toasted Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 @cs-marius-b transalp se comporta mult mai ok la drum lung...parerea mea. In alta ordine de idei: In urma reparatiilor de primavara, am avut de schimbat si o garnitura la capacul de ambreiaj. Dupa remontarea capacului am constatat ca 2,9 litri ulei cat scrie in manual ca am nevoie (si cat am pus intotdeauna cand am schimbat si filtrul) nu au fost nici pe departe de ajuns, ajungand sa pun cam 3,4 litri ulei ca sa fie la nivel. Care poate fi motivul? , de curs nu curge pe nicaieri, la aerisire s-a purtat normal...sunt putin confuz. In rest, motorul e putin mai turat si vibreaza mai tare, dar am schimbat cu un ulei mult mai subtire, deci e normal (de la 20w50 la 10w40). De mers, merge ok, sta perfect la relanti, trage bine, nu scoate fum de nici un fel. Totusi mi se pare ca scoate un sunet ciudat cand e turat, ca si cum ar fi ceva suruburi destranse in motor. ....help. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 Salutari ! Am un necaz cu XT-ul meu si am mare nevoie de ajutor : Ieri ,vreme naspa ,mult noroi ,vreme numai buna de coclauri deci am iesit ..A fost beton ,am bagat o tura memorabila ,dar la un moment dat am oprit sa-mi trag sufletul ..totul era OK .Cand am vrut sa o pornesc..a mers 5 secunde si cu un rateu in toba ,s-a oprit... ,am dat la carja de m-a umflat rasul ( e model 2KF numai cu kick )..NIMIC ,am umblat pe la alimentare -totul parea OK ,am umblat la bujie si am schimbat-o pana la urma ( era afumata ) ..NIMIC se aprinde doar becul de NEUTRAL de la bord si atat. Mentionez ca acest lucru s-a intamplat seara ,nu prea am vazut eu mare lucru la lumina unui Chemlight ,deci nu bag mana in foc ca nu e bujia .Ideea e ca am nevoie de ajutor cat mai repede fiindca motorul l-am lasat acolo ( la o casa de oameni cu suflet ) si as vrea sa ma duc sa-l repar ,sa-l aduc acasa ,sa-i fac o mica revizie si sa-mi continui glorioasa munca de endurist. Deci va rog nu ma lasati la greu !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Salutari ! Am un necaz cu XT-ul meu si am mare nevoie de ajutor : Ieri ,vreme naspa ,mult noroi ,vreme numai buna de coclauri deci am iesit ..A fost beton ,am bagat o tura memorabila ,dar la un moment dat am oprit sa-mi trag sufletul ..totul era OK .Cand am vrut sa o pornesc..a mers 5 secunde si cu un rateu in toba ,s-a oprit... ,am dat la carja de m-a umflat rasul ( e model 2KF numai cu kick )..NIMIC ,am umblat pe la alimentare -totul parea OK ,am umblat la bujie si am schimbat-o pana la urma ( era afumata ) ..NIMIC se aprinde doar becul de NEUTRAL de la bord si atat. Mentionez ca acest lucru s-a intamplat seara ,nu prea am vazut eu mare lucru la lumina unui Chemlight ,deci nu bag mana in foc ca nu e bujia .Ideea e ca am nevoie de ajutor cat mai repede fiindca motorul l-am lasat acolo ( la o casa de oameni cu suflet ) si as vrea sa ma duc sa-l repar ,sa-l aduc acasa ,sa-i fac o mica revizie si sa-mi continui glorioasa munca de endurist. Deci va rog nu ma lasati la greu !!!!! Yamaha mea are acelasi motor cu a ta. Ghidate de forma rezervorului (si la mine neimpiedicate de aripa fata) apa si namolul se depun in exces in zona pipei bujiei. Nu este chiar cea mai grava chestie din lume. Va da ceva batai de cap daca o persoana a umblat acolo si a uitat sa puna protectiile, ami ales cea din partea superioara a pipei. Apa va coroda astfel in liniste locul unde cablul prin care se transmite scanteia se uneste cu axul pipei, provocand o circulatie mai mult decat defectuoasa a curentului. A mea a avut aceleasi simptome ca a ta imediat cum la primele porniri, imediat adusa din