xsGhost Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Salutare, tuturor! Dintre cei care continua sa se dea cu motorul pe strada si iarna, cam ce presiuni practicati in roti? Sau aveti recomandari specifice pentru Diablo Supercorsa? Mergand cu 1.9 pe spate pare ca de fiecare data pornesc cu drift de pe loc, si ma gandeam ca poate scazand un pic presiunea castig niste aderenta. Dar pana la cat sa o scad? Niste recomandari si pt fatza ar fi super. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 (editat) iti recomand sa lasi motorul in garaj totusi , in caz contrar exista anvelope speciale pentru sezonul asta , totusi ar fi mai bine sa-l pui la pastrare pana prin martie , nu are rost sa te chinui si pe tine si pe motoreta pentru nimic! Editat Noiembrie 17, 2016 de rares_04cpl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 (editat) Nu prea cred ca ai ce sa cauti iarna pe strada cu gumele alea. Or fi ele aderente pe asfalt uscat la temperaturi "normale", dar cred ca sunt periculoase pe ud (chiar daca nu ploua sau ninge umezeala din aer se depune mult mai usor pe asfalt la temperaturi joase) si sub 10 grade. In locul tau as incalta iarna mobra cu ceva mai "de strada uda si rece" si as merge cu mare atentie si cu presiunea indicata de producatorul mobrei. Editat Noiembrie 17, 2016 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Eu am un set de Michelin Pilot Road 4 pe motoreta mea. Nu am avut probleme pana acum. Cat despre presiune, difera mult de la guma la guma, de la motocicleta la motocicleta. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Nu e nevoie neparat de scazut presiune (o mai poti lasa cu un max 0.2) ci de adaptarea stilului de mers. Trebuie sa o lasi mult mai moale, sa maresti distanta fata de cel din fata, sa fii mult mai precaut, sa nu fortezi pe viraje etc. Si nu in ultimul rand sa te echipezi corespunzator. Pe langa faptul ca disconfortul tehnic iti reduce atentia, niste degete inghetate "raspund" mult mai greu la comenzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Supercorsa pe temepraturile astea?Esti curajos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Noiembrie 18, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2016 iti recomand sa lasi motorul in garaj totusi , in caz contrar exista anvelope speciale pentru sezonul asta , totusi ar fi mai bine sa-l pui la pastrare pana prin martie , nu are rost sa te chinui si pe tine si pe motoreta pentru nimic! Anvelope moto speciale pt iarna? Eu n-am auzit de asa ceva. Imi dai un link de unde pot lua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Anvelope moto speciale pt iarna? Eu n-am auzit de asa ceva. Imi dai un link de unde pot lua? Eu zic sa-ti pui lanturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 (editat) daca va dati in sezonul rece nu uitati sa schimbati aerul din anvelope Editat Noiembrie 18, 2016 de Taz Asg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Noiembrie 18, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2016 Mda.. dupa niste cautari pe google am vazut ca anvelope de iarna sunt doar pt masini si scootere. In fine, incerc cu 1.6 pe fata si 1.5 pe spate si vedem ce iese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Mda.. dupa niste cautari pe google am vazut ca anvelope de iarna sunt doar pt masini si scootere. In fine, incerc cu 1.6 pe fata si 1.5 pe spate si vedem ce iese... Ai grija mate.... Cand vbeam de cauciucuri de sezon ne refeream la ceva road...nu semislickuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 (editat) Mda.. dupa niste cautari pe google am vazut ca anvelope de iarna sunt doar pt masini si scootere. In fine, incerc cu 1.6 pe fata si 1.5 pe spate si vedem ce iese... exista anvelope de ploaie. santurile alea de pe ele sunt mult mai pronuntate, au alt profil si arunca apa. ia legatura cu, de exemplu, baietii de la grant racing garage. au topic pe forum. anvelope de zapada era oarecum logic ca nu exista, ca se presupune ca nu te dai cu mobra la viteza pe zapada. doh! Editat Noiembrie 18, 2016 de XaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 (editat) daca vorbim de un SS, iarna nu este un anotimp potrivit. nu exista la categoria asta gume de iarna... pilot road 4 ar fi cam cea mai buna alegere, desi este evident ca nici un cauciuc sport nu se va comporta bine iarna. ce ai tu pe el acum.... normal ca dai in spin-out la orice plecare de pe loc, ai grija la