Sari la conținut

Caut Sport Touring cu cardan


PzKpfW
 Share

Postări Recomandate

K1300S nu cred. Diferențele față de 1200 sunt destul de mici iar diferența de preț, mare. Sau mă rog, poate așa spui când nu ai bani (nu vreau să dau 10k pe motocicleta B).

 

La BMW-uri m-am gândit și eu (R1100S, K1200S, K1200R Sport și chiar K1200R sunt pe listă), dar am deschis topicul pentru a primi și alte sugestii, în sensul în care poate am trecut eu cu vederea alte opțiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 96
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

GTR1400 cred că ar fi interesantă. Clar mai sportivă decât un FJR. Dar nu am văzut niciuna pe viu, nu știu cât de mare este de fapt.

 

:crack: Ok, buna remarca. N-ai vazut una de aproape, dar e clar mai sportiva ca FJR.

 

Kawasaki a creat GTR1400 ca si concurenta directa la FJR1300. Ambele sunt doua modele foarte reusite, ambele sunt din aceeasi categorie, ambele sunt la fel de potente. Nu ramane decat sa alegi cu inima.

Hai sa vadem numai la motor, ce zice wikipedia.

 

FJR1300

1289 cc

141 CP

134 Nm

295 kg wet

Raport putere-greutate: 0.478 CP/kg

Raport cuplu-greutate: 0.454 Nm/kg

 

GTR1400

1352 cc

153 CP

136 Nm

304 kg wet

Raport putere-greutate: 0.503 CP/kg

Raport cuplu-greutate: 0.447 Nm/kg

 

E clar mai sportiva! Condu una, totusi, inainte de a afirma niste chestii. Eventual pe ambele. Bafta la ales! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îmi cer scuze, ai dreptate. Nu mă prea pricep la japoneze - și se vede.

 

Când am citit "GTR1400", în cap mi-a apărut un ZX14R (nici n-am mai compilat faptul că ZX-urile nu au cardan). Mulțumesc pentru observație.

Deci GTR1400 - nu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Deocamdată am găsit doar ceva BMW-uri care se califică (R1100S, K1200S, etc.)

 

Bugetul este oarecum irelevant:

Nu vad de ce este irelevant, atata timp cat intre modelele enumerate de tine este o diferenta mare de ani, pret si tehnologie.

Spune clar ce limita de bani ai sa stim ce sa iti recomandam, altfel batem apa in piua cu mobre de 8000 cand tu ai doar 4000!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F800S și ST am luat în considerare și au avantajele lor (mai ales prețul). Dar la final mi-am spus că dacă tot este să fie BMW, să fie cu motor BMW, suspensii BMW și cardan - nu am o problemă cu transmisia pe curea în sine, dar nu-mi place estetic.

 

Nu vad de ce este irelevant, atata timp cat intre modelele enumerate de tine este o diferenta mare de ani, pret si tehnologie.

Spune clar ce limita de bani ai sa stim ce sa iti recomandam, altfel batem apa in piua cu mobre de 8000 cand tu ai doar 4000!

 

De când mi-am propus să-mi iau acest tip de motocicletă a trebuit să-mi măresc bugetul în mod constant. Mă hotăram pe un anumit model pentru ca ulterior să-mi dau seama că pentru câteva sute în plus pot să-mi iau ceva mai bun sau care să-mi placă mai mult. Știu că nu ajung nicăieri în acest fel, și am fixat în mod mai mult sau mai puțin subtil ceva limite în răspunsurile de mai sus (nu vreau modele mai noi de 2-3 ani, nu vreau să dau 10 mii pe această motocicletă, etc.). Dacă ții neapărat la o sumă, cred că cea maximă este pe undeva pe la 6-7000. Am spus că mi se pare irelevant pentru că bugetul depinde de model - iar o motocicletă pe care plătesc 3000 mă poate satisface la fel de mult ca una de 6000. Mai mult, nu am vrut ca bugetul să fie factorul determinant din spatele alternativelor propuse.

 

Cu titlu de exemplu, la un moment dat am făcut fixație pe BMW R1100S (model care este încă pe listă) însă căutările mi-au arătat că un exemplar bun și care să-mi placă se vinde pe 4-5000€ - sau mai mult. Lucru care nu mi se pare justificat pe o motocicletă veche de 12-14 ani, fie ea și BMW. În consecință am început să mă uit la ceva mai nou, și implicit mai scump. Și tot așa :) În mod evident, bugetul de bază vrea să fie cât mai redus, însă dacă găsesc sfântul Graal sunt pregătit să fac anumite sacrificii și să deviez ceva mai mulți bani spre acest moft.

