murano Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Salut! Poate s-a mai discutat dar mai intreb si eu. Am curat de curand carbu,am pus la loc tot bine, am dat drumu la surub 2 ture jumate..dadea pacanele ca proasta..am dat drumu mai mult..dar acuma intra- doua imi face niste probleme..parca o ineaca. Vreau si eu o parere,sa mai dau drumu la surub sau mai este un reglaj pe undeva? Mersi anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Inaltimea plutitorului, pozitia cuiului principal fata de suber, surubul opritor pt relanti, surubul de sincronizare a celor doua corpuri ale carburatorului si surubul de reglaj al amestecului pt relanti (aerul). Astea sunt singurele reglaje ale carburatorului stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 "surubul de sincronizare a celor doua corpuri ale carburatorului " asta pe unde e?:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 (editat) intre cele 2 corpuri exista un angrenaj de tije si axuri si un surub limitator, carbul secundar trebuie sa (inceapa) deschida cand carbul principal (ala mic cu plutitor) este deschis 6mm . Lasa surubul ala undeva la 2-2.5 curse (2.5 in manual) este numai !!! pentru relanti !. Pune reglajul acelor la jumate. Deschide!!! manualul pentru a vedea cum se regleaza plutitorul si fi atent cand motezi tubulatura sa fie etansa . Verifica si etansarea flanselor dintre carb si chiulasa. Verifica si furtunele de drenaj pt aitbox , ambele trebuie sa aiba dopuri... intr-unul gasesti ulei+condens , in celalalt nisip+insecte moarte Editat Octombrie 12, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 flansele dintre carb si chiuloasa acuma is puse noi..am sa ma mai joc cu reglaju..inainte de al curata erau date 10 ture surubu de amestec..am sa il dau si acuma sa vad ce zice.mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 (editat) 10 ture ! nu cred ca are atatea spire filetul ... reglalele sunt 2.5 ture (de360) amestecul pt relanti, 25-27 mm plutitorul rasturnat (6-8mm nivelul benzinei), 6mm sincronizarea carbului secundar si acele la jumate daca ai tuburi standard, eventual cobori o treapta u n ac daca afuma bujia ca sa compensezi din uzura tubului ... restu'-i frectie ps- e vorba de xtz660 care are 5 supape Editat Octombrie 13, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Aveti careva o finala de XT600 3tb intreaga , cu site? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Helau ! Aveti idee unde pot sa imi fac vopsea pentru tenerele meu din '96, un cod de culoare unde gasesc sau cum pot sa o imit? exista un aparat care sa "citeasca" compozitia vopselei actuale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Aparat nu cred. Daca mai ai carene cu vopseaua veche te duci cu ea si iti face una aproximativ lafel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Am carenele. Vreau sa repar o fisura si sa vopsesc. Sper sa gasesc o vopsea asemanatoare. Mersi de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 In urma cu vreo 4 ani mi-au reparat carenele cei de la Kaore. Nu se cunoaste nici o diferenta la vopsea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Aha, mersi. O sa le dau un telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Aha, mersi. O sa le dau un telefon. eu iarna asta o sa-i schimb complet infatisarea si inca nu m-am hotarat cum. e nasol ca la modelul nostru trec stickerele de pe carena pe rezervor si daca revopsesti carena ai treaba si cu rezervorul si nu prea gasesti stickerele originalele. sa-mi arati si mie te rog daca o vopsesti. BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 eu iarna asta o sa-i schimb complet infatisarea si inca nu m-am hotarat cum. e nasol ca la modelul nostru trec stickerele de pe carena pe rezervor si daca revopsesti carena ai treaba si cu rezervorul si nu prea gasesti stickerele originalele. sa-mi arati si mie te rog daca o vopsesti. BAFTA! Exact asta este si dilema mea. La mine s-au fisurat carenele laterale de la 2 cazaturi stupide de incepator, si a dracului viata....o cazatura pe stanga + o cazatura pe dreapta = 2 bucati carena lovita .....nu putea sa fie doar pe o singura parte. Restul arata impecabil, si vreau sa vopsesc doar ce este sub stickerele laterale. Si pe mine ma bate gandul sa o revopsesc toata sa o fac ca cele clasice de la Dakar, dar ma bate portofelul mai tare ca gandu' ! LCA daca tot esti pus pe treaba , iti pot da stickerele in format digital