Sari la conținut

Caut Sport Touring cu cardan


PzKpfW
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

@PzKpfW, intre 1200Gt si 1200s insusi initialele din denumire arata diferenta, una este sport touring, cealalta inclinata catre sport, prin urmare nu numai pozitia difera, ci si turatia la care este livrat cuplul maxim, capacitatea de incarcare a bagajelor, rezervorul mai mare si optiunile (parbriz electric la GT de ex.).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 96
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Adrian, omul a repetat de doua ori chiar in primul post ca vrea cardan, apoi a mai spus odata de ce, in conditiile astea nu vad de ce insisti cu altceva, mi se pare clar ca omul stie ce doreste! Iar daca altii iti dau quote este tocmai datorita faptului ca ai o atitudine asemanatoare, iti place sa te hranesti cu zazania pe care o produci. Relaxeaza-te si hai sa fim mai constructivi.

 

Am insistat cu lantul pentru ca incercam sa-i arat la om ca nu e cine stie ce efort chestia cu lantul, si excluzand mobrele cu lant poate pierde la alte aspecte, mai importante (decat gresatul unui lant). era doar o opinie,nu incercam sa-i dictez ce sa-si ia.

 

Cei care-mi dau quote, stii prea bine de ce imi dau quote. Nu stiu decat sa injure si sa vorbeasca in plus. Amesteca topicurile intre ele si fac off topic inutil.

 

Nu poti fi pe placul tuturor pe forumul asta. Din cateva mii de useri sau cati or fi, nu cred ca e relevant ca Sinister, shpixy, Nastase si inca unul nu ma 'inghit' pe mine. Pot trai cu asta, si chiar foarte bine..

 

Just my 2c...

» Post actualizat in 21 Jul 2016 09:57

 

O fi the insider pe langa topic, dar totusi poate il poate convinge pe initiator sa-si mareasca lista de cautare, incluzand totodata si variante de moto pe lant. Ok, intiatorul vrea musai cardan pentru a scapa de stresul periodic cu curatarea si ungerea lantului. Aici vin si eu cu o experienta personala si spun ca la doua dintre motocicletele detinute am montat ungatoare de lant. Nu pot sa zic ca am marit considerabil durata de viata a kitului de lant, insa eu nu am mai spalat si uns lantul in ultimii ~70 000km nici macar o singura data.
@PzKpfW: nu stiu ce inseamna pentru tine o motocicleta cu valeitati sportive, insa daca nu te omori cu reprize de acceleratie la viteza mare, sau top speed mare, consider ca un smt990 cam face pipi pe k1200s, zx14, busa, etc. Unde mai pui la socoteala ca daca asfaltul devine prost, sau chiar se termina ii dai inainte fara nici o grija.

 

 

Fix de asta i-am sugerat si eu SM(T) ul de la KTM... iar legat de lant, mi-ai citit gandurile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am vrut practic să știu dacă în afară de poziția mai verticală/relaxată mai există vreo diferență substanțială între cele două modele. Dacă nu, aș înclina spre S.

 

Motor, frane etc saunt aceleasi. Deci "motocicleta" este aceeasi. Sunt altfel aranjate... la GT aveai pozitia "mai vrticala" (cu ghidon reglabil in inaltime), parbriz reglabil electric, coburi inclusi si alte diferente ce duc catre confort si touring.

 

Referitor la K1200 vs. K1300 parerea mea este ca merita diferenta. Din pacate K1200 a avut ceva probleme de reglaj, soft etc. Din cate stiu prin trecerea la seria 1300 a fost o imbuntatire pe toate planurile.

 

Nu am inteles ce nu-ti place la R1200ST, eu inca am gandul la ea si daca banii si spatiul nu ar conta, sigur as avea una in garaj, ca-mi este tare draga. Mie mi-a placut tare mult (ma bucur ca BMW in sfarsit i-a si facut un inlocuitor, dupa ani de pauza) si cred ca se incadreaza in mai toate asteptarile tale (buget, cardan, raportul sport/confort, etc). Insa, asa cum s-a mai zis, ori iti place ori nu. Dar practic/tehnic este super-ok.

