Jump to content
Sign in to follow this  
mafia01

Recomandare echipament

Recommended Posts

La 33 de ani am reusit si eu in sfarsit sa ma apuc de A. Mai am cateva ore pana termin scoala, ca si motocicleta voi alege o Honda CB500 si acum am ajuns la partea cea mai complicata de pana acum: alegerea echipamentului.

Am 3 saptamani de când citesc forumul, citesc review-uri si pareri, ma uit la magazinele on-line si cu cat ma uit mai mult cu atat intru mai tare in ceata in legatura cu ce anume sa aleg.

 

Cateva detalii despre mine: 1.75, 65kg. Tinand cont de faptul ca nu ma atrage ideea de viteza, ci doar plimbarea in sine, iar motivul principal pentru care imi voi lua motocicleta sunt iesirile din oras, as avea nevoie de cateva recomandari pentru echipament in acest sens. In primul rand nu ma atrag echipamentele colorate. Prefer o imbracaminte ce nu te duce cu gândul la motocicleta, dar care sa ofere protectie.

 

Ca si buget este putin cam greu de spus. Doar pentru casca am vazut ca am nevoie de un minim de 300 EUR, asa ca in mare aceasta este suma alocata doar pentru asta. Daca pentru ceva mai bun calitativ ar trebui sa mai adaug o diferenta, nu ar fi nici o problema. Nu stiu cat de tare se simte caldura cu o casca neagra, comparativ cu una alba.

 

La incaltaminte, ma atrag cum arata TCX-urile, dar nu imi dau seama ce s-ar preta mai bine pentru calatorii.

Legat de pantaloni, haina/geaca nu am nici cea mai mica idee de unde sa incep sa aleg macar cateva modele. Am vazut ca se gasesc blugi cu protectii si as fi curios cat de rezistenti sunt, dar presupun ca as avea probleme cu ei pe timp ploios.

 

Orice sfat cat de mic va fi foarte apreciat si poate intr-o buna zi voi putea intoarce favorul. Va multumesc pentru rabdare.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand, completeaza-ti locatia ca sa stim daca poti sa vezi echipamentele live in orasul tau.

Legat de casca, da, este de preferat sa nu fie neagra, se incalzeste un pic, dar sa nu iti imaginezi ca iti fierbe creierul. Eu nu am simtit o diferenta notabila intre alb si negru. Culoarea insa poate avea un rol si in cat de vizibil esti pe strada, poti lua si asta in considerare.

Ideal este ca orice cumperi sa fie probat inainte, nu este nimic mai neplacut decat sa pleci la drum cu o casca larga care ti se lipeste de nas la viteza, sau stramta care iti creaza puncte de presiune, cu cizme care te bat, etc.

TCX este o firma de calitate, nu cred ca dai gres cu ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar toata lumea recomanda probarea castii si asa ca o voi proba cu siguranta inainte, indiferent de unde voi face comanda.

O casca alba inseamna ca ar avea deja 2 puncte pozitive: mai putina caldura acumulata si mai vizibila in trafic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt foarte multumita de casca mea Nolan N86, pentru mers chill...oricum nu am vitezana. O recomand, mi se pare ca se aeriseste extraordinar in partea de sus. Cand erau 37 grade in partea de sus a capului simteam cum intra aer rece. E in mare neagra... Sotul meu are un Lazer si e... alba cu albastru. Sincer nu am mai lua casca alba niciodata. Se vede orice musculita pe ea si se vede ca naiba. Pe de alta parte N86 este, intr-adevar, galagioasa... Dar la vitezele la care merg nu m-a deranjat in mod deosebit.

Dpmdv e musai sa probezi inainte sa iei, mai ales casca...

 

Pentru restul echipamentului, recomand dainese, alpinestar, icon... Am experiente ok si cu TCX si RST.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La casca alba intr-adevar nu m-am gandt la partea cu mizeria ce va fi foarte usor vizibila...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am trecut si eu prin aceleasi nedumeriri ca si tine,numai ca acum vreo 10 ani.

Daca pot sa te lamuresc :

- si eu m-am uitat la CB500 si apoi m-am sucit,Hornet e mai buna la toate capitolele.Recomand.De puternica e puternica doar daca scoti untul din ea.Greutate similara.Repet,la orice capitol in rest e superioara.

- Casca mie imi place Shoei,dar cam toate firmele de renume fac casti bune.Poti gasi Shoei,Arai,Nolan,Shark etc la 100-150E la sh in conditii ff bune,numai ca mai vechiutze.

