Sari la conținut

Benzina MOL proasta?


Postări Recomandate

Am un fz1n si treaba sta in felul urmator. Cand a fost adus motorul din germania avea jumate de rezervor plin. Toate bune si frumoase. Cum dadeam drumul la ambreaj deja pleca parca in graba fara aceleratie. Mers fara acceleratie in a intaia era undeva pela 16-18 kmh mers perfect.

Al doilea rezervor cativa litri rompetrol 98 efix. Dat drumul la ambreaj simteai ca pleaca in graba, mers fara acceleratie 16 kmh constant cu cateva 'umfuri' pe care le simteai din cand in cand dar motorul tragea bine nu era asa mare diferenta.

Al treilea plin mol evo 99 10 litri. Dat drumul la ambreaj surpiza numai simteai ca pleaca in graba. Prima data cand mia murit motorul, am ramas surprins cateva secunde bune. Mers a intaia 13kmh constant si parca nu mai tragea cum tragea inainte.

Inca o chestie pe care am observato a fost ca atunci cand luam mana din gaz inainte facea 'barrbaituri' din cauza la toba mivv fara power commander. Acuma parca pocneste iti da senzatia ca poate ai toba sparta(toba este ok nu are niciun fel de fisura).

Acuma eu sunt putin stresat din cauza ca nu stiu daca poate fii ceva daunator motorului. Am vorbit cu cativa si miau zis ca sar putea sa am apa in rezervor. Exista vreun risc dupa simtomele date de motor? Isi va reveni dupa ce se termina benzina si pun ceva mai ok? ma bate gandul sa golesc rezervorul sa pun dinou rompetrol sa vad daca isi revine la cum era sa ma asigur ca decat benzina a fost de vina.

Astept parerile voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu despre mol, dar pot povesti experienta Lukoil.

 

Cum spune si George, Petrom 95 pun de cand merg pe 2 roti si nu am avut nicio problema. Insa vara trecuta am fost constrans sa pun de la Lukoil undeva prin tara. Am pus cea mai scumpa (poate asta a fost greseala mea :)) pe care mai scria si extra power sau ceva similar. Chiar radeam cu prietena ca ar trebui sa se tina mai bine decat in mod normal. Insa a fost invers. Putere vax albina, mai un rateu, clar diferenta.

 

De atunci evit Lukoil.

 

ps. la masina tot de la petrom - diesel standard. Fara nicio problema de 10 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt mine Efix rullz :D In ordinea de pe tricouri... Rompetrol, Petrom, OMV si restul.

Cu MOL nu tin minte sa fii avut probleme, dar nici n-am facut teste detaliate. Cu Lukoil am avut probleme si cu statii mai vechi Petrom.

Daca tragea apa (apa se duce jos, benzina deasupra), o simteai rau, nu mici impresii. E posibil sa fie o alta problema si sa fie doar o coincidenta asta cu benzina.

Nu inteleg de ce arunci banii aiurea pe CO mare, ca oricum nu simti mare lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum s-a mai spus: Petrom 95, ieftină și bună. Am băgat la toate motocicletele pe care le-am avut. OMV folosește fix aceiași carburanți (doar Alpine Diesel - sau cum s-o numi - este specific OMV și importat din Austria), doar că sunt mai scumpi. Dacă nu, Rompetrol sau MOL. Altceva evit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrom de 95 rullz, restul sunt fițe pentru fițoși, Evo, Efix, vrajeala. Apa, paie si bataie!!!

:10:

 

daca n-ai modificat compresia sau avansul motocicletei o sa mearga foarte bine cu benzina de 95 !

 

aruncati banii de pomana de 98,99,100 , bagati direct 105 sa vedeti daca va mai merg cazanele !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este posibil sa fie gramatica de vina, sa fie proasta. Cine stie...

Ma asteptam sa se ia cineva de gramatica dar nu ma asteptam sa fie amuzant si chiar sa rad. Mia placut mult asta :10:

P.S: Nu sunt roman

 

Benzina proasta ar putea fii si explicatia dece acuma se aud pocnituri si nu se mai aude barbaitu ala cu care eram obisnuit cand iau mana din gaz?

Sa mers foarte linistit cu motorul pe aia 5 litri de rompetrol fara gropi sau ceva de genul.

Editat de RunnerRunner
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit cu cativa si miau

pisica-mica-jucausa.jpg

 

PS: daca tot vorbim de benzina, hai sa vorbim si despre uleiuri... Ce lichid de spalat parbrizul folositi?

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: daca tot vorbim de benzina, hai sa vorbim si despre uleiuri... Ce lichid de spalat parbrizul folositi?