 

 

In rest, am vazut ca stii deja optiunile. La capitolul buget mai redus (eu ti-am inteles clar logica cu bugetul variabil), daca tot mai vrei sugestii, comparativ cu R1100S poti vedea si R1150RS (de preferat incepand cu 2003, cu twinspark).

 

Pacat ca nu iti place ideea de curea (cu lantul imi este foarte clar)... cred ca F800S ti se potrivea excelent, ca statura dar si ca parte dintre asteptari. Nu are chiar toate calitatile unui BMW, dar nici pretul, care la S este chiar jos. Si este economica, manevrabila si are multe optiuni interesante pt anul si clasa aia.

 

Orice ai lua, cauta cu ABS. In afara de GT, cred la toate celelalte a fost optional, deci sa fii atent.

Eu in afara de BMW nu te prea pot ajuta cu sfaturi sau idei.

» Post actualizat in 21 Jul 2016 10:18

p.s. topicul asta nu era mai indicat la sectiunea "de strada"? :D ca nu pari sa vrei chiar vitezana.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amu daca bugetul ar fi nelimitat.... ar fi floare la ureche....

m-am tot uitat si eu pe mobile, pus filtru pe sportiva, cardan, 150CP+

a iesit VFR1200F, K1300S, GTR1400

la greutate (ca fiind cel mai usor) si putere si top speed castiga K-ul

...din pacate la pret e cel mai scump....

dpmdv VFR1200 ar fi un compromis ideal, mai ales ca are si sistemul DCT (dual clutch transmission)

 

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=MB&makeModelVariant1.modelDescription=vfr1200f&maxPowerAsArray=PS&minPowerAsArray=PS&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED

 

sunt de pe la 5,5-6k

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti, asa...in spiritul topicului, pe voi nu va inhiba mobrele astea care la 'plin' au peste 250/260 kg?


Recunosc,vorbesc din prisma unuia care are 1.76 si 63 kg, si inteleg si faptul ca odata pusa in miscare, masa aia nu prea o simti, dar la manevre pe loc, la mersul prin oras, prin trafic...isi spune cuvantul....

 

De exemplu mai tare se descalifica mobrele de 260kg+ pentru mine, decat faza cu lant vs. cardan. (repet, am dat exemplu cazul meu doar)

 

nici initiatorul nu e vreun body builder, dar daca se incumeta la mobre mari/grele, bravo lui :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea are 328kg uda....presupun ca este treaba de obisnuinta.

Dar am si 1,83 cu 95kg, :D

 

e si mai joasa si centrul de greutate mai jos..

 

Eu ma refeream la vacile din categoria sport touring...

Editat de the insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti, asa...in spiritul topicului, pe voi nu va inhiba mobrele astea care la 'plin' au peste 250/260 kg?

 

Recunosc,vorbesc din prisma unuia care are 1.76 si 63 kg, si inteleg si faptul ca odata pusa in miscare, masa aia nu prea o simti, dar la manevre pe loc, la mersul prin oras, prin trafic...isi spune cuvantul....

 

De exemplu mai tare se descalifica mobrele de 260kg+ pentru mine, decat faza cu lant vs. cardan. (repet, am dat exemplu cazul meu doar)

 

nici initiatorul nu e vreun body builder, dar daca se incumeta la mobre mari/grele, bravo lui :)

 

cat se invart rotile esti ok, chiar si la viteze foarte mici. sunt in clasa de 270+ (dar sunt si bine crescut). eu ma strecor cat pot. am fost in concediu anu asta si in atena era nebunia de pe lume, dar erau multi cu gsa-uri care faceau slalom.

e clar ca la manevrele pe loc e mai greu de miscat, dar cu putina atentie e ok. eu am cazut cu a mea de doua ori imediat dupa ce am luat-o. eram amandoi pe ea, am dat cu spatele s-o intorc, a intrat roata spate intr-o groapa, ne-am dezechilibrat si am cazut :)) au fost si cateva faze in care statura m-a salvat clar si n-am scapat-o.

