PzKpfW Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Salut,După ceva ani de ezitări, m-am hotărât să-mi iau brap-brap. Am ceva experiență, dar nimic tangent cu supermotradul: aș aprecia deci ceva sfaturi și sugestii legat de modele. De asemenea, dacă știți pe cineva care vinde ceva demn de interes - cu precădere în București (pe site-urile de vânzări cam bate vântul), anunțați-mă. Ca să definesc mai bine ceea ce caut: Ceva cu care să mă deplasez zilnic prin oraș, să mă pot strecura prin trafic și cu care să mă pot și distra - deci regim 90% urban. Să fie ușor: chestii de genul XT660 sau Hypermotard 796 (dacă pot fi considerate astea SM-uri) ies din calcul; maxim 140-150kg la gol. În principiu să fie SM din fabrică, nu enduro modificat pentru stradă. Injecție, furcă USD, frâne bune. Nu vreau DRZ400. Sunt sigur că este o motocicletă foarte bună, versatilă și fiabilă ca un tanc, dar nu Sunt... limitat natural (am 1,68-1,69 @ 67-68kg), deci cu cât e mai puțin înalt, cu atât mai bine. Nu vreau s-o bag la enduro. Despre modele în sine nu știu mare lucru. Mă atrage foarte mult SXV 450, dar nu vreau să am surpriza să nu-mi pornească dimineața de exemplu. 690 SMC am înțeles că este foarte înalt și relativ greuț. Altceva de la KTM? Husqvarna? Husaberg? Bugetul este pe la 3-4k €, dar relativ flexibil. Mulțumesc anticipat pentru răspunsuri. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 (editat) Daca iti iei cumva SXV 450/550, iti recomand sa nu iei prima generatie, pana-n 2010 parca, vei avea fix problema pe care ai mentionat-o cu pornirea, amestec etc. A avut un prieten vara trecuta RXV de 450, jale cu pornirea la rece, bujii ude mereu, scoase de fiecare data pentru uscare, atat NGK cat si Denso, atat normale cat si iridium. Un alt aspect foarte important, pentru ambele motorizari, electromotorul este "subnutrit" pentru cc si arde carbunii rapid, nu gasesti sa-l repari si daca ti-l repara careva, va fi o lucrare mediocra si nu va mai invarti deloc. Spor! Editat Februarie 27, 2017 de george_p Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Ia bestia lu' colegu, dar depaseste bugetul Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 eu am ktm exc 525,din 2004,nu e injectie e carburatie ,dar porneste fara probleme dimineata,eu dimineata il pornesc la pedala sa nu omor electromotorul(asta daca sunt 4-5 grade)daca e cald pornesc la buton)si in rest buton fara probleme,poti sa o lasi din furca mai jos si din amortizordeci fara probleme,are in jur de 125 de kg.Problema e ca trebuie sa ii schimbi uleiul la 15-20 de ore de functionare,dar daca stai sa te gandesti ca intra doar 1,2 litrii e ok.Motocicleta e o bestie in oras si de fiabila este daca ii schimbi uleiul la timp,sunt multi care fac rally raid cu ele. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 27, 2017 Autor Share Postat Februarie 27, 2017 Daca iti iei cumva SXV 450/550, iti recomand sa nu iei prima generatie, pana-n 2010 parca, vei avea fix problema pe care ai mentionat-o cu pornirea, amestec etc. Da, despre genul ăsta de probleme am auzit și eu. Cât de sigur ești că s-au rezolvat după 2010? Ia bestia lu' colegu, dar depaseste bugetul ...Ăh..care? eu am ktm exc 525,din 2004,nu e injectie e carburatie ,dar porneste fara probleme dimineata,eu dimineata il pornesc la pedala sa nu omor electromotorul(asta daca sunt 4-5 grade)daca e cald pornesc la buton)si in rest buton fara probleme,poti sa o lasi din furca mai jos si din amortizordeci fara probleme,are in jur de 125 de kg.Problema e ca trebuie sa ii schimbi uleiul la 15-20 de ore de functionare,dar daca stai sa te gandesti ca intra doar 1,2 litrii e ok.Motocicleta e o bestie in oras si de fiabila este daca ii schimbi uleiul la timp,sunt multi care fac rally raid cu ele. Exact motivele pentru care aș căuta un SM out-of-the-box. Pe lângă asta, ar mai fi și eventualele probleme cu... autoritățile, dacă acea conversie nu a fost bine documentată. Mă rog, în anumite condiții aș putea să fac un compromis aici. În schimb, sunt destul de intranzigent cu injecția. Știu că sunt motociclete pe carb care merg ceas. Dar nu știu ce șanse am eu să nimeresc una din-asta SH Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 La Ktm greu cu injecția,pe la husqvarna da,al meu e SM și in carte,am omologat rotile.Si mă crezi sau nu eu nu am avut probleme cu pornirea.Sa vezi ce fun e pe injecție când rămâi fără baterie sau benzina.La banii aia găsești Ktm 530 dar ia după 2009 dacă vrei,modelul 2008 avea probleme cu etanșeitatea intre motor și cutie. » Post actualizat in 27 Feb 2017 13:13 Eu l-am pornit și la -5 grade și a mers. » Post actualizat in 27 Feb 2017 13:14 Avantaj la Ktm că găsești piese mult mai usor Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 deci regim 90% urban. Mai bine 100%. La cat de mic e rezervorul la tipul motocicletei dorit de tine si la cat de incomoda e saua, extraurbanul e de evitat. Vezi ca la Aprilia cica se schimba pistonul la 60 de ore de functionare sau pe la 3000 de km. Toata lumea spune ca SXV este tatza de matza. Secs pe doua roti. Eu asta mi-as lua daca mi-as permite sa pierd timpul si banii cu mentenanta stricta. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
str8 Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Salut, Arunca un ochi aici: https://www.olx.ro/oferta/vand-schimb-ktm-690-supermoto-ID81Crf.html#92a9ee5e5b Stima Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Pai, am fost cu ea si pe la Masinuta sau cum ii spune baiatului de la United, am zis ca na, reprezentanta Aprilia, trebuie s-o rezolve, dar nimic... El ne-a spus despre a doua generatie, din 2010 incoace, cica ar fi modificat italienii soft-ul (aprindere, avans, amestec, injectie etc.) si n-ar mai fi probleme. De electromotor nu stiu nimic la a doua generatie. Mai era una p-acolo statuta, la fel, fara rezolvare. In rest, ne-a spus si el ca este o motoreta foarte tare pana-n 180 cat duce, dar atunci cand si functioneaza Prietenul meu s-a jucat cu ea putin in vara si a vandut-o intr-un final. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 27, 2017 Autor Share Postat Februarie 27, 2017 Si mă crezi sau nu eu nu am avut probleme cu pornirea. Te cred și sunt sigur că a ta merge foarte bine. Problema este că nu știu ce noroc am eu să găsesc o carburație în stare bună (cum e a ta de ex). Am zis injecție pentru că ar fi, teoretic, o valoare mai sigură la achiziție. La banii aia găsești Ktm 530 dar ia după 2009 dacă vrei,modelul 2008 avea probleme cu etanșeitatea intre motor și cutie. Sună bine, deși este conversie. Intră pe listă. Avantaj la Ktm că găsești piese mult mai usor Just, de-asta-mi surâde KTM. Și pe lângă piese, există și comunitate vastă. Mai bine 100%. La cat de mic e rezervorul la tipul motocicletei dorit de tine si la cat de incomoda e saua, extraurbanul e de evitat. Dacă va fi extraurban, va fi strict pe lângă București. Nu mai mult de 50-60km. Arunca un ochi aici: https://www.olx.ro/oferta/vand-schimb-ktm-690-supermoto-ID81Crf.html#92a9ee5e5b Merci. Iau în considerare Pai, am fost cu ea si pe la Masinuta (...) Merci de info. Am să vorbesc și cu el Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vpacuraru Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 /index.php?/topic/743717-bmw-g-650-xmotosupermoto/ este posibil chiar asa ceva sa cauti.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 27, 2017 Autor Share Postat Februarie 27, 2017 este posibil chiar asa ceva sa cauti.... Merci. Am mers pe Xmoto și mi-am dat seama că este mai puțin un supermoto și mai mult un naked cu suspensii înalte. Cam cum este KTM Duke 640. Este o motocicletă bună, dar nu este ceea ce caut Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 KTM 690 SM a avut un coleg de-al meu mai demult. Era varianta aia pricopsita cu jante Marchessini. Destul de misto fierul, s-a bagat si la competitii odata cu el. Dar nah, mai avea de invatat Motocicleta era misto, stiu ca a fost cu ea pana in Grecia. Deci se poate. Injectie, saua destul de confortabila. Dar parca nu e un SM din ala pur-sange. Mi se parea ca e un naked foarte usor, dar mai putin confortabil. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Te-ar coafa o Husqvarna 510 SM? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Man găsești ktm-uri cu carburatoare ok,nu ai probleme,dacă ești din București ne vedem undeva in weekend și te dai pe al meu și vezi cum se comporta.Eu acum un an parca am făcut 500 de km intr-o zi mers pe valea Doftanei,Sinaia,peșteră,intradevar nu e cea mai confortabila dar a fost ok.Am venit și pe până spate din Săftica până în București zona militari. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 27, 2017 Autor Share Postat Februarie 27, 2017 Dar parca nu e un SM din ala pur-sange. Mi se parea ca e un naked foarte usor, dar mai putin confortabil. ^^ That Bine, având în vedere ce vreau să fac cu el (frecat zilnic prin oraș, aproape regim de scuter), poate ajung la concluzia că ceva de genul este mai adaptat. Dar deocamdată mă atrage ideea de "SM pur". De-asta am deschis topic-ul, pentru păreri, sugestii, sfaturi, etc. Te-ar coafa o Husqvarna 510 SM? Dacă s-a făcut și injecție, da Este vorba cumva de cea care a fost recent pe olx? Man găsești ktm-uri cu carburatoare ok,nu ai probleme,dacă ești din București ne vedem undeva in weekend și te dai pe al meu și vezi cum se comporta. Ok, să zicem că mă mai gândesc la acest aspect. Și da, sunt din București și mi-ar plăcea doar să încalec una. Să văd cât de rău m-a bătut natura Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Dacă s-a făcut și injecție, da Este vorba cumva de cea care a fost recent pe olx? Nu, e carburatie. Scuze, nu vazusem criteriul cu injectia. N-a fost pe OLX. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Da un semn in weekend și ne vedem sa dai o tura că sa vezi cum se simte. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 ^^ That Bine, având în vedere ce vreau să fac cu el (frecat zilnic prin oraș, aproape regim de scuter), poate ajung la concluzia că ceva de genul este mai adaptat. Dar deocamdată mă atrage ideea de "SM pur". De-asta am deschis topic-ul, pentru păreri, sugestii, sfaturi, etc. Dacă s-a făcut și injecție, da Este vorba cumva de cea care a fost recent pe olx? Ok, să zicem că mă mai gândesc la acest aspect. Și da, sunt din București și mi-ar plăcea doar să încalec una. Să văd cât de rău m-a bătut natura Daca nu ai probleme de mandrie (desarta ☺) pe la semafoare si pe oriunde trebuie sa opresti in trafic, cred ca te adaptezi repede, mai ales daca e vorba de motocicleta usoara. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 27, 2017 Autor Share Postat Februarie 27, 2017 Peste mândrie am trecut demult Mi-ar fi frică doar să nu fac vreo boacănă, gen s-o scap pe mașina omului sau s-o trântesc pe jos la o trecere de pietoni Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
belogerer Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 (editat) un ktm lc4 nu te-ar coafa? e sub buget si garantat nu te dai jos de pe el fara un zambet pana peste urechi pe alta parte e nervos si nu prea iertator...nu are injectie dar garantat pleaca la pedala si cu benzina veche de un an... Editat Februarie 27, 2017 de belogerer Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Nu cred...Husqvarna 610 sm are cam 850mm (exemplu la prima cautare pe net,nu vorbesc din experienta), ce se mai lasa suspensia cu 70 Kg ale tale (incluzand achipamentul ☺), cred ca poti pune un picior jos fara probleme. Mai ales ca seile sunt inguste. Daca motocicleta e usoara, cred ca iti faci griji degeaba. Doar sa iti faci putin timp sa te acomodezi cu noile cerinte inainte sa iesi in trafic. Hai ca imi fac si eu curaj cand mai aud de prichindei cu pofta de SM ☺ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 (editat) La 1.69 si 850mm inaltimea seii o sa fie greu. Eu am 1.85 si mi-e cam greu la 900mm. Editat Februarie 27, 2017 de Endurache Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 27, 2017 Autor Share Postat Februarie 27, 2017 nu are injectie dar garantat pleaca la pedala si cu benzina veche de un an... Eu abia reșuesc să pornesc la pedală un 250 2t... Nu cred...Husqvarna 610 sm are cam 850mm (exemplu la prima cautare pe net,nu vorbesc din experienta), ce se mai lasa suspensia cu 70 Kg ale tale (incluzand achipamentul ☺), cred ca poti pune un picior jos fara probleme. Mai ales ca seile sunt inguste. Daca motocicleta e usoara, cred ca iti faci griji degeaba. Doar sa iti faci putin timp sa te acomodezi cu noile cerinte inainte sa iesi in trafic. Hai ca imi fac si eu curaj cand mai aud de prichindei cu pofta de SM ☺ 850mm mi se pare chiar abordabil. RSV-ul are 825 și ajung cu ambele vârfuri jos, asta în cazul în care are suspensii tari și nu se prea lasă când mă sui pe ea La 1.69 si 850mm inaltimea seii o sa fie greu. Eu am 1.85 si mi-e cam greu la 900mm. Sincer să fiu, singura motoretă pe care mi-a fost foarte greu să mă urc a fost un 300 Six Days, care are șaua la vreo 960mm. Dar știam că pe jos dacă pic e pământ, nu asfalt Oricum, caut ceva cu șaua sub 900mm - și pe care oricum am s-o dau ceva mai jos. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Am vazut ca nu a mentionat nimeni Husaberg. FS-ul de 570 sau 650 e "ce trebuie", iar modelele mai noi de 2008 au si injectie. Exista un FS 570 pe bikeshop, dar nu prea se incadreaza in buget. http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=629777&selpic=0&zoom=1#foto Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate