Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

eu am pus pe spate saito, cred ca mai prost decat saito nu exista. Mac te contrazic!

 

 

totusi.... o firma care vrea sa se impuna in acest segment, sau apare pe piata, produsele lor sunt verificate! nu? adica e o chestie de siguranta. o fi si ele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ia omule ce gasesti mai ieftin.Eu ma dau pe ruta tg mures -sighisoara si ma dau destul de tare iar curbe sunt din belsug si franez destul de violent.Am la fel ca si tine un 929 si am luat cele mai ieftine placute pe care le-ma gasit de la cineva din Constanta.Plus ca ma mai dau si pe o roata si cand pun fata jos si nu mai am spatiu franez si acolo destu de tare.Ia ceva normal(ieftin) ,nu racing sa te trezesti in cap sau sa-ti alunece fata cand se incalzesc sau sa nu prinda cand sunt inca reci.

Nu te mai tot uita dupa marca ca-ti pierzi timpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum le stiu baietii astea pe toate...

Jucativa cu franele si cand vo trebui vreodata cu adevarat frana si nu o sa reusiti sa o faceti in timp util si eficace o va intrebati....Oare de ce?

Si raspunsul o sa-l gasiti pe aici pe undeva... IEFTINEALA SI PROASTA CALITATE...ca de...mere si asa la roman...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru adrenalina (si reducerea costurilor, evident), mi-am obturat furtunele "reising" de frana. Acum schimb mai des slapii. Am inceput sa prind dexteritate in stoppie-uri, apasand cu slapu` direct pe cauciucul rotii fata. Roata spate am tendinta s-o blochez (da, greseala tipic incepatorilor), mai ales cand bag calcaiul in janta. Astept sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru adrenalina (si reducerea costurilor, evident), mi-am obturat furtunele "reising" de frana. Acum schimb mai des slapii. Am inceput sa prind dexteritate in stoppie-uri, apasand cu slapu` direct pe cauciucul rotii fata. Roata spate am tendinta s-o blochez (da, greseala tipic incepatorilor), mai ales cand bag calcaiul in janta. Astept sfaturi.

NU MAI BEA!

 

p.s.: singur...

 

:kali: :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU MAI BEA!

 

p.s.: singur...

 

:kali: :kali:

 

Cred ca e de la invatatul pentru Licienta. :kali: Ma duc din noaptea asta pana duminica seara la pesti, sa ma relaxez. :kali:

Cum e in tari straine? :kali: Te-ai dat cu vreun scuter pe acolo? ... confundandu-l cu vreun Suzi/Kawa...?

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

minti , arata naspa , ti`am zis dai foc sa arate mai exotic :kali:)

 

pt restu ,e doar o gluma, nu va luati de mine ... si mie imi place la nebunie 954... dar nu a lui :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

90? cel retroiluminat cu ecran LCD ..setarea dureaza 30 secunde maxim :kali:, mie atat mi'a luat :kali:, in plus are si functia SHIFT ..se aprinde ledul (sageata) la regimul de turatii setat de tine (14500 la mine)

tre doar sa gasesti un loc unde sa'l pui

eu mi'am facut un mic suport in aluminiu si gata :kali:

are 5 fire: turatie, viteza, masa, plus si firul de programare care se leaga la masa apoi la plus in fctie de ce tre sa programezi : treptele de viteza sau SHIFT

 

e mai simplu decat pare ..

post-6062-1214675965_thumb.jpg

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca in combinatia asta de culori merge cel mai tare 954-le, celelalte sunt mai lente.......

urmatoarea investitie fa-o in cauciucuri :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca in combinatia asta de culori merge cel mai tare 954-le, celelalte sunt mai lente.......

urmatoarea investitie fa-o in cauciucuri :kali:

Gumele au fost primu lucru pe care l'am cumparat pentru motor,am luat de la mac metzeler rennsport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

90? cel retroiluminat cu ecran LCD ..setarea dureaza 30 secunde maxim :kali:, mie atat mi'a luat :kali:, in plus are si functia SHIFT ..se aprinde ledul (sageata) la regimul de turatii setat de tine (14500 la mine)

tre doar sa gasesti un loc unde sa'l pui

eu mi'am facut un mic suport in aluminiu si gata :kali:

are 5 fire: turatie, viteza, masa, plus si firul de programare care se leaga la masa apoi la plus in fctie de ce tre sa programezi : treptele de viteza sau SHIFT

 

e mai simplu decat pare ..

 

 

io am citit direct pe pagian producatorului,acum ceva vreme,v am mai zis, si parea destul de complicat ,mai ales setarea.

 

apropo,ce baterie sa mi iau si eu si de unde pt sc 44 ca asta nu mai tine curentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

repet ...30 secunde ptr setare: consta in schimbarea vitezelor de la 1 la 6 cu turatia constanta de 2000rpm pana cand pe indicator vezi 7 .....nimic mai usor decat asta ..

daca ti se pare greu in continuare .spune'mi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mac, zi-mi te rog ai tu de vanzare o astfel de dracie pt indicat treapta de viteza sau aduci pe comanda ?

 

Stiti de exemplu ca daca te uiti prea mult in retrovizoare risti sa ratezi curba sau mai grav, te tamponezi cu cel din fata care tocmai a frinat brusc? Mie mi s-a intimplat! Montarea indicatorului de treapta poate fi o greseala, daca ai ghinionul sa-ti frineze unul in fata, tu uitindu-te sa vezi in ce treapta e cutia. La cursurile de pilotaj, Victor Nemes mi-a acoperit bordul cu banda cind a aflat ca eu ma uit dupa turometru, viteza,... .Ochii inainte si incercati sa urmariti vizual cit mai departe ce se intimpla in fata,puteti retrograda sau urca o treapta, doua, e mai rapid sa schimbi viteza instinctiv decit sa te uiti intii in ce treapta esti si dupaia sa iei o haotarire, ori una in sus ori una in jos. E mult mai important de asemenea sa stiti sa schimbati corect vitezele, sint sute de motoare cu kilometri putini cu diferite trepte de viteza bulite de incepatori. Ma rog, fiecare face cum i-l taie capul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...