rtcbiker Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 eu nu cred sa fie astfel de dispozitiv ... votez pt o problema mecanica undeva in zona etrierului sau a placutelor sau posibil la pedala de frana ceva blocaj ca ramane probabil apasata si de aia si becul aprins continu. Multumesc. Din ce am mai discutat si cu alti prieteni a rezultat cam aceeasi opinie. Acum sa vad ce fac practic si las o vorba pe net. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 Deci lam scos la Sinaia .. drum oarecum mai lung .. a papat 7% in afara , drum parcurs cu pasagera si bagaje dar totusi parca ceva nu e bine , parca tragea mai violent modelul pe carburatie, la urcat pe munte chiar e moale rau pana in 6000 de ture. Ceva sfaturi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 (editat) SD6 .. nu prea am, inteleles care e faza cu ceaiurile si cu regia dar vin si eu la intalnirea faierbleidistilor.Asfalt groaznic de uscat sa avetzi ! Era continuarea de aici . domnu stau de 6... ne intalnim de cate ori e nevoie... bagam kilometri la greu. asa trebuie. sa vada mobrele toata romania si nu numai. "Musai". Azi-maine se face iarna si avem timp de crosetat prin casa. Editat Iunie 16, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 Era continuarea de aici . "Musai". Azi-maine se face iarna si avem timp de crosetat prin casa. neah.... in iarna vin modificarile. bricolaju. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 Deci lam scos la Sinaia .. drum oarecum mai lung .. a papat 7% in afara , drum parcurs cu pasagera si bagaje dar totusi parca ceva nu e bine , parca tragea mai violent modelul pe carburatie, la urcat pe munte chiar e moale rau pana in 6000 de ture. Ceva sfaturi ? Da. Iti dau SC28-u` meu, imi dai pe al tau + diferenta (ca doar am carburatoare ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 Deci lam scos la Sinaia .. drum oarecum mai lung .. a papat 7% in afara , drum parcurs cu pasagera si bagaje dar totusi parca ceva nu e bine , parca tragea mai violent modelul pe carburatie, la urcat pe munte chiar e moale rau pana in 6000 de ture. Ceva sfaturi ? 7% zici ?? Cu pasagera si bagaje ??? Pai ceva chiar nu este in regula (cred ca ai mers in relantina) Cel mai probabil ai probleme cu valva HTEV, pt ca daca functioneaza bine, la 3000rpm isi ridica fata, de ramai cu gura cascata si fara pasagera Da.Iti dau SC28-u` meu, imi dai pe al tau + diferenta (ca doar am carburatoare ). Fii serios omule, SC28-ul valoreaza cel putin un Repsol Replica din 2007 + diferenta Nici sa nu te gandesti sa-l schimbi cu un 'amarat de 929rr' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 (editat) la 3000rpm ridica fata? tu stai pe saua spate? .... viitor pilot http://www.bikepics.com/pictures/1321634/ Editat Iunie 16, 2008 de dopeman1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
white8snow Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 ma bate gandu sa vin si eu la barasov ? se sta cu cortu sau cum ? si cate zile ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 eu am alergie la corturi, am terminat fac de geografie....... intr-o zi merg, vin, stau rad si vb cu voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 Intr-adevar, e o potrivire de nume.Pe mine poate o sa ma intalnesti prin BV, pt ca vin uneori. O sa te convingi atunci de confuzie. Parca prin iulie e o intalnire a CBR-istilor, ne putem vedea atunci. Mai vorbim. Ma poti suna 0740.005.714 pt a te convinge de ceea ce spun. Si apoi, pt mine cuvantul dat e sfant! Nu te-as fi lasat fara ceva ce era al tau. Sorry pt situatie. Cu respect. aaa,nu e problema,numai ca acum nu mai raspunde nici la tel nici la mail....nu era de suparat...macar sa mi fi zis ca nu l mai are sau ca nu vrea sa mi l mai dea....ca asa stau incurcat...e 2 800 000 un cric de ktm. si pate ma pomenesc cu colet de la brasov dupa ce dau banii pe el ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 la 3000rpm ridica fata? tu stai pe saua spate? .... viitor pilot http://www.bikepics.com/pictures/1321634/ Cred ca stii si tu foarte bine, ca daca bagi mana in gaz pe la 3000rpm, ce face fraier-bleidul !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
white8snow Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 (editat) ce face la 3000 ? a meu nu face nimic deosebit ... tre sa trag violent in 1 sau 2 sa ridice dar nu trag decat progresiv . am cateva intrebari legate de 929 dupa o plimbare pe serpentine azi pls : - inafara faptului ca imi venea sa dau in el sa l sparg tot ca pe o troaca cand am ajus dupa 15 km se serpentine in care mi-a rupt mainile am mai patit urmatoarele - la denivelari nu amortizeaza bine , e foarte rigita suspensia atat fata cat si spate , se poate face ceva ? ( spate am reglat deja sa fie cat mai lunga cursa la arc dar nu simt mare lucru ) - apoi la coborare daca trag frana fata si apas frana spate si scad sub 3000 de ture in franare mai puternica sare ceva la lant , lantu de pe pinion , sau ceva acolo asa ca un clichet de mulineta de pescuit e normal sa se intample asta ? - la schimbarea vitezelor , inafara faptului ca dau 1 de pe loc si se simte un soc zdravan in motor la trecerea din 1 in 2 caraie un pic cateodata , depinde