 

problema cu namilele astea e cand le dai pe jos si nu tepricepi sa le ridici. e cineva pe fb care a postat un clip cu un 1200 gsa lc in norvegia. a scapat-o si n-a mai reusit s-o ridice asa ca a trebuit sa caute ajutoare.

 

1200/1300 gt nu-i motor de oras. e mai sportiv decat rt, dar e facut tot pentru drumuri lungi. am vrut mult timp sa-mi iau unul, dar pana la urma m-am hotarat la 1150 gsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e si mai joasa si centrul de greutate mai jos..

 

Eu ma refeream la vacile din categoria sport touring...

Masa si inertia sunt independente de inaltime.

Problema intradevar apare cand esti pe loc si vrei sa o manevrezi, dar presupun ca totul se reduce pana la urma la exercitiu si obisnuinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am zis deja de cateva ori si am subliniat ca problema este pe loc sau manevre la viteza foarte mica. Iar centrul de greutate si cum e centralizata masa conteaza enorm in situatiile astea..

 

oricat exercitiu si obisnuinta ar fi, mereu o persoana la 1.85 si 85 kg o sa o tina altfel decat una mai mica/slaba...

 

Aveti legatura inapoi in studio, cu sugestiile pt initiator :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am vazut ce vrei sa faci cu motoreta, km/zi, bagaje da/nu, pasager da/nu, pe unde vrei sa te dai, etc.

Pe langa ce s-a mai zis, cred ca nu ai foarte multe optiuni. (...)

 

Vreau să mă dau pe stradă (de la curbe la autostradă) și în limita posibilului și prin oraș - motiv pentru care mă și atrage ceva semi-carenat, gen R1100S sau K1200R Sport. Cărat bagaje - cât mai puțin posibil, cărat pasager - destul de des. Modelele de la BMW sunt fix cum ai spus și tu, în afară de R1200S care personal îmi place foarte, foarte mult (în afară de finala care seamănă cu un anus de maimuță, da). Păcat că are o protecție la vânt minimalistă și șa de pasager de superbike, altfel nici nu deschideam acest topic :) În mod ideal ar rămâne deci K1200R Sport, deși la cât de rară este nu cred că mă pot lega de una. Este un exemplar de vânzare la noi, însă mi se pare scump și este adus dintr-o țară unde a văzut foarte multă umezeală.

 

Z1000SX mi se pare destul de interesant dar nu mă omor după design. Și sunt destul de fixat pe cardan.

 

Am eu un Bmw K1200rs il dau si la pret bun

 

Am luat și acest model în considerare și l-am studiat, însă la fel ca și VFR1200 nu mă atrage. Merci oricum.

 

O fi the insider pe langa topic, dar totusi poate il poate convinge pe initiator sa-si mareasca lista de cautare, incluzand totodata si variante de moto pe lant. Ok, intiatorul vrea musai cardan pentru a scapa de stresul periodic cu curatarea si ungerea lantului. Aici vin si eu cu o experienta personala si spun ca la doua dintre motocicletele detinute am montat ungatoare de lant. Nu pot sa zic ca am marit considerabil durata de viata a kitului de lant, insa eu nu am mai spalat si uns lantul in ultimii ~70 000km nici macar o singura data.

 

@PzKpfW: nu stiu ce inseamna pentru tine o motocicleta cu valeitati sportive, insa daca nu te omori cu reprize de acceleratie la viteza mare, sau top speed mare, consider ca un smt990 cam face pipi pe k1200s, zx14, busa, etc. Unde mai pui la socoteala ca daca asfaltul devine prost, sau chiar se termina ii dai inainte fara nici o grija.

