cristi-mic Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) Da, e releul de pornire, s-au uzat contactele de forta si a ramas blocat (contacte sudate de la flama). Merge inlocuit cu orice alt releu de pornire moto, cu conditia sa suporte cam acelasi curent de pornire si sa aiba tot 2+2 contacte. IceMan...buna miscare. Editat Martie 17, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chaby_date Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 mersi mult pentru raspuns.... inca o intrebare... pot porni moto fara el? risc sa fac alte boacane? Merge si un releu de scuter? asa mi a spus cineva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Poti porni motorul fara releu. Pt asta trebuie sa scoti din circuit releul de pornire. Adica sa legi intre ele firele care in mod normal vin la releu. In momentul cand vei apasa butonul de pornire, curentul care va trece prin buton, va trece mai departe prin demaror. In mod normal trece mai departe prin releu. Problema e ca demarorul suge curent mare. Deci, curentul asta mare va trece prin butonul de pornire si prin toate firele ce duc la el. Butonul si firele nefiind prevazute sa reziste la curent mare, ai toate sansele sa le arzi. Daca ai observat, firele ce duc la demaror sunt foarte groase. Sfatul meu e sa faci intai rost de un releu la curent adecvat (ma indoiesc ca cele de scuter au amperaj suficient) si apoi sa incerci sa pornesti motorul. Sau porneste-l impins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Releul ala cupleaza doar demarorul, deci fara el porneste doar impinsa. Restul alimentarii cu curent trece prin contactul de la cheie, care alimenteaza restul de consumatori. Teoretic ar merge un releu de scuter, dar cu siguranta nu o sa reziste prea mult. Nu se compara curentul consumat la pornire de un demaror de scuter cu cel consumat de dihania ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chaby_date Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Am inteles... problema e , unde il gasesc? de cumparat... eventual si second //ca e criza Apropo, vreau sa va anunt ca mi a venit kitul de lant(DID X RING), si burdufurile de furca(Ariete) pe care intentionez sa le schimb weekendul asta cu ajutorul unui prieten , deoarece aptitudinile mele tehnice sunt aproape nule Rugamintea mea este sa mi spuneti daca exista lucruri importante da care trebuie tinut cont cand se fac astfel de operatiuni, eventual sfaturi/opinii despre cum ar trebuii procedat. Oricum amicul meu se pricepe si are un model de moto exact ca al meu.. dar orice sfat in plus e binevenit! Multumesc si Toate Bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Am inteles... problema e , unde il gasesc? de cumparat... eventual si second //ca e criza Apropo, vreau sa va anunt ca mi a venit kitul de lant(DID X RING), si burdufurile de furca(Ariete) pe care intentionez sa le schimb weekendul asta cu ajutorul unui prieten , deoarece aptitudinile mele tehnice sunt aproape nule Rugamintea mea este sa mi spuneti daca exista lucruri importante da care trebuie tinut cont cand se fac astfel de operatiuni, eventual sfaturi/opinii despre cum ar trebuii procedat. Oricum amicul meu se pricepe si are un model de moto exact ca al meu.. dar orice sfat in plus e binevenit! Multumesc si Toate Bune! Pai burdufurile le prinzi frumos cu coliere iar lantul, daca are za cu siguranta, sa fi atent sa montezi siguranta corect. Adica, urmarind sensul de rotatie al lantului, presupunand ca siguranta se atinge de ceva in drumul ei, acel eventual obstacol sa tinda sa o infiga mai mult. Montata invers, acel obstacol o va scoate de pe nituri. Daca lantul are za de nituit, foloseste o presa special pentru nituit lanturi. Nu executa operatiune cu ciocanul pt ca nu o sa iasa 'safe'. Sau mai bine te duci la un service moto. Daca lantul e infinit, adica toate zalele legate intre ele, va trebui sa dai bascula spate jos. Operatiune dracu'. Bafta. Pentru releu: http://www.motomike.eu/autonet/category/10.../article/146128 kaore.ro sau autonet aduce pise de la motomike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Am inteles... problema e , unde il gasesc? de cumparat... eventual si second //ca e criza Apropo, vreau sa va anunt ca mi a venit kitul de lant(DID X RING), si burdufurile de furca(Ariete) pe care intentionez sa le schimb weekendul asta cu ajutorul unui prieten , deoarece aptitudinile mele tehnice sunt aproape nule Rugamintea mea este sa mi spuneti daca exista lucruri importante da care