Metal Heart Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 Banditul de 1200 nu consuma cat o masina? 4 carburatoare... Miar de generatie veche care sa consume putin eu nu prea am vazut. Si Fazerul de 1000 e destul de gurmand. De fapt cam orice motoreta cu potential papa cand te zbarlesti la ea. Ar mai fi Ducati Multistrada 1000 daca vrei ceva mai pe nisa. Pe TDM 900 eu stau foarte ok, ajung jos, o pot manevra cu motorul oprit fara nici o problema. Am 1.70. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 Lucian_M, cu tot respectul, dar cam asta se vede in fiecare postare a ta (referitoare la vstrom 650) - iti lauzi prea mult motocicleta. Zici ca pe viraje e distractie maxima, te-as intreba pe ce fel de viraje? Ace de par? Viraje de 50-70km/h pe intrare? Du-te pe drumuri cu viraje mai largi si sa ne zici impresia, dupa ce o sa tragi de gaz la un 100-110km/h (sa zicem), la iesirea din viraj. Probabil imi vei raspunde ca tu nu ai ce cauta la astfel de viteze (si nu e nimic de condamnat in asta). Dar dupa cum vezi, suntem diferiti, si daca pe tine te satisface puterea motorului de pe vstrom 650, altii il gasesc submotorizat.Daca ma intrebi pe mine, consider ca motocicleta ta are o putere decenta atata timp cat este folosita la plimbari solo si maxim cu ceva bagaje. Dar daca adaugi pasager si bagaje minim 40kg (cum ai scris mai sus), deja vstrom-ul 650 e depasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ony81 Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 Salutare Poti sa arunci o privire si la Versys de 650 .Nu e frumoasa (deloc) dar merge destul de bine iar consumul este intre 4.5 si 6 in functie de bagaje ,viteza....Eu sunt multumit de ea .Sa nu ma intelegi gresit, si eu mi-as fi dorit un ....800 GS,XC ...etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 Gata, băi, nu mai postez, bine că aveti voi super-mobre de 20 de ani care se recomandă oricui. Mă întorc în copacul din care am coborât ieri. Hai pa! Suntem oameni mari. Și aici e ca și în viata. Nu da verdicte din astea radicale, pe care după aceea sa fie greu sa le retragi fără sa fie delicat. Inchipuie-ti ca toți din topicul acesta stam la o masa virtuala, cu o bere sau ce ii lasă sufletul fiecăruia în fata, și vorbim de motoare. Unul zice o treaba, altul doua, se mai glumește, se mai face un mișto, dar, în cele din urma, păstrăm glumele în incinta și rămânem uniți la nevoi. Dau oricând măcar o cafea buna la Timișoara sau Jimbolia dacă ajungi pe-acolo. » Post actualizat in 06 Dec 2016 09:47 On-topic: Daca citește pe aici și vreun moderator, rămân în continuare de părere ca ar fi indicata mutarea topicului la "Discuții generale..." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip789 Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 Pe TDM 900 eu stau foarte ok, ajung jos, o pot manevra cu motorul oprit fara nici o problema. Am 1.70. Pe cel de 850 m-am urcat si la 1.80 cat am inaltime, am avut impresia ca sunt la limita. Ce-i drept pe cea de 900 nu am avut ocazia sa o incerc la o plimbarica, poate este mai jos. Comparativ cu Breva mea, TDM-ul (cel putin ala de 850) la nivel de sa este mai inalt. » Post actualizat in 06 Dec 2016 10:00 TDM-ul are un motor 2 in linie, dar gratie geometriei la 270 de grade are cuplul si sunetul specific unui 2 in V.Am colegi care la 1.75 au spus ca se simt comfortabil cu ea. Eu am motor 2 in V si sunetul nu prea se aseamana. 2L tot 2L ramane, cel putin dpdv al sunetului. Fiecare vairianta de motorizare are atuurile ei, sunetul ramane la V in detrimentul L, dpmdv. Ref la intaltime....eu vorbesc despre manevre pe loc sau la viteze aproape de stop (vezi in trafic pe la semafor, intoarceri in scurt pe loc, etc), la 1.75 nu vad cum le-ai putea face pe astea comfortabil....poate sunt eu prea comod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 850-ul si mie mi s-a parut mai inalt ca 900-le. Nu stiu daca e chiar asa sau pur si simplu a fost doar o impresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip789 Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 Salutare Poti sa arunci o privire si la Versys de 