Sari la conținut

Kawasaki KLE 500 - totul despre


Postări Recomandate

Da..la gpz evacuarea este prin 2 tobe.. dar la mine la kle toba originala a fost golita de fostul proprietar.

Ai mai fi un tub la airbox...si diferenta intre cel din 91' si cel din 07' este ca cel din urma este mult mai mic,la jumate chiar...

ma gandeam ca e vreo saiba cu un diametru interior mai mic,pe admisie.. intre carburator si cilindru

Daca s-a umblat la evacuare sau la admisie sau la carburatoare nici nu te mai uiti la cati cai zice manualul. Oricum nu mai e in parametrii originali.

Dar eu nu inteleg, pe tine te deranjeaza ceva sau discutia e asa, de curiozitate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 481
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Puterea mai mare nu va refelcta doar asupra top speed.ului,ci si asupra cuplului.. pentru asta vreau putere mai mare. In al 2 lea rand nu.mi pot lua o motocicleta decat cu 35 kw maxim,pentru ca am a2

Eu zic ca pentru un motociclist cu A2 cei 40 si ceva de cai sunt absolut suficienti.

 

Apropos, completeaza si tu profilul (varsta, an de obtinere permis moto, etc) sa stim si noi ce-ti recomandam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect in ambele!

Le voi completa,permis am de 2 ani a1...am facut cam 13mii km cu un cbr 125..

De invatat sa merg am invatat le un f4i (109cai) si am mers si cu el... deci cei 46 de cai mi se par insuficienti. Prefer sa am mai multi si sa nu ii folosesc pe toti decat sa mai putini si sa ii alerg pana la maxim.

De completat ma voi ocupa mai tarziu cand voi intra pe pc..pe telefon nu prea pot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le voi completa,permis am de 2 ani a1...am facut cam 13mii km cu un cbr 125..

De invatat sa merg am invatat le un f4i (109cai) si am mers si cu el... deci cei 46 de cai mi se par insuficienti. Prefer sa am mai multi si sa nu ii folosesc pe toti decat sa mai putini si sa ii alerg pana la maxim.

De completat ma voi ocupa mai tarziu cand voi intra pe pc..pe telefon nu prea pot.

OK. In cazul asta treaba sta asa: n-o sa scoti in niciun fel semnificativ mai multi cai dintr-un KLE fara o investitie serioasa (ce ti-au zis baietii mai sus). De fapt din nicio mobra de A2 n-o sa poti face asta. Avand in vedere ca nu merita investitia n-ai ce face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu e clar in ce vrea omul?

Doreste sa "tuneze" un motor legal pentru A2 fiindca nu-i mai ajung caii, a dat capat la un F4i.

Adica sa fenteze categoria.

Legal, daca se poate :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Salut,

 

Sunt la prima moto si am nevoie de putin ajutor .Mi-am achizitionat recent un Kle din '91. Statea de vr-un an de zile, daca nu mai mult. L-am luat cu un vecin motorist cu vechime, l-am dezechipat, schimbat culoare, schimbat bujii, etc. Aici intervine problema. Veteranul care ma ajuta, din motive diverse nu m-a mai putut ajuta si m-am apucat singur sa pun carenele inapoi. Cand am montat semnalizările am observat ca nu licare, ci raman aprinse. Bun, releul. Il dau jos si observ ca are 2 pini, dar mufa avea 3 cabluri, ca si cum ar fi nevoie de releu cu 3 pini. Caut pe net si vad ca de obicei se folosesc relee cu 3 pini. Cumpar unul cu 3 pini, il pun, bag cheia in contact, rotesc... Nimic. Pun releul vechi inapoi, aceeasi problema, respectiv nu mai alimentează cu curent. M-am uitat la siguranțele din lateral stânga si par bune. Aveți idee daca mai sunt si alte siguranțe ? Sau ce ar putea sa se fi intamplat?

 

Mulțumesc,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai verificat toate becurile de la semnalizatoare? Daca e ars dreapta-fata, dreapta spate n-o sa mai clipeasca, ci o sa ramana aprins.

Daca ar fi de la siguranta nu s-ar mai aprinde deloc niciun semnal. Si da, alea sunt singurele siguranta. Bine, mai e "generala" de langa releul de pornire care e pe partea dreapta, dar n-ai treaba cu ea.