Germania. Pornea si functiona cu toane si nu de putine ori aveam parte de explozii in toba. Am schimbat pipa si cablul dintre ea si bobina (miezul metalic al pipei era atat de corodat incat s-a rupt in momentul cand am incept sa desfiletez cablul de pe el - are o forma usoara de holsurub). Cablu mai am eu daca ai nevoie iar pipa gasesti cam la orice magazin de piese auto. Te duci, le spui modelul de motocicleta si ti-o da pe loc sau in max 2-3 ore. NGK are cam toate lumea pe stoc, atat bujii cat si pipe. Una peste alta : - Verifica daca ai scanteie. - Daca defectiunea ar proveni din bobina sau alte mecanisme aici m-ai pierdut deja. Niste baieti mai destepti ca mine zic urmatoarele (citate dintr-un manual f bun, pentru 3 TB) : Bafta si numai bine ! Spor si sa nu dureze mult reparatile ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Multumesc mult ! Treaba e ca abia sambata ma voi duce sa vad cum e treaba ( motorul fiind acolo unde m-a lasat ,intr-un sat la dracu-n praznic ),si atunci sper sa-i dau de cap cu ajutorul sfaturilor voastre ( ce m-as face fara voi ?) . Si eu ma gandesc ca trebuie sa fie ori alimentarea ,ori partea de aprindere ,m-am uitat eu atunci ,dar era noapte si ploua ... Oricum multumesc !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Dragi prieteni, Pe 16 07 2007 mi-a fost elibarat talonul la draga si iubitra mea vaca "zambilica", o yamaha xtz 660 tenere 3YF. Atunci avea 36 700 km la bord.... La achizitionare am facut schimbul de ulei si am bagat un kit de lantz....apoi benzina, ulei, benzina, benzina...hai si un ulei. Am bagat-o in revizia de iarna. 1 Rulmentii de la jug erau uzati- 15 ron ambii(luati din brasov, erau 40 E la louis) 2) rulmentii la roata de spate schimbati(20 ron din brasov) 3) simeringuri furca-10 E (furnizor ady_viteza) (astea au fo trebile necesare, ce am bagat in motoreta ca sa mearga, nu mai mult) Ce am bagat in plus: 1) ghidon AFAM(multzam, Cstelia) 2) bujie Iridium- 40 ron(furnizor ady_viteza) 3) filtru de aer K&N- 60 E(furnizor ady_viteza) vineri bag placte de frana de spate...tot de la ady_viteza ce probleme am avut cu vaca? 1) un contact imperfect la butonasul de pornire 2) shock-ul blocat(saptamana trecuta) 3) muulte pene de cauciuc 4) auzeam un zgomot ascutit la rece(ca si cum ai lovi usor marginea unei farfurii cu o furculitza)...dupace am desfacut capacul de chiuloasa si am verificat tachetii(erau in parametri, eu fiind primul care a desfacut) l-am sunat pe CBRXX si mi-a spus sa desfac intinzatorul de lantz de distributie, sa-l spal si sa-l bag la loc. De atunci nu s-a mai auzit. Cu ocazia asta am verificat si lantul de distributie, limba intinzatorului era la jumate!!! Motoreta mea mai are viatza cacalau am facut deja 740 km in sezonul asta si vaca mea mai are 40 km pana ajunge la 50 000 azi i-am facut consumul pe 100 km de curbe, linii drepte cu gazu' la blana(160-165 km/h) si oras. Am facut plinul...am mers 100 km si am umplut din nou rezervorul...rezultat? 5.2%!!! Cum sa n-o iubesti? Am scos bujia....caraizie, electrodul curat si stralucitor Daca vreti o vaca monocilindrica, luati yamaha tenere!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Dragi prieteni, Pe 16 07 2007 mi-a fost elibarat talonul la draga si iubitra mea vaca "zambilica", o yamaha xtz 660 tenere 3YF. Atunci avea 36 700 km la bord.... La achizitionare am facut schimbul de ulei si am bagat un kit de lantz....apoi benzina, ulei, benzina, benzina...hai si un ulei. Am bagat-o in revizia de iarna. 