Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

eu nu cred sa fie astfel de dispozitiv ... votez pt o problema mecanica undeva in zona etrierului sau a placutelor sau posibil la pedala de frana ceva blocaj ca ramane probabil apasata si de aia si becul aprins continu.

 

 

Multumesc.

Din ce am mai discutat si cu alti prieteni a rezultat cam aceeasi opinie.

Acum sa vad ce fac practic si las o vorba pe net.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci lam scos la Sinaia .. drum oarecum mai lung .. a papat 7% in afara :cheers: , drum parcurs cu pasagera si bagaje dar totusi parca ceva nu e bine , parca tragea mai violent modelul pe carburatie, la urcat pe munte chiar e moale rau pana in 6000 de ture.

 

Ceva sfaturi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SD6 .. nu prea am, inteleles care e faza cu ceaiurile si cu regia dar vin si eu la intalnirea faierbleidistilor.Asfalt groaznic de uscat sa avetzi !

 

Era continuarea de aici . :cheers:

 

 

domnu stau de 6... ne intalnim de cate ori e nevoie... bagam kilometri la greu. asa trebuie. sa vada mobrele toata romania si nu numai.

"Musai". :)

Azi-maine se face iarna si avem timp de crosetat prin casa. :bigstar:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci lam scos la Sinaia .. drum oarecum mai lung .. a papat 7% in afara :) , drum parcurs cu pasagera si bagaje dar totusi parca ceva nu e bine , parca tragea mai violent modelul pe carburatie, la urcat pe munte chiar e moale rau pana in 6000 de ture.

 

Ceva sfaturi ?

 

Da.

Iti dau SC28-u` meu, imi dai pe al tau + diferenta (ca doar am carburatoare :laugh: ). :bigstar:

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci lam scos la Sinaia .. drum oarecum mai lung .. a papat 7% in afara :bigstar: , drum parcurs cu pasagera si bagaje dar totusi parca ceva nu e bine , parca tragea mai violent modelul pe carburatie, la urcat pe munte chiar e moale rau pana in 6000 de ture.

 

Ceva sfaturi ?

 

 

7% zici ?? Cu pasagera si bagaje ???

 

Pai ceva chiar nu este in regula :P (cred ca ai mers in relantina)

 

Cel mai probabil ai probleme cu valva HTEV, pt ca daca functioneaza bine, la 3000rpm isi ridica fata, de ramai cu gura cascata si fara pasagera :P

 

 

 

 

 

Da.

Iti dau SC28-u` meu, imi dai pe al tau + diferenta (ca doar am carburatoare :clap: ). :laugh:

:cheers:

 

 

Fii serios omule, SC28-ul valoreaza cel putin un Repsol Replica din 2007 + diferenta :)

 

Nici sa nu te gandesti sa-l schimbi cu un 'amarat de 929rr' :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, e o potrivire de nume.

Pe mine poate o sa ma intalnesti prin BV, pt ca vin uneori. O sa te convingi atunci de confuzie.

Parca prin iulie e o intalnire a CBR-istilor, ne putem vedea atunci.

Mai vorbim. Ma poti suna 0740.005.714 pt a te convinge de ceea ce spun.

Si apoi, pt mine cuvantul dat e sfant! Nu te-as fi lasat fara ceva ce era al tau.

Sorry pt situatie.

Cu respect.

 

aaa,nu e problema,numai ca acum nu mai raspunde nici la tel nici la mail....nu era de suparat...macar sa mi fi zis ca nu l mai are sau ca nu vrea sa mi l mai dea....ca asa stau incurcat...e 2 800 000 un cric de ktm. si pate ma pomenesc cu colet de la brasov dupa ce dau banii pe el :cheers:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce face la 3000 ? a meu nu face nimic deosebit ... tre sa trag violent in 1 sau 2 sa ridice dar nu trag decat progresiv .

am cateva intrebari legate de 929 dupa o plimbare pe serpentine azi pls :

- inafara faptului ca imi venea sa dau in el sa l sparg tot ca pe o troaca cand am ajus dupa 15 km se serpentine in care mi-a rupt mainile am mai patit urmatoarele

- la denivelari nu amortizeaza bine , e foarte rigita suspensia atat fata cat si spate , se poate face ceva ? ( spate am reglat deja sa fie cat mai lunga cursa la arc dar nu simt mare lucru )

- apoi la coborare daca trag frana fata si apas frana spate si scad sub 3000 de ture in franare mai puternica sare ceva la lant , lantu de pe pinion , sau ceva acolo asa ca un clichet de mulineta de pescuit e normal sa se intample asta ?