Daca inainte sa umbli in ea mergeau corect semnalele inseamna ca nu e de la releu. Mai mult ca sigur ai montat ceva aiurea p-acolo. Doar nu s-a ars releul singur in timp ce o tineai desfacuta...

Daca totusi descoperi ca e de la releu, vezi ca merge releul de Dacie. D-aia veche, nu logan. Eu am asa ceva pe KLE de vreo 6 ani. Are patru pini dar prin incercari descoperi ce si cum tre' sa conectezi.

 

Aceeasi discutie ca si cu colegu de mai sus: completeaza-ti profilul, in primul rand ca asa e frumos cand intri pe un forum si in al doilea rand ca sa stim si noi de unde esti si ce hram porti. Poate te poate ajuta vreunu din noiu personal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut,

 

Sunt la prima moto si am nevoie de putin ajutor .Mi-am achizitionat recent un Kle din '91. Statea de vr-un an de zile, daca nu mai mult. L-am luat cu un vecin motorist cu vechime, l-am dezechipat, schimbat culoare, schimbat bujii, etc. Aici intervine problema. Veteranul care ma ajuta, din motive diverse nu m-a mai putut ajuta si m-am apucat singur sa pun carenele inapoi. Cand am montat semnalizările am observat ca nu licare, ci raman aprinse. Bun, releul. Il dau jos si observ ca are 2 pini, dar mufa avea 3 cabluri, ca si cum ar fi nevoie de releu cu 3 pini. Caut pe net si vad ca de obicei se folosesc relee cu 3 pini. Cumpar unul cu 3 pini, il pun, bag cheia in contact, rotesc... Nimic, adica nu se mai aprinde nici bordul, nici semnalizari , nici macar claxonul nu mai merge. Pun releul vechi inapoi, aceeasi problema, respectiv nu mai alimentează cu curent( bateria are curent, dar nu mai ajunge unde trebuie). M-am uitat la siguranțele din lateral stânga si par bune. Aveți idee daca mai sunt si alte siguranțe ? Sau ce ar putea sa se fi intamplat?

 

Mulțumesc,

Alex

» Post actualizat in 14 Sep 2016 21:46

Mulțumesc de ajutor. Ideea e ca in momentul in care pun contactul, nu se mai aprinde nici bordul, nici nimic. O sa mi completez profilul de pe calculator, pe telefon nu gasesc Tab-ul pentru profil . Sunt din Pitesti, prima moto, asa cum am zis, acest Kle si se pare ca deja avem o prima " cearta".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca are o siguranta principala, sa nu fie arsa. Urmareste firul rosu care pleaca de la baterie si uita-te la releul de pornire, in general pe acolo mai e o siguranta. Firele sunt puse bine pe baterie? Rosu la plus, negru la minus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 Sep 2016 21:46

Mulțumesc de ajutor. Ideea e ca in momentul in care pun contactul, nu se mai aprinde nici bordul, nici nimic. O sa mi completez profilul de pe calculator, pe telefon nu gasesc Tab-ul pentru profil . Sunt din Pitesti, prima moto, asa cum am zis, acest Kle si se pare ca deja avem o prima " cearta".

 

Primul lucru, asa cum a zis si Banzay, bornele de la baterie si siguranta generala de langa releul de pornire. Aia e sub carena dreapta spate, aia care se descuie cu cheia de contact.

Daca aia e in regula verifica mufele de la instalatia electrica. Sunt undeva sub rezervor, in partea din fata.

Ai manualul? Pe net se gaseste o singura varianta de manual de service, pentru model mai nou, dar 99% din lucruri sunt neschimbate din '91 pana in 2007 cand s-a scos modelul din productie. Daca nu-l gasesti zi-mi sa ti-l dau.

Astept vesti.

» Post actualizat in 15 Sep 2016 06:39

PS Urmatorul de verificat ar fi contactul.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Firele de la baterie sunt ok, le-am si verificat, dar erau ok si inainte. Cel mai probabil siguranța generala este, pentru ca nu am umblat la nimic altceva decat la releul de semnalizare(probabil atunci s-a intamplat ceva), l-am pus pe cel cu 3 si cand am pus contact nu s-a mai aprins nimic. De asemenea la mufe n-am umblat, dar dupa siguranța generala le verific si pe alea.

