Sari la conținut

Solutie curatare motor inainte de schimb ulei


Postări Recomandate

La recomandarea unui prieten, ma bate gandul sa folosesc un Engine Flush de la Motul, totusi am auzit pareri impartite legate de solutia asta. A cam venit timpul sa fac schimbul de ulei la masina, de data asta am zis sa incerc si Motul 8100 X-clean, schimburile precedente folosind Ardeca(nu foarte cunoscut dar bunisor) apoi Castrol, ambele 5w30, ambele sintetice. Masina in cauza e o Skoda Octavia 1U cu motor ALH, daca va ganditi ca 5w30-ul e prea subtire pentru ea si o sa il pape, nu e cazul, la fiecare dintre cele 2 schimburi facute la 15 ooo mi-a mancat cam 6-700 de ml de ulei(de la maxim la minim pe joja) si motorul merge mult mai bine decat cu 10w40, asta avea cand am luat-o si la rece cel putin motorul mergea parca era impiedicat. Motivul pentru care as vrea sa folosesc o solutie engine flush este tocmai 10w40-ul ala, inainte de mine masina isi primea schimburile cu ulei ieftin la butoi de 200L, ma gandesc sa nu fi lasat depuneri in motor. Odata cu trecerea la Motul, un bun prieten mi-a recomandat sa bag si un Engine Flush inainte de schimb, el foloseste doar Motul la masina lui, a fost agent de vanzai pe uleiuri Motul si are cunostinte si experienta in ceea ce inseamna uleiuri, mai ales Motul, nu face bisnita sau mai stiu eu, dealtfel neavand nici un interes in cazul de fata, revenind, la o cautare rapida pe net am gasit pareri impartite legate de folosirea unei solutii de genul asta.

 

A mai folosit cineva?

Exemple

Pareri PRO - CONTRA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici la cls nu curata cei de la reprezentata motorul inainte de schimbul de ulei, chiar daca se pune alta vascozitate.

Motorul nu este asa de sensibil ( nu e din carton) agentii astia gen curatat motor,injectoare,rezervor fac mai mult rau decat bine prin compozitia lor.

La nici o masina nu as tine nici cel mai scump ulei mai mult de 10mii km, daca tot vrei cumpara un ulei mai ieftin baga-l si scoate-l poate o sa dormi mai bine.

Depunurile din motor se duc in filtru, ala e scopul lui pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-i genul de intrebare la care o sa primesti doar raspunsuri subiective cu pareri influentate mai mult sau mai putin de marketing si diversi mecanici.

Ca sa ai un raspuns concludent ar trebui sa-ti raspunda cineva care a desfacut un motor,a constatat ca are depuneri, l-a montat la loc fara sa-l curete , a pus engineflush in el si dupa o perioada l-a demontat din nou sa vada efectele.

Ma indoiesc ca o sa gasesti usor pe cineva care a facut asta.....

Parerea mea e ca daca dupa engine flush nu sacrifici un schimb de ulei sa inlaturi tot engineflush-ul mai rau faci.

Eu nu asi folosi engineflush decat poate intr-un motor care a stat mult timp neutilizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinand cont ca ai folosit doar ulei sintetic si l-ai schimbat la timp,nu cred ca ar fi cazul ca sa folosesti asa ceva.

Totusi,nu e cam mare intervalul de schimb?Stiu ca manualul zice asa,dar parca ar merge un 10000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai facut ultimele 2 schimburi cu 5w30 nu ai nici o depunere in motor,

 

10k e ok la alh , terminati cu tampeniile ca nu stiti ce vorbiti, sunt tdi-uri cu intervale de schimb la 30k km, fix acelasi bloc, chiulasa usor diferita.

 

defapt cam toate masinile mai noi (nu alea city), au interval de schimb cu ulei long life la 30k km .

