PzKpfW Postat Iulie 20, 2016 Autor Share Postat Iulie 20, 2016 K1300S nu cred. Diferențele față de 1200 sunt destul de mici iar diferența de preț, mare. Sau mă rog, poate așa spui când nu ai bani (nu vreau să dau 10k pe motocicleta B). La BMW-uri m-am gândit și eu (R1100S, K1200S, K1200R Sport și chiar K1200R sunt pe listă), dar am deschis topicul pentru a primi și alte sugestii, în sensul în care poate am trecut eu cu vederea alte opțiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 GTR1400 cred că ar fi interesantă. Clar mai sportivă decât un FJR. Dar nu am văzut niciuna pe viu, nu știu cât de mare este de fapt. Ok, buna remarca. N-ai vazut una de aproape, dar e clar mai sportiva ca FJR. Kawasaki a creat GTR1400 ca si concurenta directa la FJR1300. Ambele sunt doua modele foarte reusite, ambele sunt din aceeasi categorie, ambele sunt la fel de potente. Nu ramane decat sa alegi cu inima. Hai sa vadem numai la motor, ce zice wikipedia. FJR1300 1289 cc 141 CP 134 Nm 295 kg wet Raport putere-greutate: 0.478 CP/kg Raport cuplu-greutate: 0.454 Nm/kg GTR1400 1352 cc 153 CP 136 Nm 304 kg wet Raport putere-greutate: 0.503 CP/kg Raport cuplu-greutate: 0.447 Nm/kg E clar mai sportiva! Condu una, totusi, inainte de a afirma niste chestii. Eventual pe ambele. Bafta la ales! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 20, 2016 Autor Share Postat Iulie 20, 2016 Îmi cer scuze, ai dreptate. Nu mă prea pricep la japoneze - și se vede. Când am citit "GTR1400", în cap mi-a apărut un ZX14R (nici n-am mai compilat faptul că ZX-urile nu au cardan). Mulțumesc pentru observație.Deci GTR1400 - nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 bmw k1300 gt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 BMW F800ST (pe curea) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 20, 2016 Admin Share Postat Iulie 20, 2016 Deocamdată am găsit doar ceva BMW-uri care se califică (R1100S, K1200S, etc.) Bugetul este oarecum irelevant: Nu vad de ce este irelevant, atata timp cat intre modelele enumerate de tine este o diferenta mare de ani, pret si tehnologie. Spune clar ce limita de bani ai sa stim ce sa iti recomandam, altfel batem apa in piua cu mobre de 8000 cand tu ai doar 4000! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 20, 2016 Autor Share Postat Iulie 20, 2016 F800S și ST am luat în considerare și au avantajele lor (mai ales prețul). Dar la final mi-am spus că dacă tot este să fie BMW, să fie cu motor BMW, suspensii BMW și cardan - nu am o problemă cu transmisia pe curea în sine, dar nu-mi place estetic. Nu vad de ce este irelevant, atata timp cat intre modelele enumerate de tine este o diferenta mare de ani, pret si tehnologie. Spune clar ce limita de bani ai sa stim ce sa iti recomandam, altfel batem apa in piua cu mobre de 8000 cand tu ai doar 4000! De când mi-am propus să-mi iau acest tip de motocicletă a trebuit să-mi măresc bugetul în mod constant. Mă hotăram pe un anumit model pentru ca ulterior să-mi dau seama că pentru câteva sute în plus pot să-mi iau ceva mai bun sau care să-mi placă mai mult. Știu că nu ajung nicăieri în acest fel, și am fixat în mod mai mult sau mai puțin subtil ceva limite în răspunsurile de mai sus (nu vreau modele mai noi de 2-3 ani, nu vreau să dau 10 mii pe această motocicletă, etc.). Dacă ții neapărat la o sumă, cred că cea maximă este pe undeva pe la 6-7000. Am spus că mi se pare irelevant pentru că bugetul depinde de model - iar o motocicletă pe care plătesc 3000 mă poate satisface la fel de mult ca una de 6000. Mai mult, nu am vrut ca bugetul să fie factorul determinant din spatele alternativelor propuse. Cu titlu de exemplu, la un moment dat am făcut fixație pe BMW R1100S (model care este încă pe listă) însă căutările mi-au arătat că un exemplar bun și care să-mi placă se vinde pe 4-5000€ - sau mai mult. Lucru care nu mi se pare justificat pe o motocicletă veche de 12-14 ani, fie ea și BMW. În consecință am început să mă uit la ceva mai nou, și implicit mai scump. Și tot așa În mod evident, bugetul de bază vrea să fie cât mai redus, însă dacă găsesc sfântul Graal sunt pregătit să fac anumite sacrificii și să deviez ceva mai mulți bani spre acest moft. În consecință, sper să găsesc ceva interesant în următoarele 2-3 săptămâni, în timp pentru concediu, altfel renunț și investesc banii în ceva mai rațional. ...Probabil un SM. » Post actualizat in 20 Jul 2016 21:29Mie mi se pare