Echipamentul se recomanda a fi colorat pentru vizibilitate.Chiar vedeam multi batrani in state cu casca portocalie monocroma.Tocmai pentru a fi vazuti,casca este cel mai inalt punct al moto.

In rest o geaca si niste pantaloni din piele ar fi boboc.Iarasi,firmele de renume fac echipamente f confortabile,firmele mai...sunt mai inconfortabile,dar nu e o regula.De ex am pus geaca ProBiker pe mine si era stas.

Cizme orice fel de cizme sunt bune.Sa fie din piele.si sa aiba protectii.Iarasi,daca ai bani meri pe Alpinestars.Sidi,etc.daca nu eu de ex am ArlenNess si sunt de nota 20.

Personal nu prea am incredere in noul val de cizme care nu mai sunt din piele.

 

In general e de preferat echipament din piele,aerat daca se poate sa nu te coci in el si cu protectii.Cam asta e.Trebuie sa ne aducem aminte ca purtam in primul rand echipamentul pt protectie,si cea mai buna protectie o ofera pielea (de cangur,dar na,nu suntem toti Marquez...si de vaca e mai mutl decat bine) si protectiile hard.

Deci orice goretex,sintetic,soft,etc va fi mai usor,mai confortabil dar va taia din protectie.Simplu.

Blugii cu protectii sunt buni la aia din videoclipuri de fac stunt si cad la 30 kmh.Daca cazi la 100 iti faci cwru arsice cu asa ceva.Un blug rezista 5m la harjaiala pe asfalt.Scurt.Restul sunt povesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mi-am luat casca nolan n64 la 108 euro si nu are nici pe dracu, vajaie ea la 150 si la 120, dar care nu vajaie? Daca te dai prin afara orașului sa-ti iei mănuși impermeabile ca te prinde ploaia si nu ai unde sa te ascunzi, mergi murat si-ti îngheață mâinile. Recomandat ar fi sa-ti iei tot echipamentul rezistent la apa, gândește-te ca te dai in August, Septembrie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De curiozitate, la ce CB500 te uiti? Asta nou sau ala vechi pe carburator?

 

De asemenea, cati bani vrei sa dai pe echipament? O casca, geaca, pantaloni, cizme si manusi de calitate te pot ajunge pe la vreo 1000 de euro. Eu recomand noi, din motivele evidente. Casca, geaca, pantalonii si cizmele se pot cumpara in asa fel incat sa mearga in toate sezoanele, la manusi iti vor trebui doua perechi cel putin (una de vara, alta de temperaturi scazute rezistenta la apa). Totul depinde de buget.

 

Legat de piele, pielea e gandita pentru un sezon anume. Cea ne-perforata nu merge vara, iar, evident, cea perforata nu merge pe frig. Deci, daca vrei piele, deja te gandesti la doua seturi de echipament (geaca + pantaloni, adica), ori un set de vara si un set de geaca si pantaloni de ploaie de pus peste pentru cand da frigul.

 

Toata lumea o sa-ti recomande fix ce au ei, din motive usor de inteles, dar nu ramane setat pe o casca, in mod special, anume pentru ca e posibil sa nu iti vina. Casca e cea mai greu de ales si cea mai importanta, pentru ca exista diferite forme ale capului si trebuie sa o alegi pe cea care ti se potriveste tie perfect. Nu iti lua o casca de care nu esti sigur ca iti vine bine, ca e probabil sa ai probleme mai incolo si dupa ce o testezi pe strada nu o mai poti returna. Nu lua casca SH, decat daca iti place sa porti chilotii altcuiva.

 

Ah, si inca ceva, nu trebuie sa dai sute de euro pe o casca buna. Sunt o gramada de modele in jurul sumei de 200 de euro, de la diversi producatori de renume.

Edited by FadeToBlack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Initial, nu arunca multi bani pe echipament (geaca, pantaloni, manusi si incaltari). Aloca pentru ele aprox. 500 euro si pana in 250 euro pe casca. Dupa ce mergi primii 1...2.000 km o sa-ti dai seama ca o parte din ce ai luat nu ti se potriveste si vrei sa le vinzi. Nu vei mai lua aceeasi bani. In timp vei vedea ce ti se potriveste. Sa ai echipament cu protectii (coloana, cot, umar, genunchi, preferat si coapse). Incearca sa nu iei protectie tip scut.