650 .Nu e frumoasa (deloc) dar merge destul de bine Mie modelul ala cu face lift, dupa 2007 parca, mi se pare foarte frumos. Este o chestiune pur subiectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kongly Zbanghi Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 eu as merge pe un honda transalp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 Vad ca s-a vorbit mult de V-Strom 650, si cat de lenes e el, dar nimic despre V Strom 1000. Din fericire, gasesti la 3.000 de euro pentru ca nu-l vrea nimeni. Nu stiu de ce. E un all-arounder perfect, cu un consum mediu extraurban de 5,2-5,6%, injectie, cu un unghi de bracare al ghidonului mai mare decat BMW 1200 GS, care-l face extrem de manevrabil in oras, suspensii reglabile fata-spate, 115 CP dupa re-mapare, protectie la vant excelenta, costuri de intretinere-normale. In ceea ce priveste viteza de croaziera, nu simti cand mergi incarcat cu 160 km/h. Ca sa te lamuresti ca chiar merge peste tot, onest, iti pun si cateva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 Lucian_M, cu tot respectul, dar cam asta se vede in fiecare postare a ta (referitoare la vstrom 650) - iti lauzi prea mult motocicleta. Zici ca pe viraje e distractie maxima, te-as intreba pe ce fel de viraje? Ace de par? Viraje de 50-70km/h pe intrare? Du-te pe drumuri cu viraje mai largi si sa ne zici impresia, dupa ce o sa tragi de gaz la un 100-110km/h (sa zicem), la iesirea din viraj. Probabil imi vei raspunde ca tu nu ai ce cauta la astfel de viteze (si nu e nimic de condamnat in asta). Dar dupa cum vezi, suntem diferiti, si daca pe tine te satisface puterea motorului de pe vstrom 650, altii il gasesc submotorizat. Daca ma intrebi pe mine, consider ca motocicleta ta are o putere decenta atata timp cat este folosita la plimbari solo si maxim cu ceva bagaje. Dar daca adaugi pasager si bagaje minim 40kg (cum ai scris mai sus), deja vstrom-ul 650 e depasit. Nu IMI laud motocicleta, ci apreciez un produs bun, care intamplator nu e pe placul multora. Da, merge fain si in ace de par. Viraj cam la 120 de grade (deschidere), intru cu minim 100, ies cu 120-130 fara sa fortez, cu a VI-a. Paradoxal, stiu sa ma inclin, nu merg ca berbecul. Daca ma vezi cu putine postari, nu inseamna ca nu am habar sa merg, totusi am facut anul asta (in cca 7 luni) 12k km, mai mult poate decat fac altii in cativa ani, dar mult mai putin decat un pasionat de plimbari adevarate. Da, daca vii de pe vreun miar SS, normal ca e submotorizat, dar pe unde intru eu cu vaca, tu te scarpini in cap si mergi din nou pe asfalt. Nu iti fa griji, nu e depasit deloc, vezi ca sunt niste oameni pe Vstromania care au mers cu DL650 prin vreo jumatate de glob, cu bagaje mai multe decat as pune eu pe motor. Ti-am mai zis, cu mine si sotie fuge in 160 fara sa ma chinui deloc. Dar eu nu am luat vaca "vedoi" ca sa fac scheme pe sosea, ci ca sa merg relaxat la drumuri de tot felul. Abia vreo 2-2,5k km am mers cu ea, insa pot sa afirm ca se descurca onorabil. Madalin a facut completarile necesare. Eu nu am cautat R1200GS sau alte avioane, am luat ce mi-am permis. Si da, pentru mine e foarte ok, pentru ca motociclismul nu consta in dat pe o roata, fugit de politie, spart urechile oamenilor si umezit gagici. Nicio gagica nu o sa se umezeasca datorita unui V-strom, poate doar plimbata pe vreun offroad, cu gume adecvate mediului unde va presta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 Ce probleme de copii aveti si voi. A mea e mai mare, mai tare, mai rapida etc.... ))))) Astea sunt chestii de copil mic. Si ce daca omul isi lauda motocicleta? A spus si el parerea despre experienta lui pe acel model. De ce sariti inutil pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 (editat) Nu am spus ca o laud, ci ca apreciez ca te poti simti confortabil (si te poti distra) cu bani relativ putini. Bine, 2300 pe motor plus inca vreo 4-500 aditionale (cauciucuri, kit lant, crash-bar, oglinzi, servisat complet furca etc) e chiar putin (comparativ cu vreo bavareza noua, dupa care balesc multi), dar pentru mine a fost un oaresce efort. Variante la cumparare am avut: Transalp, Africa Twin, F650. A castigat V-strom si pentru ca am mers cu el in vara (stiam ca il vinde omul si i l-am cerut o tura, cativa km prin oras), mi-a placut confortul oferit si felul in care tragea motorul. Poate pentru niste grasi nu o fi chiar ok 650 cc, dar noi nu rupem normele, avem cca 140 kg impreuna. A mea nu e nici cea mai mare, nici cea mai tare, nici cea mai rapida. E un motor decent, care pe mine ma multumeste la fix. Altceva nu imi doresc momentan. » Post actualizat in 06 Dec 2016 14:31Ce ma distreaza e ca unii nu concep ca V-strom se poate inclina pe viraje. Ba se inclina de rad scaritele (si asta fara kit de coborare). Nu e un SS, insa senzatii iti da, cu conditia sa ai cauciucuri bune si sa poti stapani fierul. Pot confirma cei care au mai multi km decat mine ca motorul asta face cam de toate (exceptand clatitele si cartofii prajiti), dar NIMIC perfect. Nici nu are cum. Imi place totusi ca unii cu SS isi dau cu parerea despre confort la drumuri lungi. Editat Decembrie 6, 2016 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 de Yamaha FJR 1300 ce ziceti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 (editat) Nimic! Imi curg balele dupa ea, are una basistul de la Fara Zahar, a venit cu ea la intalnirea aniversara de 10 ani a Soimilor Nemteni. Cand am vazut cum coboara parbrizul, mi s-a facut rau. Foarte faina jucaria, daca sunt finante. Editat Decembrie 6, 2016 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 ma cam bate gandul sa fac o schimbare la FJR 1300 , desi e cam grea la viteza mica , dar macar nu are cele 6-7 probleme de la BMW-uri si nu te costa un rinichi intretinerea anuala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nycku Postat Decembrie 6, 2016 Autor Share Postat Decembrie 6, 2016 Cand crezi ca ai gasit una care iti place....apare alta. Dintre cagiva elegant si pegaso, am ales dominatorul(nu regret alegerea facut). Dupa toate posturile o sa caut un TDM. O oricum fiecare mobra e buna in felul ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 Angus, fostul proprietar al ER5-ului cauta un FJR1300, daca n-o fi pus laba pe unul deja (n-am mai discutat cu el de vreo doua luni). Din ce am mai palavragit noi si din ce s-a interesat el, e extra-faina la drum lung, foarte confortabila, putere are destula (150 sau 160 cai?!), multi aleg FJR-ul ca motor de touring. Nu cred ca gresesti alegand asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 [...] Ti-am mai zis, cu mine si sotie fuge in 160 fara sa ma chinui deloc. [...] Chestia si sursa contadictiilor voastre este ca aceste aprecieri sunt chestii relative si foarte subiective Daca tu zici ca nu e chinui deloc, altul poate o sa spuna mancatzash cat de puturoasa e de mananci o punga de seminte sa ajungi de la 130 la 160. Idem cu interpretarea puterii sau ce intelege altul prin distanta parcursa pt a incepe o mobra sa devina inconfortabila (tu de ex ai zis ca ai facut 330 km si erai ok, altii fac cu vitezana 700-800+ km si n-au nicio treaba). Pt initiator, cum spuneam mai pe la inceput, personal nu as lua un 600-650cmc pt a ma duce cu pasager si bagaje. In bugetul tau cred ca cel mai ok ar fi un VStrom de 1000, cum zicea cineva mai in spate. Diferenta mica de greutate, putere si cuplu mult mai bune, consum asemenator in aceleasi conditii de mers (pt ca un ~600 va fi mult mai chinuit la 140 kmph). Dar ideal ar fi sa te urci/mergi macar nitel cu mobrele pe care le ai in vedere inainte de a face alegerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 La cât merg eu cu 140 in doi, mergea și twin de 500 cc. Cu 67 de cai e chiar ok, nu fac liniuțe și oricum viteza mea e de 100-110, doar în depășiri ce mai sar la 140-150. V-STROM 1000 e mult mai ok pentru greutate mai mare, consumul e mai mare cu 1-2 litri, funcție de stilul de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 La cât merg eu cu 140 in doi, mergea și twin de 500 cc. Cu 67 de cai e chiar ok, nu fac liniuțe și oricum viteza mea e de 100-110, doar în depășiri ce mai sar la 140-150. V-STROM 1000 e mult mai ok pentru greutate mai mare, consumul e mai mare cu 1-2 litri, funcție