prea mult sa tii si RSV-ul si o alta matahala.In oras ce faci? ...Priorități, priorități Între plimbat prin oraș și touring, prefer varianta 2. Apoi cred că ceva de genul R1100S sau K1200R Sport (de exemplu) se aerisește ceva mai bine prin oraș decât RSV-ul. Iar dacă nu găsesc nimic, rămân cu varianta "rațională" despre care vorbeam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 20, 2016 Admin Share Postat Iulie 20, 2016 K1200 GT, ambele modele. (am 1.70 @ 70kg). Inaltimea este irelevanta, tehnica conteaza. Uite si un exemplu ales la intamplare: http://olx.ro/oferta/bmw-k1200gt-ID6w6xi.html#93606ae0ca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 20, 2016 Autor Share Postat Iulie 20, 2016 bmw k1300 gt? K1200 GT, ambele modele. Inaltimea este irelevanta, tehnica conteaza. Uite si un exemplu ales la intamplare: http://olx.ro/oferta/bmw-k1200gt-ID6w6xi.html#93606ae0ca Interesant. Merci. O trecusem cu vederea, mi se părea un S mai gras. Dar văd că este doar cu 1kg mai greu și are performanțe oarecum similare. Totuși, ce are în plus față de 1200S? Poziție mai relax? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 De acord cu luv 1200GT 07 @170cm si 74Kg(ca m-am ingrasat un pic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 20, 2016 Autor Share Postat Iulie 20, 2016 De acord cu luv 1200GT 07 @170cm si 74Kg(ca m-am ingrasat un pic) 13653417_1725451344338846_3745829739721017244_o.jpg Reiterez întrebarea: de ce ai ales GT și nu S? Doar poziția? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 (editat) Pozitia, protectia la vant, confortul riderului si al pasagerului, spatiu de bagaje LE: Protectia la vant e aproape enervanta vara, cam mori de cald - a trebuit sa-i dau jos niste protectii de apa si vant ale picioarelor (extra de la Wunderlich) ca imi fierbeau picioarele in bocancii de vara... Editat Iulie 20, 2016 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 20, 2016 Autor Share Postat Iulie 20, 2016 Poate sunt naiv, dar spațiul de bagaje nu este chiar atât de important pentru mine: cred că mi-ar ajunge gențile laterale de pe S. Poziția mise pare (în acest caz, pe GT) sinonimă cu confortul. Iar având în vedere că poziția diferită, cred că protecția la vânt este cam la fel de bună. Greșesc? Întreb într-un mod serios (nu mă pricep) în sensul în care, strict estetic, S-ul îmi place puțin mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 21, 2016 Admin Share Postat Iulie 21, 2016 Gt.ul este mai touring, s.ul este un fel de cbr11xx, stai mai aplecat. Avand in vedere ca o iei pentru tine si nu o faci posta nu conteaza ce place altuia ci tie, asa ca nu mai intreba ce ne.ar place noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexDragan Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 GTR 1400 - ti-o recomand. Mie nu imi vine sa ma dau jos de pe ea. Are tot ce ii trebuie pentru kilometri multi. Modelul facut incepand din 2010 e excelent. Daca nu, FJR sau VFR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 In oras nu vad cum poate fi mai ok o vaca din astea enumerate, fata de RSV4....sincer Totusi VFR 750, RC36 II nu te-ar coafa? stiu ca-i mai vechi modelul si e pe lant, insa e foarte fiabil, putere suficienta, pozitie decenta, poti pune si genti laterale. Daca nu, mai bine iti iei un KTM 950 SM(T) sau 990 SM sau 990 SuperDuke si ai terminat povestea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 21, 2016 Admin Share Postat Iulie 21, 2016 Bai frate, esti numai pe langa cu sfaturile, omul a spus ca vrea sport touring cu cardan, ce tot ii dai cu toate recomandarile de mobre diferite pe lant??? Chiar nu-mi dau seama daca bati campii intentionat sau doar la harneala! Am observat ca faci asta pe toate topicurile, chiar nu te poti stapani? Chiar nu vreau sa ma pun din nou cu biciul, dar daca recidivezi o sa o fac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 21, 2016 Autor Share Postat Iulie 21, 2016 Gt.ul este mai touring, s.ul este un fel de cbr11xx, stai mai aplecat. Avand in vedere ca o iei pentru tine si nu o faci posta nu conteaza ce place altuia ci tie, asa ca nu mai intreba ce ne.ar place noua. OK, m-am exprimat greșit. Am vrut practic să știu dacă în afară de poziția mai verticală/relaxată mai există vreo diferență substanțială între cele două modele. Dacă nu, aș înclina spre S. GTR 1400 - ti-o recomand. Mie nu imi vine sa ma dau jos de pe ea. Are tot ce ii trebuie pentru kilometri multi. Modelul facut incepand din 2010 e excelent. Daca nu, FJR sau VFR. Merci, cred că este o super motocicletă, dar nu pentru ceea ce vreau eu să fac. Este un sport touring axat pe confort. Eu caut unul mai sportiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 (editat) Nu am vazut ce vrei sa faci cu motoreta, km/zi, bagaje da/nu, pasager da/nu, pe unde vrei sa te dai, etc. Pe langa ce s-a mai zis, cred ca nu ai foarte multe optiuni. Candva cautam si eu si ma uitam dupa urmatoarele modele R1200S - urat cu spume K1200ST - urat cu spume K1200R Sport - mi-a placut, parea un pic grea dar tragea f frumos si iti da impresia de tramvai (e f lunga) K1200S - cred ca e mai grea dar mai rapida ca cea de mai sus R1200GT -urile cica ar fi mai puternice si mai sportive decat RT-urile Dar eu, unul, nu as considera deloc sportive BMW-urile care nu-s S1000RR sau derivate. Daca Italiene ca Guzzi si barci de genul Concours sau Goldwing nu vrei, cred ca trebuie sa alegi intre sportivitate si Cardan. Poate Z1000SX te tenteaza sa uiti de cardan Sau un 990 SMT sau o Hayabusa, ZZR1400, etc. Editat Iulie 21, 2016 de JCDenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexDragan Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Intr-adevar, pozitia nu este sportiva dar la cei 150 de cai fuge ceva de speriat M-am trezit in cateva secunde la 230 pe autostrada in a treia sau a patra si deja cautam frana ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Bai frate, esti numai pe langa cu sfaturile, omul a spus ca vrea sport touring cu cardan, ce tot ii dai cu toate recomandarile de mobre diferite pe lant??? Chiar nu-mi dau seama daca bati campii intentionat sau doar la harneala! Am observat ca faci asta pe toate topicurile, chiar nu te poti stapani? Chiar nu vreau sa ma pun din nou cu biciul, dar daca recidivezi o sa o fac! Era doar o sugestie, incercam sa inteleg de ce scoate din ecuatie multe mobre doar din prisma faptului ca au lant. Nu mi se pare un efort asa mare sa cureti/gresezi lantul. N-am injurat pe nimeni, nu mi s-a parut off-topic ce-am spus. Daca omul a deschis un subiect, e asa grav ca-i pun niste intrebari sa inteleg ce vrea? Nici el nu cred ca stie ce vrea concret, nu stie exact ce buget vrea sa aleaga, e fixat pe cardan (aspect tehnic) dar e ancorat si in estetic (ca nu-i place cum arata aia, sau aia). Bine ca imi vezi posturile mele, unde incercam sa comunic cu initiatorul si sa inteleg ce vrea, dar pe altii care imi dau quote si ma balacaresc nu-i vezi.... Pana la urma de aia e forum,sa discutam, sa intrebam, nu e ca si cum l-am facut fraier ca vrea cardan sau ii cer 'socoteala', ci doar incercam sa vad unde bate si ce-si doreste concret... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bonzoo Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Am eu un Bmw K1200rs il dau si la pret bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 il dau si la pret bun cat de bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 21, 2016 Admin Share Postat Iulie 21, 2016 Adrian, omul a repetat de doua ori chiar in primul post ca vrea cardan, apoi a mai spus odata de ce, in conditiile astea nu vad de ce insisti cu altceva, mi se pare clar ca omul stie ce doreste! Iar daca altii iti dau quote este tocmai datorita faptului ca ai o atitudine asemanatoare, iti place sa te hranesti cu zazania pe care o produci. Relaxeaza-te si hai sa fim mai constructivi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 O fi the insider pe langa topic, dar totusi poate il poate convinge pe initiator sa-si mareasca lista de cautare, incluzand totodata si variante de moto pe lant. Ok, intiatorul vrea musai cardan pentru a scapa de stresul periodic cu curatarea si ungerea lantului. Aici vin si eu cu o experienta personala si spun ca la doua dintre motocicletele detinute am montat ungatoare de lant. Nu pot sa zic ca am marit considerabil durata de viata a kitului de lant, insa eu nu am mai spalat si uns lantul in ultimii ~70 000km nici macar o singura data. @PzKpfW: nu stiu ce inseamna pentru tine o motocicleta cu valeitati sportive, insa daca nu te omori cu reprize de acceleratie la viteza mare, sau top speed mare, consider ca un smt990 cam face pipi pe k1200s, zx14, busa, etc. Unde mai pui la socoteala ca daca asfaltul devine prost, sau chiar se termina ii dai inainte fara nici o grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.