai putea verifica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, goe 75 a spus:

Suspensia fata :

 

Preload :  4 linii vizibile 

Revenire :  1.5 ture inapoi de la max catre dreapta 

Compresie:  1 tura inapoi de la max catre dreapta .

 

 

uite si sursa :

http://www.simonreid.net/fireblade/garage/suspension.htm

Super! Multumesc frumos! De fapt? Rebound si compresia o strâng de tot si o desfac o tură? Sau le desfac de tot si strâng o tură?

Editat de alex.alexey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Te duci la max catre dreapta ( adica " strans" ) si te intorci inapoi o tura la compresie si 1.5 la revenire.

 

Am folosit "max dreapta " pentru ca "strans" nu este chiar potrivit in cazul de fata . La reglajele alea se lucreaza cu finete si cam trebuie sa simti cand ajungi la capat fara sa fortezi foarte tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator goe 75

Peste weekend am avut ocazia sa testez si eu , pentru prima data , Fireblade-ul 919 cumparat de la colegul @LKss.

Motoreta este faina rau de tot .Mi-a placut la nebunie . O sa devina optiunea nr 1 pt ture mai lungi.

Cel mai fenomenal este faptul ca te face sa te simti fantastic si la viteze mici . Pe la 120 in a 3-a ai impresia ca te misti binisor si suna atat de superb ca nu simti nevoia sa te duci mai sus.

 

Categoric cea mai inteligenta achizitie a mea de pana acum .A si fost ingrijita si pastrata foarte fain . 

Inca o data , colegului @LKss,multam fain tare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.06.2019 la 12:22, goe 75 a spus:

Peste weekend am avut ocazia sa testez si eu , pentru prima data , Fireblade-ul 919 cumparat de la colegul @LKss.

Motoreta este faina rau de tot .Mi-a placut la nebunie . O sa devina optiunea nr 1 pt ture mai lungi.

Cel mai fenomenal este faptul ca te face sa te simti fantastic si la viteze mici . Pe la 120 in a 3-a ai impresia ca te misti binisor si suna atat de superb ca nu simti nevoia sa te duci mai sus.

 

Categoric cea mai inteligenta achizitie a mea de pana acum .A si fost ingrijita si pastrata foarte fain . 

Inca o data , colegului @LKss,multam fain tare !

Se preteaza si la ture lungi. Gazul este super dozabil, poti sa te plimbi o zi intreaga numai in drift. 

 

Roata pe 16" o sa te enerveze candva.

Larguta.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 18.06.2019 la 13:22, goe 75 a spus:

Peste weekend am avut ocazia sa testez si eu , pentru prima data , Fireblade-ul 919 cumparat de la colegul @LKss.

Motoreta este faina rau de tot .Mi-a placut la nebunie . O sa devina optiunea nr 1 pt ture mai lungi.

Cel mai fenomenal este faptul ca te face sa te simti fantastic si la viteze mici . Pe la 120 in a 3-a ai impresia ca te misti binisor si suna atat de superb ca nu simti nevoia sa te duci mai sus.

 

Categoric cea mai inteligenta achizitie a mea de pana acum .A si fost ingrijita si pastrata foarte fain . 

Inca o data , colegului @LKss,multam fain tare !

 

Cu respect, domnul Goe! @goe 75 Sa aiba grija de tine, asa cum a avut de mine. Este o motocicleta excelenta! Sa ai parte si sa te bucuri tare de ea! 

Motocicleta asta a fost foarte iubita ...

Editat de LKss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Da, si eu sunt curios de ce? 

Momentan mi se pare geniala pt ca are balonul mai mare si pata de contact mai mare si se simte fantastic de lipita de asfalt, pe curbe.

Simt un pic de diferenta in felul cum se comporta in tranzitie de pe o parte pe alta ...dar  e chiar ok ...pt mine ...pana acum.

 

Prevad nervi si dorinte de schimbat cu una pe 17 de vfr 750 (fabricatie 98   ....am inteles ca asta ar fi potriveala directa si fara nevoie de fabricat alte distantiere si comllicatii ) daca o sa se restranga si mai mult oferta de anvelope decente.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E prima impresie :) Dupa un timp o sa ai senzatia ca tragi de ea iar diferenta mare te ca lovi atunci cand vei incerca din nou un 17 dupa ce ai mers pe 16 o perioada.

 

O caracteristica fantastica a 919 e dozabilitatea fantastica a gazului. Pe asfaltul de la noi o tii de-a latul din viraj in viraj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Am sarit de pe Suzi pe 919 si inapoi si categoric 919-le are o ciclistica mai faina . Suzi este doar motor ,motor motor ...in rest nu prea stie mai nimic.

Probabil o sa simt ce zici cand o sa fac aceeasi figura dar cu un Blade mai nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am o problema cu a mea capră. Sc33 97. După o lună jumate de stat cu ea in service doar pt carburatoare,  schimbat garnituri,  membrane si jiglere, oringuri... azi m am trezit cu benzina in ulei.  Plus ca a inceput ixr sa mearga in 3 pistoane. 

Am o problema  pe la cuie? 

Am lasat-o acum sa meargă cu robinetul de la rezervor pe off.  A mers bine mersi , nu mult de 6-7 minute. Cand am trecut-o pe  rezerva sau pe on s-a simțit o îmbunătățire,  mergea o idee mai rotund. E posibil sa nu închidă robinetul ai sa se duca benzina in capul cilindrului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...