ekkemu Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Normal ca se aduce in RO. Eu am un prieten care a comandat-o in mai si in iunie a sosit. Pacat ca se aude motorul aproape ca la KTM. Cine aduce in RO? Ca dealerul nostru local Yamaha nu aduce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Cine aduce in RO? Ca dealerul nostru local Yamaha nu aduce. Baiatul in cauza si-a cumparat-o prin Dual Tours Yamaha http://www.motociclete.com.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 cam cati litri de ulei intra in yamaha xt 600 din 1997 ca as vrea sa-i schimb uleiul pentru ca abia am achizitionat-o........... si cam ce tip si marca de ulei folositi? ms......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Ai atasat ce ulei trebuie si cat... xt_600.PDF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 (editat) cam cati litri de ulei intra in yamaha xt 600 din 1997 ca as vrea sa-i schimb uleiul pentru ca abia am achizitionat-o...........si cam ce tip si marca de ulei folositi? ms......... Si aici ai manualul de service complet, orice, absolut orice detaliu tehnic gasesti acolo: www.ekkemu.tla.ro/Yamaha_XT600E_Repair_Manual.zip Editat Iulie 22, 2008 de ekkemu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 multumesc de manuale,imi sunt de mare ajutor........... sunt proprietar de yamaha xt doar de 2 zile si sunt super incantat de ce poate sa faca...e un super motor.....prima mea motocicleta a fost un kawasaki zx6r........si acum nu vad de ce am fost asa de orb cand am facut alegerea..speed..... oricum sunt bucuros ca ma aflu printre enduristi....... cat despre comentariile primite cum ca ar trebui sa vand motocicleta si altele nu am sa comentez nimic pentru ca as cobora la nivelul tau si mi s-ar face sila de mine....sincer dak nu ai ce face si te plictisesti iar ca remediu poti doar sa stai pe net si sa comentezi de intrebarile altora care au nevoie de ajutor doar ca sa arati u cat esti de grozav atunci eu te las in pace.....dar poate pe altii ai sa-i superi..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 (editat) cat despre comentariile primite cum ca ar trebui sa vand motocicleta si altele nu am sa comentez nimic pentru ca as cobora la nivelul tau si mi s-ar face sila de mine....sincerdak nu ai ce face si te plictisesti iar ca remediu poti doar sa stai pe net si sa comentezi de intrebarile altora care au nevoie de ajutor doar ca sa arati u cat esti de grozav atunci eu te las in pace.....dar poate pe altii ai sa-i superi..... Delicatule! Imi cer scuze ca te-am afectat si ca nu m-am comportat in dulcele stil comunisto-hippiot atat de raspandit pe acest forum. Asa sunt eu, mai taran... Imi asum comportamentul. Iarna, inainte de a imi cumpara Tenere-le, am stat pe net cateva luni bune si am citit. Prima data nu stiam daca sa fie monocilindru sau bi/tri-cilindru. Dupa 1-max 2 luni am optat pentu monocilindre de 600/650 si am inceput sa citesc despre toate modelele care m-ar fi putut interesa. Nu am creat topicuri obosite ca al tau, doar de dragul de a ma baga in seama. As putea sa iti povestesc ore in sir de ce am ales Tenere 3AJ, care e bunica motocicletei pe care o ai tu in prezent. Inainte sa o cumpar aveam deja 2 manuale - unul de reparatii si unul de intretinere. Din cauza asta eu nu o sa intreb niciodata ce si cat ulei sa bag in ea. Din aceeasi cauza pot sa jur ca esti genul de motorist care nici nu stie ce are sub c.. si care a cumparat XT fiindca asa a fost sfatuit. La 21 de ani ai avut deja ZX6r si ai trecut la XT. Ce ai vrea sa iti mai spun despre tine ? Tu si cu tine va intrebati vreodata "DE CE?" Sunt sigur ca nu. P.S. Daca ai folosi functia "search" de pe forum ai face un mare serviciu umanitatii. Editat Iulie 22, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 (editat) Motorul se ineaca din cauza carburatorului doar daca