 

daca vrei sa te asiguri da-i jos capacul la chiulasa , dureaza cateva minute. eu fac pariu ca n-ai nici o depunere"

 

 

orice engine flush este un cacao, marketing, un agent de vanzari e expertul gaurii din covrig, invata ca un papagal marketingul servit de corporatie si-l raspandeste ca un popa in africa, absolut nici o valoare nu are parerea lu mitica fost rep de vanzari motul , 0

 

 

acum daca vrei sa vezi cat de usor e sa de jos cutia ca sa schimbi un cacao de semering pt ca engineflushkkt ti-a curatat fix bucata de ulei intarit care-ti tinea loc de "dop"... be my guest :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Masina in cauza e o Skoda Octavia 1U cu motor ALH,

ALH nu face sludge - alt motiv serios pentru care ai face flush, nu gasesc la un motor cu schimburile facute la timp.

Cam orice ulei de diesel bagi, va fi negru in timp relativ scurt.

Am facut o singura data flush la un 2.0TDI BKP care a mers doar cu Castrol si Fuchs.

La prima verificare a nivelului, uleiul avea aceeasi culoare neagra-smoala :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A-propos de ulei in diesel, ultimele doua schimburi le-am facut cu 2 litri de ulei de diesel cu norma VAG si doi litri de sintetic moto bun 10W40.

Cu ulei de diesel, pe la 6-7000 incepea sa clantane cam urat motorul. Cu 50% ulei de moto, se pare ca pastra mult mai bine vascozitatea in timp. Mie nu mi-a placut faptul ca motorul ala de 2 litri avea capacitate de ulei de doar 4 litri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei engine flush fara marketing si alte prostii, scoate 1/3 din uleiul din motor... baga motorina in loc si porneste motorul 1 min.

O sa fie un flush mai eficient si mai ieftin. Daca ai noroc de "dop dizolvat" asta e.. dar marketingu asta cu engine flush e o prostie. E netul plin de practici de genul, daca dai un Goagal o sa poti sa faci singur o alegere.

 

O alta varianta e un schimb cu un ulei ieftin pe care sa il tii in motor un 50 km dupa care il schimbi din nou cu "uleiul bun".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu m-am plans de nimic, nici de ulei negru, nici de zgomote sau mai stiu eu ce, imi e clar ca uleiul e negru dupa prima tura, asa e la toate diesel-urile.

 

Sugestia cu motorina => Suntem totusi in secolul 21, si, o fi ea masina veche dar asta chiar mi se pare buleala, nu mai zic ca am citit de unu care a patit cu "solutia" asta sa i-o ia turbina pe ulei.

 

Intervalul de schimb, daca un ulei normal se schimba la 10 000, de ce un long life care e indicat sa il schimbi la 30 000, nu ar duce 15 000?

 

Am dat in seara asta capacul chiuloasei jos si intr-adevar nu era mare lucru acolo, doar ceva ulei semi ars pe capacul chiuloasei, nu uscat, doar depus, cum de altfel e normal.


» Post actualizat in 09 Mar 2016 21:12

Sunt unele voci care susțin că uleiul la butoi e cel adevărat,, ,,,

La fel si vinul :)

 

Stiu despre ce ulei e vorba, si nu era nimic de marca, venea sigilat butoiul dar totusi nu imi inspira incredere ... fiecare cu cateii lui ...

post-18053-0-15047400-1457557863_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat in seara asta capacul chiuloasei jos si intr-adevar nu era mare lucru acolo, doar ceva ulei semi ars pe capacul chiuloasei, nu uscat, doar depus, cum de altfel e normal.

 

si la ce te asteptai? 2 albi sa joace sah inauntru?

 

e super curat motorul, nu baga porcarii in el.

 

daca vrei sa-i faci ceva, fa-i un egr off, (placute de tabla), nu da eroare la alh, nici nu e nevoie sa umblii la soft.

 

race pipe sa scapi de clapeta stop engine. (da sa pastrezi valva ca merge pusa la actuatorul turbinei daca se strica, n64 sau cum ii zice)

 

si pune-i un catch can ca fac pariu ca admisia si intercoolerul au depuneri mult mai mari decat motorul.

 

 

,mie si acum imi pare rau ca l-am vandut :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la ce te asteptai? 2 albi sa joace sah inauntru?

 

e super curat motorul, nu baga porcarii in el.

 

daca vrei sa-i faci ceva, fa-i un egr off, (placute de tabla), nu da eroare la alh, nici nu e nevoie sa umblii la soft.

