yuk Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 nu zice de anulat nimic, dar zice sa fie bateria incarcata full. Probabil ca un curent puternic obtine o turatie mai mare si decompresorul nu mai influenteaza ... cred ca daca legi o baterie auto invarte de ala(decompresorul) "crede" ca a pornit si isi vede de treaba lui . Apoi vine povestea cu ulei in cilindru Standard 1.100kPa (11kg/cmc, 156 psi) minim 900kPa (9kg/cmc, 129 psi) maximum 1.200kPa (12kg/cmc,171psi) cap. 3 pag 17-19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Yuk, mersi pentru ajutor. Cand o sa prind curaj si timp sa desfac carburatorul o sa te caut pentru sfaturi. Multam colegii pentru sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 am rezolvat lipsa scanteie la yamaha,ceva contacte oxidate in conctac putin spray de conctacte si gata "mobra"functioneaza din nou.multumesc pt sfaturile si sugestiile primite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 (editat) salut baieti, avem un xt600 de prin 94 cu compresie 7 care scoate fum mai ceva ca un trabant, de fapt trabantul e minciuna. scoate fum de cand il pornesti si pana la 2 ore de mers tot scoate. porneste la sfert cu o baterie aproape moarta. daca mergi mult cu ea ai sa vezi cum iti curge ulei din toba, si daca te gandesti bine poti sa il reciclezi cu un decantor si il pui inapoi ) intrebarea mea catre voi cei mai experimentati, de unde ar putea scoate atat de mult fum avand in vedere ca are compresie si porneste la sfert? exista supape vacuumatice sau alte prostii pe el la care ar trebui sa fim atenti ? motorul a fost desfacut pentru inspectie, valvele nu sunt strambe, semeringurile de supape sterg, nu pierde benzina pe la chiuloasa distanta intre buza segmentilor este decenta, foarte putin peste limita de uzura. in orice caz la nivelul de fum care il scoate un motor in 2t este minciuna, ma gandesc ca trebuie sa fie ceva simplu ce am omis. Editat Aprilie 6, 2013 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Poate segmentii nu au fost orientati cu crestaturile in pozitia corecta sau pur si simplu cilindru+piston uzati(e). Simeringurile de la supape nu mai pot fi refolosite daca au fost scoase. Chiar daca "sterg". Sunt precum garnitura de chiulasa. Daca motorul a fost desfacut de ce intrebi de supape vacumatice? Nu ai vazut ce e inauntru? Sau sa intrebi pe cel ce l-a desfacut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 de la 7 la 11 ii cale lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danimalu Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Salut, imi poate spune cineva,ca eu nu am gasit in manual.Am desfacut sa schimb semeringurile la supape si m-am uitat cu ocazia asta la segmenti, au 1.05. Care este cota maxima,adica cand trebuie schimbati? Mai merg vara asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Cum naiba nu scrie? E specificat in doua locuri: pag 2-6 si 4-32. Pentru primi doi segmenti e 0.30 - 0.45 mm si pentru segmentul de ungere e 0.20 - 0.70 mm. Cilindrul trbuie sa iaba un diametru mai mic de 95.10 mm. Diferenta dintre diametrul cilindrului si diametrul pistonului trebuie sa fie mai mica de 0.10 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danimalu Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Ok,mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Vand stator rebobinat de pe un XT600 3tb din 1991 0755012789 iuliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Salutare, a reconditionat cineva vreodata un telescop spate de XT. Intentionez sa-mi incerc norocul cu un telescop de Tenere 1VJ din '86-face ca barca si as incerca sa-l reconditionez (daca se poate)...in alta ordine de idei, mi-ar mai trebui si un bloc de lumini, daca are cineva rog sa dea un semn ca fratele Google nu a fost prea darnic in a-mi oferi informatii Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 (editat) are cineva de vanzare un vas de expansiune xtz660 3yf ? Inca nu am demontat sa stiu daca e radiatorul sau vasul, dar curge ps- cu ce masurati uleiul din telescoape ?... 