 

În consecință, sper să găsesc ceva interesant în următoarele 2-3 săptămâni, în timp pentru concediu, altfel renunț și investesc banii în ceva mai rațional.

 

...Probabil un SM.


» Post actualizat in 20 Jul 2016 21:29

Mie mi se pare prea mult sa tii si RSV-ul si o alta matahala.
In oras ce faci?

 

...Priorități, priorități :) Între plimbat prin oraș și touring, prefer varianta 2. Apoi cred că ceva de genul R1100S sau K1200R Sport (de exemplu) se aerisește ceva mai bine prin oraș decât RSV-ul.

 

Iar dacă nu găsesc nimic, rămân cu varianta "rațională" despre care vorbeam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bmw k1300 gt?

 

 

K1200 GT, ambele modele.

 

Inaltimea este irelevanta, tehnica conteaza. Uite si un exemplu ales la intamplare: http://olx.ro/oferta/bmw-k1200gt-ID6w6xi.html#93606ae0ca

 

Interesant. Merci. O trecusem cu vederea, mi se părea un S mai gras. Dar văd că este doar cu 1kg mai greu și are performanțe oarecum similare. Totuși, ce are în plus față de 1200S? Poziție mai relax?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozitia, protectia la vant, confortul riderului si al pasagerului, spatiu de bagaje

 

LE: Protectia la vant e aproape enervanta vara, cam mori de cald - a trebuit sa-i dau jos niste protectii de apa si vant ale picioarelor (extra de la Wunderlich) ca imi fierbeau picioarele in bocancii de vara...

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sunt naiv, dar spațiul de bagaje nu este chiar atât de important pentru mine: cred că mi-ar ajunge gențile laterale de pe S. Poziția mise pare (în acest caz, pe GT) sinonimă cu confortul. Iar având în vedere că poziția diferită, cred că protecția la vânt este cam la fel de bună. Greșesc? :)

 

Întreb într-un mod serios (nu mă pricep) în sensul în care, strict estetic, S-ul îmi place puțin mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Gt.ul este mai touring, s.ul este un fel de cbr11xx, stai mai aplecat. Avand in vedere ca o iei pentru tine si nu o faci posta nu conteaza ce place altuia ci tie, asa ca nu mai intreba ce ne.ar place noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GTR 1400 - ti-o recomand. Mie nu imi vine sa ma dau jos de pe ea. Are tot ce ii trebuie pentru kilometri multi. Modelul facut incepand din 2010 e excelent. Daca nu, FJR sau VFR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In oras nu vad cum poate fi mai ok o vaca din astea enumerate, fata de RSV4....sincer

 

Totusi VFR 750, RC36 II nu te-ar coafa? stiu ca-i mai vechi modelul si e pe lant, insa e foarte fiabil, putere suficienta, pozitie decenta, poti pune si genti laterale.

 

Daca nu, mai bine iti iei un KTM 950 SM(T) sau 990 SM sau 990 SuperDuke si ai terminat povestea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Bai frate, esti numai pe langa cu sfaturile, omul a spus ca vrea sport touring cu cardan, ce tot ii dai cu toate recomandarile de mobre diferite pe lant???

Chiar nu-mi dau seama daca bati campii intentionat sau doar la harneala! Am observat ca faci asta pe toate topicurile, chiar nu te poti stapani? Chiar nu vreau sa ma pun din nou cu biciul, dar daca recidivezi o sa o fac!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gt.ul este mai touring, s.ul este un fel de cbr11xx, stai mai aplecat. Avand in vedere ca o iei pentru tine si nu o faci posta nu conteaza ce place altuia ci tie, asa ca nu mai intreba ce ne.ar place noua.

 

OK, m-am exprimat greșit. Am vrut practic să știu dacă în afară de poziția mai verticală/relaxată mai există vreo diferență substanțială între cele două modele. Dacă nu, aș înclina spre S.

 

GTR 1400 - ti-o recomand. Mie nu imi vine sa ma dau jos de pe ea. Are tot ce ii trebuie pentru kilometri multi. Modelul facut incepand din 2010 e excelent. Daca nu, FJR sau VFR.

