DKW Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 In 3 saptamani trebuie sa ajunga acasa, este cadou asa ca nu pot sa divulg pretul de achizitie. La partea de aspect este mult de munca, dar este functionala, la momentul achizitionarii era inmatriculata si se circula cu ea. Ea este Yamaha XJ750 Maxim din 1983 ( a 2-a generatie), varianta pentru Canada, soft-chopper cu motor de sport-touring cu 5 supape pe cilindru, in tineretea ei dezvolta vreo 86 de cai @9000 rpm cu 61 Nm @7500 rpm si o viteza maxima de 205 km/h, acum ramane de vazut ce mai poate. In prima faza va primi o ''igienizare'' temeinica, schimbul de consumabile obligatoriu, se vor monta comenzi de Virago (cele actuale fiind niste mizerii), se va reface saua si la final o revopsire. Din poze se poate observa lejer grija acordata de fostul proprietar. In functie de cum o sa ma inteleg cu ea la drum o sa ma hotarasc daca o aduc in forma initiala sau o voi modifica dupa preferintele mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 (editat) Si clima din Anglia a avut contributia ei. E frumoasa! Sunt curios de ce va iesi! Spor! Editat Aprilie 9, 2017 de alexgrp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 9, 2017 Autor Share Postat Aprilie 9, 2017 Nu este din Anglia, tara de ''mlastina'' este Olanda, dat tot cam la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 ..tot cam la fel. ..sau nu!!.. Examples of motorcycles with multivalve-engines include: 1914 Peugeot Grand Prix racer, 500 cc DOHC 8-valve parallel twin (top speed over 122 km/h).[26] 1915 Indian board track racer, 61-cid (1.0-liter) OHV 8-valve V-twin.[27] 1921 Triumph Ricardo 499 cc OHV 4-valve single-cylinder machine, copied by Rudge-Whitworth with their 1924 Rudge Four 350 cc OHV 4-valve single-cylinder machine, and 1929 Rudge Ulster 500 cc OHV 4-valve single-cylinder machine. 1923 British Anzani 1098cc OHV 8-Valve V-twin, used in Morgan three-wheelers and McEvoy motorcycles 1972 Honda XL250 "pent-roof" SOHC 4-valve single-cylinder machine (the first mass-produced 4-valve motorcycle). 1973 Yamaha TX500 "pent-roof" 500cc DOHC 8-valve parallel-twin (the first mass-produced DOHC 4-valve per cylinder motorcycle)[28] 1977 Honda CB400 SOHC 6-valve parallel-twin. 1978 Honda CX500, a 498 cc SOHC, pushrod actuated OHV, 4-valve per cylinder V-twin; 1982 CX500 Turbo was the first factory multi-valve turbocharged motorcycle. 1978 Honda CBX1000, a 1,047 cc DOHC 24-valve straight-6 (105 bhp (78 kW; 106 PS)). 1979 -1992: Honda NR series, racing & production motorcycles with 8-valve-per-cylinder "oval-piston" V4 engines (actually 32-valve V8s with adjoining cylinders merged). 1985 Yamaha FZ750 motorcycle with DOHC 20-valve straight-4 Yamaha "Genesis" engine. 1991-2010 Yamaha TDM 850cc and then 900cc motorcycles with 5 valves per cylinder 1998–2006 Yamaha YZF-R1 superbike with redesigned (more compact) "Genesis" engine. 2006 model delivered 180 bhp (134 kW; 182 PS) at 12,500 rpm (130.3 kW/liter). The Yamaha XT660 single once had five valves per cylinder, but a subsequent redesign reduced the valve-count to four. The Aprilia Pegaso 650 single also started out with five valves, but current models only have four. The jointly developed BMW F650 single always had four valves. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 9, 2017 Autor Share Postat Aprilie 9, 2017 . Examples of motorcycles with multivalve-engines include: ... 1985 Yamaha FZ750 motorcycle with DOHC 20-valve straight-4 Yamaha "Genesis" engine. ... Maxim-ul are exact acelasi motor, cu mici diferente datorate pozitiei in cadru. De vreo 3 ani cochetam cu ideea de a cumpara unul deoarece intrunea cele mai multe conditii (dpdv personal), aspect clasic, transmisie finala pe cardan, motor 4 in linie, cadru double craddle, pozitie de condus mai touring, relativ usor de customizat fara sa bag flexul in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 In prima faza va primi o ''igienizare'' temeinica Merita. Se impune! Numai de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CYP23 Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 