 

race pipe sa scapi de clapeta stop engine. (da sa pastrezi valva ca merge pusa la actuatorul turbinei daca se strica, n64 sau cum ii zice)

 

si pune-i un catch can ca fac pariu ca admisia si intercoolerul au depuneri mult mai mari decat motorul.

 

 

,mie si acum imi pare rau ca l-am vandut :(

Nu ma asteptam la nimic, nici de bine, nici de rau ...

» Post actualizat in 09 Mar 2016 23:08

M-am uitat un pic la modificarile alea ... Sincer la EGR si racitorul de gaze nu as renunta, eu vad o utilitate dubla in cazul racitorului de gaze, si EGR-ul nu e pus degeaba. Catch can o sa vina cat de curand odata cu o curatare de admisie cu tot cu clapeta. Nu inteleg totusi la ce te referi cand zici race pipe pe shutoff valve.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sugestia cu motorina => Suntem totusi in secolul 21, si, o fi ea masina veche dar asta chiar mi se pare buleala, nu mai zic ca am citit de unu care a patit cu "solutia" asta sa i-o ia turbina pe ulei.

 

In flush-urile de pe piata este peste 90% kerosen (jet fuel) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In flush-urile de pe piata este peste 90% kerosen (jet fuel) :)

Una e sa pui 300 de ml cu 90% kerosen la 4,5 litri de ulei si alta e la pui 1,5l de motorina la 3 litri de ulei, nu crezi? unde ma pui ca solutia aia de engine flush are totusi o firma destul de mare in spate si restul de 10% poate chiar fac diferenta ;)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma asteptam la nimic, nici de bine, nici de rau ...

» Post actualizat in 09 Mar 2016 23:08

M-am uitat un pic la modificarile alea ... Sincer la EGR si racitorul de gaze nu as renunta, eu vad o utilitate dubla in cazul racitorului de gaze, si EGR-ul nu e pus degeaba. Catch can o sa vina cat de curand odata cu o curatare de admisie cu tot cu clapeta. Nu inteleg totusi la ce te referi cand zici race pipe pe shutoff valve.

lol

 

egr e cea mai inutila cretinitate inventata ever ! daca ti-e frica de itp... in romania opacimetrul nu citeste in range-ul de rpm la care lucreaza egr-ul, defapt egr-ul lucreaza doar in mers , un rahat iti umple admisia de funingine.

 

"marele racitor de gaze" e un rahat de teava flexibila de aluminiu, cand anulezi egr poti s-o lasi acolo de fantezie sau vre-un itp-ist prea zelos.

 

am facut modificarile astea la multe masini, si am si mers cu ele facute ani de zile pe masina mea, nu le-am inventat eu , sunt modificari super mega testate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il cam scoti, nu-i problema. Doar ca, la cum se vede sub capac, nu ii trebe nici un flush.

In afara de reducerea emisiilor de NOX stiti ca egr diminueaza temperatura din camera de ardere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

In afara de reducerea emisiilor de NOX stiti ca egr diminueaza temperatura din camera de ardere?

daca nu dai un link cu ceva explicatie afirmatia asta are valoarea rezistentei uleiului de pompe duze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia si link: http://www.cambustion.com/products/egr .

Primul care mi-a iesit in cale, daca vrei cu adevarat sa afli ceva sau sa verifici o afirmatie poti folosi si singur google! Daca vrei doar sa te bagi in seama feel free to do so, doar ca eu n-am nici timp si nici chef sa te invat cum functioneaza un motor termic si sistemele de pe langa el.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia si link: http://www.cambustion.com/products/egr .

Primul care mi-a iesit in cale, daca vrei cu adevarat sa afli ceva sau sa verifici o afirmatie poti folosi si singur google! Daca vrei doar sa te bagi in seama feel free to do so, doar ca eu n-am nici timp si nici chef sa te invat cum functioneaza un motor termic si sistemele de pe langa el.

adica ai vorbit pe partea din dos si ti-e lene sa dai explicatii...

 

ia vezi si motivul scaderii temperaturii si ce alte efecte mai are?

 

in final... poti sa-ti pui 3 egr-uri la masina de curse din basme ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...