669 ml stie cineva codurile pt rulmentii de la jug xtz6603yf ? Editat Aprilie 14, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 -Vezi pe unde curge antigelul inainte sa ceri/inlocuiesti vreo piesa. Poate fi pe la furtune, pe la garnitura de la termostat, pe la garnitura de la motor, etc -Uleiul in telescoape il masor cu ruleta: 94mm de la buza jambei cu telescopul comprimat si fara arc. -Rulmentii de la jug sunt conici. Sunt chiar asa uzati? Sar rolele din ei? S-au ciobit conurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 n-au rulmentii nici pe dreacu' , am fost la bucuresti si curgea telescopul ca la balamuc aruncand ulei pe vasul de expansiune si radiator, iar orbetele de mine nu am observat decat azi cand deja eram cu radiatorul in mana si am vazut ca nu curge . Vobla ca dracu' pe autostrada, din cauza ca era putin ulei in telescop, am observat eu ca nu este dulce, dar vazand ca e curat si rosu am crezut ca-i antigel, pata de pe vas fiind foarte compacta. deci, alarma falsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Ai observat ca nu e dulce.... . Nu vreau sa-mi imaginez cum observi pe talpa pantofilor in ce ai calcat... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Ai observat ca nu e dulce.... . Nu vreau sa-mi imaginez cum observi pe talpa pantofilor in ce ai calcat... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Ai observat ca nu e dulce.... . Nu vreau sa-mi imaginez cum observi pe talpa pantofilor in ce ai calcat... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Salut baieti! O intrebare pentru voi, regrata bine o Yamaha XT600 cam cat consuma la drum cu pasager viteza de croaziera 100km/h nici infipt ca stil de mers dar nici batraneste. Mi am facut de curand carburatia la TT600R -- mergea f sarac, imi inrosea toba. Si acum dupa noile reglaje mi a scos 4.6 pe 100km din care vreo 85km in afara....tot drumul cu pasager! Voua cat va consuma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Salut baieti! O intrebare pentru voi, regrata bine o Yamaha XT600 cam cat consuma la drum cu pasager viteza de croaziera 100km/h nici infipt ca stil de mers dar nici batraneste. Mi am facut de curand carburatia la TT600R -- mergea f sarac, imi inrosea toba. Si acum dupa noile reglaje mi a scos 4.6 pe 100km din care vreo 85km in afara....tot drumul cu pasager! Voua cat va consuma? Mie imi ia 4.5/100 in afara. Si 5.5 in oras. Mers numai singur. 90 de kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Inca ceva de adaugat... cine a spus ca e greu sa pornesti la kick o yamaha XT600 TT600.... greste . Am constatat azi ca am cablul de decompresor rupt, inca de cand am luat motocicleta....si cu toate astea o porneam mereu relativ usor...prima bedala...si dum dum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 eu la 3AJ inca nu i'am facut consumul exact,dar am impresia ca ia la 100 de km undeva la 6.5 l pe oras/60.000 km/schimbat viteze pe la 4-5000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 nu este reglat bine ... acum 5,4 % cu 140 pe autostrada si depasiri pe valea oltului Ai observat ca nu e dulce.... . Nu vreau sa-mi imaginez cum observi pe talpa pantofilor in ce ai calcat... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Eu la XT 600 K (1992) i-am scos cam 4.5 cu pasagera si bagaje pe traseul Cluj-Novaci (Transalpina), dus-intors; era reglat "ca la carte". La 1VJ am pus 10 litri benzina si m-am dat pe dealuri vreo 8 ore (cu pauze) si inca nu l-am trecut pe rezerva...mi s-a parut destul de economic Aveti idee cat ar trebui sa coste un bloc de lumini (pt. XT/tenere '86-'96) second hand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Tot xt 4,5 5, in oras dar nu consuma daca si astea au consum mare nu mai zic de crosss cand tragi de el vezi cum se duce benzina )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 am pus 5 l de benzina am mers o anumita distanta am scos diferenta am calculat si a iesit 4.3- 4.4 la suta , mers in afara 90-100, daca stau prin oras si dau presiuni 1-a si 2-a nu prea pot explica ce se intampla )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.