 

Geaca: daca mergi preponderent in afara orasului, o geaca normala, de preferat cu mesada e ok. Eu am luat una Icon de la eMag, are mesada, e foarte buna dimineata cand e mai racoare si apoi se da jos pentru pranz cand e mai cald. Dar nu merge pentru deplasat in oras, in special vara, pentru asta am luat una de vara de pe Louis, m-a costat 90 euro + alti vreo 40 euro protectiile la coate si umeri.

 

Pantaloni, similar de la eMag, suprapantaloni (se trag peste nadragii actuali), te protejeaza la murdarie, eventualele balti, noroaie - se preteaza la drumuri lungi / iesiri din oras. Pot fi ok si pentru mers la serviciu. Ii dai jos si esti curat, dar dupa-amiaza s-ar putea sa te incingi in ei. Ca alternativa, blugi din kevlar, in jur de 100 euro perechea. Sunt foarte practici, au cu protectii la genunchi si coapse. Aproape similari cu blugii normali.

 

Cize: am avut tot Icon, impermeabile, ma strangeau, le-am dat si am luat ghete Alpine, foarte bune.

 

Pielea: e buna, dar e alta poveste. Recomandat ar fi sa gasesti un amic de statura ta si eventual sa probezi o geaca de piele sa vezi cum te simti, sa mergi cativa zeci de km. Costa mai mult si este recomandata pentru plimbari lungi, unde ai o ventilatie buna. Nu prea vei vedea in oras bikeri in piele (costum) - la fel si in afara tarii, doar cei cu vitezane cam sunt imbracati in costum, restul la texil - ce-i drept, branduri de calitate.

 

Alegerile finale de brand, etc , le vei face dupa propria inspiratie. Deja sunt prea multe pareri pro si contra, forumul e plin. Trebuie sa alegi ce iti place si apoi cu timpul, iti vei actualiza "garderoba".

Edited by BCB

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am decis la CB500, varianta veche din '99. Mi se pare o optiune buna pentru incepator, mai ales pana pot sa stiu exact ce asteptari am de la un motor. Plus ca se gasesc la un pret bun si intr-un an nu voi pierde prea multi bani din vanzare lui.

Casca va fi obligatoriu noua. La echipament, ma mai gândesc, in functie de ce anume voi gasi.

Ma atrage mult echipamentul din piele, dar nu eram sigur de cum s-ar comporta pe vreme calduroasa la drum lung si prin ploaie.

 

Mi se pare destul de bun sfatul de a nu investi prea mult in echipament la inceput. Cu tooate acestea nu vreau sa fac rabat când vine vorba de protectie. Sunt constient ca incepator fiind, voi avea parte de cateva cazaturi si nu vreau sa transform o placere noua in ceva la care voi renunta, doar pentru ca nu am platit 100 EUR in plus pentru protectie. Asa ca daca voi avea de ales intre o geaca din piele ce imi place cum arata si o geaca din material, dar cu protectii mai bune, sigur voi renunta la partea cu aspectul.

Am vazut ca se gasesc modele de geci ce au deja protectii incluse, precum si modele la care pot adauga eu protectii. Ce ar fi mai indicat sa aleg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite si ai mei 2 centi daca tot am trecut prin aceasta faza...ca incepator majoritatea au tendinta sa isi cumpere cat mai multe produse de protectie de care isi dau seama mai incolo ca nu aveau chiar nevoie...ideea este sa fii protejat dar sa fii si comod.

 

Casca: casca se ia pe forma capului (arai si suomy cap rotund, shoei intermediar, hjc oval) personal am avut HJC RPHA 10+ (luata de la shop4moto.ro, Mihai e foarte de treaba si te poate ajuta cu toate intrebarile) si acum Shoei NXR...parerea mea este ca nimic nu se compara cu ceva premium...dar intotdeauna este problema de bani...daca vrei ceva ieftin si ok mergi pe HJC IS-17, daca vrei ceva bun poti opta pentru RPHA 10...daca vrei ceva care sa te tina 10 ani iei SHOEI (sau arai sau suomy, astea fiind marcile premium)...doar cu astea am avut contact si altceva nu pot recomanda...am prieteni care sunt multumiti si de Icon si de Nolan etc...ideea de baza este, toata castile trec standardul de siguranta ECE22.05...deci toate iti vor proteja bostanul...banii pe care ii dai in plus sunt pentru confort/performanta/fiabilitate...adica sa nu vajaie (la 80-90 in NXR se aude ca si cum sufla cineva de afara spre casca...ceva fin asa, la 120-130 pot sa am conversatii cu pasagerul prin intercom fara probleme), sa nu intre aer in ea, sa functioneze aerisirile, sa nu se duca mecanismul de inchidere, etc etc...

