Effect20CM Postat Decembrie 28, 2016 Share Postat Decembrie 28, 2016 Salutare , vreau sa adaptez o pompa de benzina electrica ( de la alte modele prevazute cu pompa gen cbr fzr etc ) la super tenere deoarece ea vine cu una pe vacuum si in momentul cand ai ramas fara benzina si nu ai apucat sa o dai repede pe rezerva dai la automat de inebunesti pana ajunge benzina in carburatoare...pompa functioneaza corect insa daca se dezamorseaza....e jale... intrebarea mea , pompa electrica se monteaza pur si simplu pe contact sau trebuie si ceva relee etc? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Vezi ca tu ai alte problema de nu-ti porneste motorul, nu exista pompa "vacuum"... de fapt exista, dar nu standard pe motoare. Ce ai tu e robinet vacuumatic, daca gresesc sa ma corecteze cineva. Ride Safely! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Exista si pompa de benzina actionata de vacum.Acum despre adaptare,nu cred ca este o problema foarte mare.Trebuie doar sa te legi undeva cu un plus pe contact,si inserarea in circuit a unei pompe electrice.Am montat de curand o pompa americana foarte ok pe un Varadero,modelul acesta fiind cu probleme la alimentare din cauza pompei.Pe seara cand ajung acasa iti dau si imagini cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Salut, Da, se poate adapta o pompa electrica pentru carburator si montata in exterior. Obligatoriu filtru si in circuitul electric de comanda o siguranta fuzibila montata pe conductorul de plus (5A). Cauti o pompa universala pentru carburatie cu presiune de pana la 0,35 bar. Cele mai bune sunt Carter si FACET si in jur de 50-60 euro. Am montat la auto, dar se fabrica si pentru motociclete, cauti varianta universala pentru moto carburatie. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 (editat) Boieru', las-o asa. Nu de nebuni pun aia cu africane pompe de TDM. Se aplica si invers, insa.... nu iti bate capul. Daca vrei musai, iei un releu, o pompa de R6. zxr, cbr etc (vezi sa nu fie din alea de injectie) si o pui pe contact si asta e tot (poti alimenta releul direct de la baterie cu + si -; sau iti iei o cutiute de sigurante separata si pt. restul accesoriilor; dupa care tragi comanda la releu de la un fir de + pe contact). Cauta pe goagle, R6 pump on TDM. https://www.google.ro/search?q=R6+pump+on+TDM&oq=R6+pump+on+TDM&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8#cns=0 PS: Eu nu stiu de unde figura cu invartitu' pana porneste, atunci cand ramai fara benzil, la TDM de cate ori umblasem la carburi, ba la service, si tot ramanea fara benzil, imediat o lua. Editat Decembrie 29, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 De obicei robinetul are pozitia PRI pentru situatia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 N-au. On, off si res. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Eu am st 750 si m-am gandit la asta cred ca o sa pun o pompa pentru carburator cand va fi cazul! poate in paralel...folosesc un filtru la intrarea in pompa . oricum la cea mai mica ezitare deschid robinetul din stanga!apoi can pot cel din dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Da, e o idee f buna pt. un touring care inghite km: sa o lasi si pe cea veche (vacuum) ca nu stii cand face vreo problema... Astia cu afriacane (unii de se plimbau serios si prin locuri dubioase) stiu ca tineau cate doua pompe, doua relee de incarcare, montat si cand aveau probleme, treceau imediat de pe una pe alta. (acum sa nu va inchipuiti ca astea se strica cu una cu doua, insa e de ajuns sa ai ghinion o data ca sa injuri de dumnezei ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Am promis ca revin cu poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 30, 2016 Share Postat Decembrie 30, 2016 N-au. On, off si res.Atunci presupun ca nu are valva actionata de vacuum si nu ar trebui sa fie probleme cu umplut camera de nivel constant dupa ce ramana fara benzina. Verificati cum ramana cu amestec dupa ce ati montat pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 30, 2016 Share Postat Decembrie 30, 2016 Salutare , vreau sa adaptez o pompa de benzina electrica ( de la alte modele prevazute cu pompa gen cbr fzr etc ) la super tenere deoarece ea vine cu una pe vacuum si in momentul cand ai ramas fara benzina si nu ai apucat sa o dai repede pe rezerva dai la automat de inebunesti pana ajunge benzina in carburatoare...pompa functioneaza corect insa daca se dezamorseaza....e jale... intrebarea mea , pompa electrica se monteaza pur si simplu pe contact sau trebuie si ceva relee etc? merci am o idee nebuna ... NU MAI RAMANE FARA BENZINAAAAAAAA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 30, 2016 Share Postat Decembrie 30, 2016 Montarea unei pompe electrice fara protectii suplimentare creste riscul de incendiu in caz de accident sau daca o scapi pe jos. Daca legi pompa direct pe contact , cand motorul e culcat si contactul e pus , pompa va functiona continuu si va deversa benzina pe la prea plinul carburatoarelor si/sau airbox. La vfr-ul meu functionarea pompei este conditionata de invartirea motorului printr-un releu. In caz de accident ofera o oarecare protectie la incendiu pentru ca o data culcata, motorul se opreste repede si astfel se opreste si pompa. Dezavantajul consta in faptul ca se comporta la fel ca a ta , odata ramasa fara benzina porneste foarte greu