Nu cred ca vrei sa stii cu ce spal farul :crack:

Depinde daca inainte am baut ceai, apa sau cafea. Difera lichidul 'produs'

Editat de RunnerRunner
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de benzina, acu vreo 10 ani varul meu se chinuia sa-si porneasaca Cielo-ul, abia pe la a opta-noua cheie reusea (la rece). A fost la un service unde "mecanicii" au decretat ca e pompa de benzina "divina". Au schimbat-o, au incasat banul ca de mergea, doar motorul de atatea frecusuri era cal. Facea la fel la rece. Dupa o realimentare s-a remediat si "defectul". Deci se poate si mai rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut o problema similara, acum 2 sezoane. Cand rezervorul era plin mergea brici, cand scadea sub 25% balbia in mers si se oprea. Reuseam sa repornesc, mai mergeam 15-20km si iar facea la fel. Eu zic sa faci un test cu mai mult de 10 litri si sa vezi cum se comporta, daca doar dupa un anumit nivel de benzina iti face probleme.

Din descrierea ta problemele sunt similare cu ce am intampinat eu, initial si eu credeam ca e de la benzina dar in final problema era ca dupa ce motorul se incalzea bine apareau probleme la jocul de la supape care nu mai era in parametrii. Un alt coleg cu hornet a avut o problema similara raspunsul meu mai jos, la fel si link-ul pt topic:

 

"Problema pe care o descrii tu am avut-o si eu anul trecut si dupa 3 luni de teste, nervi si dumnezei intr-un final i-am dat de cap.

Initial si eu credeam ca e de la benzina sau de la canea....am facut teste cu alt rezervor de hornet si la fel imi facea. Am desfacut carburatoarele pana la ultimul surub si le-am curatat insa simptomele persistau si erau identice cu ce ne descrii tu.

Problema in cazul meu era ca niciuna din supapele de pe admisie nu mai era in parametrii optimi ai jocului ci era cu mult sub acesta iar dupa cativa zeci de km de mers cand motorul se incalzea prezenta aceleasi simptome ca ale tale.....cadea turatia in ture mari iar la ture mici se oprea de tot si oricat dadeam la automat nu o mai lua decat dupa ceva minute (timp in care motorul se mai racea)

Cateodata dupa ce murea functiona daca schimbam pe rezerva robinetul dar era o "reparatie" temporara, dupa 10-20 km din nou murea. Eu am rectificat pastilele iar indepartat a trebuit intre 5 sutimi si o zecime (da, jocul era dus :P)

Acum moto s-a schimbat total...trage altfel, suna mult mai frumos si nu mai are niciun simptom din cele de anul trecut.

Sfatul meu de om patit cu problema asta e ....da jos capacul de chiulasa ia niste lere si verifica jocurile....o sa iti salveze mult timp, nervi si vreme de dat cu moto

/index.php?/topic/729036-honda-hornet-600-s-se-opreste-in-mers/

Editat de ionutz_bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am bagat benzina 95 la masina de la benzinaria MOL - Eroii revolutiei Buc. A mers praf masina parca nu mai era masina mea. O sa evit benzinaria asta.

Am patit-o si la motocicleta sa bag 95 de la Petrom de langa Budimex pe Brancoveanu. O sa o evit si pe asta.

Nu spun ca toate statiile de la benzinariile astea nu sunt bune, dar in cele doua statii nu mai alimentez.

Am fost multumit de LUK si Rompetrol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut o problema similara, acum 2 sezoane. Cand rezervorul era plin mergea brici, cand scadea sub 25% balbia in mers si se oprea. Reuseam sa repornesc, mai mergeam 15-20km si iar facea la fel. Eu zic sa faci un test cu mai mult de 10 litri si sa vezi cum se comporta, daca doar dupa un anumit nivel de benzina iti face probleme.

Din descrierea ta problemele sunt similare cu ce am intampinat eu, initial si eu credeam ca e de la benzina dar in final problema era ca dupa ce motorul se incalzea bine apareau probleme la jocul de la supape care nu mai era in parametrii. Un alt coleg cu hornet a avut o problema similara raspunsul meu mai jos, la fel si link-ul pt topic:

 

"Problema pe care o descrii tu am avut-o si eu anul trecut si dupa 3 luni de teste, nervi si dumnezei intr-un final i-am dat de cap.

Initial si eu credeam ca e de la benzina sau de la canea....am facut teste cu alt rezervor de hornet si la fel imi facea. Am desfacut carburatoarele pana la ultimul surub si le-am curatat insa simptomele persistau si erau identice cu ce ne descrii tu.

