Zeno Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Eu am bagat in SC28 Castrol 15W40 .Cu 90 ron/4L.FUNCTIONEAZA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 nu e cam gros 15w40? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 cel mai indicat ptr motoarele noastre este 10W40 in caz ca nu se gaseste puneti 10W-50 care este ptr motoare deja mai pompate (elaborate). evitati 10w60 care este pur racing ptr motoare elaborate, in cele mai grele conditii de exploatare, unde protectia este lucrul cel mai important in detrimentul celo2 2-3 caluti pierduti. este adevarat ca majoritatea vanzatorilor sunt nestiutori si v'ar da si 0w-20 doar de dragul de a vinde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 nu e cam gros 15w40? Nu stiu .... e pre gros?? Da mere mobra "bine" .. cred.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 merge si 15 w 40 dar e cam gros asa ca atentie cand e firg lasa=l sa se incalzeasca bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 baga 10w40 ..e cel mai indicat ptr uzul pe care il faci si ptr clima din romania. 15w50 e ptr Vtwin Salut. Am si eu o nelamurire ... de ce difera 15w50 pt Vtwin ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 ptr simplul fapt ca un vtwin necesita gradatia respectiva ptr a functiona in parametrii ganditi de fabrica. sunt alte solicitari in vtwin fata de 4l. ideea este: fiecare motor atunci cand este proiectat este gandit sa funtioneze cu un anumit tip de lubrifiant, care are o anumita vascozitate la rece-cald. de asta fabricantii recomanda : gradatia cutare ptr motorul x si gradatia yyy ptr motorul Y. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 (editat) Salut In manual din cate am citit producatorul recomanda 10w40. Motorul este un Suzuki TL 1000s. Exista posibilitatea sa cauzeze administrarea in motor a uleiului de tip 10w40 (5100 motul) ? Edit: Am observat ca in momentul cand il las sa se incalzeasca destul (60 - 70 grade) cupleaza mai bine . Poate aceasta problema sa fie datorita uleiului ? Editat Martie 5, 2008 de ovi84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Bah da greu se mai baga protectia aia de plastic de deasupra fiselor..am crezut ca-mi rup degetele si firele din bobine... pana mea de japonezi cu manutele lor micute si descurcarete. Asfalt uscat si numai de bine e f importanta acea prot de cauciuc? am uitat sa o pun la schimbarea bujiilor, si am omis sa ma apuc sa dau iar rez jos, si am mers prin oras si fre-o 2 ture pana la predeal. in alta ordine de idei, la ultima iesire, la predeal s-a aprins beculetzu de la benzina si am facut plinul. am strabatut cei 130 km pana-n buc (ce-i drept de la otopeni coada, dar mers "strecurat"), si azi dupa fre-o 10 km in orash s-a aprins becul again....asta-nseamna fre-o 15 l la 150km? mers normal, ne-turata etc...model 2000, deci injectzie = consum mai mic fatza de anterioara, an 96 - carburatzie.....nu? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 pai nu prea e normal sa consume atat, esti sigur ca nu era benzina? poate senzorul e stricat. filtrul de aer l-ai verificat? e foarte important ca si acela sa fie curat, sau nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 inca nu am vazut fireblade pe injectie sa consume asa putin ca unul pe carburatoare setat bine si crede'ma numai cu 929-954 si 1000RR ieseam in italia in grupul fireblade.it ..eram singurul cu vechitura.. consumau considerabil in plus fata de mine la acelasi ritm de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 fosta mea motocicleta din 1994 sc28 consuma 8 in bucuresti si actuala 954 consuma cca 10 deci sustin cele spuse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 fosta mea motocicleta din 1994 sc28 consuma 8 in bucuresti si actuala 954 consuma cca 10 deci sustin cele spuse am motor bun.... iupyyyyy si inafara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 cu 919, tura prin Italia Austria Croatia si Romania media de consum a fost 6.3l, si mergeam ca cu varfuri de 160-180km/h, deci mers moderat. am fost impresionat de cat consuma. am bagat exact atata benzina cat baga amicul meu in cbr-ul de 600. odata a consumat 4.3l la suta de km. si nu am mers foarte incet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 fosta mea motocicleta din 1994 sc28 consuma 8 in bucuresti si actuala 954 consuma cca 10 deci sustin cele