mertan Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 ce draguti sunt.... vreau si eu unu men. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 ce draguti sunt.... vreau si eu unu men. am mai dat un baiat pe la tine prin zona acum o luna si ceva, bacau sau iasi, nu mai stiu exact. dak vrei sigur da un semn, k e cu avans. in ordinea in care se plateste avansul, au prioritate la alegerea puiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 am mai dat un baiat pe la tine prin zona acum o luna si ceva, bacau sau iasi, nu mai stiu exact. dak vrei sigur da un semn, k e cu avans. in ordinea in care se plateste avansul, au prioritate la alegerea puiului. dar cat costa un puisor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 (editat) si in Vama.... http://www.bikepics.com/pictures/1329687/mertane, de ce vinzi motorul? cumper choper? Concluzii dupa drumul la mare..... sc33 e mai comod, are valente mult mai putin sportive. 954 are saua incomoda, si imi amortesc picioarele. cu 919-le am fost pana in Italia, cu asta nu m-as duce, protectia la vant lasa de dorit si peste 200 trebuie sa te bagi cu totul sub parbriz. +-uri, ciclistica mai buna, putere mai mare si atrage mai multe priviri la mare.... pacat de drumurile din Romania si (cuvant jignitor) de pe sosele, in rest totul bine si frumos. Dopeman, ce dimensiuni ai? (daca nu sunt indiscret, hi hi) eu ( 1,83 m, 77 kg) pe 954 ma simt mult mai bine decat pe F4i pe care l-am vandut tocmai din cauza pozitiei ( ca performante era suficient, genial motor). Era prea scurt pentru mine si la drum lung - 500 km sau mai mult - ma durea cocoasa. Pe 954 stau mai intins ca e mai lung, am scaritzele unde le vreau si ajung ceva mai odihnit la destinatie (in limite rezonabile, fireste)tocmai din cauza unei protectii bune la vant (parbriz stock). Cu 954 fac frecvent 500 - 600 km fara probleme si aleg deobicei trasee montane. Intr-adevar saua cam tare, dar deh, e sportiva, sa nu avem pretentii exagerate. Nu am mers pe 919 niciodata, dar am mers pe 1000RR si mi-a rupt mainile, la fel R1, Gixxer sau ZX10. Pana acum, 954 e cel mai comod SS cu care am avut de-a face. De aceea mi-am si cumparat-o, ca tare merg toate, de la 919 pana la Blade '08. In consecinta, ma voi aventura pe ea pana la Brno, probabil, anul acesta, ca anul trecut am fost la GP cu masina si cand am dat de autostrazile de afara mi-am blestemat zilele. zburau baietii pe motoare pe langa mine... Apropos, verifica-ti suspensiile, sa ai setarile de fabrica. E mai comoda asa, absoarbe bine denivelarile. Bafta maxima! Editat Iunie 23, 2008 de Kata San Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 cand vrei sa pleci la brno? ne strangem mai multi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 (editat) cand vrei sa pleci la brno? ne strangem mai multi ? Pai.... la cursa, in august. O gashka ar fi geniala. Bani sa fie, ca asta e problema. Cehia nu e ieftina deloc, iar cazare in Brno nu mai gasesti, totul e rezervat din martie. Asa am patit anul trecut. Am stat in Praga. foarte frumos, dar am spart vreo 1000 Euro in 4 zile, cu tot cu benzina(nu te poti abtine sa vizitezi praga si totul costa la nivelul lor, care mult mai ridicat ca al nostru( cam ca Austria). dar a meritat. am stat in tribuna de pe linia boxelor. atmosfera e incredibila. Ne faceau pilotii cu mana, etc... Editat Iunie 23, 2008 de Kata San Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 Dopeman, ce dimensiuni ai? (daca nu sunt indiscret, hi hi)eu ( 1,83 m, 77 kg) pe 954 ma simt mult mai bine decat pe F4i pe care l-am vandut tocmai din cauza pozitiei ( ca performante era suficient, genial motor). Era prea scurt pentru mine si la drum lung - 500 km sau mai mult - ma durea cocoasa. Pe 954 stau mai intins ca e mai lung, am scaritzele unde le vreau si ajung ceva mai odihnit la destinatie (in limite rezonabile, fireste)tocmai din cauza unei protectii bune la vant (parbriz stock). Cu 954 fac frecvent 500 - 600 km fara probleme si aleg deobicei trasee montane. Intr-adevar saua cam tare, dar deh, e sportiva, sa nu avem pretentii exagerate. Nu am mers pe 919 niciodata, dar am mers pe 1000RR si mi-a rupt mainile, la fel R1, Gixxer sau ZX10. Pana acum, 954 e cel mai comod SS cu care am avut de-a face. De aceea mi-am