de turatie si cat de bine reusesc sa schimb , schimba perfect doar pe la 5 6000 ture daca dai repede si folosesti momentul motorului din cate am observat . si asta e normal ? ca parere finala ca acuma am impinit 1000 km pe 929 rr , fiind si primul meu 900 , va spun sincer ca nu mi place deloc. e greu , e obositor , e incomod pt pasager , numa defecte gasesc la el Editat Iunie 16, 2008 de white8snow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 ce face la 3000 ? a meu nu face nimic deosebit ... tre sa trag violent in 1 sau 2 sa ridice dar nu trag decat progresiv .am cateva intrebari legate de 929 dupa o plimbare pe serpentine azi pls : - inafara faptului ca imi venea sa dau in el sa l sparg tot ca pe o troaca cand am ajus dupa 15 km se serpentine in care mi-a rupt mainile am mai patit urmatoarele - la denivelari nu amortizeaza bine , e foarte rigita suspensia atat fata cat si spate , se poate face ceva ? ( spate am reglat deja sa fie cat mai lunga cursa la arc dar nu simt mare lucru ) - apoi la coborare daca trag frana fata si apas frana spate si scad sub 3000 de ture in franare mai puternica sare ceva la lant , lantu de pe pinion , sau ceva acolo asa ca un clichet de mulineta de pescuit e normal sa se intample asta ? - la schimbarea vitezelor , inafara faptului ca dau 1 de pe loc si se simte un soc zdravan in motor la trecerea din 1 in 2 caraie un pic cateodata , depinde de turatie si cat de bine reusesc sa schimb , schimba perfect doar pe la 5 6000 ture daca dai repede si folosesti momentul motorului din cate am observat . si asta e normal ? ca parere finala ca acuma am impinit 1000 km pe 929 rr , fiind si primul meu 900 , va spun sincer ca nu mi place deloc. e greu , e obositor , e incomod pt pasager , numa defecte gasesc la el GREU?sigur ai zis GREU? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 (editat) cred ca platesti pretul unui motor cumparat ieftin, un motor care nu a fost intretinut calumea poate fi nimic altceva decat o pacoste. e un motoru ft usor, confortabil si mai ales al dracului de manevrabil. are o putere lineara si merge de rupe. Suspensia reglata prost schimb ciclistica, incearca sa lasi pe cineva avizat sa ti-o regleze. inainte sa mergi cu ea, verifica tot, frane, suspensii, etc. altfel risti sa vb la alta sectiune cu tine. nu e normal cum functioneaza cutia de viteze la tine si in mod clar arata urme de maltratare. e timpul sa vizitati un mecanic. Editat Iunie 17, 2008 de dopeman1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rtcbiker Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Daca ii stii prenumele, cauta-l in cartea de tel sau pe net si suna-l. Bate-i obrazul... si nu numai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 dopeman are dreptate.RR-urile sunt cele mai REUSITE motociclete.......restul sunt mobre.Mai mult ca sigur ca ai probleme mari la motocicleta daca ea se comporta cum ai descris tu mai sus.Viziteaza repede repejor un dealer autorizat cu service de motociclete si fati o "revizie" la motocicleta deoarece piesele sunt "legate" una de alta ....pica azi una.....maine ...alta si tot asa pana ramai cu ghidonul in brate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 eu trag progresiv de gaz... dar nu se ridica. o cu pinioane de viteza. cine stie. eu in treapta 6 la 7000 rpm am 180-190. voi cat aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 progresiv nu se ridica, las ca te invatam noi, inca e prea devreme sa te dai pe-o roata....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 ...... ca parere finala ca acuma am impinit 1000 km pe 929 rr , fiind si primul meu 900 , va spun sincer ca nu mi place deloc. e greu , e obositor , e incomod pt pasager , numa defecte gasesc la el 1000 km in 5 zile de cand il am , ca fireblade am avut si sc28, parerea mea e ca, ciclistica la acest model este superba, mult mai avansata decat la sc28, de tras trage la mine pe undeva pe la 5000 - 6000 de ture, probabil filtrul de aer sau ce a zis lumea mai sus, am sa il pun la punct zilele astea , sper sa reusesc sa ii scad cumva consumul . Oricum daca am varianta zilele astea sa il dau trec pe VTR SP1 PS. Offtopic... care are cunostinte despre VTR SP1, din cate am inteles de la amici e mult mai manevrabil decat un 1000RR , trage mult mai bine deoarece transmisia din motor e pe pinioane, cuplu mai mare deoarece e V2 fata de 4L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 cam cine ar veni sambata la brasov? in principiu eu pot sta numai sambata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 vin io daca vii in bogati sa ne dam. vin cu mai multi amici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 vin io daca vii in bogati sa ne dam. vin cu mai multi amici. unde e bogati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 poi si ce facem sambata acolo ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 unde e bogati? Probabil a vrut sa spuna Bogatii... Padurea Bogata. Da-l iertam e de la "aerul rece" de Olanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Padurea Bogata, uhaaaa, ft misto. in weekend nu e asa de aglomerat, putine camioane si curbe multe...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.