bu2 Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 ce placute ziceti voi ca sunt mai ieftine si mai bune decat nisinurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Am facut primul drum lung cu CBR-ul si anume pana la Odessa in Ucraina.A fost cea mai mare intalnire moto din Ucraina(Goblin Show).Motorul s-a comportat perfect,nu am avut nicio problema cu el,in schimb dupa 700 de km ma durea fundu' nasol ,ma asteptam sa ma rupa la maini dar nu a fost asa spre surprinderea mea.In Ucraina mergea un prieten cu un VFR in fata si mergeam constant 140,mi-a consumat mai putin ca la el(a lui e turing)si anume 6% , in Romania am mers eu primul si ne-a consumat 10(avem drumuri bune si nu ma puteam abtina).Ca sa nu va plictisesc,vroiam doar sa spun ca sunt foarte multumit de CBR si abia astept urmatorul drum mai lung.Apropos in total am facut 1600 de km si inafara de dureri de buci nu am avut alte probleme . Va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 ce placute ziceti voi ca sunt mai ieftine si mai bune decat nisinurile? Platinium - 100 lei setu' atat am gasit pana acum stitzi ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Am facut primul drum lung cu CBR-ul si anume pana la Odessa in Ucraina.A fost cea mai mare intalnire moto din Ucraina(Goblin Show).Motorul s-a comportat perfect,nu am avut nicio problema cu el,in schimb dupa 700 de km ma durea fundu' nasol ,ma asteptam sa ma rupa la maini dar nu a fost asa spre surprinderea mea.In Ucraina mergea un prieten cu un VFR in fata si mergeam constant 140,mi-a consumat mai putin ca la el(a lui e turing)si anume 6% , in Romania am mers eu primul si ne-a consumat 10(avem drumuri bune si nu ma puteam abtina).Ca sa nu va plictisesc,vroiam doar sa spun ca sunt foarte multumit de CBR si abia astept urmatorul drum mai lung.Apropos in total am facut 1600 de km si inafara de dureri de buci nu am avut alte probleme .Va salut. si pe mine tot fundul ma durea, si incheietura mainii drepte.... betzigash, de platinum n-am auzit. da-i un pm lui mac sa-ti dea o oferta, se pare ca in timisoara nu merge wifi-ul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 io am pe fatza furca de 1000rre timpul sa schimb placutzele, asa ca ori ce recomandare e bine-venita. ce, de ce si de unde. ms Placutele originale Honda sunt cele mai bune, pentru ca densitatea materialului difera pentru fiecare model de motoreta ( pompe de frana diferite, etrieri diferiti, presiuni in instalatie diferite). Daca vei cumpara aftermarket, risti ca pe un Fireblade de 155 CP sa te alegi cu aceleasi placute ca un posesor de Hornet 600 (100 CP, aceeasi placuta spate ca forma, alt material). Deci, zic eu, rezultate optime cu piesa de origine si durabilitate mai mare. E valabil pt. toate marcile de motociclete si nu ne referim aici la sistemele de franare racing. Parerea mea, care este! ca doar stau in sect. 5 Haules! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 kata san ..te sfidez sa faci cu cele de serie ceea ce fac eu cu brembo sau braking pe pista sau strada ... mai sunt marci bune, net superioare celor de serie ..care sincer sa fim ..nu sunt nimic deosebit te sfidez sa incerci un SBS dual sinter , un Carbone Lorraine SBK5, sau daca ai bani si vrei sa afli cu adevarat ce inseamna cuvantul FRANA niste placute DID ZCOO-indiferent ca faci strada sau pista, apoi nu ai sa te mai intorci inapoi la originalele tale , ptr ca vei realiza ca exista "much much better" la cel mult acelasi pret ..dar de cele mai multe ori mai ieftine ca cele "originale" sper sa nu indraznesti sa imi spui ca discurile originale sunt mai bune decat niste brembo, pfm sau discacciati :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 dublu dopeman, knd te mai vad pe mess, sa-mi dai si