O sa verific cand ajung acasa si va tin la curent.

» Post actualizat in 16 Sep 2016 06:41

Rezolvat. Siguranța generala era vinovata. Mulțumesc pentru ajutor. As vrea sa ii pun niste semnalizari pe led. Ce modificări ar trebui sa "operez"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Salut!

 

Intentionez sa achizitionez un KLE 500 - ce parere aveti despre acest anunt?

https://www.olx.ro/oferta/vand-kawasaki-kle-500-a-ID86lrF.html

 

Am vorbit un pic cu proprietarul, l-a folosit in ultimii 6 ani in Bucuresti, pentru a merge la munca.

N-a schimbat cauciucurile de 5 ani, dar a schimbat consumabilele - oricum stiu ca va trebui sa investesc in aceste lucruri la achizitie.

 

Ar fi cineva disponibil sa vina sambata dupa-amiaza sa ma ajute la verificare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca e cazuta binisor si pe dreapta si pe stanga, probabil de mai multe ori. Semnalele pe spate nu sunt OEM. Masoanele la fel. Tind sa cred ca are mai multi km decat arata bordul, asta dupa uzura capacului de pe sreapta deasupra franei spate.

Daca asta-i tot si motorasul e in mintile lui pretul mi se pare corect.


» Post actualizat in 02 Nov 2017 12:45

In timpul saptamanii (luni-joi) te ajut cu cea mai mare placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Hello,

 

Ma alaturi si grupului de KLE500.

Dupa ce am cautat o motocicleta adventure timp de 5 luni si am gasit evident doar la minim 200 de km de oradea, am avut norocul sa gasesc la doar 30 km.

Este vorba de KLE500 din 2004, am avut cateva iesiri cu ea pe camp si prin padure. Mi-a lasat un zambet pe fata de la prima tura.La fel de mare a fost satisfactia si cand am cazut cu ea si i-am rupt maneta de la frana :alcy: :crack:

M-ar interesa sa ii fac schimbul ulei,filtru de ulei.Voi ce anume folositi la el?Am vazut ca este la oferta pe internet ULEI REPSOL MOTO RIDER 10W40 .Este o alegere potrivita pentru aceasta motocicleta?

Urmatorul lucru pe care as vrea sa il achizitionez ar fi o pereche de crash bars.Stie cineva de unde as putea sa cumpar sau daca are cineva un desen de executie deoarece as putea sa-l fac eu daca as avea un desen.

As vrea sa pregatesc motocicleta pentru o tura in tara si o excursie in grecia...depinde de buget. :peace: Sugestii la ce accesori as avea nevoie pentru o asemenea excursie sunt bine venite.

Multumesc.

 

post-95798-0-60668000-1519387630_thumb.jpg

post-95798-0-76275600-1519387724_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

 

Ma alaturi si grupului de KLE500.

Dupa ce am cautat o motocicleta adventure timp de 5 luni si am gasit evident doar la minim 200 de km de oradea, am avut norocul sa gasesc la doar 30 km.

Este vorba de KLE500 din 2004, am avut cateva iesiri cu ea pe camp si prin padure. Mi-a lasat un zambet pe fata de la prima tura.La fel de mare a fost satisfactia si cand am cazut cu ea si i-am rupt maneta de la frana :alcy: :crack:

M-ar interesa sa ii fac schimbul ulei,filtru de ulei.Voi ce anume folositi la el?Am vazut ca este la oferta pe internet ULEI REPSOL MOTO RIDER 10W40 .Este o alegere potrivita pentru aceasta motocicleta?

Urmatorul lucru pe care as vrea sa il achizitionez ar fi o pereche de crash bars.Stie cineva de unde as putea sa cumpar sau daca are cineva un desen de executie deoarece as putea sa-l fac eu daca as avea un desen.

As vrea sa pregatesc motocicleta pentru o tura in tara si o excursie in grecia...depinde de buget. :peace: Sugestii la ce accesori as avea nevoie pentru o asemenea excursie sunt bine venite.

Multumesc.

Salut.

Uleiul potrivit este un semisintetic 10W40 JASO-MA(2). Ca marca...aici e o discutie interminabila. Eu am folosit Repsol, Motul, Motorex, Yacco si n-am simtit nicio diferenta.