Problema in cazul meu era ca niciuna din supapele de pe admisie nu mai era in parametrii optimi ai jocului ci era cu mult sub acesta iar dupa cativa zeci de km de mers cand motorul se incalzea prezenta aceleasi simptome ca ale tale.....cadea turatia in ture mari iar la ture mici se oprea de tot si oricat dadeam la automat nu o mai lua decat dupa ceva minute (timp in care motorul se mai racea)

Cateodata dupa ce murea functiona daca schimbam pe rezerva robinetul dar era o "reparatie" temporara, dupa 10-20 km din nou murea. Eu am rectificat pastilele iar indepartat a trebuit intre 5 sutimi si o zecime (da, jocul era dus :P)

Acum moto s-a schimbat total...trage altfel, suna mult mai frumos si nu mai are niciun simptom din cele de anul trecut.

Sfatul meu de om patit cu problema asta e ....da jos capacul de chiulasa ia niste lere si verifica jocurile....o sa iti salveze mult timp, nervi si vreme de dat cu moto

/index.php?/topic/729036-honda-hornet-600-s-se-opreste-in-mers/

 

Am bagat benzina 95 la masina de la benzinaria MOL - Eroii revolutiei Buc. A mers praf masina parca nu mai era masina mea. O sa evit benzinaria asta.

Am patit-o si la motocicleta sa bag 95 de la Petrom de langa Budimex pe Brancoveanu. O sa o evit si pe asta.

Nu spun ca toate statiile de la benzinariile astea nu sunt bune, dar in cele doua statii nu mai alimentez.

Am fost multumit de LUK si Rompetrol.

Osa golesc rezervorul maine si osa realimentez cu efix. Daca problema continua si motorul nu isi recpata puterea initiala ma duc la mecanic. Benzinaria dela care am alimentat a fost MOL dela timpuri noi ca era pe unde aveam treaba. Vedem maine ce si cum si revin cu un update.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o chestie pe care am observato a fost ca atunci cand luam mana din gaz inainte facea 'barrbaituri' din cauza la toba mivv fara power commander. Acuma parca pocneste iti da senzatia ca poate ai toba sparta(toba este ok nu are niciun fel de fisura).

Acuma eu sunt putin stresat din cauza ca nu stiu daca poate fii ceva daunator motorului. Am vorbit cu cativa si miau zis ca sar putea sa am apa in rezervor. Exista vreun risc dupa simtomele date de motor? Isi va reveni dupa ce se termina benzina si pun ceva mai ok? ma bate gandul sa golesc rezervorul sa pun dinou rompetrol sa vad daca isi revine la cum era sa ma asigur ca decat benzina a fost de vina.

Astept parerile voastre.

Si eu am bagat benzina de la MOL acum 3 saptamani, si de atunci parca nu mai merge rotund, si la fel ca si tine, imi da niste rateuri de zici ca fac floricele in toba. In cazul meu cred ca mi-a dereglat injectia, pt ca efectiv nu mai merge ca inainte, si in martie am sincronizat, curatat etc etc injectia.

Deci adio MOL pt mine, mai bine raman in pana prostului langa o benzinarie MOL decat sa mai bag de la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu 95% din timp am alimentat la MOL pret de 5 sezoane, probleme nu am avut, dar cred ca aici e si putin de "cum ti-e norocul". Mergi la o benzinarie pe care o stii ca e ok, si fa cum ai zis. Daca tot asa face, directia mecanic la verificat canea (daca ai robinet), circuit alimentare, caburatoare (daca e pe carburatie) si eventual joc supape in final. :)

Editat de ionutz_bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Osa golesc rezervorul maine si osa realimentez cu efix. Daca problema continua si motorul nu isi recpata puterea initiala ma duc la mecanic. Benzinaria dela care am alimentat a fost MOL dela timpuri noi ca era pe unde aveam treaba. Vedem maine ce si cum si revin cu un update.

Daca ai multa benzina in rezervor si nu ai vrea sa o pierzi poti incerca sa pui niste tratament de benzina in rezervor. Costa 14 ron un flacon si se foloseste la 60 de litri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre plinul 1 si plinul 3 ai schimbat manetele de la frana si ambreiaj?

 

Legat de bubuiturile din toba se rezolva si fara powercomander.

Nu sa schimbat nimic la motor nici macar uleiul. Acuma ma duc sa iau cativa litri de efix sa vedem daca isi revine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca vrei sa stii cu ce spal farul :crack:

Depinde daca inainte am baut ceai, apa sau cafea. Difera lichidul 'produs'

Am auzit ca si el face la fel...

 

gregorian-bivolaru-465x390.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...