Salut!te felicit pt achizitie si sa o stapinesti sanatos!eu am yamaha xj 750 seca din 1984 originala cu pachet crom sa zic asa,inmatriculata pe mine,desi anul trecut nu am mers cu ea dar anul acesta intentionez sa o folosesc,este o motocicleta clasica adevarata!parere personala doar,eu as lasa-o originala pe a ta,cosmetizata si atit,repet este doar parerea mea,doar comenzile schimbate,desi este foarte la moda customizarea in zilele noastre,merita doar daca ai buget mare sa te apuci de asa ceva,in fine...succes in proiect si sa revii cu poze!stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 9, 2017 Autor Share Postat Aprilie 9, 2017 (editat) ...as lasa-o originala... Totul tine de cat de usor sau greu vor fi de restaurat diverse componente, partile cromate sunt cam scumpe, 60-65 de $ o prindere de semnal fata. Evacuari originale in stare buna se gasesc mai greu si cam piperate la pret, eventual o sa optez pentru niste finale universale de la Dunstall. O varianta ar fi sa o vopsesc integral neagra, dar ma mai gandesc. Momentan studiez ofertele de pe ebay pentru diverse piese, in functie de ce gasesc o sa ma decid in privinta aspectului final. Asa trebuie sa arate in varianta stock. Editat Aprilie 9, 2017 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 S-o stăpânești sănătos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 10, 2017 Autor Share Postat Aprilie 10, 2017 Multzam de urari, acum incerc sa ma lamuresc in legatura cu actele, la olandezi nu mai au talon, ci un card. Cum nu am mai avut de a face cu asa ceva, ma astept la mici neintelegeri cu cei de la RAR/DRPCIV. » Post actualizat in 10 Apr 2017 21:17Conform actelor este varianta XJ750 MK Midnight Maxim, model 33U. » Post actualizat in 16 Apr 2017 12:34Update: dupa un search temeinic pe net si ebay, motocicleta ar trebui sa fie complet neagra si cu anumite elemente aurii. Daca vreau s-o aduc in starea initiala piesele originale vor fi o mica problema. Asa ar trebui sa arate restaurata complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 18, 2017 Autor Share Postat Iunie 18, 2017 Aseara a ajuns acasa (cu escala pe langa Sibiu). Partea buna a lucrurilor, porneste ok, are baterie noua Varta, nu are probleme (inca) la rulmentii de jug si roti, suspensia fata ajustabila cu aer. Partea proasta, aripile, bascula si zone de pe cadru au dezvoltat ceva rugina, saua nu are sistem de incuiere cu cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 17, 2017 Autor Share Postat Septembrie 17, 2017 Intre timp am sapat pe net dupa informatii, am mai verificat una-alta, iar situatia nu se prezinta favorabila readucerii la forma initiala, piese originale doar din State si transportul rupe la buzunar... Momentan trebuie sa schimb: -rulmenti si simeringuri roata fata. -rulmenti jug. -tuburile cromate de la furca (implicit simeringuri ulei si praf). -simeringuri roata spate. -amortizoare spate. -garnitura capac chiuloasa. -robinet rezervor. -ce mai gasesc pe parcurs + clasicele bujii, ulei, filtru ulei si aer. In continuare niste poze cu un motor care n-a vazut in viata lui garaj sau prelata. Schimbarile stilistice vor fi minore, comenzi "avansate" de Virago 535 adaptate, semnale de XS, alta sa si alta aripa pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 17, 2017 Share Postat Septembrie 17, 2017 E ceva de munca, dar cu atat mai mare va fi satisfactia cand vei termina de lucrat la ea! Spor, multa rabdare si succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 N-ai reusit nimic cu XRT-ul din planul 2 al ultimei poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 20, 2017 Autor Share Postat Septembrie 20, 2017 Este in asteptare, o sa-l fac de coclau cand voi avea timp si de el. Momentan VX-ul si XJ-ul sunt prioritare, plus Drag Starul sotiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 27, 2017 Autor Share Postat Octombrie 27, 2017 Momentan am facut-o bucati, in vederea revopsirii cadrului si a diverselor elemente. Pana acolo am de curatat rugina superficiala de pe majoritatea pieselor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 