Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Iata-ma si pe mine cu Honda mea, de fapt a-ti mai vazut-o, a fost al lui Razvan din Targoviste.

I-am luat-o eu, cu tot cu cizme costum si tot ce mai avea pt ea...... :D

Una bucata mobra superba, merge bine si place publicului..... :cheers:

post-17037-1176123778_thumb.jpg

post-17037-1176123789_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

referitor la ce a zis crz-one.......................... un kit xenon te-ar ajuta? iti pot sta la dispozitie. am asa ceva.

 

 

baga detalii ... montaj, adaptari ..pret !

 

 

@ducati_rider felicitari ! am ceva manual pt cbr900 incepand cu anul '96 (cred ca e SC33) daca te ajuta cu ceva ti-l trimit cu cea mai mare placere. Eu am cautat pt Sc28 si nu am gasit pana acum - deci daca are cineva un manual pt SC-28 astept cu bucurie

Editat de crz-one
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti se pare super usor fata de alte motoare ..sau fata de alte 900-Rr'uri !? ..si da te rog maimulte detalii despre acl kit xenon !

 

 

later edit: care este metoda corecta de a masura nivelul la ulei !? (la rece/cald ..cu tija insurubata total sau nu !? )

Editat de crz-one
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil ca da..... dar mi s-a parut mai "usoara" decat celelalte mobre... oricum super senzatia pe ea.... e cu adevarat motocicleta visurilor mele.

 

ce kit de xenon vrei? pot face rost... si pot si monta... vrei pe lunga si pe scurta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pt a castiga ceva putere am sa schimb foaia de spate cu una cu 1-2 dinti in plus.Stiu ca voi pierde din top speeed.Este imperios necesar sa schimb si pinionul mic care are parca 16 dinti pt a obtine mai multa putere-demaraj?Cu mai multi sau mai putini dinti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt a castiga ceva putere am sa schimb foaia de spate cu una cu 1-2 dinti in plus.Stiu ca voi pierde din top speeed.Este imperios necesar sa schimb si pinionul mic care are parca 16 dinti pt a obtine mai multa putere-demaraj?Cu mai multi sau mai putini dinti?

Pt demaraj ...pinionul mic ,sa fie cat mai mic ,iar cel de pe spate cat mai mare. :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepand de azi, intru si eu in clubul detinatorilor de CBR 900 RR cu albinutza de mai jos. E prima mea mobra si sper sa fiu multumit de ea (am mai mers pe un 900RR din 99 al unui prieten si pe un R6 tot din 99, dar am realizat ca Honda is the one bike for me :D ).

 

Am si eu 2 intrebari pentru cei mai experimentati decat mine:

 

1. Cei de la Alfamotors mi-au pus ulei Motorex Top Speed 15w50 in ea, e OK pentru un incepator?

2. Referitor la acte: fiind importata inainte de ianuarie 2007, ca sa scuteasca taxele vamale la ea au luat-o in leasing in dec 2006, au inmatriculat-o si urmeaza ca talonul sa fie schimbat pe numele meu in dec 2007, dar eu le achit moto-ul integral acum si nu am la mana decat contractul de preluare de leasing de la ei. Mai e cineva care a cumparat motor in aceleasi conditii? E ok?

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri si asfalt uscat.

 

PS Deocamdata nu am decat poza facuta de ei, dar o sa revin cu pozele mele :rock:

post-18551-1178580592_thumb.jpg

Editat de AllexxM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari si sezon bun cu noua motocicleta.

Uleiul nu are de-a face cu experientza pe motor, totusi eu de ori de cate ori am cumparat un motor, primul lucru pe care l-am facut e sa schimb consumabilele, ulei, bujii, filtre. Lantul doar daca era lungit, bateria doar daca era slaba, dar cele care nu se vad si afecteaza din plin functionarea motorului, le schimbam imediat.

In ceea ce priveste inmatricularea, nu-ti fa probleme, nu sunt primii care fac asa ceva, si sigur poti s-o pui pe numele tau. Pentru nelamuriri apeleaza la un birou de inmatriculari.

In rest take care si asfalt uscat.

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul merge la cei 3000 cat recomanda ei sa faci schimbul in garantie.Recomandabil ar fii sa fie din cel sintetic nu semi.Cu actele toti am facut asa ca tine cand am luat moto de la ei.Motorul l-am calarit de cateva ori pe la ei si norocul tau ca nu mi-a placut culoarea ca nu mai erai fericitul lui posesor.Arata bine si te poti considera un norocos ca am vazut altele si mai varza.Se pare ca cineva a facut touring cu el ca avea ceva km,deci nu este chinuit prea tare.5500?Sa-l stapanesti santos.Iti trebuie un amortizor de ghidon!Iti palce soundul tobei? :)Cat despre ulei data viitoare incearca in ordinea asta-Motul,Castrol,Agip-syntetic.Pana atunci sper sanu te inveti sa mergi in ture !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles cu schimbul de ulei, eu intrebam daca e OK marca, asta macar pana ma invat eu cu ea, si ii fac urmatorul schimb (si da, e varianta full sintetic). M-am mai linistit acum daca ai zis ca toti ati facut la fel cu actele.

Sa fiu sincer, eu am avut ocazia la 929 din 2001 la 4900euro, dar nu era asa de ingrijit si cauciucurile erau muci. (cel de la Nitu Vasile). Dan zicea ca are 12700Km, insa imi vine greu sa cred....dar ....

Referitor la motorul meu, chiar ma bucur ca nu ti-a placut culoarea, pentru ca mi-a placut mie enorm. Sunt satul de CBR-urile alb/rosu/mov ......asta iese in evidenta si parca se distinge mai usor de designul 96-99 (ca vopsea ma refer). Pretul a fost de 4900 euro. Imi trebuie un amortizor de ghidon, da, insa depinde la ce bani il dai.

Singurul lucru de care imi pare rau este ca am ratat un 954 din 2003 la 6000 euro, dar asta e...nu aveam bani cand s-a vandut, si oricum, din ce am citit, nu e prea mare diferenta intre ele... ba unii spun ca e mai OK modelul 929.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...