1 Rulmentii de la jug erau uzati- 15 ron ambii(luati din brasov, erau 40 E la louis) 2) rulmentii la roata de spate schimbati(20 ron din brasov) 3) simeringuri furca-10 E (furnizor ady_viteza) (astea au fo trebile necesare, ce am bagat in motoreta ca sa mearga, nu mai mult) Ce am bagat in plus: 1) ghidon AFAM(multzam, Cstelia) 2) bujie Iridium- 40 ron(furnizor ady_viteza) 3) filtru de aer K&N- 60 E(furnizor ady_viteza) vineri bag placte de frana de spate...tot de la ady_viteza ce probleme am avut cu vaca? 1) un contact imperfect la butonasul de pornire 2) shock-ul blocat(saptamana trecuta) 3) muulte pene de cauciuc 4) auzeam un zgomot ascutit la rece(ca si cum ai lovi usor marginea unei farfurii cu o furculitza)...dupace am desfacut capacul de chiuloasa si am verificat tachetii(erau in parametri, eu fiind primul care a desfacut) l-am sunat pe CBRXX si mi-a spus sa desfac intinzatorul de lantz de distributie, sa-l spal si sa-l bag la loc. De atunci nu s-a mai auzit. Cu ocazia asta am verificat si lantul de distributie, limba intinzatorului era la jumate!!! Motoreta mea mai are viatza cacalau am facut deja 740 km in sezonul asta si vaca mea mai are 40 km pana ajunge la 50 000 azi i-am facut consumul pe 100 km de curbe, linii drepte cu gazu' la blana(160-165 km/h) si oras. Am facut plinul...am mers 100 km si am umplut din nou rezervorul...rezultat? 5.2%!!! Cum sa n-o iubesti? Am scos bujia....caraizie, electrodul curat si stralucitor Daca vreti o vaca monocilindrica, luati yamaha tenere!! s-o stapinesti multi ani si fara incidente neplacute daca are consumul asta forjata , inseamna ca la 90 -suta consuma 3 atunci ce rost mai are sa viseze omul de rind la un transalp , ca oricum tenere este mai bun pe teren accidentat...mai spune-ne cam cit te duce un kit de lant .....zicea nea constantin din bucuresti ca le cam maninca [ lanturi si caucioace] ...ce ne poti spune?nea constantin a luat-o din germania la vreo 5000 de km si acum are peste 50 tkm fara probleme.... sa-ti traiasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Breeeeeeeee....pe mine m-ai sunat cind iti clantanea lantul de distributie..... Lasa-mi si mie meritul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Daca vreti o vaca monocilindrica, luati yamaha tenere!! Si daca vreti o bicilindrica luati un Transalp Dragi colegi, daca vreodata as vrea sau as fi nevoit sa schimb TA-ul, l-as schimba doar cu Tenere/Supertenere Am un prieten cu XT 600 si imi place foarte mult, daca as avea bani as cumpara-o si pe aia Apropos, posesorul e cam nemultumit de putere, si el banuieste ca esapamentul e prea "stramt". Adevarul e ca e muuult prea silentios Daca schimba toba cu una mai vioaie credeti ca s-ar schimba ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Breeeeeeeee....pe mine m-ai sunat cind iti clantanea lantul de distributie..... Lasa-mi si mie meritul asta... Sorry, coane...mi-am amintit! Cristi a fo mecanicul de la XT info hotline....dau bere --- Mesaj completat în 05 Mar 2008 09:25 ------------- s-o stapinesti multi ani si fara incidente neplacute daca are consumul asta forjata , inseamna ca la 90 -suta consuma 3 atunci ce rost mai are sa viseze omul de rind la un transalp , ca oricum tenere este mai bun pe teren accidentat...mai spune-ne cam cit te duce un kit de lant .....zicea nea constantin din bucuresti ca le cam maninca [ lanturi si caucioace] ...ce ne poti spune?nea constantin a luat-o din germania la vreo 5000 de km si acum are peste 50 tkm fara probleme.... sa-ti traiasca kit de lantz: am comandat pinioanele la miercurea ciuc si lantzul luat din brasov...m-a dus pe la 380 ron 90 la ora??? cine merge la 90 la ora?? hai ca o sa incerc sai va comunic...dar la mine nu prea se poate merge asa pt ca sunt numai curbe si pe linia dreapta ma apuca mancarimea la palma dreapta inainte sa bag filtrul K&N, Bujie iridium, reglat carburator am fost la bailesti....