cuiul poantou nu mai inchide bine. Asta duce la cresterea nivelului benzinei in camera de nivel constant. dupa cum scrie in manual, plutitorul nu ar trebui sa comprime cuiul pontou, deci se pare ca e stricat. Se poate cumpara de unde? Vine la set cu ceva? Am cautat pe kedo si nu au asa ceva separat. Cum se procedeaza la componentele micute de la motocicleta? Am observat ca si garnitura de la capacul flotorului este rupta intr-un punct iar peste e dat cu un silicon. Atunci cand il reasamblez, trebuie sa ii pun iarasi silicon? E silicon care se gaseste la noi in comert? LE: am vazut ca sunt kituri de reparatie pe kedo insa nu stiu daca google mi-a tradus cum trebuie termenii si include cuiul pontou? kit de reparatie Ca sa-mi strang toate doleantele alaturi de reparatii + poze, i-am facut mobrei un blog pe care va rog sa interveniti de fiecare data cand vedeti ca ceva nu e in regula. E prima oara cand fac pe mecanicul de motocicleta. Asadar, za blog iz oupen: Blog de motocicleta Editat Iulie 22, 2008 de bogdan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Daca tot ai dat carburatorul jos, chinuie-te si desfa-i toate suruburile si jicloarele. Pune-le l-a curatat in decarbusolv si sufla-le cu aer. Ceva piese si garnituri de carburator gasesti la www.motomike.eu/autonet . Cei de la Kaore pot sa-ti comande. Ii gasesti pe strada Viitorului. 400 m pe dreapta de la statia Lizeanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 SALUT DE SAPTAMANI DE ZILE MAM TOT CHINUIT SA IMI FAC SUPORT PT CUTILE LATERALE.MIA RAMAS DE LA FOSTU MOTOR CUTIILE LATERALE SI UN TOP-CASE PT 2 CASTI.TOP-CASE-UL LAM MONTAT LA 2 ZILE DUPA CE AM CUMPARAT MOTORUL[XTZ 660 TENERE] SI URMA CELE LATERALE. FIND CAM MICI AM GASIT SA LE SCIMB CU CEVA MAI MARI.AM CAUTAT O VREME MODEL DE SUPORT SI MATERIAL DIN CE SA-LE FAC.TEAVA PARTATA DE 10 MM.2,8 LEI METRU DESTUL DE TARE.AM INPRUMUTAT DE LA UN PRIETEN UN APARAT DE SUDURA ELECTRIC SI MAM PUS PE TREABA.AZI LEAM MONTAT IAR MAINE DAU O TURA SA VAD CUM SE COMPORTA LA DRUM MAI LUNG.PUN SI CEVA POZE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 (editat) INTREBARE : Pe unde mama naibii mi se poate scurge curent in cadru ,ca ma curenteaza de ma umfla rasul ? Pe scurt asa ,am iesit ieri pe ploaie si m-a curentat mai ales cand voiam sa opresc motorul de la buton ,mai apoi dupa ce eram plin de apa au inceput sa curenteze si comenzile de la ambreiaj si frana..Mi s-a intamplat cand m-a curentat si pedala de pornire,ba a trebuit sa decuplez claxonul ca mergea non stop ,deci e clar undeva o scurgere de curent,dar nu-mi dau seama unde ... Deci unde sa ma uit ,ca scoate tot reumatismul din mine daca ma mai curentez mult ? Editat Iulie 27, 2008 de challenger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 ) mah, in loc sa zici merci ca ai un motor cu personalitate...electrizanta, incerci sa ii furi identitatea si unicitatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 Ce sa-ti spun ,si inca ce personalitate...ma curenteaza de mi se ridica si casca pe cap... Deci pe unde oare ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 (editat) Pai gasesti la : LOUIS: Parbriz model 3 LD Parbriz model 3WM sau la KEDO - mult mai ieftine (nu merge cu link, asa ca trebuie sa te multumesti cu un print-screen din care sa iei codurile de produs): insa nu sunt asa lungi. Acuma, din ce pricep eu, cam toate astea au in jur de 30/35 cm si aprox. 