Jump to content

Recommended Posts

Proaspat intors de la IMOT Munchen, sunt mai decis ca niciodata sa-mi cumpar un KTM. Desi seria 1190-1290 nu a fost una slaba, 1050-ul a reusit sa dea companiei ceva de lucru. Clienti putini...InGermania sunt peste tot la pret de "dumping".

 

La salon insa,alaturi de Ducati cu noul mini Multistrada, KTM a facut valva cu noile maxi tourere.

 

Spre deosebire de fostele modele, atat 1090 cat si 1290 Adventure pot fi comandate atat in varianta stradala, cu jante turnate, 19" pe fața cat si in varianta R, preferata mea,cu roti spitate, 21" pe fata.

 

Din pacate concurenta japoneza s-a culcat pe o ureche. Honda inca culege laurii CRF-ului 1000, Suzuki inca mai spera la VStrom iar Yamaha ofera aceiasi marie cu alta palarie...

 

Luna viitoare am in plan sa-mi inchiriez atat un 1090 cat si un 1290 R. Dupa ce in 2013 un 1190 m-a fascinat cu dualitatea lui,sper ca noile camioane austriece sa faca fata cu brio mostenirii lasate de catre seria precedenta.

 

Sa vedem daca vor aparea si noii proprietari acasa.

 

post-11570-0-00275200-1487586410_thumb.png

Edited by Gixu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Saptamana trecuta am dat comanda la 1090 si un prieten cred ca azi bate palma pentru 1290.

 

Imi lasi un numar de telefon te rog? Daca le-ai vazut live as avea cateva intrebari :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pertinent as putea sa-ti raspund dupa ce ma dau cu ele :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma intereseaza carenajul la 1090. Parea ca s-a schimbat ceva sau pastreaza volumul lui 1050 si 1190.

 

Vreau sa comand un crash bar superior de la touratech si nu am idee daca se pupa pe 1090 codeul de la 1050.

Share this post


Link to post
Share on other sites

varianta R, preferata mea,cu roti spitate, 21" pe fata.

 

Ce să faci Gixule cu un V2 de 1300 pe offroad? :) Ăla e făcut să distrugă gume pe șosea (Super Duke R / GT), nu să mănânce noroi. Părerea mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roata de 21 si gumele profilate i se potrivesc de minune.

 

In modul Enduro are "doar" 100 cai :)

 

Cauta reclama la noile modele si o sa vezi ce stiu :D

Edited by Gixu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In modul Enduro are "doar" 100 cai :)

 

Exact asta zic: pentru golăneală prin noroi nu ai nevoie de V2 de 1300.

 

Cauta reclama la noile modele si o sa vezi ce stie :D

 

În mod cert, nu neg. Problema este că nu suntem toți Chris Birch :)

 

Așadar, merită compromisul, în cazul în care motocicleta va mânca oricum în mare parte asfalt și doar ocazional forestier și macadam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pertinent as putea sa-ti raspund dupa ce ma dau cu ele :))

Vei regreta, mai ales dupa ce te dai cu 1290-u', te bagi singur in datori... :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOW , in sfarsit te-ai hotarat sa-ti iei motocicleta gizaaas !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Saptamana trecuta am dat comanda la 1090 si un prieten cred ca azi bate palma pentru 1290.

 

Imi lasi un numar de telefon te rog? Daca le-ai vazut live as avea cateva intrebari :D

Unde ai dat comanda?! La Dementor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oamenii aia oare au ceva cu mine și nu vor sa-mi vândă?! 😳

Poate cred ca banii mei nu sunt buni 🤔

 

Ca mie mi-au zis ca doar din Martie Aprilie se pot comanda iar livrarea Aprilie Mai ...

 

Ii sun mâine!

Edited by Sergiu_KB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi am dat precomanda. Livrare final de martie/inceput de aprilie. N-am idee.

 

Sa se fi terminat unitatile alocate oare? Prietenul cu 1290 SA S a dat comanda azi. Tu ce model vrei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu "R" , preferabil ăla mai mic ca pare mai manevrabil. Am vorbit cu ei prima data acum o luna si ceva, ultima data acum o săptămâna. Am stabilit prețul si ca ma suna când se pot comanda.

Nu înțeleg ce se întâmpla. Singura explicație logica ar fi ca voi ați comandat s iar modelul cu r sa nu fie încă disponibil!

Edited by Sergiu_KB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am citit pe advrider cam peste tot prin lume R-urile sunt asteptate mai tarziu. Noi amandoi am luat s-urile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu "R" , preferabil ăla mai mic ca pare mai manevrabil. Am vorbit cu ei prima data acum o luna si ceva, ultima data acum o săptămâna. Am stabilit prețul si ca ma suna când se pot comanda.

