Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Salut ! Vad ca esti din Timisoara. Asta toamna era sa ma fac praf in timp ce m-am intersectat pe sosea, la Sag, cu un Tenere 2008 (intorsesem capul extaziat dupa ea si ramasesm cu el sucit asa ). Ulterior, l-am gasit pe proprietar printre membrii comunitatii TenereClub Romania : S. LIVIU - foto 3 Vezi si tu, poate are timp sa stati la o bere si sa povestiti. Pe TenereClub Ro il mai ai pe : D. Gursca - foto 3 Atat pe site, cat si pe forum, mai este un user care are asa ceva si e un tip f. ok. Vezi ce zice si el : D. Alexandru - foto 2 @newprofiler1978 Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 http://www.tenereclub.ro/index.php?p=istor...m_id=3&s=83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Salut ! Vad ca esti din Timisoara. Asta toamna era sa ma fac praf in timp ce m-am intersectat pe sosea, la Sag, cu un Tenere 2008 (intorsesem capul extaziat dupa ea si ramasesm cu el sucit asa ). Ulterior, l-am gasit pe proprietar printre membrii comunitatii TenereClub Romania : S. LIVIU - foto 3 Vezi si tu, poate are timp sa stati la o bere si sa povestiti. Pe TenereClub Ro il mai ai pe : D. Gursca - foto 3 Atat pe site, cat si pe forum, mai este un user care are asa ceva si e un tip f. ok. Vezi ce zice si el : D. Alexandru - foto 2 @newprofiler1978 Bafta ! multam.am sa intru in contact cu vreunul din ei sa aflu cam cum si ce m-ar intere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 (editat) http://www.tenereclub.ro/index.php?p=istor...m_id=3&s=83 E TARE,SI LA AUTONOMIA CARE O ARE UITI DE BENZINARI SINCER POATE PESTER VREO 10-15 ANI PANA ATUNCI SA FAC ROST DE BANI SA MAI IAU CATE CEVA LA TENERE AL MEU TARE MA BATE GANDUL DE UN FILTRU K&N ........ SI O PERECHE DE GUME NOIIIIIII MARIUS B. Editat Ianuarie 28, 2009 de cs-marius-b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 E TARE,SI LA AUTONOMIA CARE O ARE UITI DE BENZINARI SINCER POATE PESTER VREO 10-15 ANI PANA ATUNCI SA FAC ROST DE BANI SA MAI IAU CATE CEVA LA TENERE AL MEU TARE MA BATE GANDUL DE UN FILTRU K&N ........ SI O PERECHE DE GUME NOIIIIIII MARIUS B. Ia-ti gume cramponate. Ai sa fi uimit ce face Tenere pe coclau cu cauciucuri adecvate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Ia-ti gume cramponate. Ai sa fi uimit ce face Tenere pe coclau cu cauciucuri adecvate nu e nevoie ,o sa fac doar turing si foarte putin enduro.ceva mixt. MARIUS B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chaby_date Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Salut pe toti! Anul acesta m am hotarat sa incep sa mi fac singur reviziile la motor si sa nu mai apelez la alti meseriasi... Desi recunosc ca nu prea am aptitudini tehnice ... sunt foarte hotarat sa "rup pisica" Asadar va rog sa mi spuneti si mie cam cu ce ar trebui sa incep ... daca exista niste verificari tip care ar trebui facute la inceput de sezon , etc.... stima! Salut pe toti! Anul acesta m am hotarat sa incep sa mi fac singur reviziile la motor si sa nu mai apelez la alti meseriasi... Desi recunosc ca nu prea am aptitudini tehnice ... sunt foarte hotarat sa "rup pisica" Asadar va rog sa mi spuneti si mie cam cu ce ar trebui sa incep ... daca exista niste verificari tip care ar trebui facute la inceput de sezon , etc.... stima! scuze pentru dublare postului...netul e inculpatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Salut pe toti! Anul acesta m am hotarat sa incep sa mi fac singur reviziile la motor si sa nu mai apelez la alti meseriasi... Desi recunosc ca nu prea am aptitudini tehnice ... sunt foarte hotarat sa "rup pisica" Asadar va rog sa mi spuneti si mie cam cu ce ar trebui sa incep ... daca exista niste verificari tip care ar trebui facute la inceput de sezon , etc.... stima! Salut pe toti! Anul acesta m am hotarat sa incep sa mi fac singur reviziile la motor si sa nu mai apelez la alti meseriasi... Desi recunosc ca nu prea am aptitudini tehnice ... sunt foarte hotarat sa "rup pisica" Asadar va rog sa mi spuneti si mie cam cu ce ar trebui sa incep ... daca exista niste verificari tip care ar trebui facute la inceput de sezon , etc.... stima! scuze pentru dublare postului...netul e inculpatul Daca motorul a stat mai mult timp dar a pornit fara