3 mm grosime. Sper sa iti fie ok. Daca nu, iti recomand sa iti faci de cap pe E-bay Germania si sa vorbesti cu Romi3 de pe forum pentru a primi la usa ce vei gasi acolo. Mie nu imi plac parbrizele asa inalte, care vin exact la nivelul ochilor. Am mers pe un Bmw mai vechi (R80RT) si parca imi scotea ochii. Crezi ca o sa iti fie ok? P.S. - Fii sincer si recunoaste ca tu esti fiorosul ala cu mustata, din poza de mai sus ( ). Sper sa nu te superi. Just joking. P.S. 2 - @ Petrica la un KTM 640 LC4 si @bogdan_harea la un Suzuki V-Strom si-au construit in-door parbrize, din plexiglas, folosindu-se de un aparat din acela cu aer cald (scuza-mi termenii de balta, dar nu sunt deloc un tip tehnic). Petrica si-a facut unul mai finut, ca pentru LC4 iar Bogdan unul touring serios. Poate te vor ajuta cu mai multe detalii, fiindca nu cred ca mai fac altele, pentru bani. Sau poate...? Nu stiu, vezi si tu. Mai ales ca Bogdan e la tine acolo, in capitala. Editat Iulie 27, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Ce sa-ti spun ,si inca ce personalitate...ma curenteaza de mi se ridica si casca pe cap... Deci pe unde oare ??? Daca te curenreaza asa de tare, nu pot fi decat scurgeri de curent de la fisa bujiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Am fost la mobra, am pus ohm-metrul la bornele bateriei sa vad daca e vreun scurt, dar nu imi arata nimic asa ca luand prin eliminare cred ca e releul de incarcare cel din cauza caruia nu mi se incarca bateria. I-am luat codul si se pare ca nu e cel original (sh569) ci sh633 care se pune pe honda... ce sa fac? sa imi caut unul ca asta sau unul original? Logic, ar fi sa imi cumpar unul original dar daca nu se potriveste mufa tata, de unde iau una corespunzatoare? cauta pe google RR98 regulator/rectifier apoi RR8 si vei vedea diferenta; originalul nu are racire. Mufa e cu 4 pini (3 faze). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 Delicatule! Imi cer scuze ca te-am afectat si ca nu m-am comportat in dulcele stil comunisto-hippiot atat de raspandit pe acest forum. Asa sunt eu, mai taran... Imi asum comportamentul. Iarna, inainte de a imi cumpara Tenere-le, am stat pe net cateva luni bune si am citit. Prima data nu stiam daca sa fie monocilindru sau bi/tri-cilindru. Dupa 1-max 2 luni am optat pentu monocilindre de 600/650 si am inceput sa citesc despre toate modelele care m-ar fi putut interesa. Nu am creat topicuri obosite ca al tau, doar de dragul de a ma baga in seama. As putea sa iti povestesc ore in sir de ce am ales Tenere 3AJ, care e bunica motocicletei pe care o ai tu in prezent. Inainte sa o cumpar aveam deja 2 manuale - unul de reparatii si unul de intretinere. Din cauza asta eu nu o sa intreb niciodata ce si cat ulei sa bag in ea. Din aceeasi cauza pot sa jur ca esti genul de motorist care nici nu stie ce are sub c.. si care a cumparat XT fiindca asa a fost sfatuit. La 21 de ani ai avut deja ZX6r si ai trecut la XT. Ce ai vrea sa iti mai spun despre tine ? Tu si cu tine va intrebati vreodata "DE CE?" Sunt sigur ca nu. P.S. Daca ai folosi functia "search" de pe forum ai face un mare serviciu umanitatii. esti cel mai tare ! Ar trebui sa primesti si o diploma pentru cunostintele dobandite... Plecaciune !!! Respecte! cam cati litri de ulei intra in yamaha xt 600 din 1997 ca as vrea sa-i schimb uleiul pentru ca abia am achizitionat-o...........si cam ce tip si marca de ulei folositi? ms......... 3litrii de motor 4timpi. Castrol am cumparat de la benzinarie Rompetrol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Salut! Poate ma ajuta cineva. Accelerat la maxim si prelungit, eventual cu pasager in rampa, se intrerupe alimentarea(in a 2-a parte a depasirii) ca si cum ar scadea nivelul benzinei in carburator. Robinetul, pompa de benzina, bujie, filtru sunt OK. Sa fie cuiul pontou? A mai patit cineva la fel? Accelerat mai putin brutal nu se simte. Help ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Asta e simptom clasic de pompa de benzina care nu da debit suficient pe acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vuan Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 sal fericitilor, super topic, super informatii, cred ca gasesti toata motcileta disecata pe aici am si eu o problema cu releul de incarcare, nu