Sari la conținut

Presiunea din pneuri iarna


xsGhost
 Share

Postări Recomandate

Salutare, tuturor!

 

Dintre cei care continua sa se dea cu motorul pe strada si iarna, cam ce presiuni practicati in roti? Sau aveti recomandari specifice pentru Diablo Supercorsa?

 

Mergand cu 1.9 pe spate pare ca de fiecare data pornesc cu drift de pe loc, si ma gandeam ca poate scazand un pic presiunea castig niste aderenta. Dar pana la cat sa o scad?

Niste recomandari si pt fatza ar fi super.

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

iti recomand sa lasi motorul in garaj totusi , in caz contrar exista anvelope speciale pentru sezonul asta , totusi ar fi mai bine sa-l pui la pastrare pana prin martie , nu are rost sa te chinui si pe tine si pe motoreta pentru nimic!

Editat de rares_04cpl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea cred ca ai ce sa cauti iarna pe strada cu gumele alea. Or fi ele aderente pe asfalt uscat la temperaturi "normale", dar cred ca sunt periculoase pe ud (chiar daca nu ploua sau ninge umezeala din aer se depune mult mai usor pe asfalt la temperaturi joase) si sub 10 grade. In locul tau as incalta iarna mobra cu ceva mai "de strada uda si rece" si as merge cu mare atentie si cu presiunea indicata de producatorul mobrei.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nevoie neparat de scazut presiune (o mai poti lasa cu un max 0.2) ci de adaptarea stilului de mers.

Trebuie sa o lasi mult mai moale, sa maresti distanta fata de cel din fata, sa fii mult mai precaut, sa nu fortezi pe viraje etc.

Si nu in ultimul rand sa te echipezi corespunzator. Pe langa faptul ca disconfortul tehnic iti reduce atentia, niste degete inghetate "raspund" mult mai greu la comenzi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti recomand sa lasi motorul in garaj totusi , in caz contrar exista anvelope speciale pentru sezonul asta , totusi ar fi mai bine sa-l pui la pastrare pana prin martie , nu are rost sa te chinui si pe tine si pe motoreta pentru nimic!

 

Anvelope moto speciale pt iarna? Eu n-am auzit de asa ceva. Imi dai un link de unde pot lua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda.. dupa niste cautari pe google am vazut ca anvelope de iarna sunt doar pt masini si scootere.

In fine, incerc cu 1.6 pe fata si 1.5 pe spate si vedem ce iese...

Ai grija mate....

 

Cand vbeam de cauciucuri de sezon ne refeream la ceva road...nu semislickuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda.. dupa niste cautari pe google am vazut ca anvelope de iarna sunt doar pt masini si scootere.

In fine, incerc cu 1.6 pe fata si 1.5 pe spate si vedem ce iese...

exista anvelope de ploaie. santurile alea de pe ele sunt mult mai pronuntate, au alt profil si arunca apa. ia legatura cu, de exemplu, baietii de la grant racing garage. au topic pe forum.

anvelope de zapada era oarecum logic ca nu exista, ca se presupune ca nu te dai cu mobra la viteza pe zapada. doh!

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vorbim de un SS, iarna nu este un anotimp potrivit.

nu exista la categoria asta gume de iarna...

pilot road 4 ar fi cam cea mai buna alegere, desi este evident ca nici un cauciuc sport nu se va comporta bine iarna.

ce ai tu pe el acum.... normal ca dai in spin-out la orice plecare de pe loc, ai grija la inclinat.... si la frane!

daca era vorba de alta categorie de moto ar fi existat ceva, putine intradevar, optiuni.

 

cauta K73 Silica (SIO2) M+S si daca ai bafta la dimensiuni se va imbunatati un pic situatia.

NU se va face vara, evident, dar compozitia gumei este mult mai potrivita pentru frig.

Editat de jerry_mcrie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anvelope moto speciale pt iarna? Eu n-am auzit de asa ceva. Imi dai un link de unde pot lua?

Exista, dar nu pentru mobra ta. De exemplu K60 Silica. Sau K73 sau K66.

Despre mobra ta, asa cum ti-am spus mai multi, Supercorsa nu sunt gume de vremea asta.

» Post actualizat in 18 Nov 2016 09:05

exista anvelope de ploaie. santurile alea de pe ele sunt mult mai pronuntate, au alt profil si arunca apa. ia legatura cu, de exemplu, baietii de la grant racing garage. au topic pe forum.

anvelope de zapada era oarecum logic ca nu exista, ca se presupune ca nu te dai cu mobra la viteza pe zapada. doh!

Sa nu confundam gumele de iarna cu gumele de zapada. Nici macar la auto nu sunt chiar acelasi lucru.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc pe cat posibil sa nu merg cand e ud, oricum ar fi cam nasol sa ma prinda ploaia la 2 grade.

Deci nu caut anvelope de ploaie, cautam numa niste sugestii pt presiuni care sa compenseze lipsa de aderenta a gumelor pe frig, de la cei care s-au mai lovit de problema asta.

Evident nici nu vreau sa cumpar o pereche de cauciucuri pt cateva saptamani cu grade peste 0..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc pe cat posibil sa nu merg cand e ud, oricum ar fi cam nasol sa ma prinda ploaia la 2 grade.

Deci nu caut anvelope de ploaie, cautam numa niste sugestii pt presiuni care sa compenseze lipsa de aderenta a gumelor pe frig, de la cei care s-au mai lovit de problema asta.

Evident nici nu vreau sa cumpar o pereche de cauciucuri pt cateva saptamani cu grade peste 0..

Presiunea cea mai buna e aia data de producatorul mobrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea cea mai buna e aia data de producatorul mobrei.

gresit: producatorul povesteste ce presiune trebuie , presiunea cea mai buna este data de un manometru bun la compresor :P

» Post actualizat in 18 Nov 2016 11:48

Sheldon..

bang

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea cea mai buna e aia data de producatorul mobrei.

 

Eu cred ca presiunea cea mai buna e aia data de producatorul anvelopei. Mai ales daca tehnologia anvelopei pe care o ai nici nu se inventase inca in anul productiei mobrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca presiunea cea mai buna e aia data de producatorul anvelopei. Mai ales daca tehnologia anvelopei pe care o ai nici nu se inventase inca in anul productiei mobrei.

Right

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa toate raspunsurile academice, parerea mea este ca poti merge cu 2.2-2.3 fata si 2.1-2.2 spatele, pentru ca o anvelopa mai moale se va incalzi mai repede.

Acuma desigur, pentru anumite anvelope si / sau motociclete, poate fi prea putin.

Trebuie testat....

 

 

P.S.: 1.9 mi se pare prea putin, poate tocmai de aia ai feelingul acela ciudat.

Editat de StefanT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...