Jump to content

Vopsit motor


cristi_horvath
 Share

Recommended Posts

Salut,

 

Baieti, am o nedumerire. Va explic pe scurt si apoi o sa adresez si intrebarile.

 

Mi-am lasat la vopsit in iarna asta piese de pe motor: (Kawasaki ZR750F din 2004, nimic spectaculos) - rezervor, aripa fata, coada, si doua aparatoare laterale mici. Am vorbit cu vopsitor si seful de servis si de vopsitor, ca vreau albastru perlat, ca vreau un strat de lac, am rugat sa indrepte / chituiasca rezorvorul, (avea cateva indoituri, nu mare lucru), etc ...

Le-am lasat, deci, in decembrie 2016. Am cerut cat am stiu eu de ferm, sa-mi spuna pret inainte de a le revopsi. Am sunat in prima jumatate a lunii ianuarie sa intreb cat costa!

 

Dupa vreo saptamana.... adica azi... 20.01.207 ma suna vopsitorul sa-mi spuna: ca in vreo trei zile sunt gata vopsite piesele (Super :D) ...

900 de lei emo12.gif emo18.gif emo12.gif

 

 

Si-acuma intrebarile:

 

Am eu informatii gresite!? Preturile pentru vopsit moto sunt duble fata de auto!? emo27.gif

La cei aproape 1.000 de lei, o vopseam eu cu lac de unghii ... Da-o dracului... o mie de lei!!!! .... nu contest ca oamenii au lucrat pe ea ... da poate nu vreau, nu am, nu sunt dispus, etc.... sa dau 200 de euro pentru un metru patrat de tabla vopsita!!! emo13.gif

 

Am niste draci ... emo13.gifla starea care o am acuma (adica la cald) sunt in stare sa-i duc motoru dezasamblat asa cum e ... si sa-i cer eu 5.000 de euro emo13.gif

Sau sa iau piesele si sa-i dau ceva bani... cat consider eu ca as fi platit ....

 

 

Aaaa ... unde e vopsitoria!? in Episcopia ... la iesirea din oras (spre balastiera cred ca-i zice zona aia). Motorpext!

Link to comment
Share on other sites

parerea mea, ca am facut cam ce ai facut si tu, ar costa intre 600-1000 lei. deci pretul e destul de justificat , insa depinde cum e lucrarea, la banii astia, ar trebui sa fie Perfect si ATAT ! nimic altceva, picaturi,zgarituri,diferente....

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Daca nu ai stabilit de la inceput cu el cat costa (greseala ta) macar aproximativ , si ai acceptat sa lasi piesele la vopsit e de inteles ca ai acceptat sa platesti la finalizarea lucrarii atit cat iti va cere . Daca nu esti multumit de pret si ti se pare prea mare , cere sa iti arate tarifele pe care le are/ materiale/ora de munca sa vezi daca corespunde cu ce ai primit tu pe factura .

Link to comment
Share on other sites

parerea mea, ca am facut cam ce ai facut si tu, ar costa intre 600-1000 lei. deci pretul e destul de justificat , insa depinde cum e lucrarea, la banii astia, ar trebui sa fie Perfect si ATAT ! nimic altceva, picaturi,zgarituri,diferente....

 

De acord... tra sa fie foarte bine ...

Da poate nu vreau sa platesc atat! Poate vreau s-o vopsesc eu! Poate nu am banii aia!!!! (Desi nu-i cazu, pot plati azi... dar nu despre asta e vorba, evident)

 

Naspa e... ca am vorbit cu omu... de mai multe ori... spune-mi cat costa... nu te apuca de lucru... Mai vin stickerele, peste care vreau lac, mai vine tankpad-ul pe rezervor si vreau sa discutam cum e mai bine sa fie prins... adica... discutii, ca doar il vopsesc pentru mine...

 

Ma duc dupamasa sa vad ce-a iesit ...

