RunnerRunner Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Am un fz1n si treaba sta in felul urmator. Cand a fost adus motorul din germania avea jumate de rezervor plin. Toate bune si frumoase. Cum dadeam drumul la ambreaj deja pleca parca in graba fara aceleratie. Mers fara acceleratie in a intaia era undeva pela 16-18 kmh mers perfect. Al doilea rezervor cativa litri rompetrol 98 efix. Dat drumul la ambreaj simteai ca pleaca in graba, mers fara acceleratie 16 kmh constant cu cateva 'umfuri' pe care le simteai din cand in cand dar motorul tragea bine nu era asa mare diferenta. Al treilea plin mol evo 99 10 litri. Dat drumul la ambreaj surpiza numai simteai ca pleaca in graba. Prima data cand mia murit motorul, am ramas surprins cateva secunde bune. Mers a intaia 13kmh constant si parca nu mai tragea cum tragea inainte. Inca o chestie pe care am observato a fost ca atunci cand luam mana din gaz inainte facea 'barrbaituri' din cauza la toba mivv fara power commander. Acuma parca pocneste iti da senzatia ca poate ai toba sparta(toba este ok nu are niciun fel de fisura). Acuma eu sunt putin stresat din cauza ca nu stiu daca poate fii ceva daunator motorului. Am vorbit cu cativa si miau zis ca sar putea sa am apa in rezervor. Exista vreun risc dupa simtomele date de motor? Isi va reveni dupa ce se termina benzina si pun ceva mai ok? ma bate gandul sa golesc rezervorul sa pun dinou rompetrol sa vad daca isi revine la cum era sa ma asigur ca decat benzina a fost de vina. Astept parerile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Petrom de 95 rullz, restul sunt fițe pentru fițoși, Evo, Efix, vrajeala. Apa, paie si bataie!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
goethaust Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 nu stiu despre mol, dar pot povesti experienta Lukoil. Cum spune si George, Petrom 95 pun de cand merg pe 2 roti si nu am avut nicio problema. Insa vara trecuta am fost constrans sa pun de la Lukoil undeva prin tara. Am pus cea mai scumpa (poate asta a fost greseala mea ) pe care mai scria si extra power sau ceva similar. Chiar radeam cu prietena ca ar trebui sa se tina mai bine decat in mod normal. Insa a fost invers. Putere vax albina, mai un rateu, clar diferenta. De atunci evit Lukoil. ps. la masina tot de la petrom - diesel standard. Fara nicio problema de 10 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Pt mine Efix rullz In ordinea de pe tricouri... Rompetrol, Petrom, OMV si restul. Cu MOL nu tin minte sa fii avut probleme, dar nici n-am facut teste detaliate. Cu Lukoil am avut probleme si cu statii mai vechi Petrom. Daca tragea apa (apa se duce jos, benzina deasupra), o simteai rau, nu mici impresii. E posibil sa fie o alta problema si sa fie doar o coincidenta asta cu benzina. Nu inteleg de ce arunci banii aiurea pe CO mare, ca oricum nu simti mare lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emanuelcristian Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Este posibil sa fie gramatica de vina, sa fie proasta. Cine stie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Cum s-a mai spus: Petrom 95, ieftină și bună. Am băgat la toate motocicletele pe care le-am avut. OMV folosește fix aceiași carburanți (doar Alpine Diesel - sau cum s-o numi - este specific OMV și importat din Austria), doar că sunt mai scumpi. Dacă nu, Rompetrol sau MOL. Altceva evit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Petrom de 95 rullz, restul sunt fițe pentru fițoși, Evo, Efix, vrajeala. Apa, paie si bataie!!! daca n-ai modificat compresia sau avansul motocicletei o sa mearga foarte bine cu benzina de 95 ! aruncati banii de pomana de 98,99,100 , bagati direct 105 sa vedeti daca va mai merg cazanele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Pai se stie ca benzina cu cifra octanica mai mare nu e mai "fortoasa" ci se cere la o compresie mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Exista altceva în afara de Carera 100? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RunnerRunner Postat Mai 9, 2016 Autor Share Postat Mai 9, 2016 (editat) Este posibil sa fie gramatica de vina, sa fie proasta. Cine stie... Ma asteptam sa se ia cineva de gramatica dar nu ma asteptam sa fie amuzant si chiar sa rad. Mia placut mult asta P.S: Nu sunt roman Benzina proasta ar putea fii si explicatia dece acuma se aud pocnituri si nu se mai aude barbaitu ala cu care eram obisnuit cand iau mana din gaz? Sa mers foarte linistit cu motorul pe aia 5 litri de rompetrol fara gropi sau ceva de genul. Editat Mai 9, 2016 de RunnerRunner Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emanuelcristian Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Se explica atunci. Ma bucur ca ai ras si nu te-ai incretit imediat. Bafta in continuare cu motocicleta. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 (editat) Am vorbit cu cativa si miau PS: daca tot vorbim de benzina, hai sa vorbim si despre uleiuri... Ce lichid de spalat parbrizul folositi? Editat Mai 9, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RunnerRunner Postat Mai 9, 2016 Autor Share Postat Mai 9, 2016 (editat) PS: daca tot vorbim de benzina, hai sa vorbim si despre uleiuri... Ce lichid de spalat parbrizul folositi? Nu cred ca vrei sa stii cu ce spal farul Depinde daca inainte am baut ceai, apa sau cafea. Difera lichidul 'produs' Editat Mai 9, 2016 de RunnerRunner Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Apropo de benzina, acu vreo 10 ani varul meu se chinuia sa-si porneasaca Cielo-ul, abia pe la a opta-noua cheie reusea (la rece). A fost la un service unde "mecanicii" au decretat ca e pompa de benzina "divina". Au schimbat-o, au incasat banul ca de mergea, doar motorul de atatea frecusuri era cal. Facea la fel la rece. Dupa o realimentare s-a remediat si "defectul". Deci se poate si mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 pune-i pc sau vezi poate ti-o remapeaza Jagi, stock e cam aiurea fueling-ul chiar si cu benzina buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 (editat) Am avut o problema similara, acum 2 sezoane. Cand rezervorul era plin mergea brici, cand scadea sub 25% balbia in mers si se oprea. Reuseam sa repornesc, mai mergeam 15-20km si iar facea la fel. Eu zic sa faci un test cu mai mult de 10 litri si sa vezi cum se comporta, daca doar dupa un anumit nivel de benzina iti face probleme. Din descrierea ta problemele sunt similare cu ce am intampinat eu, initial si eu credeam ca e de la benzina dar in final problema era ca dupa ce motorul se incalzea bine apareau probleme la jocul de la supape care nu mai era in parametrii. Un alt coleg cu hornet a avut o problema similara raspunsul meu mai jos, la fel si link-ul pt topic: "Problema pe care o descrii tu am avut-o si eu anul trecut si dupa 3 luni de teste, nervi si dumnezei intr-un final i-am dat de cap. Initial si eu credeam ca e de la benzina sau de la canea....am facut teste cu alt rezervor de hornet si la fel imi facea. Am desfacut carburatoarele pana la ultimul surub si le-am curatat insa simptomele persistau si erau identice cu ce ne descrii tu. Problema in cazul meu era ca niciuna din supapele de pe admisie nu mai era in parametrii optimi ai jocului ci era cu mult sub acesta iar dupa cativa zeci de km de mers cand motorul se incalzea prezenta aceleasi simptome ca ale tale.....cadea turatia in ture mari iar la ture mici se oprea de tot si oricat dadeam la automat nu o mai lua decat dupa ceva minute (timp in care motorul se mai racea) Cateodata dupa ce murea functiona daca schimbam pe rezerva robinetul dar era o "reparatie" temporara, dupa 10-20 km din nou murea. Eu am rectificat pastilele iar indepartat a trebuit intre 5 sutimi si o zecime (da, jocul era dus ) Acum moto s-a schimbat total...trage altfel, suna mult mai frumos si nu mai are niciun simptom din cele de anul trecut. Sfatul meu de om patit cu problema asta e ....da jos capacul de chiulasa ia niste lere si verifica jocurile....o sa iti salveze mult timp, nervi si vreme de dat cu moto /index.php?/topic/729036-honda-hornet-600-s-se-opreste-in-mers/ Editat Mai 9, 2016 de ionutz_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Celentano Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Am bagat benzina 95 la masina de la benzinaria MOL - Eroii revolutiei Buc. A mers praf masina parca nu mai era masina mea. O sa evit benzinaria asta. Am patit-o si la motocicleta sa bag 95 de la Petrom de langa Budimex pe Brancoveanu. O sa o evit si pe asta. Nu spun ca toate statiile de la benzinariile astea nu sunt bune, dar in cele doua statii nu mai alimentez. Am fost multumit de LUK si Rompetrol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RunnerRunner Postat Mai 9, 2016 Autor Share Postat Mai 9, 2016 Am avut o problema similara, acum 2 sezoane. Cand rezervorul era plin mergea brici, cand scadea sub 25% balbia in mers si se oprea. Reuseam sa repornesc, mai mergeam 15-20km si iar facea la fel. Eu zic sa faci un test cu mai mult de 10 litri si sa vezi cum se comporta, daca doar dupa un anumit nivel de benzina iti face probleme. Din descrierea ta problemele sunt similare cu ce am intampinat eu, initial si eu credeam ca e de la benzina dar in final problema era ca dupa ce motorul se incalzea bine apareau probleme la jocul de la supape care nu mai era in parametrii. Un alt coleg cu hornet a avut o problema similara raspunsul meu mai jos, la fel si link-ul pt topic: "Problema pe care o descrii tu am avut-o si eu anul trecut si dupa 3 luni de teste, nervi si dumnezei intr-un final i-am dat de cap. Initial si eu credeam ca e de la benzina sau de la canea....am facut teste cu alt rezervor de hornet si la fel imi facea. Am desfacut carburatoarele pana la ultimul surub si le-am curatat insa