Admin l.u.v Postat Aprilie 23, 2016 Admin Share Postat Aprilie 23, 2016 Am sesizat de ceva vreme ca merge greu acceleratia, astazi am luat un WD 40 si am dat intre ghidon si plasticul manson, a curs o gramada de ulei negru, rezultatul fiind foarte bun pe moment. Nu stiu insa daca este o solutie permanenta, de aceea intreb, intre manson si maner se curata si apoi unge cu ceva pentru a aluneca usor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Eu bag vaselina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Praf de grafit, face minuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Incearca niste vaselina siliconica...sigur rezita mult, nu este influentata prea tare de temperaturi extreme si isi pastreaza proprietatile in timp. O gasesti pe la magazinele de piese gen "Dioda" sau chiar la piese auto. Nu folosi tip spray, ia vaselina la cutie, este mult mai durabila si mai buna. Cea la spray este mai usor de aplicat, mai practica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 (editat) Eu unul nu cred ca problema ta este cauzata doar de frecarea dintre "plastic" + ghidon. Iti spun asta ca am avut posibilitatea de curand sa imi bag nasul in tot sistemul de cabluri de acceleratie(+etc) de la un RT 1150 cu 120.000 km. Kilometrajul isi cere dreptul lui si uzura e in tot ansamblul de care vorbesti tu. In mod normal, daca se curata ghidonul si interiorul "plasticului", acceleratie revine instant la o motoreta mai noua. Dar la motoretele cu uzura, nu o sa ai parte de asa ceva. Daca ai identificat problema corect, atunci schimba "plasticul" cu unul nou si trebuie sa mearga fara tot felul de unsori. Vezi uzura cabluri, clapete, tensiuni....bla bla bla. Adica tot ce e implicat in rotirea mansonului de acceleratie. Poti sa incerci si cu vaselina cu aluminiu, aia nu prea atrage praf/mizerie. Editat Aprilie 23, 2016 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 23, 2016 Autor Admin Share Postat Aprilie 23, 2016 Tot ansamblul de care spui este nou, pe trasa lui si reglat ca lumea. Imi amintesc ca mai demult am bagat niste vaselina dar in timp intrand praf s-a format o clisa, de asta spuneam la inceput ca a inceput sa curga ulei negru cand am dat cu wd40. Deja am uns cu un ulei de mecanisme fine (nu am desfacut mansonul pentru ca trebuie sa dai elemente de carene jos din cauza incalzirii din ghidon) si merge cum trebuie. Mersi pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Eu in fiecare an curat si dau cu un strop de ulei. Plus bagat ulei cu seringa in camasa cablurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 23, 2016 Autor Admin Share Postat Aprilie 23, 2016 Da, eu am neglijat-o, o sa ma ocup de ea intr-un week-end cand am chef de surubareala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 pt acceleratie am folosit putina vaselina grafitata pt a baga mai usor mansonul de cauciuc pe teava am tinut putin mansonul in apa fierbinte sa se inmoaie (obicei vechi de la bicicleta...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 23, 2016 Autor Admin Share Postat Aprilie 23, 2016 La BMW este complicat de dat jos mansoanele pt.ca sunt incalzite si firele trec prin ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 (editat) Am sesizat de ceva vreme ca merge greu acceleratia, astazi am luat un WD 40 si am dat intre ghidon si plasticul manson, a curs o gramada de ulei negru, rezultatul fiind foarte bun pe moment. Nu stiu insa daca este o solutie permanenta, de aceea intreb, intre manson si maner se curata si apoi unge cu ceva pentru a aluneca usor? Nu se unge. Doar se curata periodic. Camasa are in interior un strat teflonat pe care culiseaza cablul. Doar se curata cu un spray. Am gasit la louis.de un spray de curatat cabluri bowden care se vinde cu adaptor pentru directionat spray-ul intre cablu si camasa. Totul e sa scoti capatul cablului cu butoiasul aferent din maneta. Spor. PS. Intr-o zi cu soare, cand ne potrivim la libere, pot sa trec pe la tine si sa-l curatam. Editat Aprilie 23, 2016 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 nu stiam, mai bine taceam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 23, 2016 Autor Admin Share Postat Aprilie 23, 2016 Serbane, faci confuzie, eu nu vorbesc de cablul de acceleratie, ci de mansoanul de acceleratie care se invarte pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Dap , am citi in viteza. Scuzemoa. Acolo numai cu ulei de mecanisme fine. Insa si asa tot strange praf si mizerie. Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 23, 2016 Autor Admin Share Postat Aprilie 23, 2016 Da, asa am sa fac, periodic o sa curat cu un spray de frane si apoi uns cu seringa cu ulei de mecanisme fine. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 luv schimba mansonul cu unul de ss, se va simti diferenta.Exista pe louis ceva solutie, pune linistit ulei de mec fine dar putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 23, 2016 Autor Admin Share Postat Aprilie 23, 2016 La BMW nu se pot schimba mansoanele cu cele comune deoarece sunt incalzite si tot ansamblul de incalzire este mai gros decat plasticul obisnuit de la japoneze, prin urmare mansoanele BMW au diametrul interior mai mare! Singurii care fac mansoane aftermarket dedicate BMW sunt Ariete. Mai jos vedeti diferenta dintre un manson BMW si restul producatorilor: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Curatat bine cu spray de frana, intre manson si ghidon, ala intra si curata peste tot, dupa care lubrifiezi usor cu ulei (cum a sunat asta ) ) treaba de 10 min si nu mai trebuie sa desfaci nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasare2005 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 29, 2016 Autor Admin Share Postat Aprilie 29, 2016 Mersi, daca si citeai topicul cap/coada ma scuteai de inca o precizare cum ca nu ma intereseaza decat lubrifierea mansoanului, nu a cablului de acceleratie!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 30, 2016 Autor Admin Share Postat Aprilie 30, 2016 Cablurile or fi avand ele camasa teflonata pe interior dar in piulitele olandeze de reglaj si coturile de capat freaca cablul metal pe metal. Acolo se si rup si scamoseaza fire din toronul central.. Verifica si cablurile. In rest ulei cu P.T.F.E. (teflon). De vrea 9 ani modelul nou de cabluri la BMW nu mai are niciun gram de metal in componenta (in afara cablului propriuzis, evident!), tot ansamblul este din plastic, deci nu are ce frecare sa fie. Le-au reproiectat intrucat cel de prim montaj producea probleme si mansonul mergea greu. In plus de asta am mai spus ca tot ansamblul este nou/nout, deci problema nu era de acolo. Spun nu era intrucat de atunci de cand am curatat si uns mansonul acceleratia merge usor, mai ramane cand am timp/chef sa desfac acolo, sa dau jos mansonul si sa curat si ung profi. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Un gram de ulei de motor dat in fiecare an si totul e ca nou. Slabesti mecanismul care tine tubul de acceleratie, il scoti jumate in exterior, ungi acea jumate, bagi la loc tubul pe teava. Celalta jumatate din exterior se unge singura cu uleiul de pe prima jumatate. E treaba de 5 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Pune un film subtire de vaselina si o sa meargă ca uns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.