si cumparat-o, ca tare merg toate, de la 919 pana la Blade '08. In consecinta, ma voi aventura pe ea pana la Brno, probabil, anul acesta, ca anul trecut am fost la GP cu masina si cand am dat de autostrazile de afara mi-am blestemat zilele. zburau baietii pe motoare pe langa mine... Apropos, verifica-ti suspensiile, sa ai setarile de fabrica. E mai comoda asa, absoarbe bine denivelarile. Bafta maxima! am 191cm si 92kg. am fost si eu la brno anul trecut si am stat in camping. super atmosfera, nu se poate dormi dar in rest e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 am 191cm si 92kg. am fost si eu la brno anul trecut si am stat in camping. super atmosfera, nu se poate dormi dar in rest e ok. Mda...... acum te inteleg. La inaltimea ta nu prea ai cum sa stai comod pe niciun SS. Te simti ca pe un pocket-bike. Probabil ca vei avea o pozitie buna doar pe 1100 XX, Busa sau ZX 12/14. La Brno ai fost pe motor? daca da, cum a fost drumul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 (editat) dar cat costa un puisor? 200e, un pretz absolut acceptabil pt niste pui de calitate. mama femelei mele e campion juniori romania, iar tatal campion juniori belgia. masculul se trage din ghitza (pt. cunoscatori) cel mai masiv mascul de bullterier existent vre-o data in rromania. cei mai ieftini pui de bulltarrier sunt acum 350e (la canisa Chiorean din CJ parka), dar eu nu vreau sa fac o afacere din vanzarea de pui, ci doar sa ajunga pe maini bune Editat Iunie 24, 2008 de betzigash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 o galeata de pui!!! Sunt superbi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 cainii cu cea mai pputernica personalitate, superbi. Kata San, am fost pe motor, cu sc33-ul si a fost ok, nu e asa de obositor ca 954-le, e chiar ok. drumul a fost ok, vezi atatea motoare pe drum ca n-ai cum sa gresesti drumul. am vazut si un baiat de 209cm pe 954 si nu se plangea deloc, nu vreau busa sau xx pentru ca pierd mult din manevrabilitate, pe 1000rr m-am simtit destul de ok, cred ca o sa fie urmatoarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 io am pe fatza furca de 1000rr e timpul sa schimb placutzele, asa ca ori ce recomandare e bine-venita. ce, de ce si de unde. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 mac. e recomandare ft buna. cumpara de la el, iti spune de ce ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 deci mac...astept oferta. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 io am pe fatza furca de 1000rre timpul sa schimb placutzele, asa ca ori ce recomandare e bine-venita. ce, de ce si de unde. ms eu zic sa pui placute originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 sunt altele mai ieftine si mai bune decat nissin-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 ce placute ziceti voi ca sunt mai ieftine si mai bune decat nisinurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Am facut primul drum lung cu CBR-ul si anume pana la Odessa in Ucraina.A fost cea mai mare intalnire moto din Ucraina(Goblin Show).Motorul s-a comportat perfect,nu am avut nicio problema cu el,in schimb dupa 700 de km ma durea fundu' nasol ,ma asteptam sa ma rupa la maini dar nu a fost asa spre surprinderea mea.In Ucraina mergea un prieten cu un VFR in fata si mergeam constant 140,mi-a consumat mai putin ca la el(a lui e turing)si anume 6% , in Romania am mers eu primul si ne-a consumat 10(avem drumuri bune si nu ma puteam abtina).Ca sa nu va plictisesc,vroiam doar sa spun ca sunt foarte multumit de CBR si abia astept urmatorul drum mai lung.Apropos in total am facut 1600 de km si inafara de dureri de buci nu am avut alte probleme . Va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 ce placute ziceti voi ca sunt mai ieftine si mai bune decat nisinurile? Platinium - 100 lei setu' atat am gasit pana acum stitzi ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Am facut primul drum lung cu CBR-ul si anume pana la Odessa in Ucraina.A fost cea mai mare intalnire moto din Ucraina(Goblin Show).Motorul s-a comportat perfect,nu am avut nicio problema cu el,in schimb dupa 700 de km ma durea fundu' nasol ,ma asteptam sa ma rupa la maini dar nu a fost asa spre surprinderea mea.In Ucraina mergea un prieten cu un VFR in fata si