- la schimbarea vitezelor , inafara faptului ca dau 1 de pe loc si se simte un soc zdravan in motor la trecerea din 1 in 2 caraie un pic cateodata , depinde de turatie si cat de bine reusesc sa schimb , schimba perfect doar pe la 5 6000 ture daca dai repede si folosesti momentul motorului din cate am observat . si asta e normal ?

 

ca parere finala ca acuma am impinit 1000 km pe 929 rr , fiind si primul meu 900 , va spun sincer ca nu mi place deloc. e greu , e obositor , e incomod pt pasager , numa defecte gasesc la el

Editat de white8snow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce face la 3000 ? a meu nu face nimic deosebit ... tre sa trag violent in 1 sau 2 sa ridice dar nu trag decat progresiv .

am cateva intrebari legate de 929 dupa o plimbare pe serpentine azi pls :

- inafara faptului ca imi venea sa dau in el sa l sparg tot ca pe o troaca cand am ajus dupa 15 km se serpentine in care mi-a rupt mainile am mai patit urmatoarele

- la denivelari nu amortizeaza bine , e foarte rigita suspensia atat fata cat si spate , se poate face ceva ? ( spate am reglat deja sa fie cat mai lunga cursa la arc dar nu simt mare lucru )

- apoi la coborare daca trag frana fata si apas frana spate si scad sub 3000 de ture in franare mai puternica sare ceva la lant , lantu de pe pinion , sau ceva acolo asa ca un clichet de mulineta de pescuit e normal sa se intample asta ?

- la schimbarea vitezelor , inafara faptului ca dau 1 de pe loc si se simte un soc zdravan in motor la trecerea din 1 in 2 caraie un pic cateodata , depinde de turatie si cat de bine reusesc sa schimb , schimba perfect doar pe la 5 6000 ture daca dai repede si folosesti momentul motorului din cate am observat . si asta e normal ?

 

ca parere finala ca acuma am impinit 1000 km pe 929 rr , fiind si primul meu 900 , va spun sincer ca nu mi place deloc. e greu , e obositor , e incomod pt pasager , numa defecte gasesc la el

GREU?sigur ai zis GREU?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca platesti pretul unui motor cumparat ieftin, un motor care nu a fost intretinut calumea poate fi nimic altceva decat o pacoste. e un motoru ft usor, confortabil si mai ales al dracului de manevrabil. are o putere lineara si merge de rupe. Suspensia reglata prost schimb ciclistica, incearca sa lasi pe cineva avizat sa ti-o regleze. inainte sa mergi cu ea, verifica tot, frane, suspensii, etc. altfel risti sa vb la alta sectiune cu tine.

nu e normal cum functioneaza cutia de viteze la tine si in mod clar arata urme de maltratare. e timpul sa vizitati un mecanic.

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dopeman are dreptate.RR-urile sunt cele mai REUSITE motociclete.......restul sunt mobre.Mai mult ca sigur ca ai probleme mari la motocicleta daca ea se comporta cum ai descris tu mai sus.Viziteaza repede repejor un dealer autorizat cu service de motociclete si fati o "revizie" la motocicleta deoarece piesele sunt "legate" una de alta ....pica azi una.....maine ...alta si tot asa pana ramai cu ghidonul in brate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......

 

ca parere finala ca acuma am impinit 1000 km pe 929 rr , fiind si primul meu 900 , va spun sincer ca nu mi place deloc. e greu , e obositor , e incomod pt pasager , numa defecte gasesc la el

 

1000 km in 5 zile de cand il am , ca fireblade am avut si sc28, parerea mea e ca, ciclistica la acest model este superba, mult mai avansata decat la sc28, de tras trage la mine pe undeva pe la 5000 - 6000 de ture, probabil filtrul de aer sau ce a zis lumea mai sus, am sa il pun la punct zilele astea , sper sa reusesc sa ii scad cumva consumul :kiss: . Oricum daca am varianta zilele astea sa il dau trec pe VTR SP1 :D

 

 

PS. Offtopic... care are cunostinte despre VTR SP1, din cate am inteles de la amici e mult mai manevrabil decat un 1000RR , trage mult mai bine deoarece transmisia din motor e pe pinioane, cuplu mai mare deoarece e V2 fata de 4L.

 

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...