Nu înțeleg ce se întâmpla. Singura explicație logica ar fi ca voi ați comandat s iar modelul cu r sa nu fie încă disponibil!

Primul 1090 R care ajunge in tara este luat de mine.

Din cate stiu ajunge la sfarsitul lui Martie ( asa au zis cei de la Dementor)

Am fost la ei si am discutat. Pe mail se misca greu

Edited by bz90arn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primul 1090 R care ajunge in tara este luat de mine.

 

Felicitări!

 

😳

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stati linistiti ca oricum nu faceti nimic cu 230-240 kg pe offroad. Asta daca nu aveti in spate ani de zile de enduro pe enduriste adevarate. Cu crampoanele pe asfalt iar e o problema. Nu puterea e problema pe offroad, ci greutatea mai ales. Un 530 4T oricum se simte mai brutal ca 1290 pe offroad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate. Nu se poate face nimic cu ele. Eventual pot fi duse la pozat pe marginea asfaltului, cu padurea in spate. Niste gunoaie KTM-urile astea. Si inginerii aia, niste incepatori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stati linistiti ca oricum nu faceti nimic cu 230-240 kg pe offroad. Asta daca nu aveti in spate ani de zile de enduro pe enduriste adevarate. Cu crampoanele pe asfalt iar e o problema. Nu puterea e problema pe offroad, ci greutatea mai ales. Un 530 4T oricum se simte mai brutal ca 1290 pe offroad.

 

Oamenii isi iau moto pt ca asta le place . Dupa logica asta daca nu esti Chris Birch nu are rost sa iti iei KTM , vitezana daca nu ai skillul lui Rossi sau un HD daca nu esti un 1%-er .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnule detonat, logica mea e construita din realitate. Logica ta, despre tipul asta de motoare, unde e desavarsita? Pe VN900? Am 990 ADV care e din aceeasi categorie ca cele doua modele aici expuse. Plus o motoreta de vreo 130-140 kg, nici nu exista comparatie pe enduro.

 

Eu m-am referit mai mult la ce zicea GIXU, ii pune crampoane si rupe offroad-ul modelul asta. Rupe offroad-ul daca are si riderul potrivit, chiar si atunci cu niste "". Sa va vad cum plimbati voi 240 kg prin noroaie si il ridicati de o gramada de ori. Pe langa faptul ca R-ul are cam 90 cm la sa, asa ca trebuie sa ai macar 185 cm ca sa atingi decent. Pamantul e mai departe pe offroad decat asfaltul si cele 240 kg nu se simt ca pe asfalt! Acum daca offroadul pentru voi e ala unde mergi si cu un CB....

 

Oare de ce cam toti care au avut 990 si alte vaci si s-au plimbat prin Siberia si Mongolia au renuntat la un OU si si-au luat 690?

 

990/1090/1290 sunt super mobre dar care accentueaza foarte mult deficientele pilotului pe offroad. De asta ziceam sa nu va uitati la reclame prea mult. Merge pe forestiere cu pasager si bagaje, foarte misto, dar de multe ori te oftici ca nu esti cu una mai usoara cand vrei pe un traseu care nu e accesibil cu vacile.

 

BMW-istii sa ramana pe BMW-urile lor, nu care cumva sa patati regnul KTM-ist. Acum cativa ani toti BMW-istii se uitau de sus la stricacioasele de KTM-uri, acum vad ca din ce in ce mai multi migreaza.

 

:eek:Spor la postat, eu raman la ideea mea oricum. :D Fara suparari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

. :D Fara suparari.

De acord cu asta de mai sus !

 

Stati linistiti ca oricum nu faceti nimic cu 230-240 kg pe offroad .

 

Comentariul meu era legat de ceea ce ai zis tu mai sus .

Share this post


Link to post
Share on other sites

1090 si 1290 simple, fara R nici nu sunt marketate ca offroadere ca prim tzel. Despre ce vorbim aici? Fata de 1190 au trecut la jante turnate de exemplu.

 

Eu personal l-am luat pentru ca imi place. Si ca vreau o motoreta pentru drum lung, comoda si cat se poate de dotata pentru banii pe care i-am avut la dispozitie.

 

Daca am avut si BMW inainte acum n-am voie KTM? Sa renunt la comanda? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema la tine e si mai mare. Ai si Honda. :rusinica: :rusinica: Lasa ca am incredere in KTM, iti trimite o stricacioasa si o sa te intorci la fiabilitate. :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...