 

Heh, 990 - știu ce zici și-ți dau dreptate, am tot avut V-twin-uri mari. Singurul dezavantaj ar fi vibrațiile, mai ales după câteva sute de km pe autostradă. Aș putea trece peste asta... dar cardan :)

 

@PzKpfW, intre 1200Gt si 1200s insusi initialele din denumire arata diferenta, una este sport touring, cealalta inclinata catre sport, prin urmare nu numai pozitia difera, ci si turatia la care este livrat cuplul maxim, capacitatea de incarcare a bagajelor, rezervorul mai mare si optiunile (parbriz electric la GT de ex.).

Bun. Deci S-ul este o motocicletă sportivă adaptată la touring, iar GT-ul un touring făcut să fie cât mai sportiv. În rest, la deplasări ocazionale prin oraș cred că se descurcă amândouă cam la fel de prost, nu?

 

Motor, frane etc saunt aceleasi. Deci "motocicleta" este aceeasi. Sunt altfel aranjate... la GT aveai pozitia "mai vrticala" (cu ghidon reglabil in inaltime), parbriz reglabil electric, coburi inclusi si alte diferente ce duc catre confort si touring.

 

Referitor la K1200 vs. K1300 parerea mea este ca merita diferenta. Din pacate K1200 a avut ceva probleme de reglaj, soft etc. Din cate stiu prin trecerea la seria 1300 a fost o imbuntatire pe toate planurile.

 

Nu am inteles ce nu-ti place la R1200ST, eu inca am gandul la ea si daca banii si spatiul nu ar conta, sigur as avea una in garaj, ca-mi este tare draga. Mie mi-a placut tare mult (ma bucur ca BMW in sfarsit i-a si facut un inlocuitor, dupa ani de pauza) si cred ca se incadreaza in mai toate asteptarile tale (buget, cardan, raportul sport/confort, etc). Insa, asa cum s-a mai zis, ori iti place ori nu. Dar practic/tehnic este super-ok.

 

 

In rest, am vazut ca stii deja optiunile. La capitolul buget mai redus (eu ti-am inteles clar logica cu bugetul variabil), daca tot mai vrei sugestii, comparativ cu R1100S poti vedea si R1150RS (de preferat incepand cu 2003, cu twinspark).

 

Pacat ca nu iti place ideea de curea (cu lantul imi este foarte clar)... cred ca F800S ti se potrivea excelent, ca statura dar si ca parte dintre asteptari. Nu are chiar toate calitatile unui BMW, dar nici pretul, care la S este chiar jos. Si este economica, manevrabila si are multe optiuni interesante pt anul si clasa aia.

 

Orice ai lua, cauta cu ABS. In afara de GT, cred la toate celelalte a fost optional, deci sa fii atent.

Eu in afara de BMW nu te prea pot ajuta cu sfaturi sau idei.

 

» Post actualizat in 21 Jul 2016 10:18

p.s. topicul asta nu era mai indicat la sectiunea "de strada"? :D ca nu pari sa vrei chiar vitezana.

 

În mod cert, K1300S este o motocicletă mai bună și mai desăvârșită față de 1200. Dar vorbim doar de îmbunătățiri, nu de o motocicletă diferită. Iar un 1200 bun e cam la 60% din prețul unui 1300. Din nou, poate spun asta tocmai din cauza limitei bugetare, dar pe de altă parte dacă aș avea vreo 8-10k de dat pe această motocicletă, aș da mai bine un avans la Bavaria pentru un R1200RS nou.

 

Cum i-am spus și lui Dan, la R1200ST nu pot să trec peste design. Poate este superficial și pueril, dar pur și simplu îmi displace profund. În rest motocicleta în sine este super, cum ai spus și tu.

 

F800S/ST: cu riscul de a părea snob sau prețios și fără vreo intenție de a leza în vreun fel posesorii, nu cred că este un BMW adevărat. Plus că 85cp și 80N/m nu prea sună a "sport".

 

Topicul l-am deschis la această secțiune tocmai pentru a sublinia faptul că îmi doresc un sport touring - sau o motocicletă sport cu veleități de tourer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, S-ul este o motocicletă sportivă adaptată la touring, iar GT-ul un touring făcut să fie cât mai sportiv. În rest, la deplasări ocazionale prin oraș cred că se descurcă amândouă cam la fel de prost, nu?

 

Depinde. ESA ar permite comportament mai sportiv iar la nevoie, suspensii mai moi.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate conditiile puse de tine te limiteaza enorm in alegerea facuta..


In primul rand cardanul, apoi chestiile subiective care tin de estetica, perceptie, etc..

 

Eu zic totusi sa incerci sa vezi cateva live. Si eu aveam niste pareri despre mobre doar din 'poze', si mi le-am schimbat (uneori in bine,uneori in rau) dupa ce le-am vazut live...

 

Fa-ti o lista cu macar 5 posibile candidate si incearca sa gasesti un posesor sa urci pe ea si sa faci o tura de parcare undeva, ca nu e ceva deplasat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum i-am spus și lui Dan, la R1200ST nu pot să trec peste design. Poate este superficial și pueril, dar pur și simplu îmi displace profund. În rest motocicleta în sine este super, cum ai spus și tu.

 

Nu vazusem ca altfel nu mai insistam. Pe de alta parte stii cum e, nu le poti avea chiar pe toate in viata. Si tu oricum nu-i vezi fata, ii vezi bordul :D

» Post actualizat in 21 Jul 2016 13:36

În mod ideal ar rămâne deci K1200R Sport, deși la cât de rară este nu cred că mă pot lega de una. Este un exemplar de vânzare la noi, însă mi se pare scump și este adus dintr-o țară unde a văzut foarte multă umezeală.

 

Pai de ce naiba ai vrea s-o iei din Ro? Cand e asa simplu sa vii cu una din Germania, mai ales pe vremea asta.

Chiar acum astept un prieten sa ma viziteze... ieri eram pe chat cu neamtu' si azi omu' e in drum spre Germania sa-si ia Adventure-ul.

E asa simplu acuma totul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu aveai de unde să vezi, vorbisem cu el pe privat ^_^ Am menționat anecdotic faptul că am discutat cu el.

 

Caut în România și-n Italia. Acolo am pe cineva care cunoaște bine BMW-urile (probleme cunoscute, versiuni de modele, recall-uri, etc.) și în care am încredere. Cu Deutschland e mult mai greu, nu am pe nimeni la fața locului, și nici eu nu mă prea pricep.


» Post actualizat in 21 Jul 2016 14:28

Depinde. ESA ar permite comportament mai sportiv iar la nevoie, suspensii mai moi.


Nu sunt sigur că înțeleg ce vrei să spui. Știu că ambele au ESA (opțional, cred).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am zis deja de cateva ori si am subliniat ca problema este pe loc sau manevre la viteza foarte mica. Iar centrul de greutate si cum e centralizata masa conteaza enorm in situatiile astea..

 

oricat exercitiu si obisnuinta ar fi, mereu o persoana la 1.85 si 85 kg o sa o tina altfel decat una mai mica/slaba...

 

Aveti legatura inapoi in studio, cu sugestiile pt initiator :D

 

Aici este MARELE avantaj al BMWurilor (si nu, nu-s cine stie ce fan boy inrait, am ajuns sa detin unul mai mult din intamplare, eu cautand un FJR) care au o suspensie si o manevrabilitate incredibila, chiar si pe loc.

 

Cand am cumparat-o am zis ca am facut greseala vietii mele, [Ce mama dracului mi-a trebuit mie vita de 280Kg+! Asa parea, venind de pe bicicleta de SV650. Mi se parea ca nici la sol nu ajung cum trebuie (din start am lasat shaua pe pozitia cea mai de jos si am condus pana acasa cu ditamai napu (ca morcovu nici nu se compara). Dar apoi incet incet, timid, am inceput sa imi dau seama de ce si cum... iar cand merge/functioneaza (si DA! - BMWurile se strica/defecteaza BIG TIME (ceva mai des astea noi - consumerismul, bata-l vina), iar cand o fac simti gaura neagra care apare in portofel) este motocicleta aproape PERFECTA (ptr. mine).

