vlad.apetroi Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 Prins fiind in operatiunea de dezbracare si curatare a motocicletei, constat ca nu gasesti 3 suruburi la fel pe ea si alea ruginite (probabil a fost "victima" mai multori mesteri priceputi). Am gasit pe e-bay un magazin specializat pe suruburi de moto. Mai sunt si alte variante locale la un pret decent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 http://www.fabory.com/ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.apetroi Postat Ianuarie 6, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2017 multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 Astia de la fabory nu vindeau doar la persoane juridice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.apetroi Postat Ianuarie 6, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2017 Nu asta ar fi problema. Trebuie sa recunosc totusi ca prefer stilul mai lenes genul "set complet suruburi varadero". Dar daca nu gasim..masuram..identificam etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 Pai nu prea gasesti, ia-le pe clase de rezistenta, lungime, capete nu ai nevoie decat de un o foaie A5 si un pix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.apetroi Postat Ianuarie 6, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2017 (editat) Partea cu lungime si capete imi este clara. Cum identific clasa de rezistenta? Editat Ianuarie 6, 2017 de vlad.apetroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 In general e scrisa in capat de genul 8.8 (cred ca majoritatea); 10.9 etc . La carene nu e nevoie de cine stie ce, la alte repere sunt mai importante pt. ca risti sa strici materialul, dar nu e un capat de drum daca folosesti cu rezistenta superioara. Ia de inox la cele expuse, chiar daca sunt mai scumpe si foloseste un pic de anti-seize sau blocant (dupa caz). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 rocast.ro vand si la persoane fizice si au tot felul de suruburi, surubele, saibe, oringuri etc Daca e vorba de piese care nu necesita surburi mai speciale (gen motor, etrieri, bascula) poti sa folosesti linistit suruburi obisnuite. Inoxul e de preferat pt ca nu rugineste, dar in lipsa de... merg si cele zincate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 Suruburile se pun din clasa indicata de producator. Suruburile cu rezistenta mai mare se comporta prost la oboseala. Asadar un surub de rezistenta mai mare nu inseamna mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 Eu nu as schimba suruburile originale de la suspensii, etrieri, directie, prinderi motor in cadru. La carenaj, merge orice surub.Daca este pt prinderea carenelor, se recomanda un set complet aftermarket, vin cu tot cu saibele si bucsele din plastic, si asta face toti banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_dorin83 Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 De unde esti Vlad? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 cauta suruburi ferentari au cam tot!expediaza si cu curier si vand si la bucata!au si inox! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.apetroi Postat Ianuarie 6, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2017 Multumesc de informatii. Sunt din Iasi. In principiu e vorba de toate suruburile de la carene, codita,alte repere minore si surubul de la motor de pe partea dreapta. Ptr carene mi-a fact cu ochiul un set complet pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 Suruburile de carene sunt suruburi OEM si nu aduce nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 Ei na... asa zice in autodata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 Suruburile de carene sunt suruburi OEM si nu aduce nimeni. OEM ?! adica ?! dezvolta un pic te rog afirmatia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 Eu sunt unul din "prostii" care am dat undeva la 350 lei pe un pumn de suruburi pentru carene, originale Suzuki. Nici macar nu a fost un kit complet. Am luat doar ce imi lipsea. A fost o nebunie de-a mea, un mic moft...sa pun totul original si de calitate pe ea. Ulterior am aflat ca puteam face niste economii la unele componente. Spre exemplu un clips de plastic care prinde burta carenei, costa 25 lei OEM sau 1 leu de la piese auto. Un surub de carena cu "gat" e 8 lei pe original. Aftermarket nu stiu. Dar in acelasi timp, un amic de-al meu a cumparat un kit universal de suruburi de carene . 150-200 lei a costat. La montaj totul a fost ok dar dupa 1 luna, cand am desfacut carenele pentru a schimba lichidele in motor, 2 din 10 suruburi au plesnit efectiv. 1 din prinderi era direct in cadru. Chinute si scoate suruburile rupte. Cele aftermarket, erau facute dintr-un material foarte moale. posibil aluminiu. Binenteles...la carene se pot folosi diverse improvizatii cu suruburi clasice + saibe....dar dupa un timp e posibil sa fie mai paguboasa treaba asta decat completarea cu suruburi originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 Vezi ca exista suruburi aftermarket chiar din inox. Amicul tau a luat ca tzaranul suruburi de Al, ca cica-s smechere. Tzeapa. Am trecut si eu prin asta, rupt suruburi de Al si chinuiala sa scot corpurile. Da-i gaura , fileteaza in corp de 5 diametru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 (editat) OEM ?! adica ?! dezvolta un pic te rog afirmatia asta Suruburile pentru carene sunt suruburi speciale, care nu sunt incadrate in standarde internationale, STAS-uri saU ISO-uri pentru suruburi. Multe dintre ele nu apar nici macar in JASO(standardul japonez)asadar producatorii aftermarket nu sunt interesati sa le produca, mai ales ca aplicabilitatea lor este limitata...la carenele moto! Suruburile pentru carene au anumite lungimi, diametre dar si pasul filetului este unul special, si sunt imperecheate cu piulitele captive care sunt montate in carene sau in prinderile de cadru. Asadar, cand cumperi un set OEM, trebuie sa ai in vedere atat surubul cat si prinderea cu piulita aferenta. Piulita captiva, la fel ca si surubul este speciala. Daca ai pierdut un surub pentru carena este posibil ca piulita lui sa fie defecta, filetul sa fie sficuit. Suruburile pentru carene pe langa forma lor, cap inbus cu flansa, mai au si un distantier incorporat, ca sa nu striveasca carena pe care o strange, distantier care are anumite lungime in functie de carenele pe care se monteaza. Suruburile OEM sunt din OTEL, sunt foarte rezistente, net superioare calitativ la orice varianta de pe piata. Sfatul meu, cumpara suruburi si prinderi OEM, daca ai un motor la care tii la aspect si care valoreaza ceva bani. Daca nu, prinde cu orice ai la indemana, dar sa fii convins ca peste ceva timp o sa gaseti prinderi rupte si carenele o sa falfaie de zici ca vor sa-si ia zborul. Editat Ianuarie 7, 2017 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 Suruburile pentru carene au anumite lungimi, diametre dar si pasul filetului este unul special.. speciale ca tine ... metric standard sunt filetele , foarte speciale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vfr750 Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 Salut, iti recomand sa-ti cumperi setul de pe ebay , eu am cumparat asa si nu am fost dezamagit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 speciale ca tine ... metric standard sunt filetele , foarte speciale Nu sunt metrice, sunt JASO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 Nu sunt metrice, sunt JASO. muhahahahhaha » Post actualizat in 07 Jan 2017 17:20 Nu sunt metrice, sunt JASO. inteleg ca ti-ai folosit ultimul neuron sa aprinxzi artificii de revelion Jaso (ma) certificare pentru uleiuri moto , respectiv test de frictiune la ambreiaje umede.. JIS , Japan Industry Standard .... poate asta ai vrut sa zici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 Standardul este JAPONEZ se numeste JIS , JASO e pentru uleiuri. Filetele sunt diferite fata de cele europene, in sensul ca au alte tolerante, forma filetului este mai rotunda, etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.