andrei belcic Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 da pentru ture pe asfalt imi doresc, probabil trebuie sa schimb mobra. Ma gandesc ca ar fi mai usor cu tubeless la un scenariu all inclusive: pana, teren inclinat, ploaie torentiala, noapte, bagaje Ce va fi mai usor daca faci pana? Sa mergi pe janta sau ce? Conceptul tubeless este pt a reduce greutatea rotilor si pt a fi mai putin spectaculoase exploziile de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Se dejanteaza greu, risti sa ciupesti camera la remontare. Timp si mai multe scule carate. La tubeless cu un snur ai rezolvat-o fara dat roata jos. Am mers si aproape pe janta, s-a chinuit in vulcanizare cu presa ca sa-l dea jos. Pe marginea drumului in pustiu nu cred ca reuseam cu levierele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Cu ce ai mers pe janta? TL sau TT? La care s-au chinuit mai mult cu presa? La TT sau la TL? Care se dezjanteaza mai greu? TT sau TL? Este un aspect pozitiv sau nu dezjantarea grea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 TL are peretii mai tari, se da mai greu jos. Avantajul e ca nu ajunge chiar pe janta. Cel tt se da mai usor jos dar se si lasa de tot. Deci avantaj TL si cand e folosit cu camera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Cat de mult poate sa creasca consumul pe o Yamaha XT600 daca pun pe spate un pinion de 50T si pe fata ramane de 15? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) cand am pus 47 in loc de 45 nu am simtit nimic, teoretic numai daca mergi mult la turatia maxima creste consumul. Pt 50 iti trebuie si lant mai lung, consulta configuratorul! Ala mic lasa-l asa ! altfel se apropie lantul de bascula si iti dai seama ce se intampla. 47 merge cu lantul standard, este ok intinzatorul , dar nu poti sa dai lantul jos numai daca scoti axul Editat Noiembrie 4, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Salutare.Am o mare pb la motorul meu(Yamaha ttr 600 din 98).Nu mai are scanteie in bujie.am verificat aprinderea,cititorul si functioneaza.ce ar mai fi de verificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 4800 Eur, 0722585975 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Mersi Yuk » Post actualizat in 04 Nov 2014 09:34Salutare.Am o mare pb la motorul meu(Yamaha ttr 600 din 98).Nu mai are scanteie in bujie.am verificat aprinderea,cititorul si functioneaza.ce ar mai fi de verificat? am avut si eu asa o problema,verifica firele ce merg la bobina sa nu fie corodate la mufe sau rupte pe undeva si sa faca masa cu cadrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Ms.Merg sa verific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Vand scut motor pentru XT660 Z 08-12 , aluminiu grosime 4,5 mm , vopsit electrostatic negru , produs in Portugalia . Se livreaza impreuna cu 4 suruburi de prindere vopsite in aceeasi culoare. Pret 100 Euro . Predare personala in Bucuresti sau livrare cu Fan Curier Relatii tel. 0749 550 821 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Mersi Yuk » Post actualizat in 04 Nov 2014 09:34 am avut si eu asa o problema,verifica firele ce merg la bobina sa nu fie corodate la mufe sau rupte pe undeva si sa faca masa cu cadrul Am verificat,tot nu merge.Maine imi aduce un prieten un CDI sa verific daca al meu e ars. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 (editat) Editat Noiembrie 17, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Salut Baieti , as avea 2 intrebari daca ma puteti voi lamurii, va multumesc. La al meu tenere din 92' , in oras am consum cam 7-8 , schimbat viteze la 3500-pana-n 4500 ture, rar peste 5000 vi se pare mult ? Il folosesc zi de zi , porniri la rece si lasat sa se incalzeasca cam 5 minute pana aproape de jumatea indicatorului de incalzire, asta de vreo 4 ori/zi ,( mers la scoala/antrenamente) distante mici in general - 5-10 km. I-am pus un carton la radiator, pe jumatate din radiator, si sta incalzit mai bine ca inainte . Cand il lasati sa se incalzeasca, galeria vi de inroseste si voua ? am mai avut un enduro mai micut, si nu pateam la fel, plus am prieteni cu vitezane si nu fac la fel ... Mi-ar prinde bine o parere doua de la voi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Cel mai bine se incalzeste in mers. Niciodata nu las motoarele la relanti pt a le incalzi. Ce antrenamente? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baDani Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Am zis ca imi incerc si eu norocul pe aici , Vinde cineva un XT 660 de prin 2004 incoace la un pret bun ? Am cam studiat piata dar sper ca poate mai gasesc ceva sau recomandari . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Salut Baieti , as avea 2 intrebari daca ma puteti voi lamurii, va multumesc. La al meu tenere din 92' , in oras am consum cam 7-8 , schimbat viteze la 3500-pana-n 4500 ture, rar peste 5000 vi se pare mult ? Il folosesc zi de zi , porniri la rece si lasat sa se incalzeasca cam 5 minute pana aproape de jumatea indicatorului de incalzire, asta de vreo 4 ori/zi ,( mers la scoala/antrenamente) distante mici in general - 5-10 km. I-am pus un carton la radiator, pe jumatate din radiator, si sta incalzit mai bine ca inainte . Cand il lasati sa se incalzeasca, galeria vi de inroseste si voua ? am mai avut un enduro mai micut, si nu pateam la fel, plus am prieteni cu vitezane si nu fac la fel ... Mi-ar prinde bine o parere doua de la voi.... Lasal mai putin sa se incalzeasca,ajunge 1-2 minute,si nu o sa se mai inroseasca galeria de evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Cel mai bine se incalzeste in mers. Niciodata nu las motoarele la relanti pt a le incalzi. Ce antrenamente? Putin tot trebuie sa-l las la incalzit, ca altfel scade prea mult relantiul si se opreste... o sa incerc sa-l las mai putin. Mersi @ Andrei si @Marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Relantiul nu scade pt ca, desigur, vei folosi socul. Ca d-aia s-a inventat socul. Mie imi consuma 5l/100km. Oras, serpentine, offroad. Doar la drum lung imi crestea consumul (si de benzina, si de ulei) daca depaseam 100km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 (editat) Putin tot trebuie sa-l las la incalzit, ca altfel scade prea mult relantiul si se opreste... o sa incerc sa-l las mai putin. socul trebuie sa functioneze si sa se simta in functionare clickul 1/2, adica tras la maxim pana inchizi garajul si iti pui casca, apoi mergi cu socul 1/2 pana la primul sau al 2lea semafor Editat Noiembrie 24, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu. Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 socul trebuie sa functioneze si sa se simta in functionare clickul 1/2, adica tras la maxim pana inchizi garajul si iti pui casca, apoi mergi cu socul 1/2 pana la primul sau al 2lea semafor Mda, doar ca la mine nu mai sta socul asa, am improvizat eu ceva ca sa pot bloca socul la 2/3 , si-l tin in 2000 ture pana e ok, apoi plec, n-am mers niciodata cu socul pus, poate-l uit si apar alte probleme... plus ca alt soc n-am gasit de cumparat, si m-am obisnuit cu asta... asta e. Mersi de sfaturi. Multa sanatate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 socul trebuie sa functioneze si sa se simta in functionare clickul 1/2, adica tras la maxim pana inchizi garajul si iti pui casca, apoi mergi cu socul 1/2 pana la primul sau al 2lea semafor Daca nu ai semafor!!!! ai de plm........ ce ma fac!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Te intorci de unde ai plecat, bagi la loc socul si reiei procedura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 (editat) Mda, doar ca la mine nu mai sta socul asa, am improvizat eu ceva ca sa pot bloca socul la 2/3 , si-l tin in 2000 ture pana e ok, apoi plec, n-am mers niciodata cu socul pus, poate-l uit si apar alte probleme... plus ca alt soc n-am gasit de cumparat, si m-am obisnuit cu asta... asta e. Mersi de sfaturi. Multa sanatate ! desfiletezi piulita de plastic de sus, acolo trebuie sa fie perpendicular in arculet care impinge o biluta de otel pe cele 3 trepte de semiblocare a tijei... daca nu exista cauti si le pui la loc si vei avea cele 3 pozitii . Socul este numai si numai pe jetul de relantiu, nu este clapeta de aer, social are de a face numai cu relantiul, daca il uiti iti moare motorul numai cand este la relanti ca se ineaca la cald. Carburatorul este partial vacumatic, constant velocity, nu are clapeta de soc pe admisie, deci nu se intampla nimic grav daca il uiti 1/2» Post actualizat in 26 Nov 2014 08:30 Daca nu ai semafor!!!! ai de plm........ ce ma fac!!!! iti imaginezi ca Oravita este un mare municipiu Editat Noiembrie 26, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.