(targoviste-pitesti-slatina-craiova-bailesti) am tinut-o in 140-150 si mi-a luat 6.5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Sorry, coane...mi-am amintit! Cristi a fo mecanicul de la XT info hotline....dau bere <small>--- Mesaj completat în 05 Mar 2008 09:25 -------------</small><br/> kit de lantz: am comandat pinioanele la miercurea ciuc si lantzul luat din brasov...m-a dus pe la 380 ron 90 la ora??? cine merge la 90 la ora?? hai ca o sa incerc sai va comunic...dar la mine nu prea se poate merge asa pt ca sunt numai curbe si pe linia dreapta ma apuca mancarimea la palma dreapta inainte sa bag filtrul K&N, Bujie iridium, reglat carburator am fost la bailesti....(targoviste-pitesti-slatina-craiova-bailesti) am tinut-o in 140-150 si mi-a luat 6.5 m-am exprimat gresit...citi kilometri te tine un kit de lant?........baiatu' asta , cristi-mic e modestia intruchipata da' le si are cu ele acu am dres busuiocu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 m-am exprimat gresit...citi kilometri te tine un kit de lant?........baiatu' asta , cristi-mic e modestia intruchipata da' le si are cu ele acu am dres busuiocu am ajuns la 14 000 km si s-a cam tocit pinionul de fatza...spatele si lantul sunt super ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valim Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 va rog ce ulei (marca si w) trebiue pt yamaha xt 600 din 94 l am cumparat sa l folosesc pt full cross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Glad1ator Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 va rog ce ulei (marca si w) trebiue pt yamaha xt 600 din 94 l am cumparat sa l folosesc pt full cross. XT full cross?!?! - esti tare vezi sfaturi aici /index.php?showtopic=126433 sau pe www.tenereclub.ro Bafta! Posteaza si niste poze de la "full cross" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 va rog ce ulei (marca si w) trebiue pt yamaha xt 600 din 94 l am cumparat sa l folosesc pt full cross. 20W40 ulei mineral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Io bagam in XT 600 E din '93 Motul mineral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Salut A venit momentul schimbarii lantului. Ce recomandati ? (lant+pinioane). Sa nu fie cel mai scump dar nici cel mai ieftin. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Vezi un kit DID X-ring la Louis (10041179). Sau vezi pe E-Bay (vorbesti cu Romi ca el poate comanda, daca tu nu vrei) http://cgi.ebay.de/Kettensatz-Yamaha-XTZ-7...1QQcmdZViewItem Scuze, ti-am dat info pentru Super Tenere. Dar gasesti si pentru tine pe-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 @cs-marius-b transalp se comporta mult mai ok la drum lung...parerea mea. In alta ordine de idei: In urma reparatiilor de primavara, am avut de schimbat si o garnitura la capacul de ambreiaj. Dupa remontarea capacului am constatat ca 2,9 litri ulei cat scrie in manual ca am nevoie (si cat am pus intotdeauna cand am schimbat si filtrul) nu au fost nici pe departe de ajuns, ajungand sa pun cam 3,4 litri ulei ca sa fie la nivel. Care poate fi motivul? , de curs nu curge pe nicaieri, la aerisire s-a purtat normal...sunt putin confuz. In rest, motorul e putin mai turat si vibreaza mai tare, dar am schimbat cu un ulei mult mai subtire, deci e normal (de la 20w50 la 10w40). De mers, merge ok, sta perfect la relanti, trage bine, nu scoate fum de nici un fel. Totusi mi se pare ca scoate un sunet ciudat cand e turat, ca si cum ar fi ceva suruburi destranse in motor. ....help. Numai bine. 