28, 2017 Share Postat Octombrie 28, 2017 Te astept cu elecrostatica in priza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 28, 2017 Autor Share Postat Octombrie 28, 2017 Multumesc de oferta Bogdane! Sa termin de curatat piesele si ne auzim la un telefon in prealabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 12, 2017 Autor Share Postat Decembrie 12, 2017 Mici progrese... Si o surpriza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 12, 2017 Autor Share Postat Decembrie 12, 2017 A sapat rugina in cadru, din '93 motocicleta a stat doar afara si fara husa. Initial zona era acoperita de un strat de pamant cu ulei, dar cand am spalat cadrul s-au vazut toate zonele cu rugina. Fostul proprietar a incercat s-o "protejeze" vopsind cu spray direct pe fier. O sa-i fac un capac sudat pe o portiune mai mare fara sa decupez in cadru, apoi pregatirea pentru tratament cu Fertan (inhibitor de rugina). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 17, 2017 Autor Share Postat Decembrie 17, 2017 (editat) Furca partial asamblata. Bascula curatata si data cu primer. Saptamana viitoare duc cadrul la sudat, iar intre timp o sa montez simeringurile si rulmentii de la roata fata si bascula, + montarea grupului de la roata. Rulmenti de jug am gasit de la All Balls, pe bile, as fi pus conici dar nu gasesc pe dimensiunile rulmentului de jos. Dar cum nu o sa fie motocicleta de mers zilnic cu ea o sa fie ok. » Post actualizat in 23 Dec 2017 08:54N-a fost revopsit de 3 ori si nici lovit nu este, robinetul vacuumatic trebuie reconditionat. Editat Decembrie 17, 2017 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Ianuarie 23, 2018 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2018 Cadrul a ajuns la @zdriki pentru suduri, iar acum testez diverse vopsele pe el. Momentan am folosit primer si un fel de teroson, am de asteptat cateva zile sa vad cum se comporta, iar daca totul va fi bine o sa aplic si vopseaua finala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Ianuarie 25, 2018 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2018 Am renuntat la vopsirea electrostatica deoarece nu gasesc negru cu o anumita textura pentru cadru, bascula, paharele de la furca si triple (juguri). Combinatia actuala plus vopseaua finala vor da rezultatul scontat. » Post actualizat in 30 Jan 2018 19:06Cam asta a iesit la final. Asa arata textura dorita. » Post actualizat in 11 Feb 2018 16:32Update. Intre timp am descoperit ca motorul a fost schimbat cu unul non-Maxim, automat nici seriile nu se potrivesc, asa ca am scotocit pe ebay si am gasit carterele cu seria potrivita, seria de pe motor trebuie sa inceapa cu 22R, conform seriei de pe cadru. Si ca sa fie treaba buna motorul actual nu este varianta cu 5 supape pe cilindru, ci cu 2, dar pana nu desfaci nu vezi... Asadar, refacerea motorului o sa fie cea mai costisitoare parte, si daca tot am intrat in cercul asta vicios, ma apuc de vanat ocazii pe ebay si poate reusesc sa o aduc la forma originala fara sa mai trec prin alte etape intermediare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Martie 1, 2018 Autor Share Postat Martie 1, 2018 Aripa pusa de proba. » Post actualizat in 17 Mar 2018 16:54Intre timp i-am montat rotile, am pus de proba niste amortizoare vechi pe spate, si m-am apucat sa desfac motorul. Carterele cu seria potrivita sunt pe drum, intre timp o sa vopsesc restul de capace laterale,si sa comand set de garnituri + ce va mai fi nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 8, 2018 Autor Share Postat August 8, 2018 Din lipsa de piese Midnight-ul sta cu motorul desfacut, dar ca sa compensez am luat un Maxim X din '85, cu vreo 93000 km in bord (posibil 193000 km), in afara de ghidon si oglinzi nu am de gand sa-i aduc vreo modificare. I-am facut RAR-ul sii am avut surpriza sa trebuiasca sa platesc pentru omologare individuala, dupa inginerii de la RAR ar fi singurul Maxim X de 750 inmatriculat in Romania... Motorul inca merge bine, are cateva defecte optice, chestii specifice varstei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.