simptomele persistau si erau identice cu ce ne descrii tu. Problema in cazul meu era ca niciuna din supapele de pe admisie nu mai era in parametrii optimi ai jocului ci era cu mult sub acesta iar dupa cativa zeci de km de mers cand motorul se incalzea prezenta aceleasi simptome ca ale tale.....cadea turatia in ture mari iar la ture mici se oprea de tot si oricat dadeam la automat nu o mai lua decat dupa ceva minute (timp in care motorul se mai racea) Cateodata dupa ce murea functiona daca schimbam pe rezerva robinetul dar era o "reparatie" temporara, dupa 10-20 km din nou murea. Eu am rectificat pastilele iar indepartat a trebuit intre 5 sutimi si o zecime (da, jocul era dus ) Acum moto s-a schimbat total...trage altfel, suna mult mai frumos si nu mai are niciun simptom din cele de anul trecut. Sfatul meu de om patit cu problema asta e ....da jos capacul de chiulasa ia niste lere si verifica jocurile....o sa iti salveze mult timp, nervi si vreme de dat cu moto /index.php?/topic/729036-honda-hornet-600-s-se-opreste-in-mers/ Am bagat benzina 95 la masina de la benzinaria MOL - Eroii revolutiei Buc. A mers praf masina parca nu mai era masina mea. O sa evit benzinaria asta. Am patit-o si la motocicleta sa bag 95 de la Petrom de langa Budimex pe Brancoveanu. O sa o evit si pe asta. Nu spun ca toate statiile de la benzinariile astea nu sunt bune, dar in cele doua statii nu mai alimentez. Am fost multumit de LUK si Rompetrol. Osa golesc rezervorul maine si osa realimentez cu efix. Daca problema continua si motorul nu isi recpata puterea initiala ma duc la mecanic. Benzinaria dela care am alimentat a fost MOL dela timpuri noi ca era pe unde aveam treaba. Vedem maine ce si cum si revin cu un update. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Inca o chestie pe care am observato a fost ca atunci cand luam mana din gaz inainte facea 'barrbaituri' din cauza la toba mivv fara power commander. Acuma parca pocneste iti da senzatia ca poate ai toba sparta(toba este ok nu are niciun fel de fisura). Acuma eu sunt putin stresat din cauza ca nu stiu daca poate fii ceva daunator motorului. Am vorbit cu cativa si miau zis ca sar putea sa am apa in rezervor. Exista vreun risc dupa simtomele date de motor? Isi va reveni dupa ce se termina benzina si pun ceva mai ok? ma bate gandul sa golesc rezervorul sa pun dinou rompetrol sa vad daca isi revine la cum era sa ma asigur ca decat benzina a fost de vina. Astept parerile voastre. Si eu am bagat benzina de la MOL acum 3 saptamani, si de atunci parca nu mai merge rotund, si la fel ca si tine, imi da niste rateuri de zici ca fac floricele in toba. In cazul meu cred ca mi-a dereglat injectia, pt ca efectiv nu mai merge ca inainte, si in martie am sincronizat, curatat etc etc injectia. Deci adio MOL pt mine, mai bine raman in pana prostului langa o benzinarie MOL decat sa mai bag de la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 (editat) Eu 95% din timp am alimentat la MOL pret de 5 sezoane, probleme nu am avut, dar cred ca aici e si putin de "cum ti-e norocul". Mergi la o benzinarie pe care o stii ca e ok, si fa cum ai zis. Daca tot asa face, directia mecanic la verificat canea (daca ai robinet), circuit alimentare, caburatoare (daca e pe carburatie) si eventual joc supape in final. Editat Mai 9, 2016 de ionutz_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Celentano Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Osa golesc rezervorul maine si osa realimentez cu efix. Daca problema continua si motorul nu isi recpata puterea initiala ma duc la mecanic. Benzinaria dela care am alimentat a fost MOL dela timpuri noi ca era pe unde aveam treaba. Vedem maine ce si cum si revin cu un update. Daca ai multa benzina in rezervor si nu ai vrea sa o pierzi poti incerca sa pui niste tratament de benzina in rezervor. Costa 14 ron un flacon si se foloseste la 60 de litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SLYther™ Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Exista altceva în afara de Carera 100? Care este de fapt benzina 99 de la petrom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Intre plinul 1 si plinul 3 ai schimbat manetele de la frana si ambreiaj? Legat de bubuiturile din toba se rezolva si fara powercomander. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RunnerRunner Postat Mai 10, 2016 Autor Share Postat Mai 10, 2016 Intre plinul 1 si plinul 3 ai schimbat manetele de la frana si ambreiaj? Legat de bubuiturile din toba se rezolva si fara powercomander. Nu sa schimbat nimic la motor nici macar uleiul. Acuma ma duc sa iau cativa litri de efix sa vedem daca isi revine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Nu cred ca vrei sa stii cu ce spal farul Depinde daca inainte am baut ceai, apa sau cafea. Difera lichidul 'produs' Am auzit ca si el face la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.