» Post actualizat in 20 Jan 2017 10:59

Daca nu ai stabilit de la inceput cu el cat costa (greseala ta) macar aproximativ , si ai acceptat sa lasi piesele la vopsit e de inteles ca ai acceptat sa platesti la finalizarea lucrarii atit cat iti va cere . Daca nu esti multumit de pret si ti se pare prea mare , cere sa iti arate tarifele pe care le are/ materiale/ora de munca sa vezi daca corespunde cu ce ai primit tu pe factura .

De acord cu tine...

I-am cerut pret la telefon, mi-a spus ca nu poate da pret pana nu le vede. Le-am dus sa le vada, nu poate sa-mi dea pret pe loc, le-am lasat sa calculeze si sa ma sune. Am sunat eu pentru pret si-mi spune ca sunt aproape gata... Ce sa fi facut mai mult!? Zic si io....

Link to comment
Share on other sites

E pretul ok ma. E de munca/manopera, e de pregatit, vopseaua costa, mai ales ca ai vrut albastru perlat, lacu costa si ala, sprit chit, chit, cuptor. Daca e facut de profesionist si ca la carte, asta e pretul, mocca nu se poate.

Link to comment
Share on other sites

Dute si vezi ce a facut , la 1000 lei trebuie sa iese ceva bun pentru motorul tau , daca e perfect sau ma rog aproape perfect merita bani . Adevaraul este ca nici nu prea aveau ce sa vopseasca de pe motorul tau in comparatie cu o vitezana. :crack:

Edited by jakk
Link to comment
Share on other sites

Pretul e normal, anormal e faptul ca ai fost anuntat la sfarsit.

Daca iti comunicau pretul de la început ce faceai? Te apucai sa le vopsesti cu lacul ala de unghii?

Link to comment
Share on other sites

daca e perfect sau ma rog aproape perfect merita bani .

perfect nu se poate vedea acum. Perfect inseamna:

 

- pregatit calumea cu materiale calumea. Nu costa extraordinar de mult, insa se aduna.

- dat o cantitate de vopsea calumea (si sa se respecte fisa tehnica, nu sub nu stiu cate grade, diluata cum trebuie), de un mester calumea. intr-o cabina calumea, nu scursuri, nu coaja de portocala, nu particule in vospea. Ajuta mult si echipamentele - 50%mana, 50%sculele.

- uscat la cuptor coform fisei vopselei. Verificat stratul vopselei cu un rahatel care costa 10$ si multi nici nu il au.

- polishat pana la luciu-oglinda, eventual rectificat micile defecte.

- observat in timp cum se comporta. ca am mai vopsit si eu la unii (cu tot cu cuptor si cica meseriasi) o masina si dupa ceva timp pleca vopseaua de zici ca erau fulgi de cereale.

Link to comment
Share on other sites

 

Aprox. 100 euro costa un rezervor busit " decent" cu tot cu stikere.

verifixa cu exigenta maxima si daca gasesti nasoale negociaza.

mergi pe lumina naturala la vizionare si verifica cu calm cm.cu cm. Cat te tine rabdare.

Edited by GAVROCHE
Link to comment
Share on other sites

Ma duc dupamasa sa vad ce-a iesit...

Am exagerat cu lacu de unghii... evident... Da' nu ma asteptam chiar la 900. Daca-mi spuneau de la inceput, ceream un deviz. Nu munca o contest! Sa ne intelegem... Am vrut sa vopsesc out of sezon tocmai ca nu ma grabesc si ca poate negociem; sa cupleze in cuptor cu alte piese mai mici, sa se pregateasca intre lucrari, , Vroiam sa stiu pret, ca daca-mi zicea 600 ii ziceam sa-i dea bataie, da la pretul asta as fi vrut sa intreb si in alta parte. Asa, ca sa stiu eu ca n-am ales cea mai scumpa vopsitorie...

 

O sa scriu, cu siguranta din nou, dupa ce vad piesele. Daca nu sunt gata azi, atunci luni.

Link to comment
Share on other sites

Povestea mea:

Acum 6 ani cand an luat un Bandit avea vopseaua matuita. Am cautat un vopsitor pt rezervor, codita si aripa fata - totul desfacut de mine.

Am primit 3 preturi de la 3 vopsitori auto intre 800 si 1000 lei.