inclinat.... si la frane! daca era vorba de alta categorie de moto ar fi existat ceva, putine intradevar, optiuni. cauta K73 Silica (SIO2) M+S si daca ai bafta la dimensiuni se va imbunatati un pic situatia. NU se va face vara, evident, dar compozitia gumei este mult mai potrivita pentru frig. Editat Noiembrie 18, 2016 de jerry_mcrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 (editat) Anvelope moto speciale pt iarna? Eu n-am auzit de asa ceva. Imi dai un link de unde pot lua? Exista, dar nu pentru mobra ta. De exemplu K60 Silica. Sau K73 sau K66. Despre mobra ta, asa cum ti-am spus mai multi, Supercorsa nu sunt gume de vremea asta. » Post actualizat in 18 Nov 2016 09:05 exista anvelope de ploaie. santurile alea de pe ele sunt mult mai pronuntate, au alt profil si arunca apa. ia legatura cu, de exemplu, baietii de la grant racing garage. au topic pe forum. anvelope de zapada era oarecum logic ca nu exista, ca se presupune ca nu te dai cu mobra la viteza pe zapada. doh! Sa nu confundam gumele de iarna cu gumele de zapada. Nici macar la auto nu sunt chiar acelasi lucru. Editat Noiembrie 18, 2016 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Sa nu confundam gumele de iarna cu gumele de zapada. Nici macar la auto nu sunt chiar acelasi lucru. iarta-ma, nu am vrut. promit ca nu mai fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 (editat) daca va dati in sezonul rece nu uitati sa schimbati aerul din anvelope 7.jpg De ce sa schimba aerul din anvelope in sezonul rece? Editat Noiembrie 18, 2016 de Silver Arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 De ce sa schimba aerul din anvelope in sezonul rece? Sheldon.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 De ce sa schimba aerul din anvelope in sezonul rece? Sa nu inghete camerele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Noiembrie 18, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2016 Incerc pe cat posibil sa nu merg cand e ud, oricum ar fi cam nasol sa ma prinda ploaia la 2 grade. Deci nu caut anvelope de ploaie, cautam numa niste sugestii pt presiuni care sa compenseze lipsa de aderenta a gumelor pe frig, de la cei care s-au mai lovit de problema asta. Evident nici nu vreau sa cumpar o pereche de cauciucuri pt cateva saptamani cu grade peste 0.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Incerc pe cat posibil sa nu merg cand e ud, oricum ar fi cam nasol sa ma prinda ploaia la 2 grade. Deci nu caut anvelope de ploaie, cautam numa niste sugestii pt presiuni care sa compenseze lipsa de aderenta a gumelor pe frig, de la cei care s-au mai lovit de problema asta. Evident nici nu vreau sa cumpar o pereche de cauciucuri pt cateva saptamani cu grade peste 0.. Presiunea cea mai buna e aia data de producatorul mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Presiunea cea mai buna e aia data de producatorul mobrei. gresit: producatorul povesteste ce presiune trebuie , presiunea cea mai buna este data de un manometru bun la compresor » Post actualizat in 18 Nov 2016 11:48 Sheldon.. bang Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 gresit: producatorul povesteste ce presiune trebuie , presiunea cea mai buna este data de un manometru bun la compresor » Post actualizat in 18 Nov 2016 11:48 bang Corect! Fara manometru viata e pustiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Noiembrie 18, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2016 Presiunea cea mai buna e aia data de producatorul mobrei. Eu cred ca presiunea cea mai buna e aia data de producatorul anvelopei. Mai ales daca tehnologia anvelopei pe care o ai nici nu se inventase inca in anul productiei mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Eu cred ca presiunea cea mai buna e aia data de producatorul anvelopei. Mai ales daca tehnologia anvelopei pe care o ai nici nu se inventase inca in anul productiei mobrei. Right Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanT Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 (editat) Pe langa toate raspunsurile academice, parerea mea este ca poti merge cu 2.2-2.3 fata si 2.1-2.2 spatele, pentru ca o anvelopa mai moale se va incalzi mai repede. Acuma desigur, pentru anumite anvelope si / sau motociclete, poate fi prea putin. Trebuie testat.... P.S.: 1.9 mi se pare prea putin, poate tocmai de aia ai feelingul acela ciudat. Editat Noiembrie 18, 2016 de StefanT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.