 

Geaca: personal am optat pentru una textila la inceput din cauza banilor...si pe dedesubt aveam o vesta Icon Filed Armor pe care am primit-o o data cu prima motoreta..si-au facut treaba foarte bine timp de 4 ani...ideea este asa, cea textila se ventileaza mai bine..dar in cazul unei cazaturi este de unica folosita...isi face treaba dar se rupe si aia e...geaca de piele dupa o cazatura mai poate fi folosita fara probleme...daca optezi pentru piele si bagi o protectie spate in buzunar sfatul meu ar fi sa iti iei ceva mai nou care sa fie ventilat bine...sa aiba buzunare prin care sa se ventileze sau sa fie perforata sau sa aiba si material elastic prin care sa intre aerul...nu full full piele pentru ca ai sa te coci...si daca ai nevoie sa iesi la ora 14 cu motoreta prin oras intr-una din zielel ca azi...ai sa plangi...

 

Pantaloni: ai am purtat mereu blugi normali luati din magazin...nu prea m-a incantat ideea de blugi cu protectii pentru nu mi s-a parut ok sa imi atarne protectiile la serviciu 8 ore pe zi in blugi asa ca mi-am luat genunchiere. Daca vrei blugi special de moto nu te impiedica nimeni sa iei, este o optiune a fiecaruia...

 

Genunchiere: la capitolul genunchiere am optat pentru Dainese Knee V, din punctul meu de vedere cel mai bun raport calitate pret si mai ales sunt foarte subtiri si intra foarte bine pe sub blugi...acum sa nu te sperie cand zic subtiri pentru ca am cazut pe cheia cu ele pe la vreo 60 la ora si doar s-au zgariat un pic...mai tot grupul meu de prieteni are acest tip de genunchiere si toata lumea este foarte multumita...

 

Incaltaminte: majoritatea se duc si isi cumpara cizme racing fara nici o intentie de a intra vreodata pe circuit..ceea ce din punctul meu de vedere este gresit..sunt foarte inpractice si incomode la folosinta de zi cu zi...asa ca am ales niste ghete de oras...acestea http://media.phillipmccallen.com/catalog/product/cache/8/small_image/210x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/t/stuntboot.jpg sunt foarte comode si practice pentru mersul de zi cu zi si mai ales daca ai si niste mers pe jos de facut. TCX-urile street mai imi plac si este chiar aici pe forum un tip care le vinde noi la 350 ron, iti sugerez sa vorbesti cu el.

 

Manusi: aici este preferinta fiecaruia, eu am ales manusi lungi (pentru ca mai ajung pe circuit, pentru oras poti sa iei si scurte ca isi vor face treaba), primele Alpinestars GP Plus care au tinut 3 ani bine si acum niste Five Racing care sunt cam naspa...acum astea sunt dupa buget, nu as recomanda RST pentru ca dupa 2-3 ploi se dezintegraza...

Edited by Ashtray

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zici ca vrei sa te dai mai mult pe afara ... ok, in cazul asta parerea mea este:

- geaca - piele fara discutie, vitezele sint altele in afara, in principiu nu-s probleme de ventilatie.

- pantaloni - textili cu protectii incorporate sau genuncchere

- pentru ploaie: pantaloni si bluza (overlayer) impermeabili, vezi ca gasesti la Decathlon (de exemplu) pentru munte, la preturi mult mai decente decit cele asa-zis "moto" - probezi musai cu echipamentul pe tine, trebuie sa vina peste fara sa te stringa si sale poti da jos/trege pe tine fara sa te descalti.

- incaltari: cizme touring sau enduro-touring

- manusi: piele, lungi

- casca: cum crezi

Ei, chestiile de mai sus sint cam scumpe, asa ca le poti lua ACUM doar la preturi mari si foarte mari, ca e sezon; de exemplu, eu am luat geaca de piele Arlen Ness cu 65% reducere, cizmele enduro-touring Diadora cu 45% reducere de la SMAEB. E drept, geaca are o culoare ciudata (bleu metalizat, dar cui nu-i place nu se uita; plus ca sint destul de batator la ochi cu ea).

Dorinta ta de a nu iesi in evidenta imbracat moto e cam aiurea, avind in vedere ca vei utiliza moto doar la drum lung; daca vroiai ceva sa poti merge si la birou si la clienti si la spectacol, adica preponderent urban, mai intelegeam. Afara, cu cit esti mai colorat cu atit esti mai vizibil; evident, cind schimbi motocicleta vei avea probleme de asortiment cromatic :crack:

Edited by FLEX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce am citit sfaturile legate de vizibilitatea in trafic, deja nu mai caut ceva ce sa nu atraga atentia :)).

 

Cel mai probabil voi merge pe ceva textil pentru inceput, cu protectii bune. Pentru ploaie am vazut ca se gasesc combinezoane dintr-o bucata, pe care le tragi peste echipament si cred ca este o optiune destul de buna pentru situatiile cu ploaie.

Ca si modele de casca ar fi variantele urmatoare: Shoei Qwest, GT-Air (Inertia am vazut ca vine deja cu vizor pentru soare, ceea ce voi avea obligatoriu nevoie, avand ochii sensibili la lumina) sau X-Spirit II.

Edited by mafia01

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Dupa ce am citit sfaturile legate de vizibilitatea in trafic, deja nu mai caut ceva ce sa nu atraga atentia :)).

2. Cel mai probabil voi merge pe ceva textil pentru inceput, cu protectii bune.

3. Pentru ploaie am vazut ca se gasesc combinezoane dintr-o bucata, pe care le tragi peste echipament si cred ca este o optiune destul de buna pentru situatiile cu ploaie.

 

Ca si modele de casca ar fi variantele urmatoare: Shoei Qwest, GT-Air (Inertia am vazut ca vine deja cu vizor pentru soare, ceea ce voi avea obligatoriu nevoie, avand ochii sensibili la lumina) sau X-Spirit II.

1. Stai linistit, poti sa te imbraci roz fosforescent cu verde electric si tot o sa fii invizibil pentru unii; dar macar pentru aia care acorda o urma de atentie conducerii pe drumul public e bine sa nu te confunzi cu peisajul

2. Textilul are avantajul versatilitatii, eu in sezonul cald si prin oras port o geaca textila cu 3 straturi de la SM Racing (cumparata de la magazinul de echipamente din incinta B52) - stratul exterior e un fel de mesh, dar aparenta e a unei geci normale, apoi are un layer interior impermeabil care se prinde de cel exterior cu fermoar, apoi o mesada care se prinde cu fermoar de impermeabil - teoretic o pot purta tot sezonul (eu merg martie-noiembrie daca nu apar fenomene extreme si mai vrea si mobra :peace: ) alternind straturile intre ele. Asa ca iti propun sa cauti o constructie usoara, modulara si flexibila pentru aceasta prima jacheta, pe care dupa ce iti iei geaca de touring (probabil piele) sa o folosesti in oras. De ce te-ai limita la motocicleta doar extraurban? in citiva ani nu se va mai putea merge in Bucuresti decit pe 2 roti, e o evolutie implacabila.

3. Nu combinezon, e incomod de imbracat/dat jos; de altfel o sa vezi ca in cazul ploilor usoare poti folosi doar una dintre piese (jacheta sau pantalonii, depinde daca ti-s mai dragi oole decit umerii), cea neprotejata se usuca de la curentul de aer generat de deplasare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jacheta Citadel mi se pare acceptabila ca si pret, dar ca si caracteristici (in limita cunostintelor mele bineinteles)...si un pret de 600 lei.

Cum vi se pare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce am citit sfaturile legate de vizibilitatea in trafic, deja nu mai caut ceva ce sa nu atraga atentia :)).

 

In manualul multor motociclete, se da recomandare sa te faci vizibil pentru siguranta ta.

post-90192-0-57052500-1470402707_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce am citit sfaturile legate de vizibilitatea in trafic, deja nu mai caut ceva ce sa nu atraga atentia :)).

 

Cel mai probabil voi merge pe ceva textil pentru inceput, cu protectii bune. Pentru ploaie am vazut ca se gasesc combinezoane dintr-o bucata, pe care le tragi peste echipament si cred ca este o optiune destul de buna pentru situatiile cu ploaie.

Ca si modele de casca ar fi variantele urmatoare: Shoei Qwest, GT-Air (Inertia am vazut ca vine deja cu vizor pentru soare, ceea ce voi avea obligatoriu nevoie, avand ochii sensibili la lumina) sau X-Spirit II.