de imprimat, de la motoretele de jos. Eu asa vroiam sa fac. Am gasit si codurile de culori RAL....doar bani sa fie ....cand ajung acasa, diseara pun pe forum ce am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 frate cat te invidiez ca e albastra a ta...) am si eu un folder cu toate bunaciunile astea.m-as bucura sa am stickerele .tinem legatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Mult timp pierdut sa schimbi talonul...te inteleg. E ciudata culoarea....variaza odata cu lumina de la soare.....in unele zile e albastra si in altele are o nuanta verzuie asa....din cauza asta imi fac griji cu vopsitul. Nu sunt exagerat sa iasa fix pe fix...dar nici ea sa fie albastra si sa se vada verde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 (editat) Nu demult ma plangeam ca mi-a sarit o piatra in faruri si de unde sa gasesc altele,intre timp a aparut o minune si anume un super tenere dezmembrat care are farurile identice.le-am montat totul bine si frumos.Intre timp mi-am propus sa-mi fac o grila de aia de protectie.Nu am apucat. .astazi in drum spre radauti mi-a sarit de la un tir ceva.identica lovitura exact in acelasi loc pe farul din dreapta. Acum am doua seturi de faruri ambele cu cel din dreapta crapat. Oare nu se poate schimba doar sticla? stiu ca am mai intrebat dar poate a facut cineva asta. PS. voi cate seturi de faruri schimbati pe sezon? intra la consumabile Editat Octombrie 25, 2012 de LCA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Ca sa fac asa o medie: zero. Ai ghinion la faruri, ce sa zic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Am nevoie de un sfat.....am cumparat acum aprox 300km cauciucuri noi heidenau k60 , le-am montat singur din frica sa nu imi intepe/zgarie montagii piesele, pe fata a iesit perfect din prima. Pe spate am avut probleme. Cauciucul nu se aseaza corect pe janta si se vede cum joaca in mers. L-am pus cu lubrifiant, a intrat usor pe janta, n-am avut probleme, l-am umflat si surpriza e ca nu sta corect. Nu se centreaza. L-am demontat, pus iar, umflat , la fel. L-am dus la vulcanizare montat pe janta, mi l-a umflat aproape cu 5 atmosfere a facut poc dar tot nu este centrat perfect. In timpul montajului l-am batut si cu ciocanul de cauciuc . Am asezat si camera corect. Am parcurs aproximativ 300 km si tot nu este asezat. Pe o raza este cu 3-4 mm mai inalt talonul, si pe raza opusa este cu 3-4mm mai scurt talonul. Ce sa ii fac? precizez ca anvelopa are dimensiunile recomandate de fabricant si janta este originala neindoita, camera noua cu dimensiuni corecte, se vede ochiometric faptul ca anvelopa nu este asezata perfect centrat. Parca diametrul anvelopei ar fi mai mic si trebuie intinsa anvelopa sa cada corect pe buza jentii. Atasez un desen explicativ pt ca n-am poza. Sa-l las asa? In mers nu simt vibratii, voblaj, motoreta merge drept singura, probabil ca daca ma las mult pe viraje ca la vitezane (teoretic) s-ar simti ceva....cred. La vulcanizari pot sa "intinda" anvelopa, cu aparatele de montat astfel incat sa pice corect? Mersi. Editat Octombrie 29, 2012 de vpower16v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Si eu tot K60 am si ale mele au venit la fix din prima. Am mai auzit la un prieten care avea fix aceeasi problema pe un Transalp. Nu reusea sa centreze cauciucul, pana l-a montat cineva cu foarte multa rabdare si i-a iesit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Rabdare eu am...dar nu imi pot imagina cum sa l centrez....nu ai cum sa apuci buza cauciucului sa o tragi pe pozitie...numai cand se umfla se aseaza singur. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Incearca si mergi putin cu presiune cat mai mica. Poate se aseaza de la greutatea mobrei. Atentie: fara frane sau accelerari bruste, ca sa nu rupi valva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Da....cred ca asta o sa fac ....si dupa o umflu la 3 bari sau mai mult. Cu ce presiune mergi in ele? Eu am 2 pe fata 1.8-2 pe spate.Mers pe strada. E ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Eu merg cu 2 pe fata si 2 pe spate sau 2.25 pe spate cu pasager. Manual citire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 bucura-te ca nu vobleaza , iar la urmatoarea achizitie evita segmentul low cost daca esti perfectionist la tv zicea unu' (meserias) despre anvelope ca "cel mai greu este sa le faci rotunde" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.