sau deloc daca bateria nu e in forma maxima. Daca vrei neaparat pompa electrica o solutie eleganta ar presupune si montarea unui senzor de inclinare (impreuna cu un mic montaj de control) care sa conditioneze functionarea pompei, eventual si a aprinderii. O alta solutie ar fi inlocuirea robinetului vacuumatic cu unul care are si pozitia PRI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 30, 2016 Share Postat Decembrie 30, 2016 Montarea unei pompe electrice fara protectii suplimentare creste riscul de incendiu in caz de accident sau daca o scapi pe jos. Daca legi pompa direct pe contact , cand motorul e culcat si contactul e pus , pompa va functiona continuu si va deversa benzina pe la prea plinul carburatoarelor si/sau airbox. La vfr-ul meu functionarea pompei este conditionata de invartirea motorului printr-un releu. In caz de accident ofera o oarecare protectie la incendiu pentru ca o data culcata, motorul se opreste repede si astfel se opreste si pompa. Dezavantajul consta in faptul ca se comporta la fel ca a ta , odata ramasa fara benzina porneste foarte greu sau deloc daca bateria nu e in forma maxima. Daca vrei neaparat pompa electrica o solutie eleganta ar presupune si montarea unui senzor de inclinare (impreuna cu un mic montaj de control) care sa conditioneze functionarea pompei, eventual si a aprinderii. O alta solutie ar fi inlocuirea robinetului vacuumatic cu unul care are si pozitia PRI. Mentinunea ta este corecta pentru o protectie la incendiu in caz de accident. La auto se aplica aceasta protectie cand se fac modificari, in sensul ca pompa electrica se inseriaza cu un contact inertial( Inertial Switch), sau de exemplu sunt standard pe variantele Ford(Focus, Fiesta) care au inseriat switch-ul cu pompa de benzina. Contactul de soc deconecteaza pompa la socuri/accidente, apoi se armeaza manual prin apasarea unui buton, iar pompa este alimentata cu tensiune. Ca sa scapi de varianta senzorului de inclinare la moto, se poate adapta un contact inertial sau alte variante de senzori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Decembrie 30, 2016 Autor Share Postat Decembrie 30, 2016 In legatura cu robinetul cu varianta pri . Nu ar avea nici un folos pentru ca in momentul cand ajungi pe rezerva rezervorul fiind un forma de U intors nivelul benzinei din el este sub nivelul carburatoarelor si fara pompa nici o sansa sa umplii carburile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 30, 2016 Share Postat Decembrie 30, 2016 Fara benzina singura pompa utila e cea de la peco. Iei ceva benzina pe cât face un facet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 31, 2016 Share Postat Decembrie 31, 2016 Intr-adevar e foarte riscant sa pui pompa electrica la carburatoare prin conectarea in circuit fara protectii. Conditionarea de rotatia motorului e de baza. Pentru a evita neplacerea in momentul in care ramai fara benzina ii poti pune buton separat de amorsare - prin caare alimentezi pompa pana umpli carburile. Posibilitati alternative de amorsare a carburatoarelor: 1 - pompa electrica sau manuala plasata doar ca bypass pentru pompa / robinetul original 2 - furtun cu mufa accesibila si amorsarea cu o seringa mai sanatoasa 3 - cheie de contact asemanatoare cu ceaa de la skijet - conectata de maneca - (pentru cazurile discutate mai sus) - sa taie contactul cand zbori de pe mobra - asta poate fi element suplimentar de securitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 31, 2016 Share Postat Decembrie 31, 2016 Mai bine geaca cu airbag daca tot zbori de pe motocicleta....si uite cum ne complicam viata de la o pompa de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 1, 2017 Share Postat Ianuarie 1, 2017 Vezi ca tu ai alte problema de nu-ti porneste motorul, nu exista pompa "vacuum"... de fapt exista, dar nu standard pe motoare. Ce ai tu e robinet vacuumatic, daca gresesc sa ma corecteze cineva. Ride Safely! are o pompa cu membrana, actionata de vacum luat din galeria de admisie. Este o pompa foarte fiabila, problema lui este in alta parte, nu are legatura cu pompa. Se si poate proba usor daca scoti furtunul care alimenteaza carburatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Ianuarie 1, 2017 Share Postat Ianuarie 1, 2017 La o prima vedere, mi s-a parut ca asta e topicul de casa al Africanistilor Colegu, dupa ce te inveti cu mobra, e foarte greu sa ramai fara benzina pana apuci sa dai pe rezerva. Cand incepe sa tuseasca, nu pui mana pe ambreiaj, ca moare, deschizi mai mult gazul si ai timp suficient sa deschizi robinetul din stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Ianuarie 18, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2017 are o pompa cu membrana, actionata de vacum luat din galeria de admisie. Este o pompa foarte fiabila, problema lui este in alta parte, nu are legatura cu pompa. Se si poate proba usor daca scoti furtunul care alimenteaza carburatorul. am pus o pompa electrica de la un kawasaki zzr alimentate pe contact + siguranta , si sunt multumit de schimbari , imediat imi umple carburatoarele si cand o pornesc o i a la sfert ....inainte daca o tineam nepornita ceva timp pana se amorsa si umplea iar carburatoarele terminam bateria....oricum am pus o si pe cea veche sub sa in spate sa fie...in caz ca ma lasa asta undeva pe drum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.