3.4l este prea mult, 2.8 l ulei e normal, daca nu il scurgi de tot chiar 2.6 l e suficient. Nivelul de ulei se verifica la cald, dupa ce opresti motorul bineinteles. studiaza un manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 (editat) Salut. Am studiat chiar mai multe manuale (nu ma apuc sa umblu la el asa "dupa ochi") si tot nu am gasit raspuns la intrebare. Intrebarea pe care o puneam eu este unde poate intra excesul de ulei? totusi e o diferenta mare intre 2,9 si 3 si ceva. Am facut cam 5-600 km de atunci si nu am observat nimic neobijnuit. merge bine, nivelul e ok. Editat Martie 23, 2008 de toasted Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Are cineva o toba stock de XT 600 care nu-i mai trebe? Poate sa fie oricat de puscata, indoita, ruginita. Ma intereseaza doar bucata aia care se imbina cu galeriile sa fie ok. Mie aia mi s-o rupt, si am vorbit cu cativa tinichigerii si nu pot sa mi-o faca. Si vreau as gasesc o bucata asa, o tai si sudez aia buna si gata. Multumesc anticipat. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 (editat) Salut. Am studiat chiar mai multe manuale (nu ma apuc sa umblu la el asa "dupa ochi") si tot nu am gasit raspuns la intrebare. Intrebarea pe care o puneam eu este unde poate intra excesul de ulei? totusi e o diferenta mare intre 2,9 si 3 si ceva. Am facut cam 5-600 km de atunci si nu am observat nimic neobijnuit. merge bine, nivelul e ok. 2.9 l intra doar cand motorul e uscat. Repet: nivelul pe joja se vede cand uleiul e cald, cartea spune 70 grade daca nu gresesc. Cand este rece uleiul nici nu ajunge pe joja daca e 2.8 litrii, de aceea te-ai speriat si ai pus mai mult, "nu ca trebuie, dar sa fie", ca romanu'. Atunci cand e prea mult, mai devreme sau mai tarziu da pe afara, poate pe la o garnitura. Si e normal sa fie volumul de ulei putin sub un multiplu de litru (3litrii in cazul de fata), ca uleiul se vinde la litru si nu la 400 ml precum lichidul de servo. --- Mesaj completat în 24 Mar 2008 22:08 ------------- Salut. Am studiat chiar mai multe manuale (nu ma apuc sa umblu la el asa "dupa ochi") si tot nu am gasit raspuns la intrebare. Intrebarea pe care o puneam eu este unde poate intra excesul de ulei? totusi e o diferenta mare intre 2,9 si 3 si ceva. Am facut cam 5-600 km de atunci si nu am observat nimic neobijnuit. merge bine, nivelul e ok. Excesul de ulei nu intra niciunde. Prin incalzire, in general, corpurile sau lichidele se dilata, nu toate ce-i drept. Pentru a evita exploziile s-au inventat vasele de expansiune si supapele de refulare, dar motoru' tau nu cred ca are asa ceva. Editat Martie 24, 2008 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Na bun. Intre timp am studiat mai pe indelete un manual de service mai rasarit si zice asa:"tineti motorul timp de 10 sec la relanti drept (nu pe cric), ceea ce am si facut. Adica am pus 2,8l am pornit, am lasat vreo mai mult de 10 sec pana cand am banuit eu ca e ok (manualul zice ca trebuie sa ajunga la 60C dar nu am indicator de temperatura ulei deci...) si apoi am verificat. Nici urma de ulei. Am completat cam pana la 3, pornit motor verificat, era la baza jojei, completat inca 2-300ml si a fost ok. manualul mai zice: 2,7 schimb regulat, 2,8 cu schimb filtru, si CAPACITATE TOTALA 3,3l. Fiindca tot n-am fost convins, am mai verificat presiunea adica am pornit motorul, am destrans surubul de aerisire si s-a comportat normal, cam dupa 30 sec a inceput sa se prelinga uleiul. Asadar, banuiesc ca e ok. Daca va mai vine vreo idee...e bine venita. Mersi mult pentru ajutor. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 2.9 l intra doar cand motorul e uscat. Repet: nivelul pe joja se vede cand uleiul e cald, cartea spune 70 grade daca nu gresesc. Cand este rece uleiul nici nu ajunge pe joja daca e 2.8 litrii, de aceea te-ai speriat si ai pus mai mult, "nu ca trebuie, dar sa fie", ca romanu'. Atunci cand e prea mult, mai devreme sau mai tarziu da pe afara, poate pe la o garnitura. Si e normal sa fie volumul de ulei putin sub un multiplu de litru (3litrii in cazul de fata), ca uleiul se vinde la litru si nu la 400 ml precum lichidul de servo. <small>--- Mesaj completat în 24 Mar 2008 22:08 -------------</small><br/> Excesul de ulei nu intra niciunde. Prin incalzire, in general, corpurile sau lichidele se dilata, nu toate ce-i drept. Pentru a evita exploziile s-au inventat vasele de expansiune si supapele de refulare, dar motoru' tau nu cred ca are asa ceva. Eeee ! Case solved . Multumesc de lamurire si eu. Sa vezi ce discutii "academice" incepusem sa am cu Glad1ator - eu credeam ca unul din cele doua angrenaje de la pompa de ulei, si anume cel care aduce ulei in cutie nu e functional in parametri. Eu cand am facut schimbul de ulei, dupa completare am lasat-o sa mearga suficient pe cric pana s-a incalzit, am dat si o tura cu ea ca sa ii plimb uleiul prin cutie si dupa aceea l-am lasat sa se aseze si l-am verificat. Cantitatea de ulei mentionata la "capacitate totala" se pune, in principiu, dupa o demontare totala a motorului. @ toasted : Am pus link la pagina 25 catre un manual f. bun de XT600E, dar cred ca l-ai gasit deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorus Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 va salut .. pana acum am urmarit ca un soarece invidios povestile de pe aici .. a venit timpul sa ma si afisez .. posesor de XT 89 - 2KF ( 3buc), XT 91 - 3TBK (in curs de transformare SM) , XTZ 750 - 89 , XTZ 660 -93 ?? in curs de dezmembrare .. cu voia dvs ma pot numi fan al acestei miscari XT>>>>>Z ..precum si un creator de curent .. convertind inca vreo cativa prieteni la xt (2001) , xtz660 (94) , xtx660 (2006) respect celor care au initiat si sprijinit acest topic , implicit a site-ului despre tenere .Respect deosebit cristi-mic care e MARE (si la propriu si la figurat). motivul postarii este si unul comercial , in consecinta : DEZMEMBREZ XTZ 660 (in principiu piesele care nu se potrivesc la 750 ) toate detaliile, discutiile exclusiv pe anunt . PS : cu voia voastra si spre mandria mea am sa pun poze cu fi-miu si cu motocicleta lui .. cred ca se poate numi si el motociclist ( desi momentan face poze cu motocicleta pe cric ) cred ca este CEL MAI MIC POSESOR AL CELEI MAI MICI YAMAHA (PW 50) (in romania ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Am si eu o problema cu XT 600 E -ul meu. E din 2001. Imi caut handguard-uri, insa din cauza ca la magazinele de la noi, stocurile sunt foarte mici sau inexistente, nu prea pot sa probez inainte mai multe modele. Am reusit la motoland aici in Cluj sa probez niste Acerbis, dar nu se potrivea sistemul de prindere, era pt ghidoane din alea cu diametru variabil. Eu am ghidonul stock. Intrebarea mea nu cred ca se refera strict la XT 600, pt ca ma gandesc ca si altele au ghidonul la fel (sau gresesc?), iar din moment ce e la fel ghidonul ar trebui sa se potriveasca. Am cautat pe toate paginile din postul asta dar nu am gasit mai nimic despre handguard-uri. Achile zicea la un moment dat ca si-o montat, dar cu greu (strung, etc). Stiti ce model de handguarduri mi-ar fi bune si de unde sa le iau? In momentul de fata pretul nici nu ar fi o asa mare problema cat timp nu e ceva SF. Va multumesc, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.