probleme dupa pauza asta, singurele chestii pe care ar trebui sa le verifici ar fi cauciucurile. Sa nu fi crapat peste iarna. Restul eventualelor probleme le vei observa cand vei incepe sa mergi mai des cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chaby_date Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 motorul a stat la adapost .... de pornit inca nu am incercat sa l pornesc pentru ca nu am incarcat inca bateria (desi a stat la caldurica sunt sigur ca trebuie incarcata ) referitor la cauciucuri... sunt relativ noi, au cam 2000 de km..nu cred ca ar avea de suferit in vreun fel ! Oricum multumesc , si alte sfaturi sunt la fel de binevenite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 (editat) Anul acesta m am hotarat sa incep sa mi fac singur reviziile la motor si sa nu mai apelez la alti meseriasi... Desi recunosc ca nu prea am aptitudini tehnice ... sunt foarte hotarat sa "rup pisica" Asadar va rog sa mi spuneti si mie cam cu ce ar trebui sa incep ... daca exista niste verificari tip care ar trebui facute la inceput de sezon , etc.... Ma bucur ca ai luat decizia asta. 1. Prima data ar trebui sa incepi cu manualele si tutorialele. In privinta manualelor - preferabil si unul de mentenanta. Desi mai slab ca si continut, mie imi este mai la indemana la operatiunile uzuale. 2. Sa ai un loc unde sa lucrezi si sculele/chimicalele/lucrurile mici necesare (masa, scaun, WD40, vaselina, ulei, seringi, pungi, cartoane, ziare, etc. ) 3. Nu este neaparat obligatorie prezenta unui prieten/ajutor in cadru, dar te va ajuta uneori. 4. Daca ai si timpul liber necesar inarmeaza-te cu rabdare si incepi. 5. Daca ceva nu merge deloc, decat sa strici, mai bine opreste-te, fumeaza o tigara/ia o pauza de 15 min. 6. La inceput de an eu as face urmatoarele : - spalat motocicleta prima data - verificat si uns rulmentii rotilor (cu aceeasi ocazie unse si axele rotilor). ai grija la tipul de vaselina folosit - uns angrenajul kilometrajului de la roata - verificat starea spitelor si centrarea rotii - desfacut bascula, dupa care - curatata vechea vaselina de pe rulmenti si angrenaje, introdus vaselina noua - inainte de a incepe lucrul la bascula si angrenaje, spala lantul (eu il spal cu motorina amestecata cu putin ulei) si verifica-l articulatie cu articulatie pentru a fi sigur ca nu s-a blocat. In caz de blocaj, motorina mai multa si nervi la indoit/intins pana isi da drumul. la final introdus intr-o sticla cu ulei si lasat sa stea acolo la "marinat". - pregatindu-te cu un colt de plasa de plastic, o bucata de ata si 10 ml de motorina si apoi 10 ml de ulei, desfa capetele cablurilor (toate - acceleratie, frana, ambreiaj, soc) si curata-le iar apoi unge-le - verifica starea simeringurilor de la furca fata - verifica starea filtrului de aer, placutelor si a lichidului de frana. In caz de nevoie schimba-le. La fel recomand si pt. ulei+filtrul ulei. - cu un spray de contacte fa-ti de cap pe la contactele cablurilor - cu un spray cu vaselina lichida fa-ti de cap pe la articulatii unde apar des scartaituri si rugina Editat Februarie 6, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 (editat) Salut daca are cineva de vanzare un etrier stanga fata (sau de ce nu amandoua fata) pentru un supertenere din 1990 rog sa ma contacteze multumesc later edit scuze dar am vazut prea tarziu topicul separat pt supertenere - voi posta si acolo multumesc Editat Februarie 6, 2009 de D3LeiCuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chaby_date Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 Ma bucur ca ai luat decizia asta. 1. Prima data ar trebui sa incepi cu manualele si tutorialele. In privinta manualelor - preferabil si unul de mentenanta. Desi mai slab ca si continut, mie imi este mai la indemana la operatiunile uzuale. 2. Sa ai un loc unde sa lucrezi si sculele/chimicalele/lucrurile mici necesare (masa, scaun, WD40, vaselina, ulei, seringi, pungi, cartoane, ziare, etc. ) 3. Nu este neaparat obligatorie prezenta unui prieten/ajutor in cadru, dar te va ajuta uneori. 4. Daca ai si timpul liber necesar inarmeaza-te cu rabdare si incepi. 