nycku Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Salut, ma gandeam sa imi schimb dominatorul cu ceva mai de drum lungu, pe care pot sa pun sotia si ceva bagaje, ma gandeam la un varadero sau un cbf 600s,..un buget de 2500 euro. Mobra se vrea a fi confortabila, usoara, o viteza de croaziere de 130-140 km/h...si sa nu consume cat o masina (doar asa ca si idee). Ce credeti ca s-ar incadra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 o viteza de croaziere de 130-140 km/h...si sa nu consume cat o masina (doar asa ca si idee). Ce credeti ca s-ar incadra? Nu varadero... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Nicule, Varadero e si greu si consuma mult..... un Fazer de 1000 ti-ar fi bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Varadero nu e usoara si in oras consuma ca o masina (9-10), iar cu bugetul ala nu stiu daca gasesti decat ceva mai vechi, pe carburatie. Varianta pe injectie pleaca de la vreo 3300-3500... In schimb are putere, cuplu, poti sa mergi croaziera si cu viteze mai mari (eu am mers 160-170 fara probleme), insa e grea in oras. Pentru drum lung e perfecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSR Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Eu intr-o perioada ma gandeam la un V-strom 600, dar din cate am citit nu sunt extraordinare, iar modelul 2014+ deja sare din buget rau detot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor_tigau Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Salutare, in bugetul tau ai putea gasi o Yamaha TDM 900cmc, pe injectie. Eu am acest motor, din 2005, am dat 2900 pe el, dar echipat cu cutii laterale si topcase Givi monokey. E un motor foarte elastic si placut, trage incomparabil mai bine decat un vstrom sau transalp de 650. Consumul de exterior, cu bagaje si pasager (pana in 110 / h) e de cam 4.3 L %. Nu creste semnificativ daca ii dai mai tare. Are amortizor reglabil, indicator de nivel combustibil. Mi se pare foarte comod la drum lung, are o tinuta superba, e manevrabil , il simti ca pe un motor ultra usor, desi pare mare. Se pot monta usor pe el scut si crashbars, proiectoare, ce vrei tu. Luminile de drum sunt foarte bine gandite, noaptea nu ai probleme sa vezi pe unde e drumul. Fiabilitate foarte buna, dupa parerea mea yamaha sta in top la fiabilitate (e al 2-lea motor yamaha pt mine). un exemplu cu ce poti gasi azi pe net: http://motomus.ro/motociclete/motociclete-second-hand/y4782 nu fac reclama pentru ei, eu am luat motorul meu tot de la o firma similara din cluj. Banuiesc ca cel putin 100 de euro mai scoti la pretul ala, si deja ai un motor adevarat cu echipare de touring pe el. bafta, Tudor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei28 Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 +1 TDM ! (anul 2004+) Spor la cautat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 /index.php?/topic/742979-yamaha-tdm-9003-case-uri-givi/ » Post actualizat in 05 Dec 2016 12:08 Complet echipata 2450 cu plinul făcut acum o săptămână Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip789 Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Salut, ma gandeam sa imi schimb dominatorul cu ceva mai de drum lungu, pe care pot sa pun sotia si ceva bagaje, ma gandeam la un varadero sau un cbf 600s,..un buget de 2500 euro. Mobra se vrea a fi confortabila, usoara, o viteza de croaziere de 130-140 km/h...si sa nu consume cat o masina. Iti recomand sa te uti si dupa un Kavasaki Versys de 650. Se incadreaza perfect la ceea ce ceri tu, si ar trebui sa fie si in buget. Despre TDM trebuie sa stii ca inaltimea ta conteaza, personal, vad un minim de 1.80 sa nu stai pe varfuri cand o tii pe loc sau la manevre de pe loc, in rest o moto corecta. Eu cred ca trebuie sa te uiti un pic mai atent la ce iti doresti, in sensul ca poate te prinde foarte bine un moto cu 4L, sau 2V, s.a.m.d. Totusi, tu vii de pe un monocilindru....cred ca vei vrea cuplu de jos si aici iti trebuie o motorizare in 2V sau 3L, la cilindreea targetata, cred eu. Spor la shopping. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Nu varadero... si nu 600 cmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor_tigau Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 TDM-ul are un motor 2 in linie, dar gratie geometriei la 270 de grade are cuplul si sunetul specific unui 2 in V. Cu inaltimea cred ca doar daca ai sub 1.75 pot fi mici probleme. Saua este usor ingustata in partea din fata, sub rezervor. Am colegi care la 1.75 au spus ca se simt comfortabil cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nycku Postat Decembrie 5, 2016 Autor Share Postat Decembrie 5, 2016 Inaltime am 1.85, kg 65(in crestere sper)....ca design as inclina spre fazer....ceva agil in oras si "limuzina" la drum intins..toate parerile sunt binevenite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 (editat) +1 pentru FZS1000 Fazer +1 pentru TDM900 NU CBF600 Ar merge CBF1000, dar nu stiu daca gasesti in bugetul tau. Sau Bandit 1200 pe care il gasesti si in varianta cu semicarena. Editat Decembrie 5, 2016 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clitz2003 Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Eu intr-o perioada ma gandeam la un V-strom 600, dar din cate am citit nu sunt extraordinare, iar modelul 2014+ deja sare din buget rau detot. Nu ai citit bine , pt ca nu exista de 600 . poate 650 , iar faptul ca depaseste bugetul cu mult , asta inseamna ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Nu stiu Fazerul de 1000, dar cel de 699 numai confortabil la drum nu e! Saua e ca o scnandura, am inteles ca e o imbunatatire la S2 dar cred ca depaseste bugetul. Tdm mi se pare si mie ok, iar cojsumul e aproape incredibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Sau Bandit 1200 pe care il gasesti si in varianta cu semicarena. Banditul de 1200 nu consuma cat o masina? 4 carburatoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Salut. Sunt incepator, si am avut cam aceeasi dilema. Vreau ceva comod la drum mai lung. Am 1.80 si ceva mai multe kg...m am suit pe un tdm...si a fost dragoste la prima vedere. Stau aproape cu talpile complet pe asfalt. Deci, la 1.85 nu vad probleme. Plus ca tdm ul are 195 kg gol, vs, de exemplu vstromul de 650, 213 kg. Suie pe modele diferite, sa vezi ce vrei. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 V-strom DL650 are 220 kg cu plinurile facute. Chiar nu trage? Ma indoiesc. Ai 65 kg, prietena cred ca pana in 60. Eu am 75, sotia vreo 57, daca adaug echipamentul, mai pun 10 kile pe usor la amandoi. I-am pus spatar ca sa nu o pierd pe sotie daca pisc gazul. Trage frumos de tot, peste 160 nu m-a lasat sa ii dau de nicio forma, a vazut acul in dreapta si m-a prins rau de solduri. La anul planuiesc sa bag minim 40 de kile pe ea si sa plec la broscari. Ceva teste am facut anul asta prin tara, trage fara probleme in orice treapta, doar sa aiba minim 3000 rpm. De la 90 la 170 ajunge foarte rapid daca nu esti atent la bord. Consum intre 3,9 si 4,5, indiferent cum i-am dat. Abia astept sezonul urmator sa ii imping macar vreo 15k km (targetul e cam 20k). Preturi- de la 2300 euro in sus. Daca nu o gasesti deja accesorizata, pregateste-te sa bagi cateva sute bune in protectii, cutii, cric central etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Topicul nu prea are ce cauta pe secțiunea asta, dpmdv. On-topic: V-Strom, Varadero, Tdm, R 1100/1150 RT/GS/RS... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 (editat) M-a batut si pe mine gandul de VStrom, am avut Transalp 600 si gafaia cu pasager la >120km/h, VS are ceva vana in plus si era in acelasi segment, am testat si mi-a placut. Doar ca anul trecut cand am luat FZ6 erau >3k€ VS-urile cat de cat ok... Si da, cred ca spune ceva faptul ca tine la pret. Eu merg si in oras, fac si un soi de naveta, dar pt iesiri cu pasager nu as fi ales 4 cilindri de 600. Parca regret un pic ca am avut fixul asta si nu am luat TDM in calcul, nici macar n-am stiut de defazarea pistoanelor si 2L nu mi se parea deloc pont, m-a sedus aspectul si cei aproape 100cp (pe care nu-i utilizez prea des, in schimb de multe ori mi-ar placea mai mult cuplu)... Editat Decembrie 5, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Ce manevre se pot face cu vaca, nu ai idee. Si trage de jos fara nicio problema, in oras e joaca, atata timp cat nu pisti tare gazul, ca te sui pe ala din fata instant. Ca sa inchei pledoaria: primul motor a avut doi pistoni , asta tot doi. E numarul perfect pentru plimbari relaxante, fara sa rupi stilul. Dar cand vrei sa-l rupi, nu e problema, face imediat ce ii spui. Si tine cu casa atunci cand e vorba de alimentat. Ca aspect- e urata, recunosc. Indeajuns de urata sa nu faca din ochi la hoti, insa ma face sa rad cu gura pana la urechi daca vreau sa dispar rapid din peisaj. Iar la dum lung nu mai vorbesc, am impins vreo 330 km intr-o zi (am fost pe TransRarau cu sotia) si seara (ca ne-am intins mult la frecat menta, haleala etc) nu ne supara fundul pe niciunul. Pe serpentine de distractie maxima, am rascait un pic scaritele, bine ca nu s-a prins sotia. Nu luati in seama carenele, au fost revopsite de proprietarul anterior, urmeaza sa primeasca ceva autocolante, nimic fancy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 @Lucian_M: As fi curios sa vad lungimea posturilor si cantitatea de entuziasm din postarile tale atunci cand iti vei cumpara primul tau motor cu adevarat exceptional. Daca cu V_Stromul te urci pe cei din fata cand pisti gazul cu restul motoarelor probabil treci prin ei mai ceva ca in Transformers. Pe modul invizibil, ceva de genul. 330 km eu ti-i fac cu Stromul in aprox. 3h - 3h jumatate. Daca merg lejer in 4h jumatate. In Ro. Cand sa ma apuce durerile de spate? As usual ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 @Lucian_M: As fi curios sa vad lungimea posturilor si cantitatea de entuziasm din postarile tale atunci cand iti vei cumpara primul tau motor cu adevarat exceptional. +1 Am mai vazut aici pledoarii identice si pentru Opel Corsa si Logan ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor_tigau Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 V-Strom mi-a placut si mie mult, m-am dat cu cateva. Problema cu cel de 650 e ca e usor prea lenes, la 220 + kg cu pasager si bagaje nu cred ca o sa iti placa foarte mult dinamica ei. Altfel e un motor exceptional. TDM are vreo 20 de cai in plus si 20 de kg in minus, si un cadru de aluminiu in delta, extrem de rigid. As fi vrut sa aiba cu 20 de cai in plus, dar nu se poate sa fie perfect peste tot... La Vstrom 1100, ai rezolvat problema cuplului, dar e un motor f greu, cu centrul de greutate sus. M-am dat putin pe unul, era cat pe aci sa-l iau, dar bine am facut ca am mai asteptat. Nu mi-a placut grozav ciclistica, cred ca te poti obisnui usor cu el totusi... Dar dupa parerea mea sunt usor supra-evaluate. Singurul lucru pe care il face marginal mai bine decat un TDM este comportarea pe un drum off-road mai rau...dar marginal mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 Gata, băi, nu mai postez, bine că aveti voi super-mobre de 20 de ani care se recomandă oricui. Mă întorc în copacul din care am coborât ieri. Hai pa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.