2.02 Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 am si eu nevoie de ghidoane de 929 sau 954 ..... stiti pe cineva care vinde/dezmembreaza asa ceva? posibil sa iau si alte chestii. 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 userul Jagi are asa ceva 0763681602 Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2.02 Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 userul Jagi are asa ceva 0763681602 Bogdan il sun acum ! multumesc. am vb cu omu' ... super de treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 asa e.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 am si eu o a 9999 intrebare stupida ) Honda mea CBR 900 RR din 99 sc 33 nu are pompa de benzina si nici filtru sau ceva de genul si nu o spun din nebunia mea s-au uitat 3 mecanici la ea si nimik am vazut motorul unui prieten un sc28 si ava pompa de benzina dar al meu nu!!! Este normal?? Ai belit-o !!! Hai sa-ti zic o poveste. Am avut un CBR 600 F2 din 1992. Modelul F1 are pompa de benzina, si m-am uitat la mai multe motoare din 94, 95, 96, si toate aveau. Cand ma uit la a mea, nu are, am crezut ca fac harakiri S-au uitat si alti (chiar si mechanici) si nu avea. Daca functioneaza, lasa-l in pace, eventual pune tu un filtru (eu am pus de dacie, ca era destul loc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y 954 Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 intrebare : la 954 cum se umbla la filtru de aer ? si ce filtru sa cumpar / de unde ? valabil pt bucuresti .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 se scot cele 2 ornamente dintre rezervor si carena,se scoate saua,se ridica rezervorul si se spijina in tija de sub sea si dai de cutia filtrului de aer. E la fel de mare cat capu tau n'ai cum sa no vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 andrey... pune un k&n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 am si eu o a 9999 intrebare stupida ) Honda mea CBR 900 RR din 99 sc 33 nu are pompa de benzina si nici filtru sau ceva de genul si nu o spun din nebunia mea s-au uitat 3 mecanici la ea si nimik am vazut motorul unui prieten un sc28 si ava pompa de benzina dar al meu nu!!! Este normal?? E foarte naspa fara pompa atunci cand ramai fara benzina si trebuie sa treci pe rezerva din mers.Am patit-o eu .... depaseam un TIR si cand eram aproape gata cu depasirea....hopa.... gata si benzina......am trecut repede pe rezerva (timp de amorsare aprox.3 secunde cu pompa)si mi-am continuat drumul RELAX.Fara pompa banuiesc ca dureaza mai mult de 3 secunde.Dar sai lasam pe cei ce cunosc acest fenomen sa ne reaspunda.. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 cred ca benzina ii vine prin "cadere" ca la comuniste..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 eu am avut un sc33 fara pompa! Si exact cum spune Zeno...ii naspa cand dai pe rosu din mers, ca nici indicator de benzina pe rosu nu are.... Ideea e ca o simteam din prima secunda cand ramanea fara benzina si nu apucau carburile sa ramana fara licuarea vieti in ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 deci sc33 nu are pompa.... ciudat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 am auzit ca k&n-ul pus pe sc50 ii scade in mod ciudat puterea. si asta combinat cu un can aftermarket fara pc. am citit pe niste forumuri din Anglia. Interesant..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 hmmm.... eu zic ca baga un sc50 pe dyno si sa vedem ce zice. ori cu filtru ori fara.... faza e ca k&n astea sunt testate pe fiecare motor in parte nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Habar nu am, stiu doar ca buretele lasa aerul sa treaca mai repede decat hartia..... eu am de hartie si ma gandeam sa iau un k&n. astept pareri de la cine are pe sc50. am avut pe 919 dar nu simteam nici o diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 ar trebuii sa iei o harta de dyno al unui sc50. si sa vezi cam care e treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 nu, tocmai asta e diferenta, deci puterea e masurata fara power comander. au pus un filtru k&n pe un sc50 care avea doar o toba aftermarket, daca tin bine minte era vb de un Jardine, au pus motorul pe dyno si erau cp mai putini decat inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 lasa sefule.... ca o sa vii la intrunire si poate vine un sc 50 cu k&n pe ea. si o iei la o tura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 cred ca benzina ii vine prin "cadere" ca la comuniste..... Ai dreptate sa traiesti !!! Multumesc mult ! totusi ma gandeam ca daca ea nu a avut filtru de benzina din fabrica nu ar trebui sa ii pun nici eu pentru ca o va ingreuna la modul ca trebuie debit de benzina mare ca sa treaca prin filtru (asa cred eu).Pai si pana la urma ea este prin cadere sau prin vacumuri si alte prostii?? Nu-ti face griji, filtrul trebuie instalat in partea unde este 'caderea libera' si nu deranjeaza, n-o sa ramai fara benzina, nici fara cai !! eu am avut un sc33 fara pompa!Si exact cum spune Zeno...ii naspa cand dai pe rosu din mers, ca nici indicator de benzina pe rosu nu are.... Ideea e ca o simteam din prima secunda cand ramanea fara benzina si nu apucau carburile sa ramana fara licuarea vieti in ele! Ce bine ca eu am injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 (editat) lasa mane... ca daca se strica si injectia ai puso.... am vazut eu la un suzuki ce figuri face. Editat Mai 7, 2008 de hondafan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 am auzit ca k&n-ul pus pe sc50 ii scade in mod ciudat puterea. si asta combinat cu un can aftermarket fara pc. am citit pe niste forumuri din Anglia. Interesant..... Simplu, de acum incolo sa nu citesti nici un forum din anglia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y 954 Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 andrey... pune un k&n cam cat costa unu ? si de unde il iau ? p.s. - urata vreme ..... andrey... pune un k&n cam cat costa unu ? si de unde il iau ? p.s. - urata vreme ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 sunt informatii false. un kn si evacuarea finala race nu va da cai mai putini decat stock ..ci foarte putini in plus. la honda day in italia am vazut destule lansari pe bancul de proba pus la dispozitie ..si e un zvon fals. castigul e mic ..e adevarat ..1,5-2 cai putere in plus la roata maxim. respira motorul mai bine si cam atat. ptr un pret de filtru BMC sau KN esti rugat sa imi trimiti un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 O veste proasta, imi pare rau sa fiu io ala care o da aici: intrunirea de la Valea Ierii NU SE MAI TINE! Asadar Fireblade Fest trebe reprogramat. Acest lucru m-a enervat asa de mult, incat m-am apucat de crosetat la mobra, urmarind doua teme principale: 1. Amplificarea luminii de bord (meteahna tipica SC 28). Si asta a iesit. 2. Inglobarea semnalelor spate in partea superioara a stopului (nu am inteles niciodata de ce l-au construit asa japonezii - partea de sus e pur si simplu un spatiu gol). Asta e rezultatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 1. lasa ca am apuc eu de a meu.... ai sa vezi tu 2. in loc sa apesi frana ai apasat ambreiaju ) tare domnu... tare... oricum ai sa vezi cum imi fac eu stopu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.