 

Iar acum dupa aproape 2 ani si vreo 30000km cu ea, mi se pare mica :D (e drept ca daca am lateralele nu pot sa ma strecor printre masini asa usor, dar fara nu am nici o greata, shaua sta pe pozitia High - am o pozitie mult mai confortabila la ghidon: iar suspensiile le tin tot timpul pe Sport - am un feedback mult mai bun a ceea ce fac rotile).

 

Inca un sfat, daca imi permiti, daca poti testeaza-le (ridetest, prieteni, etc.) multe modele, mai ales ale BMW sunt foarte, foarte asemanatoare pe hartie, iar unele dintre ele chiar si fizic, avand la baza acelasi schelet si motorizare (K1200R/S/GT) dar in viata reala difera, poate chiar foarte putin si asta, uneori, poate face toata diferenta.

 

nRock! Jo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici este MARELE avantaj al BMWurilor (si nu, nu-s cine stie ce fan boy inrait, am ajuns sa detin unul mai mult din intamplare, eu cautand un FJR) care au o suspensie si o manevrabilitate incredibila, chiar si pe loc.

 

Cand am cumparat-o am zis ca am facut greseala vietii mele, [Ce mama dracului mi-a trebuit mie vita de 280Kg+! Asa parea, venind de pe bicicleta de SV650. Mi se parea ca nici la sol nu ajung cum trebuie (din start am lasat shaua pe pozitia cea mai de jos si am condus pana acasa cu ditamai napu (ca morcovu nici nu se compara). Dar apoi incet incet, timid, am inceput sa imi dau seama de ce si cum... iar cand merge/functioneaza (si DA! - BMWurile se strica/defecteaza BIG TIME (ceva mai des astea noi - consumerismul, bata-l vina), iar cand o fac simti gaura neagra care apare in portofel) este motocicleta aproape PERFECTA (ptr. mine).

 

Iar acum dupa aproape 2 ani si vreo 30000km cu ea, mi se pare mica :D (e drept ca daca am lateralele nu pot sa ma strecor printre masini asa usor, dar fara nu am nici o greata, shaua sta pe pozitia High - am o pozitie mult mai confortabila la ghidon: iar suspensiile le tin tot timpul pe Sport - am un feedback mult mai bun a ceea ce fac rotile).

 

Inca un sfat, daca imi permiti, daca poti testeaza-le (ridetest, prieteni, etc.) multe modele, mai ales ale BMW sunt foarte, foarte asemanatoare pe hartie, iar unele dintre ele chiar si fizic, avand la baza acelasi schelet si motorizare (K1200R/S/GT) dar in viata reala difera, poate chiar foarte putin si asta, uneori, poate face toata diferenta.

 

nRock! Jo.

 

Merci de sfat. Am mers puțin pe R și pe K. Nu destul încât să văd ce poate fiecare, însă de la plecarea de pe loc mi s-au părut mai mici și mai ușoare decât păreau. Sincer trag spre R, îmi place boxer-ul, însă în afară de 1100S restul ori nu corespund cu ceea ce vreau eu să fac cu ele, ori sunt prea urâte estetic. Un K1200R Sport cu motorul de pe R1200S mi s-ar părea perfect. Cam cum este R1200RS, așa :)

 

Yamaha Bulldog, s-a zis?

 

Cred că trolezi... Nu?

 

Nu de alta dar nu-i nici touring și cu atât mai puțin sport.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia Futura îmi place mult, doar că tocmai experiența mea cu italiencele îmi spune să am grijă cu una care are între 11 și 15 ani. Mai ales dacă vreau să plec destul de departe de casă pe ea. Păcat.

 

Buell în niciun caz nu :) Pe lângă partea estetică despre care vorbești, se pune problema și de întreținere și piese. Să găsești mecanic și furnizor fiabil de piese în România pentru o firmă americană defunctă pare... dificil.

Norge nu am spus că nu-mi place :) Mi se pare interesantă dar nu am mers niciodată pe Guzzi. Nu știu dacă sunt pregătit să sar cu capul înainte într-un așa necunoscut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...