incarca suficient , pe une as putea sa il gasesc si cam costa? si mai am o intrebare referitoare la cauciucuri: ma intereseaza niste caucicuri mixte de asfalt si de enduro , din experienta voastra ce imi recomandati am un xtz660 din 1991 Yeah.........!!!!!!Caucioace noi: Metzeler Karoo Traveller. Abia le-am facut rodajul , dar mi se par excelente: impecabile pe asfalt si cu aderenta foarte buna pe iarba (de piatra/pamint nici nu mai vorbesc). Prin noroi nu prea merg, dar o sa le probez. Ramine de vazut cit rezista pe asfalt. Daca sar de 10.000km, am un cistigator, mai ales ca sint foarte ieftine. cat ai dat pe ele, si de unde le ai luat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Salut!Poate ma ajuta cineva. Accelerat la maxim si prelungit, eventual cu pasager in rampa, se intrerupe alimentarea(in a 2-a parte a depasirii) ca si cum ar scadea nivelul benzinei in carburator. Robinetul, pompa de benzina, bujie, filtru sunt OK. Sa fie cuiul pontou? A mai patit cineva la fel? Accelerat mai putin brutal nu se simte. Help ! salut si eu am aceasi motorizare la jucarie doar plasticele difera.si mie mi se intampla la fel,asta di cauza pompei de benzina. salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 (editat) salut si eu am aceasi motorizare la jucarie doar plasticele difera.si mie mi se intampla la fel,asta di cauza pompei de benzina. salut astazi dau comanda pentru nenorocitul de cui pontor care e 50 eur, dupa aceea iti spun daca el este de vina. Are varful din cauciuc si daca pui odata benzina proasta se strica. Daca e pompa cum se verifica? Eu am scos furtunul de dupa pompa si dupa pornire nu s-a modificat foarte mult debitul dar oricum vine multa benzina. sal fericitilor, super topic, super informatii, cred ca gasesti toata motcileta disecata pe aici am si eu o problema cu releul de incarcare, nu incarca suficient , pe une as putea sa il gasesc si cam costa? si mai am o intrebare referitoare la cauciucuri: ma intereseaza niste caucicuri mixte de asfalt si de enduro , din experienta voastra ce imi recomandati am un xtz660 din 1991 Cumpara releu cu aripioare de racire, cel original se prajeste foarte repede. cauta RR98 in loc de RR8 http://www.electrexworld.co.uk/erol.html#1X0 Pe spate am pus Mitas (E08 ...cred...)profil diagonal 240lei, sunt multumit, nu e grozav pe noroi, dar am trecut prin rau fara probleme(apa cat roata), pe asfalt si forestiere este impecabil. Nu cred ca Michelin Sirac justifica diferenta de pret(2x, 3x). Editat August 8, 2008 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Cum sa fie 50E cuiul pontou ? E 15E tot setul de reparatie al carburatorului, la Louis. Problema ta la acceleratie nu e in nici un caz de la benzina, e mai curind de la bujie sau de pe sistemul electric (scinteia proasta nu poate sa aprinda bine un amestec mai bogat = acceleratie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 (editat) Cum sa fie 50E cuiul pontou ? E 15E tot setul de reparatie al carburatorului, la Louis. Problema ta la acceleratie nu e in nici un caz de la benzina, e mai curind de la bujie sau de pe sistemul electric (scinteia proasta nu poate sa aprinda bine un amestec mai bogat = acceleratie). am pus iridium, s-a imbunatatit dar tot se mai simte, este alimentarea sigur pentru ca se simte numai la aceeleratii prelungite in "blana". Daca accelerez progresiv ajung 155kmh fara probleme. Bujia veche avea culoare normala (alburie). Nu aveam idee de pretul cuiului. Merci! specula locala probabil... Editat August 8, 2008 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Bujia trebuie sa fie de culoarea ciocolatei. S-ar putea sa ai amestecul reglat sarac, sau un jiglor partial infundat. Joaca-te cu ele putin, sufla-le, si umbla si la surubul de amestec (vezi in cartea tehnica cum se face). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.