razvano Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Salutare, daca stie cineva vreun XT660Z de vanzare (in afara de cel de la Bavaria), il rog sa-mi dea un semn. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 salut vezi ca am vazut pe bikeshop(nu stiu daca mai e valabil anuntul sau nu) sau ti-l dau pe al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Una peste alta nu am prea inteles ce s-a zis pe aici! Deci pana la urma 4.6 in afara cu pasager la 100 110 max cu putin oras e bine sau e cam maricel! Inainte aveam consumul mai mic dar am ramas socat la o iesire in afara sa vad ca toba mea dadea in nuante de rosu! Am ajuns la concluzia ca merge prea sarac. Am desfacut carburile, al facut nivelul la benzina in camera de nivel constant, a fost regrat acum de dozaj (unul la a3a gradatie de si celalalt la a2a) curatate bine carburile, si puse la loc. De asemenea la 7mm deschide carb2 cu deschidere paralela la full throttle pe carb1. Dupa toata tarasenia asta...nu mai roseste toba, merge fain si scoate cam 4.6 cu pasager la 100 asa cum am zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 daca stie cineva vreun XT660Z de vanzare (in afara de cel de la Bavaria), il rog sa-mi dea un semn. Orice e de vanzare pt pretul corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 (editat) Adevarat. Pe bikeshop sunt doar doua, cea de la Valcea s-a vandut iar cealalta nu imi place. Am vazut-o astazi, pretul nu e realist pentru ca mai intra destui bani in ea - cauciucurile, in primul rand, sunt puse ca sa nu stea janta goala, sunt deja slick. Editat Aprilie 17, 2013 de razvano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 (editat) la cine as putea sa apelez atunci pt o verificare,eventual reglare carb. in cluj? aici chiar ma depaseste.. Editat Aprilie 17, 2013 de Danysenda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Dany, iti pot pune la dispozitie paginile din manual care te invata cum sa reglezi carburatorul. Nu e f complicat, insa ar fi indicat sa ai un compresor "la indemana" ca sa poti sufla carburatorul, filtrul carbului si jicloarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Melesmeles Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Salutare ! As vrea sa stiu daca e cineva de pe aici care sa isi fi schimbat evacuarea si daca da cum s-a simtit asta la drum. Ma intereseaza pentru ca ma bate gandul sa ii schimb evacuarea de la al meu Tenere in speranta ca voi castiga ceva cai putere si voi mai scapa de ceva kile. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 stie cineva cum se regleaza cablul de la decompresor si ce joc trebuie sa aiba?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Cum se regleaza nu stiu dar trebuie sa aiba un oarecare joc, ca la ambreiaj. Daca sta intins poate sa impiedice supapa sa se inchida bine. Ca si cum ai avea arcul obosit, turtit, la supapa respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Gata, am rezolvat. Daca mai faceti iesiri prin "wilderness" poate dati un semn, cumva trebuie sa o pun la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 stie cineva cum se regleaza cablul de la decompresor si ce joc trebuie sa aiba?! sa nu actioneze decompresoru' cand virezi stanga dreapta ... ca ala de acceleratie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Presupun ca e o gluma pentru ca nu vad cum ar putea sa se intample asta avand in vedere ca fara sa apesi pedala nu e nimic mobil in tot ansamblul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Nu-i de loc o gluma. Chiar se poate intampla asta. Sau... de care pedala vorbesti?.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Pedala de la care pornesti motocicleta....Asa cum vad eu lucrurile....o reglezi la jocul corespunzator...nu stiu care este ala la momentul actual....si apoi nimic nu o mai poate modifica...ma refer la miscare coarne stanga drepata samd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 stie cineva cum se regleaza cablul de la decompresor si ce joc trebuie sa aiba?! Tu la pedala de pornire ii spui decompresor? Eu i-as spune, mai degraba, compresor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 @marius, strange cablul cat se poate si apoi vezi cum functioneaza decompresorul. ideea e sa iti traga de decompresor cand apesi pedala, dar sa nu tina supapa deschisa in momentul in care ai eliberat pedala. Eu il strangeam la XT in asa fel incat, cu pedala libera, sa pot impinge cu degetul furca decompresorului cam 0,5-1 cm...nu am gasit nicaieri indicatii clare si nici nu am avut nevoie ca nu mi-a