 

X Spirit este casca racing...foarte bine ventilata dar ca tzambalul de zgomotoasa...mergi pe quest sau air

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pielea e buna pe vreme mai racoroasa. Vara, la temperaturi ca zilele astea, chiar si la 120-140 km/h aerul este fierbinte si nu te racoreste deloc.

Per total, vei avea nevoie de cel putin 2 geci, 2 perechi de manusi (chiar 3), 2 de incaltari, genunchiere, pantaloni, costum de ploaie.

Toti, sau aproape toti, am inceput cu o bucata din fiecare... pe parcurs iti dai seama de ce ai nevoie de fapt. Ai nevoie de echipament de vara, subtire, ventilat, de echipament de ploaie si vreme rece, sau/si vreme f rece. La putin peste 0 grade nu te mai ajuta doar o pereche de manusi de piele.

Eu am inceput cu o geaca Xelement cu 3 straturi (plasa+piele la exterior, mesada de ploaie si mesada de frig), dar nu e ce trebuie pt vreme rece. Vara e ok, in schimb. O pereche de manusi de piele (imi scapa marca, ceva de pe louis) cu care ma coceam vara si inghetam toamna. Bascheti inalti din piele sau bocanci. Si genunchiere. Primul an a fost cam greu :))

Dupa aia, mi-am luat o pereche de pantaloni si o geaca touring, grosute... nu le-am prea purtat. Pantalonii i-am vandut, geaca inca nu.

Mi-am luat manusi de iarna, groase, o alta pereche de pantaloni pt vara (cu mesade pt ploaie si frig), cu care ma inteleg de minune la drum lung. Marca Shox, cu plasa, protectiile sunt f slabe si au nevoie de upgrade. O alta geaca touring, cu aerisiri, care merge pana pe la maxim 25 grade. Inca o pereche de manusi, piele cu plasa, pt vara. Ghete Sidi Gas pt oras, asa si asa ca protectie, f bine ventilate. Cizme TCX touring pt afara si/sau vreme rece, de aici de pe forum, excelente. Nu te baga la incaltari sport, sunt f incomod de purtat pe strada. Combinezon de ploaie, ca na... trebuie, mai ales daca faci drumuri in afara. Pt oras am mesada la geaca si pantaloni de ploaie. Casca... am avut un HJC din fibra, ma rupea de cap. Acum am un Scorpion exo500, ochelari de soare, pinlock, f misto. Nu e o super casca, dar sunt multumit de ea (merg touring). Casca merita luata noua.

Sotiei i-am luat o geaca Revit, este fff misto. Calitatea materialelor, aerisirea, croiala, protectiile (netestate)... totul de f buna calitate. Iti recomand marca asta, userul Nael are de vanzare diverse echipamente.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara sa am experienta cu modelul asta, e o geaca pt oras. La 700 lei cred ca mai gasesti si altele, nu te bloca pe Icon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nici macar nu imi dau seama de diferente dintre un echipament de oras si unul de touring :(

 

Ar mai fi o alternativa aici pe forum cu un set (geaca si pantaloni) sh de Alpinestars Andes Drystar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un echipament de touring e mai rezistent, in special la intemperii - vânt, ploaie, praf, soare, are protecții gândite pentru deplasare cu durată mare (deci sunt mai comode), rezistă la viteză mai mare decât cea (legală) din localitate/oraș (”fâlfâiala” materialului generează o uzură foarte rapidă).

Share this post


Link to post
Share on other sites

La touring geaca e mai lunga, are guler inalt, iti acopera bine talia si mijlocul, gatul, are reglaje talie, maneci etc. Sunt mici diferente care conteaza la drum lung. Ideal e sa gasesti o geaca cu aerisiri multiple, eventual portiuni de plasa, care sa aiba si mesade de ploaie si frig. Asta pt vara, ca pt iarna ai nevoie de ceva mai gros.

Vezi la topicurile de vanzare echipamente, de aici de pe forum, pe cel al userului Nael. Are echipamente Rev'it, de la el am luat geaca sotiei, sunt f misto.

Si Alpinestars de care zici tu sunt misto, tot touring.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu Nael deja am vorbit si trebuie sa ajung pe la el pentru a proba ce are pe marimea mea. Costumul de la Alpinestars nu este foarte ieftin(1150 lei), asa ca trebuie sa vad ce alternative gasesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca RST, eu am tot echipamentu de la ei mai putin casca. Calitate f buna la pret ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...