Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am facut primul drum lung cu CBR-ul si anume pana la Odessa in Ucraina.A fost cea mai mare intalnire moto din Ucraina(Goblin Show).Motorul s-a comportat perfect,nu am avut nicio problema cu el,in schimb dupa 700 de km ma durea fundu' nasol :P ,ma asteptam sa ma rupa la maini dar nu a fost asa spre surprinderea mea.In Ucraina mergea un prieten cu un VFR in fata si mergeam constant 140,mi-a consumat mai putin ca la el(a lui e turing)si anume 6% :) , in Romania am mers eu primul si ne-a consumat 10(avem drumuri bune si nu ma puteam abtina).Ca sa nu va plictisesc,vroiam doar sa spun ca sunt foarte multumit de CBR si abia astept urmatorul drum mai lung.Apropos in total am facut 1600 de km si inafara de dureri de buci nu am avut alte probleme :) .

Va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce placute ziceti voi ca sunt mai ieftine si mai bune decat nisinurile?

 

 

 

Platinium - 100 lei setu' atat am gasit pana acum

 

stitzi ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut primul drum lung cu CBR-ul si anume pana la Odessa in Ucraina.A fost cea mai mare intalnire moto din Ucraina(Goblin Show).Motorul s-a comportat perfect,nu am avut nicio problema cu el,in schimb dupa 700 de km ma durea fundu' nasol :P ,ma asteptam sa ma rupa la maini dar nu a fost asa spre surprinderea mea.In Ucraina mergea un prieten cu un VFR in fata si mergeam constant 140,mi-a consumat mai putin ca la el(a lui e turing)si anume 6% :) , in Romania am mers eu primul si ne-a consumat 10(avem drumuri bune si nu ma puteam abtina).Ca sa nu va plictisesc,vroiam doar sa spun ca sunt foarte multumit de CBR si abia astept urmatorul drum mai lung.Apropos in total am facut 1600 de km si inafara de dureri de buci nu am avut alte probleme :) .

Va salut.

si pe mine tot fundul ma durea, si incheietura mainii drepte....

 

betzigash, de platinum n-am auzit. da-i un pm lui mac sa-ti dea o oferta, se pare ca in timisoara nu merge wifi-ul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am pe fatza furca de 1000rr

e timpul sa schimb placutzele, asa ca ori ce recomandare e bine-venita. ce, de ce si de unde.

 

ms

 

Placutele originale Honda sunt cele mai bune, pentru ca densitatea materialului difera pentru fiecare model de motoreta ( pompe de frana diferite, etrieri diferiti, presiuni in instalatie diferite). Daca vei cumpara aftermarket, risti ca pe un Fireblade de 155 CP sa te alegi cu aceleasi placute ca un posesor de Hornet 600 (100 CP, aceeasi placuta spate ca forma, alt material). Deci, zic eu, rezultate optime cu piesa de origine si durabilitate mai mare. E valabil pt. toate marcile de motociclete si nu ne referim aici la sistemele de franare racing.

Parerea mea, care este! ca doar stau in sect. 5 Haules!

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kata san ..te sfidez sa faci cu cele de serie ceea ce fac eu cu brembo sau braking pe pista sau strada ...

mai sunt marci bune, net superioare celor de serie ..care sincer sa fim ..nu sunt nimic deosebit

 

te sfidez sa incerci un SBS dual sinter , un Carbone Lorraine SBK5, sau daca ai bani si vrei sa afli cu adevarat ce inseamna cuvantul FRANA niste placute DID ZCOO-indiferent ca faci strada sau pista, apoi nu ai sa te mai intorci inapoi la originalele tale , ptr ca vei realiza ca exista "much much better" la cel mult acelasi pret ..dar de cele mai multe ori mai ieftine ca cele "originale"

 

sper sa nu indraznesti sa imi spui ca discurile originale sunt mai bune decat niste brembo, pfm sau discacciati :) :) :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kata san ..te sfidez sa faci cu cele de serie ceea ce fac eu cu brembo sau braking pe pista sau strada ...

mai sunt marci bune, net superioare celor de serie ..care sincer sa fim ..nu sunt nimic deosebit

 

te sfidez sa incerci un SBS dual sinter , un Carbone Lorraine SBK5, sau daca ai bani si vrei sa afli cu adevarat ce inseamna cuvantul FRANA niste placute DID ZCOO-indiferent ca faci strada sau pista, apoi nu ai sa te mai intorci inapoi la originalele tale , ptr ca vei realiza ca exista "much much better" la cel mult acelasi pret ..dar de cele mai multe ori mai ieftine ca cele "originale"

 

sper sa nu indraznesti sa imi spui ca discurile originale sunt mai bune decat niste brembo, pfm sau discacciati :) :) :P

 

Poti sa ma sfidezi cat vrei tu.... tu el stii pe ale tale, eu le stiu pe ale mele. Nu cumva am mentionat ca nu fac referire la sistemele racing?!? Ce faci tu cu brembo sau braking pe strada ?!?!?!? stoppie intre doua semafoare? hai sa fim seriosi. Daca esti "reisar" foloseste-le linistit pe cele pe care le-ai pomenit. Daca ai motor preparat de circuit nu are ce cauta pe strada. Dar nu-i sfatui pe oameni sa cumpere componente de care NU AU NEVOIE. Eu am vorbit despre solutia optima pentru motociclistul de zi cu zi. Este exact ca discutia despre a folosi sau nu furtune de frana racing pe stradasau esapamentele full-race tot pe strada..... adica BASHINI! Asta e parerea mea. Franele stock pe SuperSport-uri sunt mai mult decat suficiente pentru utilizarea cotidiana, iar jurnalistii moto de afara sunt de obicei de parere ca sunt foarte bune si pt eventualele zile de distractie pe circuit. EVIDENT, nu vor fi de nivelul celor racing (nici chiar cele brembo stock pe R1), dar cu ii pasa? Daca era nevoie de asa ceva, le puneau japonezii din fabrica....E cineva pe aici care chiar crede ca se da ca Valentino?