Ala de care zici tu e mineral. N-as pune. Cauta ceva semisintetic. AI o gramada de variante de la toti producatorii mari.

Crashbarurile sunt cu dus si-ntors. Protejeaza carenele cat de cat, dar s-ar putea sa-ti rupa picioarele in caz de cazatura daca nu sunt desenate cum trebuie. si mai sunt si scumpe. Io am tavalit-o pe a mea pe toate partile, si pe coclauri si pe asfalt si n-am spart niciodata mai mult de un semnal. Cand se culca ramane in principiu sprijinita in capatul ghidonului si coada.

Despre accesorii iar e discutie lunga. Suport telefon, genti laterale, topcase, parbriz inalt sau deflector suplimentar, priza 12V, handguarduri metalice s.a.

A, si da-i jos protectia de disc fata, nu face decat sa-ti incinga discul prea rau cand sunt 40 de grade afara si sa-ti retina pietricele pe coclauri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut,

 

Aveti idee unde pot sa gasesc un parbriz inalt pentru un KLE din 2005?

 

Multumesc!

Louis.de. Ai două variante de Mra și un Puig universal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Louis.de. Ai două variante de Mra și un Puig universal.

 

Multumesc pentru recomandare!

MRA pare sa fie ok, desi nu am gasit dimensiunile pentru a putea face o comparatie cu cel standard.

Puig inteleg ca este cumva ca o prelungire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Maxima aroganta de care am fost in stare: evacuare GPR Furore Carbon pe KLE 500 ! Stiu, am dublat valoarea mobrei, da' pur si simplu n-am putut sa ma abtin.

 

 

Dedicata KLE 500, omologata pentru drumuri publice, cu silencer, fireste. Filmarea e fara silencer. In fapt suna mult mai bine decat pe captura, doar ca muuult prea tare pentru gusturile mele. Soferii din masini sar in sus (si nu de bucurie), in garajul subteran zici ca a venit apocalipsa... Asa ca am montat silencerul pentru ca deja mi-era jena de vecini si colegii din trafic. Chiar si asa suna foarte bine.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Salutare tuturor,

 

Sunt incepator, posesor de KLE500, motor din 97' cumparat anul trecut in august de pe motomus. Permis luat prin octombrie. Am prins cam o luna de plimbari pana s-a incheiat sezonul, am mers in jur de 1500 km.

Ca prime concluzii, sunt foarte incantat de ea. Mi se pare destul de usor de manevrat pentru un incepator ca mine. Am 1,85 si 80 kg. Nu mi se pare nimic prea mult, nici prea putin. Clar nu cred ca voi putea sa ma bag cu ea prin munti pe unde imi imaginam, e prea grea iar eu prea lipsit de experienta. Dar este extrem de placuta calatoria in sine, indiferent de traseu, zona. Nu ma omor dupa recorduri sau cretineala inutila, ma omor dupa placerea de a merge pe ea.

 

Despre vibratiile ghidonului sau saua incomoda dupa o anumita perioada de stat in ea se stie.

Benzina multa, timp si cat mai multe sfaturi de la altii mai priceputi ca mine sa fie, dupa mai venim cu concluzii.

 

Momentan as avea niste intrebari legate de intretinerea ei. In rest, orice sfat imi puteti da, e binevenit.

Deci:

1. Am auzit ca poti face o mentenanta relativ ieftina, daca stii sa folosesti piese, materiale, etc. compatibile de pe alte modele. Aveti idee ce piese de pe alte modele ar fi compatibile cu KLE 500, si, evident ar insemna si o economie de bani? Orice, de la ulei pana la placute m-ar interesa.

2. Tinand cont si de punctul 1, dar nu obligatoriu, ce tip de ulei ma sfatuiti sa pun? Ce tip de filtru? (cei de la motomus spun ca au trimis motorul cu schimb de ulei si filtru facut, insa cand m-am uitat pe gaurica aia in care se vede uleiul sau nivelul lui, am gasit ca are o culoare care bate spre negru. Iar din ce stiu, asta ar trebui sa insemne uzura, presupun ca trebuia sa vad un lichid transparent galbui/verzui etc. Precizez din nou ca am facut in jur de 1500 de km de cand am cumparat motocicleta.

