Sari la conținut

Rateuri pe frana de motor, rareori in mers


Emotion
 Share

Postări Recomandate

transmisia se poate roti si invers atat timp cat nu exista dantura cu dinti inclinati, care la rotirea inversa produce zgomot dar si uzura prematura a dintilor.

Good point! (din pacate nu prea stiu cum si nu gasesc decat simple, care e asa cum zici). In rest, legat de subiect, vad asa pe scurt, ca asa cica s-ar proceda. Eu doar auzisem si mi s-a parut plauzibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 72
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Interesant cate lucruri noi inveti prin simplul fapt ca iti ajunge mai mult aer in camera de ardere :D ... continuati ... imi aduc popcornul :P . Multumesc inca odata pentru toate sfaturile/parerile primite. Sunteti tari, tot respectul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant cate lucruri noi inveti prin simplul fapt ca iti ajunge mai mult aer in camera de ardere :D ... continuati ... imi aduc popcornul :P . Multumesc inca odata pentru toate sfaturile/parerile primite. Sunteti tari, tot respectul.

Deja nu prea mai e vorba strict de problema ta. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se urmareste distributia astfel incat succesiunea timpilor sa fie cea corecta,adica prima data sa fie actionate supapele de admisie, apoi sa se realizeze compresia , detenta si actionarea supapelor de evacuare.

Daca rotesti invers un motor, o sa se actioneze prima data supapele de evacuare S.A.M.D.

Decat sa crapi motorul in 2 ca sa vezi, nu e mai simplu sa vezi pe ce parte vine intinzatorul distributiei? Zic si eu ... Nu am experienta ta de ascultat in compresie + multe alte calitati de "specialist" dar ma jur, incerc, NOT :grinbandit:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

is 100 la suta convins ca boltul e la mijloc. gandeste-te ca cum s-ar uza acea camasa si piston daca nu ar fi la mijloc boltul.cei drept...mai facut curios.neaparat trebuie masurat un piston.am acasa piston de 2t, nu si de 4t.

deschidem un topic si votam :D ?

Editat de lessy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alta problema oare boltul este pe mijlocul pistonului sau nu? si de ce?

Ca mi-ai adus aminte de o povestire: Eu, boboc la nava. Mai stiam una-alta de mecanica. Seful meu, indian, din '96 pe navele astea. A venit timpul sa inlocuim pistoanele intr-un compresor de aer. Nimic special, operatiunea facuta cu piese noi. Au mai cazut pe jos, le-au smirgheluit (aluminiu), sa zicem ca inca aratau a pistoane. Si vine timpul montajului. Nu intra boltul intr-unul din pistoane. Ce sa faca, ce sa faca... il da la strung. Deja avusesem niste clinciuri cu asta ca era un tampit, mi-am tinut gura. Il da asta la strungar (si ala un nebun), nu a avut nici scule calumea(presa) sa il bage in cilindru, l-am bagat cu ... surubelnita si ... cutitul. Da. Dupa ce termina treaba, gaseste folia in care au venit piesele si celebrul: "se baga in baie de ulei fierbinte...". Il ia rasul si asta e: "lasa ca nu-i problem, la vapor e intotdeauna de lucru" si dand din cap ca idiotul (exemplificat mai jos ceva asemanator). (si mai am povesti din astea cu idioti o gramadaaaa si mai era si ingineri sau unul chiar sef mecanic; povesteam unui motorist roman cu experienta radea asta si se crucea in acelasi timp)

 

giphy.gif

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Alta problema oare boltul este pe mijlocul pistonului sau nu? si de ce?

Gaura de la boltul pistonului este decalata cu 5 zecimi sau mai mult(depinde d producator) fata de axa cilindrului în sens opus celui de rotație a motorului, pentru reducerea cuplului de basculare a pistonului, și micșorarea bătăilor.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, despre acele explozii este vorba ALX ... nu e vorba neaparat ca stricaciunile s-ar resimti in timp scurt ... poate sa te duca si 20 ani fara sa simti ... dupa ce au zis baietii m-am mai informat si nu e vorba neaparat de rateuri cat despre modul cum functioneaza motorul ... Revine greu la relanti, relantiul nu este fin, modul cum raspunde motorul la acceleratie si in frana de motor. Daca aveti timp si sunteti curiosi sa aflati mai multe aruncati un ochi aici ... nu neaparat la modul cum regleaza el ci si ce povesteste.

Dupa cite descrii tu acolo, eu zic ca-ti merge usor sarac. Faptul ca relantiul "nu e fin" si faptul ca scade greu in ture mie-mi zic ca ai putea sa-l reglezi un pic din suruburile de amestec pt relanti.

De bubuit in toba poate s-o faca din ambele motive, si usor/mai putin usor bogat sau sarac. E mai greu de descris diferenta, dar sa zicem ca bogat e mai bum bum bum iar sarac e mai pac pac pac.

Ce ai putea sa-i faci:

1.Masori cite ture ai acum (tre sa le inchizi - fara sa le stringi de sa le iasa zeama, le inchizi usor pina nu se mai pot inchide)- asta ca sa fii sigur ca poti reveni la valoarea curenta.

2. Revii la valoarea curenta si le mai dai o jumate de tura (in sensul de a imbogati amestecul) si vezi cum se comporta.

Alternativ:

2. O setezi la valoarea de fabrica, vezi cum se comporta si eventual le mai imbogatesti din sfert in sfert de tura sau din jumate in jumate de tura

Alternativ:

2. Pornesti de la o valoare, incepi sa-l saracesti pe unul pina incepe sa creasca turatia, in momentul cind ai gasit maximul il mai imbogatesti vreo jumate de tura. Tot asa de 9 ori =)) pt restul

Alternativ sf:

2. Daca ai pe cineva cu un analizor de fum (lambda, orice), te-ai scos, il scoti ca la fabrica

 

Dupa mine, faptul ca bubuie un pic in toba si in timp se duc supapele pare a fi teoretic corect, practic cred ca-i cam fix pix, ca banuiesc ca totusi nu bubuie ca la traznete. Faptul ca merge sarac e un pic mai aiurea

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Conduc din anii '90, zilnic. La toate masinariile, pe frana de motor bubuia in teava de esapament. Nu mai spun la moto. Pe coborare bubuie de parca esti la karting. Acum mi-ati dat tema de casa. La primavara desfac carburiciul si surubaiesc prin el, sa vad, tot asa face si dupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...