5. Daca ceva nu merge deloc, decat sa strici, mai bine opreste-te, fumeaza o tigara/ia o pauza de 15 min. 6. La inceput de an eu as face urmatoarele : - spalat motocicleta prima data - verificat si uns rulmentii rotilor (cu aceeasi ocazie unse si axele rotilor). ai grija la tipul de vaselina folosit - uns angrenajul kilometrajului de la roata - verificat starea spitelor si centrarea rotii - desfacut bascula, dupa care - curatata vechea vaselina de pe rulmenti si angrenaje, introdus vaselina noua - inainte de a incepe lucrul la bascula si angrenaje, spala lantul (eu il spal cu motorina amestecata cu putin ulei) si verifica-l articulatie cu articulatie pentru a fi sigur ca nu s-a blocat. In caz de blocaj, motorina mai multa si nervi la indoit/intins pana isi da drumul. la final introdus intr-o sticla cu ulei si lasat sa stea acolo la "marinat". - pregatindu-te cu un colt de plasa de plastic, o bucata de ata si 10 ml de motorina si apoi 10 ml de ulei, desfa capetele cablurilor (toate - acceleratie, frana, ambreiaj, soc) si curata-le iar apoi unge-le - verifica starea simeringurilor de la furca fata - verifica starea filtrului de aer, placutelor si a lichidului de frana. In caz de nevoie schimba-le. La fel recomand si pt. ulei+filtrul ulei. - cu un spray de contacte fa-ti de cap pe la contactele cablurilor - cu un spray cu vaselina lichida fa-ti de cap pe la articulatii unde apar des scartaituri si rugina [/quot n am inteles ce inseamna :WD40 si e clar... tre sa ma apuc de fumat serios:D Mersi mult ,. oricum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 n am inteles ce inseamna :WD40 si e clar... tre sa ma apuc de fumat serios:D Mersi mult ,. oricum! spray cu ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 spray cu ulei Mai mult decat spray cu ulei: Curatare: WD-40 indeparteaza mizeria depusa curatând grasimea si murdaria, de asemenea dizolva adezivi inlesnind curatarea usoara a etichetelor, benzilor si materialul de lipire în exces. Indeparteaza umezeala: WD-40 indeparteaza repede umezeala din sistemele electrice eliminând posibilitatea unor scurt-circuite. Penetrare: WD-40 indeparteaza rugina din asamblarile metalice nepermanente ruginite sau de pe partile metalice ruginite sau înghetate. Lubrifiaza: Componentele de lubrifiere ale WD-40 sunt dispersate la departare lubrifcând piesele in miscare, greu accesibile. Protejeaza: Protejeaza suprafetele din metal cu ajutorul componentelor sale chimice rezistente la coroziune, protejând împotriva umezelii si a altor elemente corozive. Asta e un citat, bineinteles. Copy-Paste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Salut. de unde fac si io rost de un manual pentru Yamaha XT660 x 2008? am cautat ceva pe net dar cam greu de gasit. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chaby_date Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 unde se gaseste WD 40? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 (editat) Salut.de unde fac si io rost de un manual pentru Yamaha XT660 x 2008? am cautat ceva pe net dar cam greu de gasit. multumesc. Intra pe site-ul lui @Lebadake : http://www.manualedereparatie.info/ Aici vei gasi, la sectiunea Yamaha (mai spre baza paginii), urmatoarele : Dintre toate, pentru tine, cel mai important este cel evidentiat cu verde. unde se gaseste WD 40? Cam la orice magazin de piese auto, la Praktiker, etc. Eu prefer Louis sau Polo, fiindca au oferte mai bune la cantitati mai mari. Louis.de - 5 Euro - 250ml Uite si preturile de la Polo (polo-motorrad.de): Editat Februarie 10, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarefilip Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 de supertenere nu zice nimeni nimic. astept pareri . comparatii intre supertenere si africa twin. cine stie sa-si dea cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amerikanu Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 salve,si scuzati-mi si mie bagarea in seama der,daca voi nu atunci cine..?? o parere despre acest model de Tenere de la cineva ce-l are sau s-a dat cu el?momental sunt calare pe BMW,dar luind in considerare pretu-i nu prea mare estetica si datele tehnice relativ ok,m-ar bate gandul..ce ziceti?multam. salut, si eu am un tenere, am facut cam 1500km cu ea. Pentru mine care sunt incepator, e foarte buna. Eu am ales-o si pentru ca sunt inalt (1.95m) si pe XT660Z tenere stau foarte