Dupa lungi cautari am gasit un nene care mi-a facut totul cu 250 de lei cu vopsea perlata in 24 de ore. Ulterior am mai mers la acelasi meserias care a pastrat calitatea buna si pretul mic.

Link to comment
Share on other sites

Povestea mea:

Acum 6 ani cand an luat un Bandit avea vopseaua matuita. Am cautat un vopsitor pt rezervor, codita si aripa fata - totul desfacut de mine.

Am primit 3 preturi de la 3 vopsitori auto intre 800 si 1000 lei.

Dupa lungi cautari am gasit un nene care mi-a facut totul cu 250 de lei cu vopsea perlata in 24 de ore. Ulterior am mai mers la acelasi meserias care a pastrat calitatea buna si pretul mic.

Vorbim de Brasov, nu Oradea! Correct!?

Link to comment
Share on other sites

Aș avea și eu de vopsit la V-strom carenele (toate patru), rezervorul și aripa față, gri-petrol metalizat. Fără stickere. Nu vreau operă de artă. La ce preț să mă aștept? Nu e de îndreptat nimic, doar pregătit (asta o fac eu), spritz-kit, vopsea, lac (două mâini, dar sigur mă păcălește și dă numai una). Musai cuptor. În cazul în care prețul e mare, voi prefera să vopsesc eu la un prieten, nu va ieși artă, dar nici prețul unui set de anvelope nu dau.

Link to comment
Share on other sites

Foarte decent! La banii aia as duce si maine piesele la vopsit. Nu contest ca de 1000 lei nu ar iesi ca din fabrica (poate si mai bine), insa eu nu pun un accent prea mare pe estetic, ci mai degraba pe functional. Nu as da suma aia pe o vopsea, indiferent cat de wow ar iesi. Repet, nu as da EU, cu altii nu am nimic. Un reper la auto costa, cum a mai scris un coleg, in jur de 400 lei. Deci o aripa, capota, o cupola etc. Hai un 600 lei la un moto, ca sa iasa tipla si cu vreo vopsea mai de calitate, nu cu spray. Ca la nervi se poate vopsi si cu spray, apoi cu lac. Am vazut astfel de lucrari si nu au iesit rau.

Link to comment
Share on other sites

pret pentru un gsxr srad, modelul de fabrica, absolut toate dungile mai putin scrisul "SUZUKI" "GSX-R" au fost facute cu vopsea....costul pentru ea a fost 300 euro (fara jante)

 

E zic ca este un pret aproape de realitate. poate un 150 - 200 lei in plus maxim pentru ca ai avut o singura culoare si nu modele.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred k se justifica pretul asa de mare.La moto toate elementele sunt f mici in comparatie cu elementele de masina si vad ca sunt si dublu si ceva la pret.

Link to comment
Share on other sites

Pretul ala include si dificultatea lucrarii nu numai materialele. Gandeste-te ca piesele de motocicleta sunt mici, complexe si migaloase. Cer timp si pricepere atat la pregatire cat si la vopsire. In tot acest timp ar fi putut pregati si vopsi o capota si 2 usi la o masina.

Link to comment
Share on other sites

Depinde cum ai formată mâna. Și mai depinde și de complexitatea pieselor. Dacă nu au multe adâncituri, sunt chiar rapid de pregătit piesele. Pe o piesă mica ies mai greu la iveală imperfecțiunile, pe o capotă se văd din colțul străzii.

Link to comment
Share on other sites

Colegule, nu comentez prețul ci procedura, ca fost șef de service.

Normal ar trebui să vină clientul cu problema, i se întocmește devizul estimativ sau final pe care clientul își dă acordul (în scris) sau nu.

Aici e un viciu de procedură.

Din punctul meu de vedere, în situația asta i-aș returna clientului piesele în starea în care le-a adus și mi-aș asuma pierderile sau i le-aș face cadou.

Nimeni nu te poate obliga să le plătești în lipsa unui contract scris.

Riscul ar fi că o perioadă de timp, până se lămurește situația rămâi fără piese.

Dacă e un service serios se rezolvă amiabil dacă nu...mai ai de tras.Succes!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...