spuse 929rr - in oras consuma intre 7 - 10/100 !!!!!! (nasol este ca inca nu mi-am dat seama cum s-o tin la 7) Sa-mi explice si mie cineva, aproximativ care este diferenta in consum de benzina, intre un filtru de aer stock, si unul sport ?? Si care este motivul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 in mare n-ar trebui sa fie mare diferenta, un filtru aer stock, permite o anumita circulatie a aerului, iar unul "sport" permite o mai mare circulatie deci un amestec mai bogat in aer si mai sarac in combustibil sau stie naiba, dar oricum nu are de-a face cu consumul de benzina, asta in conditii ideale in care amandoua sunt curate, pentru ca daca nu, se schimba treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 (editat) Pai la atata power ne mai uitam la consum?? Editat Martie 7, 2008 de ruud914 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dukinson Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 pai ne uitam la consum....ca daca la sfarsitul anului vad ca din cauza unui filtru obosit trag linie si-mi luam din diferenta de benzina consumata unu sport sau chiar doua atunci se justifica... sau uite daca a ta consuma 10 si a mea 7 (pur ipotetic vorbind!) pe acelasi model atunci cred ca o sa apara niste "invidii"... e bine sa monitorizam consumul macar la inceput si la sfarit de sezon..in felul asta putem aprecia starea generala a motocicletei..desigur ca aici nu ma refer daca avem becuri arse sau placuta de numar desprinsa... numai de bine vreau sa cumpar macheta Honda CBR 900 RR fireblade 1998-1999!!!!! pls help!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 am cautat si eu da n-am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 afara sc 28 lua 5,5.......6 la fiecare suta am o intrebare stie cineva cum se modifica bordul de 954 sa nu mai am consumul afisat in km/l eu vreau sa arate normal ca la masina l/km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 o sa ma interesez sorin si iti spun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 pai nu prea e normal sa consume atat, esti sigur ca nu era benzina? poate senzorul e stricat. filtrul de aer l-ai verificat? e foarte important ca si acela sa fie curat, sau nou. nush de ce mi-a consumat atat atunci (poate am calculat io gresit ceva...), dar intre timp am facut plinul si-am mers pe centura din sud pana la RAR pe o aglomeratzie imposibila, si restu' de pana la 100km i-am facut prin orash, am refacut plinul si-am bagat fix 9l... deci ar fi acceptabil ma gandesc eu ink n-am apucat sa fac treaba asta la drum intins, dar abia astept ceva soare sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 oricum, ai luat super motor, sa bagi si poze. bafta cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 oricum, ai luat super motor, sa bagi si poze. bafta cu ea. dak io am luat super motor, de tine ce sa mai zic? ara marfa rau anterioara, dar asta roshie e sublima.... oricum, poa la anu' o veni si apogeu' - 1000rr.... pakt k tipu de la galatzi kre mi-a vandut-o a omis sa-mi spuna k statorul kre l-a schimbat era lovit, si avea un capat spart, asa k binentzeles pe drumul spre casa (ditamai lapovitza) m-a lasat bateria si-am avut de impins de mi-au sarit ochii din cap....gheatza pe jos, nu tu aderentza....si dupa ce l-am secat pe fostu' proprietar sa-mi spuna ce deraq are, statoru sau releu (el zicea k le-a schimbat pe amandoua cu unele "noi noutze", mi-a zis "hai k tzi-o zic si p'asta, statoru kre l-am pus era spart/lovit", dar nu credea k se phute asa repede.... ata ete, noroc k s-a potrivit de la 919 kree in garaj, doar a treit sa-i schimb mufa. si ca problemele sa fie si mai tari, am achizitzionat o toba bos de la un user (Biker_Boys) - propietar de 954 - din tulcea - ( /index.php?...=173287&hl= ), kre pe langa faptul k o ureche de prindere din cele trei era taiata si ramasese juma de filet, dupa cateva zile de la pus pe motoreta si utilizat s-a desprins partea de sus care se prinde sub scaritza, observand k era prinsa cu ceva silicon sau poxipol. tzin sa-i multzumesc insistent de intens pe aceasta cale si dak mai are ceva de vanzare sa ma anuntze si pe mine, k-mi place f mult senzatza ce mi-o da descoperirea unei tzepe... mai vroiai sa ne si intalnim knd vii prin buc.....tzepar obosit o s apun niste poze cu poxipolu' maine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.