bine, pentru ca nu e foarte puternica si nu are un cuplu devastator, pentru ca are o ciclistica buna si top speed max 140km/h. Am citit mai multe recenzii in care nu e foarte laudata, dar eu nu pot sa-mi exprim pareri despre fineturi. Cred ca pentru cei mai mici de inaltime poate fi o problema, saua e foarte inalta (890mm), iar centrul de greutate e destul de sus si uneori e greu de manevrat in spatii inguste. In rest, nu am facut incercari pe coclauri, doar drumuri scurte, de 250 km max si pentru ca nu am echipament complet si toate sfaturile "batrinilor" sunt sa nu iesi la plimbare fara echipament teapan nu m-am aruncat la plimbari lungi. Pot sa-ti mai spun ca optionalele sunt foarte scumpe la Yamaha, mai mult nici nu le au pe stoc, si motoreta vine in romania cheala, cheala! Cu toate astea fiind prima mea motocicleta la care am visat multa vreme, imi pare extraordinara asa ca poate nu sunt cel mai in masura sa-ti dau sfaturi fiind foarte subiectiv. M-am invirtit destul de mult intre TA si Tenere, si am ales Yamaha pentru pret mai mic si pentru ca mi-a placut mai mult cum arata! Despre consum nu pot spune prea mult pentru ca in rodaj (primii 1000km) nu am depasit 4000 ture, iar eu conducind de multa vreme masina diesel am avut nevoie de ceva timp sa ma obisnuiesc cu schimbari dese de treapta la motocicleta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chaby_date Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Multumesc ptr informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 (editat) de supertenere nu zice nimeni nimic. astept pareri . comparatii intre supertenere si africa twin. cine stie sa-si dea cu parerea. ST e mai buna, AT e naspa si scumpa... sau invers?... Editat Februarie 11, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 (editat) ST e mai buna, AT e naspa si scumpa... sau invers?... Nu. Nu e invers ! E viceversa. Hai sa nu fim cinici... ! @soarefilip: Aici vei gasi Topicul Posesorilor de Yamaha SuperTenere. Pe subsectiunea "Vreau si eu enduro" vei putea citi mai multe pareri despre ambele motociclete. Sus in dreapta ai optiunea "SEARCH". Introduci "Africa Twin" sau "SuperTenere", selectezi cautarea "In titlu" sau "In continutul postului" si te inarmezi cu rabdare. Conflicte de genul Africa Twin vs. SuperTenere au fost destule si s-au epuizat, asa incat vei gasi suficiente informatii. Vei ajunge la concluzia ca fiecare este cea mai buna in functie de dorintele, banii si gusturile proprietarului sau. Restul sunt detalii si conflicte inutile iar noi nu suntem decat un mic grup de oameni uniti de aceeasi pasiune. Editat Februarie 11, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 salut, si eu am un tenere [...] are o ciclistica buna si top speed max 140km/h Ori e limitata ori e ceva in foarte neregula cu motocicleta. Top speedul bate pe la 170 km/h cu pinioane standard (pe ceas). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Nu. Nu e invers ! E viceversa.Hai sa nu fim cinici... ! @soarefilip: Aici vei gasi Topicul Posesorilor de Yamaha SuperTenere. Pe subsectiunea "Vreau si eu enduro" vei putea citi mai multe pareri despre ambele motociclete. Sus in dreapta ai optiunea "SEARCH". Introduci "Africa Twin" sau "SuperTenere", selectezi cautarea "In titlu" sau "In continutul postului" si te inarmezi cu rabdare. Conflicte de genul Africa Twin vs. SuperTenere au fost destule si s-au epuizat, asa incat vei gasi suficiente informatii. Vei ajunge la concluzia ca fiecare este cea mai buna in functie de dorintele, banii si gusturile proprietarului sau. Restul sunt detalii si conflicte inutile iar noi nu suntem decat un mic grup de oameni uniti de aceeasi pasiune. ai dreptate.subiect de cearta sar gasi ,gen "a mea e mai buna" motoare bune depinde de gust, bani,restul e minciuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amerikanu Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Ori e limitata ori e ceva in foarte neregula cu motocicleta. Top speedul bate pe la 170 km/h cu pinioane standard (pe ceas). Eu am vrut sa spun ca asta e maximul la care m-au tinut pe mine bosogii sa merg! De la 140 incolo pentru mine vintul era cam tare si am avut impresia de instabilitate!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.