mie manualul ala? ms mac, astept placutzele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 (editat) kata san ..te sfidez sa faci cu cele de serie ceea ce fac eu cu brembo sau braking pe pista sau strada ...mai sunt marci bune, net superioare celor de serie ..care sincer sa fim ..nu sunt nimic deosebit te sfidez sa incerci un SBS dual sinter , un Carbone Lorraine SBK5, sau daca ai bani si vrei sa afli cu adevarat ce inseamna cuvantul FRANA niste placute DID ZCOO-indiferent ca faci strada sau pista, apoi nu ai sa te mai intorci inapoi la originalele tale , ptr ca vei realiza ca exista "much much better" la cel mult acelasi pret ..dar de cele mai multe ori mai ieftine ca cele "originale" sper sa nu indraznesti sa imi spui ca discurile originale sunt mai bune decat niste brembo, pfm sau discacciati :) Poti sa ma sfidezi cat vrei tu.... tu el stii pe ale tale, eu le stiu pe ale mele. Nu cumva am mentionat ca nu fac referire la sistemele racing?!? Ce faci tu cu brembo sau braking pe strada ?!?!?!? stoppie intre doua semafoare? hai sa fim seriosi. Daca esti "reisar" foloseste-le linistit pe cele pe care le-ai pomenit. Daca ai motor preparat de circuit nu are ce cauta pe strada. Dar nu-i sfatui pe oameni sa cumpere componente de care NU AU NEVOIE. Eu am vorbit despre solutia optima pentru motociclistul de zi cu zi. Este exact ca discutia despre a folosi sau nu furtune de frana racing pe stradasau esapamentele full-race tot pe strada..... adica BASHINI! Asta e parerea mea. Franele stock pe SuperSport-uri sunt mai mult decat suficiente pentru utilizarea cotidiana, iar jurnalistii moto de afara sunt de obicei de parere ca sunt foarte bune si pt eventualele zile de distractie pe circuit. EVIDENT, nu vor fi de nivelul celor racing (nici chiar cele brembo stock pe R1), dar cu ii pasa? Daca era nevoie de asa ceva, le puneau japonezii din fabrica....E cineva pe aici care chiar crede ca se da ca Valentino? Asfalt uscat! Editat Iunie 25, 2008 de Kata San Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 (editat) in primul rand ..BREMBO, BRAKING, SBS etc ..fac 3 categorii de produse: strada, strada-pista , competitii deci ..ai plecat gresit din start vezi tu ...nu le pun din start ptr ca nu au dreptul ..nu l'au cumparat ..si ptr ca le este mult mai ieftin ..vazand ca il produc in casa ..desi tie ti'l vand dublu solutia optima este aceea care functioneaza cu adevarat si are un raport pret calitate optim. hai sa o lasam balta ca asta e topicul gresit sa ne contrazicem noi. cand ti se termina placutele ..ti le dau sa le montezi ..le rodezi si franezi cu ele in pista sau strada ..unde vrei tu daca nu esti multumit nu mi le platesti .. ..daca esti multumit ..le platesti onest cat costa ce zici? am inkeiat OT aici ..eu cel putin Editat Iunie 25, 2008 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 aceasi parere.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 in primul rand ..BREMBO, BRAKING, SBS etc ..fac 3 categorii de produse: strada, strada-pista , competitiideci ..ai plecat gresit din start vezi tu ...nu le pun din start ptr ca nu au dreptul ..nu l'au cumparat ..si ptr ca le este mult mai ieftin ..vazand ca il produc in casa ..desi tie ti'l vand dublu solutia optima este aceea care functioneaza cu adevarat si are un raport pret calitate optim. hai sa o lasam balta ca asta e topicul gresit sa ne contrazicem noi. cand ti se termina placutele ..ti le dau sa le montezi ..le rodezi si franezi cu ele in pista sau strada ..unde vrei tu daca nu esti multumit nu mi le platesti .. ..daca esti multumit ..le platesti onest cat costa ce zici? am inkeiat OT aici ..eu cel putin FAIR ENOUGH!!! Intr-adevar, solutia optima este cea pe care ai definit-o tu. Promit sa incerc ceva la recomandarea ta, iar daca m-am inselat, nu ma voi feri sa o declar. Un raspuns - sper eu - la fel de elegant ca solutia oferita de tine. Ne auzim la sfarsitul placutelor mele actuale. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 dar ce parere aveti de placutele de frana FERODO? io dalea mi am pus vara trecuta si nu stiu....parca nu e ce trebuie.poate combinat si cu lichidul de frana invechit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 mai prost nu exista ..lucas macar sunt mai bunicele decat ferodo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 eu am pus pe spate saito, cred ca mai prost decat saito nu exista. Mac te contrazic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 eu am pus pe spate saito, cred ca mai prost decat saito nu exista. Mac te contrazic! totusi.... o firma care vrea sa se impuna in acest segment, sau apare pe piata, produsele lor sunt verificate! nu? adica e o chestie de siguranta. o fi si ele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 deci concluzie !!!! intre saito, lucas si ferodo???? care sunt mai bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Ia omule ce gasesti mai ieftin.Eu ma dau pe ruta tg mures -sighisoara si ma dau destul de tare iar curbe sunt din belsug si franez destul de violent.Am la fel ca si tine un 929 si am luat cele mai ieftine placute pe care le-ma gasit de la cineva din Constanta.Plus ca ma mai dau si pe o roata si cand pun fata jos si nu mai am spatiu franez si acolo destu de tare.Ia ceva normal(ieftin) ,nu racing sa te trezesti in cap sau sa-ti alunece fata cand se incalzesc sau sa nu prinda cand sunt inca reci. Nu te mai tot uita dupa marca ca-ti pierzi timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 atunci cumpara saito, ieftin si al dracului de proaste, da nici n-avem nevoie de mai bune, oricum nu stim sa franam...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Cum le stiu baietii astea pe toate... Jucativa cu franele si cand vo trebui vreodata cu adevarat frana si nu o sa reusiti sa o faceti in timp util si eficace o va intrebati....Oare de ce? Si raspunsul o sa-l gasiti pe aici pe undeva... IEFTINEALA SI PROASTA CALITATE...ca de...mere si asa la roman... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Pentru adrenalina (si reducerea costurilor, evident), mi-am obturat furtunele "reising" de frana. Acum schimb mai des slapii. Am inceput sa prind dexteritate in stoppie-uri, apasand cu slapu` direct pe cauciucul rotii fata. Roata spate am tendinta s-o blochez (da, greseala tipic incepatorilor), mai ales cand bag calcaiul in janta. Astept sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Pentru adrenalina (si reducerea costurilor, evident), mi-am obturat furtunele "reising" de frana. Acum schimb mai des slapii. Am inceput sa prind dexteritate in stoppie-uri, apasand cu slapu` direct pe cauciucul rotii fata. Roata spate am tendinta s-o blochez (da, greseala tipic incepatorilor), mai ales cand bag calcaiul in janta. Astept sfaturi. NU MAI BEA! p.s.: singur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Bre .. se pleaca la mare in seara asta .. careva doritori ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 (editat) NU MAI BEA! p.s.: singur... Cred ca e de la invatatul pentru Licienta. Ma duc din noaptea asta pana duminica seara la pesti, sa ma relaxez. Cum e in tari straine? Te-ai dat cu vreun scuter pe acolo? ... confundandu-l cu vreun Suzi/Kawa...? Editat Iunie 27, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d0deck Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 (editat) carbone 5 rullllzzzz . sun foarte agresiv in franari si nu m au dezamagit niciodata . p.s. discuri racing ALTH Editat Iunie 27, 2008 de d0deck Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.