facut probleme Daca dai usor la pedala si porneste si motorul destul de usor, atunci nu-ti bate capul...las-o asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 intrebare pentru cei cu tenere xtz 660 , cat va incarca voua daca puneti aparatul pe bornele bateriei? mentionez ca am becuri h4 55-60 w ( in loc de 35 w) care stau aprinse ambele si pe scurta si pe lunga , cu farurile stinse am 12.95 v . e prea putin? daca da, ce se intampla e obosit releul de incarcare? bateria e varta si are 2 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 andrei: decompresor pt mine e sistemul actionat de pedata de kick start care actioneaza supapa.... dantu: de obicei citesc inainte sa fac ceva. Ideea de baza este ca: Motocicleta porneste la prima pedata maxim a 2a indiferent daca e frig cald rece samd -- asta pe vremea cand aveam cablul la decompresor rupt. Miscam pedala pana in punctul cand simteam rezistenta si apasam gospodareste pana ce trecea de compresie--neavand cablu era nevoie de ceva forta. facand asta....se aprindea si becul de liber pt scurt timp si se stingea (genera probabil ceva curent.... motocicleta e un TT600R fara baterie , doar magnetou) Acum cu decompresor.... Tot procesul de rotire motor e f usor...Cu cablul reglat acum, daca apas cu degetul in tija de sus din chiuloasa care actioneaza supapa de evacuare as zice ca are undeva la 1cm jos....dincolo de acest 1cm atinge supapa as zice pt ca nu o mai poti apasa cu degetul. Daca actionez pedala kick start.....ataca acesta parghie si face unclick...semn ca a trecut de punctul de compresie....Dau la pedala porneste f usor....DOAR DACA MOTORUL E CALD. Daca motorul e rece porneste greu....tre sa dau cel putin 10 pedale. Inainte pornea mereu la prima. Nu stiu unde ar putea fii problema Later edit: fara consumatori pe baterie cu motorul pornit ar trebui sa ai cel putin 13.5 volti daca nu 14 14,5. Cand ponesti farurile ar trebui sa scada putin dar nu mult. Eu as crede ca e din releu De mentionat ca valorile nu le am testat pe xt dar tind sa cred ca sunt la toate motocicletele la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Sistemul actionat de pedata de kick start se numeste ambreiaj (oala exterioara) care actioneaza arborele cotit, care actioneaza axa cu came, care actioneaza supapele. Nu are nici o legatura cu decompresorul, care este un sistem separat ce actioneaza o supapa. Spui ca aveai cablul decompresorului rupt dar acum l-ai montat la locul lui. Poti sa specifici intre ce si ce face legatura acest cablu? Intre parghia de la chiulasa si....ce??? Nu toti avem TT, dar incercam sa ajutam daca nu e cu suparare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 am chemat 2 prieteni cu yamaha xt la mine. am luat bateria de la unul dintre ei ceva parnaie de firma, cu a mea indica 13.05 , cand am pus bateria lui la mine aveam 13,4 . am verificat la el cu bateria mea avea 14, cu bateria lui avea 16 ) doar cand aprinde farurile i coboara la 14.5, eu totusi cred ca bateria mea fiind noua inca nu s-a incarcat de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 o baterie incarcata la gol ar trebui sa dea spre 13 volti..... In conditii ideala daca sistemul tau de incarcare merge bine nu vad de ce ar trebui sa dea mai mult de 15 volti....fie la 1500rpm fie la 5000. Tot ce e sub 13 si peste 15...dupa parerea mea are probleme Cablul de decompresor ....in partea superioara actioneaza o parghie care ataca o supapa de evacuare si e actionat in partea de jos de carja de kick start. PS: merci pt ajutor....sistemul e fix acelasi ca la xt...e practic acelasi motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 (editat) Aha Principiul ramane acelasi ca la ambreiaj: cand pedala de pornire e in pozitia de repaus, parghia decompresorului trebuie sa aiba o cursa moarta, un 'free play'. Si, probabil, pedala de pornire trebuie eliberata imediat dupa ce este actionata, ca sa inchida supapa pana se opreste motorul din rotirea initiala. Editat Aprilie 23, 2013 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_zx6r Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 un posesor de xt600 din 2000-2002 care mă poate ajuta şi pe mine de prin baia mare ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 andrei: Faina imaginea....ai si o descriere a jocului necesar...eu l am reglat dupa ochi la cca 1 1.5cm...cat sa nu fie supapa atacata mereu..... PS: dupa ce dai la pedala nu ramane atacata supapa....e actionata doar in partea de sus a cursei de la pedala de kick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.