yuk Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 crezi ca foaia cu 48 dinti necesita lungirea lantului ? ma refer la 110 zale; intinzatorul pare la jumatate cu kit standard. Vad ca acum nu este decat 47, dar cred ca erau si 48 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 salutare ! imi spuneti si mie un mecanic bun in bucuresti sa ma duc si eu sa reglez carburatorul asta nenorocit ?? ca eu nu vreau sa ma bag sa l repar, imi este ca il stric. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 stie cineva cati bari trebuie sa iasa minim la un test de compresie pt un motor de xt 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 (editat) imi ies 10 si e cam mult....145 psi, ideea e ca mi-am cumparat alt motor din Italia si pe chiulasa scrie 2KF.... Editat Iunie 19, 2013 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 salutare ! imi spuneti si mie un mecanic bun in bucuresti sa ma duc si eu sa reglez carburatorul asta nenorocit ?? ca eu nu vreau sa ma bag sa l repar, imi este ca il stric. Numai bine! nu este cel mai simplu carburator , dar reglajele sunt simple , practic nu are ce sa se deregleze, reglajele au rolul de a compensa uzura pieselor din carburator. Cand te duci la mecanic incalzeste bine motorul si opreste-l cand este turat , ca sa vada ala ce culoare are bujia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 mersi de pont, azi incerc sa ajung la fostul mecanic si o sa stau langa el. Daca nu rezulta nimic bun din acesta interventie, la sfarsit de sezon il desfac singur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 (editat) daca nu-i iese din prima suna-ma! garnitura de cauciuc de la capac va fi cireasa de pe tort ))))))))) daca o lasi de pe o zi pe alta se contracta la marimea normala, dar merge pusa si daca este dilatata, insa foarte greu Editat Iunie 25, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 La soft enduro în Țara Moților vine careva /index.php?/topic/694347-27-30-iunie-intrunire-soft-enduro-touring-tara-motilor-2013/ ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 @alex ....vroiam sa vin dar nu e$te timp ))) @yuk.....am auzit ca este chinul de pe lume...m-am pregatit cu una nou nouta 6 euro + tva ...firar....un cauciuc de 1mm made in japan = multe beri .....acum la capac am jumate garnitura jumate silicon negru )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 https://www.facebook.com/#!/events/395762053876014/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 salutare ! am o problemutza la motorul unui prieten si am zis sa intreb poate s-a mai intalnit cazul si merg direct la problema , pe scurt : a sarit lantul din mers ( mai exact siguranta ) a spart putin carena si a cazut pana la urma , insa s-ar putea sa fi fost vreun soc in cutie ? o smucitura ceva? pentru ca dupa eveniment nu mai apare neutral in bord. porneste doar cu cricul ridicat si ambreaj tras iar apoi poti lasa maneta si sta la relanti dar in momentul in care pui cricul se opreste. astept sugestii . multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 A lovit senzorul de neutru in zborul lui spre Rai. Cel mai probabil a desfacut cablul / contactul. In cel mai rau caz a lovit senzorul in plin si l-a rupt (cam greu de imaginat). XT / XTZ au senzorul exact in zona despre care spui tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Si data viitoare sa puna siguranta in directia corecta sau sa puna lant dintr-o bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 stiu despre care senzor este vorba m-am uitat la el parea sa fi sarit putin cablul de acolo , l-am scos l-am curatat sa faca contact bine pus la loc dar degeaba ,daca scot senzorul ala afara sunt sanse sa repar cv la el ? sau altul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 altu e ieftin . si al meu era uzat dar nu merge sa te tiganesti cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Apropos de probleme electrice...la tenerica mea (1VJ de 600) de la o vreme a inceput sa clipeasca f rapid semnalizarea cand turez motorul...m-am gandit ca s-a imbolnavit releul de incarcare, asa ca l-am verificat...scoate 14,8V in turatie. E normal? In manual am vazut ca ar trebui sa scoata 14V la 5000rot/min...dar sunt in dilema pentru ca stiu ca atunci cand se duce releul, tensiunea de incarcare poate ajunge si la 18V...la mine e destul de apropiata de cea din manual. O fi semn ca trebuie schimbat...? O fi bine..? O fi rau...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 13.6-14.5 este ok asigura-te ca becurile de la semnalizari fac bine contact in soclu independent de vibratii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Ok, am sa verific si am sa dau cu un spray de contacte. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kitkat_2202 Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 salutare. caut pt "tinerica" mea o pereche de burdufuri rosiiiiiiiii ... unde as putea sa gasesc? pe net am vazut doar negre si albastre... multumesc dupa ce rezolv cu astea, va intreb si unde sa merg sa rezolv problema pe care o are cu pornirea... )) ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinache Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Salutare! De cu rand am si eu o Yamaha TT 600 S din '93 si pe aici nu prea gasesc multe informatii despre ea! Cum nu pricep decat vreo 3 cuvinte in germana nici pe net nu prea am ce sa citesc! Am inteles ca motorul ar fi foarte asemanator cu cel de XT 600! Deci daca mai aveti alte informatii despre modelul respectiv as fi foarte recunoscator sa le primesc! As mai fi interesat si de manual de intretinere si/sau reparatii! Daca ma puteti ajuta puteti posta si pe topicul meu: /index.php?/topic/695831-sfaturi-achizitie-moto/ , sa nu il poluam pe acesta! Multumiri anticipate! Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 (editat) Poi in afara de faptul ca sunt niste motoare foarte bune si te duce ori unde daca ai grija de el .. spune si tu de ce anume esti curios sa afli . Topicul accesta nu se polueaza se umple de experienta si asa i ajuta pe alti ce sunt incepatori in acceste model de motociclete si il citesc . Pentru inceput ce sfat pot sa iti dau , Sa schimbi uleiul la timp nu face mofturi ca un cross sau enduro pe ore asa ca nu te baga in faliment poti sa i dai ceva bun nu ieftin neaparat .. Filtru de aer cu cat il cureti mai des cu atata o sa cureti carburatorul mai rar . sa verifici uleiul daca pleci la ture mai lungi ...... e mai usor decat XT 600 parca si cu xt ul ai destula forta pentru toate smenurile cu tt e si mai si . Bafta si sa il stapanesti sanatos Editat August 6, 2013 de Aragon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mtctiberiu Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Salut la toata lumea! Am si eu o jucarie de asta de vreo 3 luni si ma gandesc sa-i pun handguards-uri pt ca am rupt deja vreo 2 manete. Vreau sa va intreb pe cei care folositi handguards-uri daca nu atingeti cu ele parbrizul atunci cand virati maxim, pt ca vad ca manetele de frana, respectiv ambreiaj, se apropie f tare de parbriz atunci cand ghidonul este virat la maxim. Nu as vrea ca handguardurile sa imi micsoreze unghiul de virare. In rest numai de bine despre modelul asta. Mi-as dori sa fie mai joasa si mai usoara, dar nu poti sa impaci si varza si capra. Mi-am comandat un kit de coborare de 5 cm. Astept sa vad cum va fi. Desi sunt inalt (1.84), trebuie sa fiu f atent cu ea cand opresc sau am viteza mica. Ma dezechilibrez destul de usor cu ea, mai ales daca am si pasager. De padure nici nu mai vorbesc. Trebuie atentie maxima pt ca e f inalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinache Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Merci Aragon! Ma intereseaza pentru inceput modelul filtrului de ulei si sa imi spuneti un ulei mineral mai gros putin! Cablul de kilometraj vine cu tot cu melcul de la roata si cum imi dau seama daca merge ceasul de kilometraj propriu-zis! Ce placute de frana de spate sa imi iau si cam pe unde gasesc un disc de frana de spate mai ieftin de 70 euro! Asa.... ce ar mai fi....? Aaaaa, cine zicea ca pornirea la pedala e grea se inseala, eu o pornesc fara cablu de decompresor la a 2-a sau a 3-a pedala, asta daca nu o inec, atunci dau vreo 20 . Apropo de pedale, cam cat costa un cablu de decompresor nou? Sper ca nu v-am plictisit cu intrebarile mele! Multumiri anticipate! Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Pentru inceput nu stiu daca ai manual dar iti sugerez sa iti iei si sa urmezi ce iti recomanda producatorul ca stie el ce stie ... Poi daca ai Service sau magazine moto pe acolo mergi si le zici la oameni ce motor ai si daca se pricep stiu ei . sau poti sa cauti pe net sunt o gramada de situri ce te lasa sa bagi datele motocicletei si iti arata tot ce recomanda ei sau producatorul Ma intereseaza pentru inceput modelul filtrului de ulei si sa imi spuneti un ulei mineral mai gros putin! Si dupa cum spuneam motorul se aseamana cu cel de xt in mare parte asa filtru e cam la fel uleiul eu folosesc MOTUL 3000 4T 20W50 , Cablul de kilometraj vine cu tot cu melcul de la roata si cum imi dau seama daca merge ceasul de kilometraj propriu-zis! Poi cablul daca il cumperi normal vine fara mel ca melcul accela nu e ieftin si un cablu de km e iefti si ma mir sa fie cu tot cu melc . Ce placute de frana de spate sa imi iau si cam pe unde gasesc un disc de frana de spate mai ieftin de 70 euro! Despre placute nu stiu ce sa iti zic eu am folsit si ieftine si scumpe si diferenta mare nu am observat ca frana spate nu e asa mult solicitata de mine cel putin sfatul meu ya ce ce te tine bugetul dar nu prea scumpe disc spate nu stiu pe unde gasesti mai ieftin de 70 dar unul bun e 100 e poate si mai putin si te tine foarte mult ,... Cat despre pornire cand iti intri in mana si il cunosti o sa il pornesti si la prima pedala beat ) ,,,, Cat despre inecat eu la Cross cand il inec Tin socul tras 5 pedale zdravene si voala la prima o ya . . Cablu decompresor nu stiu nu am vazut pe la magazinele unde caut eu piese dar dupa cum am zis poti sa cauti pe net sau sa intrebi pe la magazine de piese moto ca majoritatea nu arata tot ce aduc pe comanda . Pe aici imi caut eu piese in mare .... http://www.wemoto.ro/ http://www.motodiscount.ro http://www.romimoto-piese.ro/ Bafta si asfalt uscat .. Mai asteapta sfaturi si de la alti colegi ca sunt plini de informati folositoare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achilles Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 Salutare. Am cateva probleme ciudate si va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi. 1. Am un XT 600 care pana acum ceva timp pornea foarte usor la buton. La un moment dat pornirea a inceput sa fie foarte dificila. Practic pentru a porni motorul trebuia sa invart electromotorul 1 minut si sa trag de acceleratie (facea mai rau decat toamna cand era frig afara...chiar si atunci pornea repede~ 5 secunde) "Punctul culminant" a fost cand am consumat bateria fara a reusi sa pornesc motorul. Carburatorul a fost reglat si curatat in aprilie si de curand a mai reglat un mecanic aerul in speranta ca rezolvam problema pornirii. Care ar putea fi motivul? 2. Tot in perioada asta am reusit un consum record de 10l/100km. E adevarat ca am reglat turatia destul de sus la relanti si ca am mers prin oras, dar totusi... Chiar si inainte aveam un consum de ~7-8l/100km Ce ar putea cauza un consum atat de mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.