de stilul de mers. Daca tu stii ca V strom-ul tau consuma cu 2 litri mai mult decat al meu, inseamna ca tu mergi cu consum de scuter de 50 cmc. Bravo! Pentru conformitate, in afara tarii, pe autostrada, cu el full, 140-150 km/h, consum 5,2 l/100 km. Sa inteleg ca V Strom-ul de 650 consuma 3,2 la suta! In aceleasi conditii, BMW-ul 1200 GS al sotiei, 5,5%. Dupa o tura de 100 km off-road, in conditii dure, venit pe autostrada, cu 200-210 km/h, consum 5,8%. In Bucuresti, mers cu el zilnic, 6%. Consumul este facut din pompa-n pompa. Nu am vrut sa laud DL 1000, ci doar sa-i dau o idee initiatorului care vorbea de suma de 3.000 de euro pentru achizitionarea unei mobre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 3,9-4,5% ia al meu. Am scris acolo: 1-2 litri in plus. » Post actualizat in 07 Dec 2016 12:10 Ce e fain: alții fac mii de km cu Transalp 600 și nu se plâng, nici nu rup stilul cu 150/h. Noi nu ne putem simți bine sub 1000 cc si 100 cai. Iar colegii cu Vstrom 650 au mers prin toată America alaturi de steagul românesc și nu au sughițat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 La cât merg eu cu 140 in doi, mergea și twin de 500 cc. Cu 67 de cai e chiar ok Mai, chiar nu e ok. Motorul munceste de-l iau dracii pentru a mentine viteza aia incarcat la maxim fiind. Pina la urma vorba aia americana "there's no replacement for displacement" are doza ei sanatoasa de adevar. Nu te mai bosumfla aiurea, incearca sa intelegi ca "binele" tau nu e deloc egal cu "binele" altuia, toti am facut anumite compromisuri cind am facut alegeri in diverse domenii, nu doar la motociclete. Ideea e ca alegerile noastre sa fie facute avind informatii cit mai corecte, din cit mai multe surse. Ce urmeaza dupa, sint doar consecinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 3,9-4,5% Consum de mers ca bosorogii dar te distrezi pe curbe si mai raschetezi si pedalele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Ce e fain: alții fac mii de km cu Transalp 600 și nu se plâng, nici nu rup stilul cu 150/h. Noi nu ne putem simți bine sub 1000 cc si 100 cai. Iar colegii cu Vstrom 650 au mers prin toată America alaturi de steagul românesc și nu au sughițat. Altii au batut america cu caruta, bicla sau pe jos. Si care este relevanta ? Si eu am facut acum multi ani tara in lung si lat cu un scuter de 200cmc. Si ma si distarm de minune in plimbarile alea. Dar nu vad legatura. De ce sa iti iei ceva indubitabil mai slab pt cele cerute doar pt ca sunt vreo cativa oameni care se descurca si asa in niste conditii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Cine spune c amerg non-stop cu 140?! Nu stiu, colegii, dar unii v-ati luat motoare doar sa le tineti in redline?! Ca eu unul cam la 5000 rpm mentin turatia. Da, scot intre 3,9 si 4,5, deoarece nu merg ca inecatul. Am fost la o tura de fugareala cu cativa prieteni, nu am putut tine pasul cu ei (160 prin localitati) si m-am intors acasa dupa vreo 80 km (tura avea cam 300). Mi-e draga viata si am decis sa nu risc inutil. Nu stiu de ce ar fi slab 650 cc, cand sunt motoare mai vechi, inca la moda (Africa Twin) care au putere mai mica si tot sunt hartanite in fel si chip. Fiecare isi ia ce doreste, nu am cautat sa influentez pe nimeni, imi stiu limitele si consider ca nu fac excese doar ca sa am ce povesti pe forumuri despre cat de jmecher sunt si cum depasesc tot ce imi iese in cale, ca am putere fara limite si ma doare in basca de siguranta. Unii nu intelegeti ca sunt oameni care isi iau motor pentru a se simti bine, fara excese, nu doar ca sa epateze sau sa "rupa stilul" pe sosele. Vad ca unii faceti asta. Iar scaritele se pot poliza si la viteze mai mici de 200/h. Ma retrag, am chestii mai bune de facut decat sa ma cert cu unii pe aici. Lumea nu incepe si nu se termina cu V-strom. Eu mi-am luat ce am considerat ca mi se potriveste mai bine si momentan sunt multumit de achizitie. Nu sunt multumit insa de un singur lucru: de vreme. Atat. Dar nici nu risc inutil sa ies aiurea acum, instinctul de conservare functioneaza foarte bine in cazul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.