 

Merci, cred că este o super motocicletă, dar nu pentru ceea ce vreau eu să fac. Este un sport touring axat pe confort. Eu caut unul mai sportiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am vazut ce vrei sa faci cu motoreta, km/zi, bagaje da/nu, pasager da/nu, pe unde vrei sa te dai, etc.

Pe langa ce s-a mai zis, cred ca nu ai foarte multe optiuni.

 

Candva cautam si eu si ma uitam dupa urmatoarele modele

R1200S - urat cu spume

K1200ST - urat cu spume

K1200R Sport - mi-a placut, parea un pic grea dar tragea f frumos si iti da impresia de tramvai (e f lunga)

K1200S - cred ca e mai grea dar mai rapida ca cea de mai sus

R1200GT -urile cica ar fi mai puternice si mai sportive decat RT-urile

 

Dar eu, unul, nu as considera deloc sportive BMW-urile care nu-s S1000RR sau derivate.

Daca Italiene ca Guzzi si barci de genul Concours sau Goldwing nu vrei, cred ca trebuie sa alegi intre sportivitate si Cardan.

Poate Z1000SX te tenteaza sa uiti de cardan :) Sau un 990 SMT sau o Hayabusa, ZZR1400, etc.

Editat de JCDenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, pozitia nu este sportiva dar la cei 150 de cai fuge ceva de speriat :) M-am trezit in cateva secunde la 230 pe autostrada in a treia sau a patra si deja cautam frana :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai frate, esti numai pe langa cu sfaturile, omul a spus ca vrea sport touring cu cardan, ce tot ii dai cu toate recomandarile de mobre diferite pe lant???

Chiar nu-mi dau seama daca bati campii intentionat sau doar la harneala! Am observat ca faci asta pe toate topicurile, chiar nu te poti stapani? Chiar nu vreau sa ma pun din nou cu biciul, dar daca recidivezi o sa o fac!

 

Era doar o sugestie, incercam sa inteleg de ce scoate din ecuatie multe mobre doar din prisma faptului ca au lant. Nu mi se pare un efort asa mare sa cureti/gresezi lantul.

 

N-am injurat pe nimeni, nu mi s-a parut off-topic ce-am spus.

 

Daca omul a deschis un subiect, e asa grav ca-i pun niste intrebari sa inteleg ce vrea? Nici el nu cred ca stie ce vrea concret, nu stie exact ce buget vrea sa aleaga, e fixat pe cardan (aspect tehnic) dar e ancorat si in estetic (ca nu-i place cum arata aia, sau aia).

 

Bine ca imi vezi posturile mele, unde incercam sa comunic cu initiatorul si sa inteleg ce vrea, dar pe altii care imi dau quote si ma balacaresc nu-i vezi....

 

Pana la urma de aia e forum,sa discutam, sa intrebam, nu e ca si cum l-am facut fraier ca vrea cardan sau ii cer 'socoteala', ci doar incercam sa vad unde bate si ce-si doreste concret...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Adrian, omul a repetat de doua ori chiar in primul post ca vrea cardan, apoi a mai spus odata de ce, in conditiile astea nu vad de ce insisti cu altceva, mi se pare clar ca omul stie ce doreste! Iar daca altii iti dau quote este tocmai datorita faptului ca ai o atitudine asemanatoare, iti place sa te hranesti cu zazania pe care o produci. Relaxeaza-te si hai sa fim mai constructivi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi the insider pe langa topic, dar totusi poate il poate convinge pe initiator sa-si mareasca lista de cautare, incluzand totodata si variante de moto pe lant. Ok, intiatorul vrea musai cardan pentru a scapa de stresul periodic cu curatarea si ungerea lantului. Aici vin si eu cu o experienta personala si spun ca la doua dintre motocicletele detinute am montat ungatoare de lant. Nu pot sa zic ca am marit considerabil durata de viata a kitului de lant, insa eu nu am mai spalat si uns lantul in ultimii ~70 000km nici macar o singura data.


@PzKpfW: nu stiu ce inseamna pentru tine o motocicleta cu valeitati sportive, insa daca nu te omori cu reprize de acceleratie la viteza mare, sau top speed mare, consider ca un smt990 cam face pipi pe k1200s, zx14, busa, etc. Unde mai pui la socoteala ca daca asfaltul devine prost, sau chiar se termina ii dai inainte fara nici o grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...