mergeam constant 140,mi-a consumat mai putin ca la el(a lui e turing)si anume 6% , in Romania am mers eu primul si ne-a consumat 10(avem drumuri bune si nu ma puteam abtina).Ca sa nu va plictisesc,vroiam doar sa spun ca sunt foarte multumit de CBR si abia astept urmatorul drum mai lung.Apropos in total am facut 1600 de km si inafara de dureri de buci nu am avut alte probleme .Va salut. si pe mine tot fundul ma durea, si incheietura mainii drepte.... betzigash, de platinum n-am auzit. da-i un pm lui mac sa-ti dea o oferta, se pare ca in timisoara nu merge wifi-ul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 io am pe fatza furca de 1000rre timpul sa schimb placutzele, asa ca ori ce recomandare e bine-venita. ce, de ce si de unde. ms Placutele originale Honda sunt cele mai bune, pentru ca densitatea materialului difera pentru fiecare model de motoreta ( pompe de frana diferite, etrieri diferiti, presiuni in instalatie diferite). Daca vei cumpara aftermarket, risti ca pe un Fireblade de 155 CP sa te alegi cu aceleasi placute ca un posesor de Hornet 600 (100 CP, aceeasi placuta spate ca forma, alt material). Deci, zic eu, rezultate optime cu piesa de origine si durabilitate mai mare. E valabil pt. toate marcile de motociclete si nu ne referim aici la sistemele de franare racing. Parerea mea, care este! ca doar stau in sect. 5 Haules! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 kata san ..te sfidez sa faci cu cele de serie ceea ce fac eu cu brembo sau braking pe pista sau strada ... mai sunt marci bune, net superioare celor de serie ..care sincer sa fim ..nu sunt nimic deosebit te sfidez sa incerci un SBS dual sinter , un Carbone Lorraine SBK5, sau daca ai bani si vrei sa afli cu adevarat ce inseamna cuvantul FRANA niste placute DID ZCOO-indiferent ca faci strada sau pista, apoi nu ai sa te mai intorci inapoi la originalele tale , ptr ca vei realiza ca exista "much much better" la cel mult acelasi pret ..dar de cele mai multe ori mai ieftine ca cele "originale" sper sa nu indraznesti sa imi spui ca discurile originale sunt mai bune decat niste brembo, pfm sau discacciati :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 dublu dopeman, knd te mai vad pe mess, sa-mi dai si mie manualul ala? ms mac, astept placutzele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 (editat) kata san ..te sfidez sa faci cu cele de serie ceea ce fac eu cu brembo sau braking pe pista sau strada ...mai sunt marci bune, net superioare celor de serie ..care sincer sa fim ..nu sunt nimic deosebit te sfidez sa incerci un SBS dual sinter , un Carbone Lorraine SBK5, sau daca ai bani si vrei sa afli cu adevarat ce inseamna cuvantul FRANA niste placute DID ZCOO-indiferent ca faci strada sau pista, apoi nu ai sa te mai intorci inapoi la originalele tale , ptr ca vei realiza ca exista "much much better" la cel mult acelasi pret ..dar de cele mai multe ori mai ieftine ca cele "originale" sper sa nu indraznesti sa imi spui ca discurile originale sunt mai bune decat niste brembo, pfm sau discacciati :) Poti sa ma sfidezi cat vrei tu.... tu el stii pe ale tale, eu le stiu pe ale mele. Nu cumva am mentionat ca nu fac referire la sistemele racing?!? Ce faci tu cu brembo sau braking pe strada ?!?!?!? stoppie intre doua semafoare? hai sa fim seriosi. Daca esti "reisar" foloseste-le linistit pe cele pe care le-ai pomenit. Daca ai motor preparat de circuit nu are ce cauta pe strada. Dar nu-i sfatui pe oameni sa cumpere componente de care NU AU NEVOIE. Eu am vorbit despre solutia optima pentru motociclistul de zi cu zi. Este exact ca discutia despre a folosi sau nu furtune de frana racing pe stradasau esapamentele full-race tot pe strada..... adica BASHINI! Asta e parerea mea. Franele stock pe SuperSport-uri sunt mai mult decat suficiente pentru utilizarea cotidiana, iar jurnalistii moto de afara sunt de obicei de parere ca sunt foarte bune si pt eventualele zile de distractie pe circuit. EVIDENT, nu vor fi de nivelul celor racing (nici chiar cele brembo stock pe R1), dar cu ii pasa? Daca era nevoie de asa ceva, le puneau japonezii din fabrica....E cineva pe aici care chiar crede ca se da ca Valentino? Asfalt uscat! Editat Iunie 25, 2008 de Kata San Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.