3. Cand calc pedala pt. frana spate mai ferm, nu exagerat, se aude exact ca si cand opreste un autobuz fix langa tine. Un scartait de frana, dar nu tiut, ci pe frecvente sonore mai joase si ample. Mi se pare enorm de puternic si zgomotos, si atipic ca sunet pentru o frana de motocicleta. Adica o buna bucata de timp nu-mi venea sa cred/nu puteam accepta ca se aude de la motorul pe care stau calare. Pana cand existam doar eu pe strada si la franare se auzea autobuzul. In orice caz, am evitat sa mai utilizez prea des si ferm frana spate, uneori o mai pisc foarte usor si nu mai huruie. Ce pareri aveti? Asta o consider urgenta.

4. Aveti idee de vreo solutie pentru a mai diminua din vibratiile ghidonului? Aveti idee de vreo solutie pentru a face saua mai comoda/ schimba saua? Dupa 100-130 km mersi e posibil sa te c...ci pe tine fara sa-ti dai sema. Nu mai simti nimic.

5. Orice alt sfat?

 

Ca echipament detin:

Pantaloni si geaca cordura primavara-toamna Oxfort. - de schimbat intarituri cu D3O

Casca flip-up Duke Legend II - cred ca se putea mai bine in aceeasi bani

Bocanci, o firma americana, am uitat cum se cheama. Marimea e buna. Purtat de 2 ori. Ultima oara la un drum de 120 km. Un cosmar. Nu m-am adaptat cu ei deloc. 

Manusi - replica ieftina alpinestars

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul asta se regaseste pe multe modele, GPZ, EN, ER. Deci pe partea asta sunt compatibile multe repere. Dar slabe sanse sa te lase componente din zona asta.  La cadru, suspensii, roti nu prea sunt compatibilitati cu nimic.

Despre ulei: semisintetic 10w40 JASO-MA. Uleiul se inegreste in 100 km dup ce-l schimbi, deci culoarea pe care o bezi tu pe ochiul ala e nesemnificativa. Daca ai vedea culoarea originala a uleiului ar insemna ca e un ulei fara aditivul de curatare, ceea ce nu e bine. Vezi sa fie la nivel, schimba-l la un an sau maxim 10.000 km (manualul zice 12.000 maxim) si nu folosi uleiuri de kakat. Filtrul este HF 303 (merge si HF 204,  dar pretul e acelasi si ambele se gasesc pe toate drumurile). 

Grija si la antigel. 

Franele scartaie cateodata ca alea de autobuz. Le apuca degeaba si le trece tot degeaba. Nu conteaza discul, placutele. Am ajuns la concluzia ca e de la etrieri. Pe scurt nu baga in seama. Obisnuieste-te cu frana spate si frana de motor, aia fata e slaba rau din nastere si nu trebuie sa te bazezi 100% pe ea. Vezi sa fie curate franele mereu, placutele sa aiba carne si in rest e chestie de obisnuinta.

Ghidonul nu ar trebui sa vibreze asa tare. Cu ce compari tu? Daca chiar ai vibratii mari ceva nu e in regula la anvelopa, roata furca sau juguri.

Saua ta cred ca e prima varinta, din cele 3 care au existat pe KLE. Si e cea mai tare. Singura varianta e sa cauti la dezmembrari una de la 1998 in sus, eu stiu ca atunci s-a schimbat saua si e muuult mai moale. Sau mai ai varianta de a o modifica, pentru asta recomand Motovis.

La echipament incearca usor, usor sa treci la marci consacrate. Copiile si chinezariile sunt niste mizerii. Stiu, calitatea costa, dar mai bine o casca calumea sh decat o mizerie noua.

In rest vezi cum stai cu filtrul de aer, cu bujiile (nu da banii pe iridiu, nu te ajuta cu nimic), atentie la gume, sa fie din mileniul asta si sa nu fie cu sarmele la vedere, presiunea cum trebuie (pe fata 1,8, pe spate 2-2,2 in f. de incarcare), ai grija de lant sa fie curatat si uns.

A, si completeaza-ti si tu profilul sa stim si noi cu cine stab de vorba, de unde esti, etc.

In rest gaz si km!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...