trebuie tinut cont cand se fac astfel de operatiuni, eventual sfaturi/opinii despre cum ar trebuii procedat. Oricum amicul meu se pricepe si are un model de moto exact ca al meu.. dar orice sfat in plus e binevenit! Multumesc si Toate Bune! Banalitati: sa nu zgarii tijele cand montezi burdufurile si sa cureti cu jet de aer praful , iar inainte sa strangi axul rotii fata sa pui cateva frane astfel incat sa culiseze de 2-3 ori suspensia, cica "se aseaza" telescoapele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) Pentru releu: http://www.motomike.eu/autonet/category/10.../article/146128kaore.ro sau autonet aduce pise de la motomike La fel, @Romi3 = Romimoto = Motomike Editat Martie 18, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Am inteles... problema e , unde il gasesc? de cumparat... eventual si second //ca e criza Apropo, vreau sa va anunt ca mi a venit kitul de lant(DID X RING), si burdufurile de furca(Ariete) pe care intentionez sa le schimb weekendul asta cu ajutorul unui prieten , deoarece aptitudinile mele tehnice sunt aproape nule Rugamintea mea este sa mi spuneti daca exista lucruri importante da care trebuie tinut cont cand se fac astfel de operatiuni, eventual sfaturi/opinii despre cum ar trebuii procedat. Oricum amicul meu se pricepe si are un model de moto exact ca al meu.. dar orice sfat in plus e binevenit! Multumesc si Toate Bune! daca nu au siguranta si este incheiat cel mai bine e sa dai bascula jos, Cu ocazia asta cureti si gresezi[bagi vazelina ]la bucsele de la bascula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 Are cineva plasticele astea??? pt xt600E din '92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 de curand am pus la yamaha mea,xt 600 e modelu 3tb ulei repsol 15w 50.la prima pornire la rece a inceput sa scoata un fum de necrezut.am zis ca s-a busit vreo garnitura ceva,alta explicatie la acel fum albastrui de ulei nu aveam. am desfacut motoru,dar ca sa vezi ca erau toate in regula.segmenti,supape,ghiduri de supape si semeringuri supape aproape perfecte,deoarece au fost schimbate cred ca sunt modelul 3aj. dupa schimb iar uleiul cu unu auto mobil1 semisintetic 10w40,iar ca sa vezi problema a disparut.e normal ca sa scoata asa mult fum cu un ulei mai gros? mentionez ca cu acest ulei mobil1 10w 40 de auto motorul merge impecabil,nu mai suna deloc iar cutia nu mai agata deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 In principiu, ar trebui scoata fum daca uleiul e mai subtire. Macar ai asteptat sa se incalzeasca motorul? Iti recomand ulei moto semisintetic 15W50. Yacco MVX 500 sau Motul 5100. Eu folosesc Yacco. Motorul e 3YF. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Mdeah cam ciudata problema cu uleiul. Dar zici ca doar la prima pornire a facut asa? Dupa ce s-a incalzit s-a comportat normal? Ele mai "mananca" ulei chiar si cu setul + supapele perfecte (deci chiar si de noi) dar nu ar trebui sa scoata fumalau de-ala. Poate era varza uleiu. E bun ce zice Andrei - Yacco MVX500 4T 15W50 semisintetic, e si relativ ieftin. La Tenere eu am folosit (cu succes se pare) un ulei recomandat pentru Aprilia Pegaso, si anume Agip semisintetic 15W50. Nu folosesc fiindca e recomandat pt Pegaso bineinteles (asta e coincidenta) ci fiindca: benzinaria de unde iau e langa mine, este ieftin (17 RON pe litru) si corespunde normelor API-SJ si JASO MA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 timp de 2 zile cat am tinut uleiul in motor la fiecare pornire la rece scotea un fum de necrezut.iar gazele miroseau permanent a ulei ars,un miros dulceag. eu folosesc 10w 40.e prea subtire?motorul se comporta f bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chaby_date Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 timp de 2 zile cat am tinut uleiul in motor la fiecare pornire la rece scotea un fum de necrezut.iar gazele miroseau permanent a ulei ars,un miros dulceag.eu folosesc 10w 40.e prea subtire?motorul se comporta f bine. Stef... hai sa i intrebam pe baieti de ce la mine nu scoate fum .... si e acelasi ulei in motor 15w 50 Repsol...schimburi facute in aceasi zi la aceleasi motoare(3 Tb-uri) Poate no' fi bun repsolu ??? se poate intampla ceva la motor? .. sa mi confirme cineva ca l dau imediat jos.. Oricum moto merge impecabil la mine si nu scoate fum... si nici nu se mai aude zogomotul ala metalic ( noroc de tine ca ti ai dat seama de unde era ) Ps: de miros nush ce sa zic ca am nasu'nfundat Toate Bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 timp de 2 zile cat am tinut uleiul in motor la fiecare pornire la rece scotea un fum de necrezut.iar gazele miroseau permanent a ulei ars,un miros dulceag.eu folosesc 10w 40.e prea subtire?motorul se comporta f bine. Presupun ca in carte zice sa folosesti 20W40 mineral. Daca ii pui semisintetic merge si 15W. Full sintetic e cam mult pt motoarele astea vechi. Motorul va merge bine dar consumul de ulei va fi foarte mare. Si uleiul full sintetic e cel mai scump. Semisinteticul e un compromis bun. Tu tot intrebi dar nu ai specificat anumite chestii: 1- daca motorul scoate fum doar cand e rece sau si cand e cald; 2 - ce fel de ulei ii bagi? 10W40, OK. Dar, sintetic, semisintetic sau mineral? Da mai multe amanunte. In general, lumea cu monocilindre mai vechiute, foloseste semisintetic 15W. Ulei moto, nu auto. Daca ai probleme cu uleiul asta, atunci motorul e devina: segmenti sau simeringuri de supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 acum folosesc un ulei semisintetic 10w 40 auto nu moto.motorul nu mai scoate fum deloc.nici la rece nici la cald. cu uleiul semisintetic repsol 15w 50 scotea fum si la rece si la cald mai putin dar tot scotea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 acum folosesc un ulei semisintetic 10w 40 auto nu moto.motorul nu mai scoate fum deloc.nici la rece nici la cald.cu uleiul semisintetic repsol 15w 50 scotea fum si la rece si la cald mai putin dar tot scotea. Inseamna ca e o problema cu uleiul Repsol. E bine de retinut. 10W e bun iarna. Pt la vara eu zic ca e cam subtire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chaby_date Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Inseamna ca e o problema cu uleiul Repsol. E bine de retinut. 10W e bun iarna. Pt la vara eu zic ca e cam subtire. Eu am acelasi ulei, acelasi motor si nu scoate fuuuummmm deloc! Deci???????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Eu am acelasi ulei, acelasi motor si nu scoate fuuuummmm deloc! Deci???????? Deci o fi fost un lot naspa sau ulei "piratat", am auzit o groaza de cazuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 salut ma spart toba la tenere.dar urat de tot. la ce sa astept mai rau,se poate deregla motorul?sau altceva, cat despre amenzi .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 salutma spart toba la tenere.dar urat de tot. la ce sa astept mai rau,se poate deregla motorul?sau altceva, cat despre amenzi .... Ai mers cu praf de pusca? La 4T cu cat evacuarea e mai libera, cu atat mai bine. Acum ai ocazia sa-ti iei o toba mai smechera. Sau de XT 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 salutare, am un pretenar care si-a luat o mobra tenere 3YF zilele trecute si are nevoie de carena de fara, cea mare .. m-am uitat pe ebay si n-am gasit nimic ... aveti idee de unde aspute procura asa ceva si cam la ce bani ? mobra e albastru dechis, dar macar sa fie culoarea ultima problema ... bafta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 salutare, am un pretenar care si-a luat o mobra tenere 3YF zilele trecute si are nevoie de carena de fara, cea mare .. m-am uitat pe ebay si n-am gasit nimic ... aveti idee de unde aspute procura asa ceva si cam la ce bani ? mobra e albastru dechis, dar macar sa fie culoarea ultima problema ... bafta ... E sparta? sau lipseste cu desavarsire? Ca daca e sparta cel mai sigur e reparatie cu fibra si chituire-vopsire la un meserias. Carena mea e un pic ciobita si de un an caut fara rezultat. Asa ca eu cel putin o sa o repar (puteam s-o fac demult dar am zis ca gasesc, si oricum nu m-a deranjat). Deci noroc la cautare, o sa aiba nevoie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) Deci o fi fost un lot naspa sau ulei "piratat", am auzit o groaza de cazuri. se pare ca are (pe bune) si un termen de garantie. VW recomanda schimbarea la 2 ani chiar daca nu a atins limita de kilometrii Presupun ca in carte zice sa folosesti 20W40 mineral. Daca ii pui semisintetic merge si 15W. Full sintetic e cam mult pt motoarele astea vechi. Motorul va merge bine dar consumul de ulei va fi foarte mare. Si uleiul full sintetic e cel mai scump. Semisinteticul e un compromis bun. mi s-a intamplat si mie sa pun ulei de calitate (castrol trizone 10w50) si a consumat 3-400ml/3000km insa sunetul motorului era mai fin si mai sanatos decat inainte (Motul) si actual (putoline)cu 10w40 Care sa fie explicatia? Editat Martie 29, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.