Sari la conținut

Filet bujie rupta stuck in


Postări Recomandate

colega, tot esti din popesti, incarca maine trotineta si treci pe la mine pe la garaj sa incerc sa ti-o scot eu. am garajul pe Pallady ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu se scoate in 30 de secunde. Prelungitor pentru extractorul care se foloseste la asa ceva este cel de 1/4 - de la trusele de tubulare.

 

@TNG - nu s-a rupt la demontare (tras cu cheia de ea ca sa poti banui filetul sudat) a ramas cu fisa in mana si cu miezu de bujie infipt in fisa. Are mari sanse sa iasa lejer.


» Post actualizat in 04 Mar 2016 20:53

ma mir cum de nu a puscat in timpul functionarii motorului.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu lipiciul e o gluma proasta. Daca a fost serioasa... e mai nasol.

 

Personal am scos cu: imbus si torx, bagate un pic fortat si desurubat, insa nu erau intepenite bine. Asta inseamna ca merge cu extractor. Extractorul parca merge cu tubulara de 8 pusa pe extensie normala, cel putin aici asa l-am folosit, acasa nu am mai folosit de mult...Daca nu, gasesti tu o tubulara sa o potrivesti pe cap. Asta ar fi singura solutie care ar trebui sa o incerci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un topic cu o patanie identica .

Am scos.o cu un torx infipt in gaura ramasa ....

Desfiletat cu mana ca pe oricare surub nestrans ...

» Post actualizat in 05 Mar 2016 06:42

/index.php?/topic/665723-bujie-rupta-in-motor/?hl=%2Bbujie+%2Brupta

 

Am gasit topicul ulterior

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scos si eu cu scule improvizate dar e de evitat. Sunt cazuri in care operatiunea poate fi mai dificila - bujii nedesfacute de multa vreme si / sau bujii care au functionat fara saiba distantier (intra in camera de ardere 1-2 spire de filet si se depune calamina pe ele - unul din motivele intepenirii). Sa speram ca omul are noroc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amintiri din preistorie...

improvizat un cutit triunghiular care a fost sudat de un teu.

cutitul a fost improvizat dintr-o pila triunghiulara care a fos polizata pe cele 3 fete.polizatul mai mult conteaza ca ascutire. dupa care incinsa la rosu pila si racita in ulei ramas de la un schimb... de vreo 3 ori parca... am zis sa tina buzele (cele trei lame) sa nu se sparga si sa curga in cilindru...

si am desfacut dupa ce a fost batut binisor fara exagerari insa in gaura lasata de miezul bujiei.

avantajul acestei scule este ca poti sa o intepeesti mai bine in gaura si poti sa tragi destul de tare de ea cele 3 cutite facand o priza bunicica in asperitatile gaurii si in materialul in sine.

long story short, a mers...

 

ideal insa ar fi sa scoti chiuloasa... mai scump dar mai safe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita de adezivi, dat jos chiuloasa (consider-o ultima solutie) si alte complicatii!

Am scos la 2 motocilcete, una rupta la strangere, alta la destrangere (dar stiam ca fusese initial stransa exagerat si ca se simtise la mana cum se "inmuiase" filetu - se forfecase deja gatul bujiei).

Prima am scos-o cu o surubelnita dreapta lunga cu capul usor conic, iar a doua cu un torx. La fel de bine cred ca ar merge si cu un extractor, dar mi se pare mai complicata/migaloasa metoda.

Ideea generala e sa gasesti ceva care sa se fixeze binisor pe interiorul restului de bujie si sa o poti apoi invarti si extrage usor din gaura. Eu am dat la o parte radiatorul si airbox-ul, pentru a avea acces si vizibilitate cat mai bune.

 

P.S.

NU te grabi, nu incerca alte scurtaturi si improvizatii, daca nu ai sculele si indemanarea necesara!! Pacat sa ajungi la alte probleme, mult mai grave!

Editat de high_voltage_tm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, situatia a fost remediata. Am sacrificat o bujie buna, am taiat fix asa cum am ramas cu cea de s-a rupt, pentru o proba. Apoi cu o surubelnita foarte luna, batut usor in filet si desfiletst fara probleme. Daca am facut ceva demage, si aici ma refer la mici reziduuri, nu am de unde sti dar tind sa cred ca nu. Am tras si cu un aspirator dupa aia. De pornit tot nu a pornit desi am pus o bujie sh. Nici macar nu mai tusea asa cum o facea inainte de patanie. Oricum, nu stiu daca e de la bujii sau e de la benzina ptr ca am scos orice picatura mai avea in rezervor si pe furtune....

 

Nevermind, problema a fost remediata. Acum urmeaza o alta investigatie. Cheers si merci de sfaturi.

Alexandru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...