Asfalt uscat!

Editat de Kata San
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand ..BREMBO, BRAKING, SBS etc ..fac 3 categorii de produse: strada, strada-pista , competitii

deci ..ai plecat gresit din start

vezi tu ...nu le pun din start ptr ca nu au dreptul ..nu l'au cumparat ..si ptr ca le este mult mai ieftin ..vazand ca il produc in casa ..desi tie ti'l vand dublu

 

solutia optima este aceea care functioneaza cu adevarat si are un raport pret calitate optim.

hai sa o lasam balta ca asta e topicul gresit sa ne contrazicem noi.

 

cand ti se termina placutele ..ti le dau sa le montezi ..le rodezi si franezi cu ele in pista sau strada ..unde vrei tu

daca nu esti multumit nu mi le platesti .. ..daca esti multumit ..le platesti onest cat costa

ce zici?

am inkeiat OT aici ..eu cel putin

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand ..BREMBO, BRAKING, SBS etc ..fac 3 categorii de produse: strada, strada-pista , competitii

deci ..ai plecat gresit din start

vezi tu ...nu le pun din start ptr ca nu au dreptul ..nu l'au cumparat ..si ptr ca le este mult mai ieftin ..vazand ca il produc in casa ..desi tie ti'l vand dublu

 

solutia optima este aceea care functioneaza cu adevarat si are un raport pret calitate optim.

hai sa o lasam balta ca asta e topicul gresit sa ne contrazicem noi.

 

cand ti se termina placutele ..ti le dau sa le montezi ..le rodezi si franezi cu ele in pista sau strada ..unde vrei tu

daca nu esti multumit nu mi le platesti .. ..daca esti multumit ..le platesti onest cat costa

ce zici?

am inkeiat OT aici ..eu cel putin

 

FAIR ENOUGH!!!

Intr-adevar, solutia optima este cea pe care ai definit-o tu.

Promit sa incerc ceva la recomandarea ta, iar daca m-am inselat, nu ma voi feri sa o declar. Un raspuns - sper eu - la fel de elegant ca solutia oferita de tine.

Ne auzim la sfarsitul placutelor mele actuale.

Numai bine! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar ce parere aveti de placutele de frana FERODO? io dalea mi am pus vara trecuta si nu stiu....parca nu e ce trebuie.poate combinat si cu lichidul de frana invechit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus pe spate saito, cred ca mai prost decat saito nu exista. Mac te contrazic!

 

 

totusi.... o firma care vrea sa se impuna in acest segment, sau apare pe piata, produsele lor sunt verificate! nu? adica e o chestie de siguranta. o fi si ele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia omule ce gasesti mai ieftin.Eu ma dau pe ruta tg mures -sighisoara si ma dau destul de tare iar curbe sunt din belsug si franez destul de violent.Am la fel ca si tine un 929 si am luat cele mai ieftine placute pe care le-ma gasit de la cineva din Constanta.Plus ca ma mai dau si pe o roata si cand pun fata jos si nu mai am spatiu franez si acolo destu de tare.Ia ceva normal(ieftin) ,nu racing sa te trezesti in cap sau sa-ti alunece fata cand se incalzesc sau sa nu prinda cand sunt inca reci.

Nu te mai tot uita dupa marca ca-ti pierzi timpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum le stiu baietii astea pe toate...

Jucativa cu franele si cand vo trebui vreodata cu adevarat frana si nu o sa reusiti sa o faceti in timp util si eficace o va intrebati....Oare de ce?

Si raspunsul o sa-l gasiti pe aici pe undeva... IEFTINEALA SI PROASTA CALITATE...ca de...mere si asa la roman...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru adrenalina (si reducerea costurilor, evident), mi-am obturat furtunele "reising" de frana. Acum schimb mai des slapii. Am inceput sa prind dexteritate in stoppie-uri, apasand cu slapu` direct pe cauciucul rotii fata. Roata spate am tendinta s-o blochez (da, greseala tipic incepatorilor), mai ales cand bag calcaiul in janta. Astept sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru adrenalina (si reducerea costurilor, evident), mi-am obturat furtunele "reising" de frana. Acum schimb mai des slapii. Am inceput sa prind dexteritate in stoppie-uri, apasand cu slapu` direct pe cauciucul rotii fata. Roata spate am tendinta s-o blochez (da, greseala tipic incepatorilor), mai ales cand bag calcaiul in janta. Astept sfaturi.

NU MAI BEA!

 

p.s.: singur...

 

:kali: :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU MAI BEA!

 

p.s.: singur...

 

:kali: :kali:

 

Cred ca e de la invatatul pentru Licienta. :kali: Ma duc din noaptea asta pana duminica seara la pesti, sa ma relaxez. :kali:

Cum e in tari straine? :kali: Te-ai dat cu vreun scuter pe acolo? ... confundandu-l cu vreun Suzi/Kawa...?

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...