Sari la conținut

Se unge cu ceva interiorul mansonului la acceleratie?


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

Am sesizat de ceva vreme ca merge greu acceleratia, astazi am luat un WD 40 si am dat intre ghidon si plasticul manson, a curs o gramada de ulei negru, rezultatul fiind foarte bun pe moment. Nu stiu insa daca este o solutie permanenta, de aceea intreb, intre manson si maner se curata si apoi unge cu ceva pentru a aluneca usor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca niste vaselina siliconica...sigur rezita mult, nu este influentata prea tare de temperaturi extreme si isi pastreaza proprietatile in timp.

O gasesti pe la magazinele de piese gen "Dioda" sau chiar la piese auto. Nu folosi tip spray, ia vaselina la cutie, este mult mai durabila si mai buna. Cea la spray este mai usor de aplicat, mai practica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul nu cred ca problema ta este cauzata doar de frecarea dintre "plastic" + ghidon. Iti spun asta ca am avut posibilitatea de curand sa imi bag nasul in tot sistemul de cabluri de acceleratie(+etc) de la un RT 1150 cu 120.000 km. Kilometrajul isi cere dreptul lui si uzura e in tot ansamblul de care vorbesti tu. In mod normal, daca se curata ghidonul si interiorul "plasticului", acceleratie revine instant la o motoreta mai noua. Dar la motoretele cu uzura, nu o sa ai parte de asa ceva.


Daca ai identificat problema corect, atunci schimba "plasticul" cu unul nou si trebuie sa mearga fara tot felul de unsori. Vezi uzura cabluri, clapete, tensiuni....bla bla bla. Adica tot ce e implicat in rotirea mansonului de acceleratie.

 

Poti sa incerci si cu vaselina cu aluminiu, aia nu prea atrage praf/mizerie.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Tot ansamblul de care spui este nou, pe trasa lui si reglat ca lumea. Imi amintesc ca mai demult am bagat niste vaselina dar in timp intrand praf s-a format o clisa, de asta spuneam la inceput ca a inceput sa curga ulei negru cand am dat cu wd40. Deja am uns cu un ulei de mecanisme fine (nu am desfacut mansonul pentru ca trebuie sa dai elemente de carene jos din cauza incalzirii din ghidon) si merge cum trebuie. Mersi pentru sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sesizat de ceva vreme ca merge greu acceleratia, astazi am luat un WD 40 si am dat intre ghidon si plasticul manson, a curs o gramada de ulei negru, rezultatul fiind foarte bun pe moment. Nu stiu insa daca este o solutie permanenta, de aceea intreb, intre manson si maner se curata si apoi unge cu ceva pentru a aluneca usor?

Nu se unge. Doar se curata periodic.

Camasa are in interior un strat teflonat pe care culiseaza cablul.

Doar se curata cu un spray. Am gasit la louis.de un spray de curatat cabluri bowden care se vinde cu adaptor pentru directionat spray-ul intre cablu si camasa. Totul e sa scoti capatul cablului cu butoiasul aferent din maneta.

Spor.

PS. Intr-o zi cu soare, cand ne potrivim la libere, pot sa trec pe la tine si sa-l curatam.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

La BMW nu se pot schimba mansoanele cu cele comune deoarece sunt incalzite si tot ansamblul de incalzire este mai gros decat plasticul obisnuit de la japoneze, prin urmare mansoanele BMW au diametrul interior mai mare!

Singurii care fac mansoane aftermarket dedicate BMW sunt Ariete.

Mai jos vedeti diferenta dintre un manson BMW si restul producatorilor:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cablurile or fi avand ele camasa teflonata pe interior dar in piulitele olandeze de reglaj si coturile de capat freaca cablul metal pe metal. Acolo se si rup si scamoseaza fire din toronul central.. Verifica si cablurile. In rest ulei cu P.T.F.E. (teflon).

:blink:

De vrea 9 ani modelul nou de cabluri la BMW nu mai are niciun gram de metal in componenta (in afara cablului propriuzis, evident!), tot ansamblul este din plastic, deci nu are ce frecare sa fie. Le-au reproiectat intrucat cel de prim montaj producea probleme si mansonul mergea greu.

4l134_6ra_400849778880_2909e6a3363c8ce_a

 

In plus de asta am mai spus ca tot ansamblul este nou/nout, deci problema nu era de acolo.

Spun nu era intrucat de atunci de cand am curatat si uns mansonul acceleratia merge usor, mai ramane cand am timp/chef sa desfac acolo, sa dau jos mansonul si sa curat si ung profi.

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un gram de ulei de motor dat in fiecare an si totul e ca nou. Slabesti mecanismul care tine tubul de acceleratie, il scoti jumate in exterior, ungi acea jumate, bagi la loc tubul pe teava. Celalta jumatate din exterior se unge singura cu uleiul de pe prima jumatate. E treaba de 5 minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...