Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

 

da pentru ture pe asfalt imi doresc, probabil trebuie sa schimb mobra. Ma gandesc ca ar fi mai usor cu tubeless la un scenariu all inclusive: pana, teren inclinat, ploaie torentiala, noapte, bagaje :)

Ce va fi mai usor daca faci pana? Sa mergi pe janta sau ce?

Conceptul tubeless este pt a reduce greutatea rotilor si pt a fi mai putin spectaculoase exploziile de cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu ce ai mers pe janta? TL sau TT? La care s-au chinuit mai mult cu presa? La TT sau la TL? Care se dezjanteaza mai greu? TT sau TL? Este un aspect pozitiv sau nu dezjantarea grea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am pus 47 in loc de 45 nu am simtit nimic, teoretic numai daca mergi mult la turatia maxima creste consumul. Pt 50 iti trebuie si lant mai lung, consulta configuratorul! Ala mic lasa-l asa ! altfel se apropie lantul de bascula si iti dai seama ce se intampla. 47 merge cu lantul standard, este ok intinzatorul , dar nu poti sa dai lantul jos numai daca scoti axul

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Yuk


» Post actualizat in 04 Nov 2014 09:34

Salutare.Am o mare pb la motorul meu(Yamaha ttr 600 din 98).Nu mai are scanteie in bujie.am verificat aprinderea,cititorul si functioneaza.ce ar mai fi de verificat?

 

am avut si eu asa o problema,verifica firele ce merg la bobina sa nu fie corodate la mufe sau rupte pe undeva si sa faca masa cu cadrul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand scut motor pentru XT660 Z 08-12 , aluminiu grosime 4,5 mm , vopsit electrostatic negru , produs in Portugalia .

Se livreaza impreuna cu 4 suruburi de prindere vopsite in aceeasi culoare. Pret 100 Euro .

Predare personala in Bucuresti sau livrare cu Fan Curier

Relatii tel. 0749 550 821 .

post-59520-0-22333200-1415097536_thumb.jpg

post-59520-0-27218900-1415097561_thumb.jpg

post-59520-0-21776000-1415097571_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Yuk

» Post actualizat in 04 Nov 2014 09:34

 

am avut si eu asa o problema,verifica firele ce merg la bobina sa nu fie corodate la mufe sau rupte pe undeva si sa faca masa cu cadrul

Am verificat,tot nu merge.Maine imi aduce un prieten un CDI sa verific daca al meu e ars.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut Baieti , as avea 2 intrebari daca ma puteti voi lamurii, va multumesc.

 

La al meu tenere din 92' , in oras am consum cam 7-8 , schimbat viteze la 3500-pana-n 4500 ture, rar peste 5000 vi se pare mult ? Il folosesc zi de zi , porniri la rece si lasat sa se incalzeasca cam 5 minute pana aproape de jumatea indicatorului de incalzire, asta de vreo 4 ori/zi ,( mers la scoala/antrenamente) distante mici in general - 5-10 km.

I-am pus un carton la radiator, pe jumatate din radiator, si sta incalzit mai bine ca inainte .

 

Cand il lasati sa se incalzeasca, galeria vi de inroseste si voua ? am mai avut un enduro mai micut, si nu pateam la fel, plus am prieteni cu vitezane si nu fac la fel ... :mellow:

Mi-ar prinde bine o parere doua de la voi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Baieti , as avea 2 intrebari daca ma puteti voi lamurii, va multumesc.

 

La al meu tenere din 92' , in oras am consum cam 7-8 , schimbat viteze la 3500-pana-n 4500 ture, rar peste 5000 vi se pare mult ? Il folosesc zi de zi , porniri la rece si lasat sa se incalzeasca cam 5 minute pana aproape de jumatea indicatorului de incalzire, asta de vreo 4 ori/zi ,( mers la scoala/antrenamente) distante mici in general - 5-10 km.

I-am pus un carton la radiator, pe jumatate din radiator, si sta incalzit mai bine ca inainte .

 

Cand il lasati sa se incalzeasca, galeria vi de inroseste si voua ? am mai avut un enduro mai micut, si nu pateam la fel, plus am prieteni cu vitezane si nu fac la fel ... :mellow:

Mi-ar prinde bine o parere doua de la voi....

Lasal mai putin sa se incalzeasca,ajunge 1-2 minute,si nu o sa se mai inroseasca galeria de evacuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine se incalzeste in mers. Niciodata nu las motoarele la relanti pt a le incalzi.

Ce antrenamente?

 

Putin tot trebuie sa-l las la incalzit, ca altfel scade prea mult relantiul si se opreste... o sa incerc sa-l las mai putin.

Mersi @ Andrei si @Marius

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Relantiul nu scade pt ca, desigur, vei folosi socul. Ca d-aia s-a inventat socul.

Mie imi consuma 5l/100km. Oras, serpentine, offroad. Doar la drum lung imi crestea consumul (si de benzina, si de ulei) daca depaseam 100km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Putin tot trebuie sa-l las la incalzit, ca altfel scade prea mult relantiul si se opreste... o sa incerc sa-l las mai putin.

 

socul trebuie sa functioneze si sa se simta in functionare clickul 1/2, adica tras la maxim pana inchizi garajul si iti pui casca, apoi mergi cu socul 1/2 pana la primul sau al 2lea semafor Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

socul trebuie sa functioneze si sa se simta in functionare clickul 1/2, adica tras la maxim pana inchizi garajul si iti pui casca, apoi mergi cu socul 1/2 pana la primul sau al 2lea semafor

Mda, doar ca la mine nu mai sta socul asa, am improvizat eu ceva ca sa pot bloca socul la 2/3 , si-l tin in 2000 ture pana e ok, apoi plec, n-am mers niciodata cu socul pus, poate-l uit si apar alte probleme... plus ca alt soc n-am gasit de cumparat, si m-am obisnuit cu asta... asta e.

 

Mersi de sfaturi.

Multa sanatate !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

socul trebuie sa functioneze si sa se simta in functionare clickul 1/2, adica tras la maxim pana inchizi garajul si iti pui casca, apoi mergi cu socul 1/2 pana la primul sau al 2lea semafor

Daca nu ai semafor!!!! ai de plm........ ce ma fac!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, doar ca la mine nu mai sta socul asa, am improvizat eu ceva ca sa pot bloca socul la 2/3 , si-l tin in 2000 ture pana e ok, apoi plec, n-am mers niciodata cu socul pus, poate-l uit si apar alte probleme... plus ca alt soc n-am gasit de cumparat, si m-am obisnuit cu asta... asta e.

 

Mersi de sfaturi.

Multa sanatate !

desfiletezi piulita de plastic de sus, acolo trebuie sa fie perpendicular in arculet care impinge o biluta de otel pe cele 3 trepte de semiblocare a tijei... daca nu exista cauti si le pui la loc si vei avea cele 3 pozitii . Socul este numai si numai pe jetul de relantiu, nu este clapeta de aer, social are de a face numai cu relantiul, daca il uiti iti moare motorul numai cand este la relanti ca se ineaca la cald. Carburatorul este partial vacumatic, constant velocity, nu are clapeta de soc pe admisie, deci nu se intampla nimic grav daca il uiti 1/2

» Post actualizat in 26 Nov 2014 08:30

 

Daca nu ai semafor!!!! ai de plm........ ce ma fac!!!!

iti imaginezi ca Oravita este un mare municipiu :) Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...