yuk Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 am reusit sa imi cumpar ulei sa completez in motor si in rezervor de ulei dupa carte, insa ceva probleme are, imi pierde ulei cam pe langa evacuare, se poate sa fie crepat? sau sunt ceva garnituri pe acolo? nu ai pus prea mult si da pe afara? ... epuratorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Caut parbriz pentru xt 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Vand lantz nou ,deschis pt Yamaha Xt.pret 150 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 caut parbriz si buson cu cheie pentru xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 gasesti plastic la Baumax ... are cam 30x50 cm si costa cam 30-40 lei ... 2 grosimi, parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 nu e baumax si in pitesti.. am si eu ceva pe acasa dar nu cred ca imi iese la fel de frumos. Care e diferenta intre pinionul spate otelit de la romi moto, cel la 240 lei si celalalt la 90 lei... tine mai mult cel la 240? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 (editat) Cele la 240 de ron sunt fabricate din duraluminiu + otel. Dpmdv, inutile si homosexual de scumpe (tipic pentru marea majoritate a produselor MotoMike). Mai usoare, asta e ideea. De parca as pleca cu XT-ul la Erzberg si am nevoie numai de aliaje din industria aeronautica. Pentru pozari, asta e ideea. In rest, inutile. Parerea mea. Deja ma repet... Tu nu ai 15 cu 45 standard pe XT? Sau de ce vrei foaie cu 45 de dinti? Te intreb fiindca exista in gama XT/Tenere motociclete ce au kit-ul standard 15/45 si poti lua un kit din asta de la Louis, la pret mult mai ieftin. Zi-mi cat ai standard si ce vrei sa faci ca sa stiu daca te pot ajuta cu vreun sfat. Odata ce iei alta foaie si alt pinion iti trebuie si lant cu mai multe sau mai putine zale, de-asta te intreb. Editat Iunie 2, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 (editat) nu e baumax si in pitesti.. am si eu ceva pe acasa dar nu cred ca imi iese la fel de frumos.Care e diferenta intre pinionul spate otelit de la romi moto, cel la 240 lei si celalalt la 90 lei... tine mai mult cel la 240? Pinionul de 90 lei este integral din otel. Pinionul de 240 lei este pinion "stealth", adica are partea interioara din duraluminiu si partea exterioara din otel. Se foloseste cand vrei sa faci mai usoara motocicleta. Vezi ca e oferta de pinion stealth de 46 de dinti la 121 lei. Scuze. M-am uitat pe motomike. Pe romimoto vad ca e 145 lei oferta. Si mie mi se pare inutil stealth la XT. La EXC e alta treaba. Te gandesti sa o usurezi din orice. De aceea prefer pinioanele integral din aluminiu. Care n-as zice ca se tocesc mai repede decat cele din otel. Editat Iunie 2, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 (editat) caut parbriz si buson cu cheie pentru xt Busonul cu cheie este 48 de lei la Romimoto. Cod produs 724.19.04. Daca vrei sa scapi de transport, te duci la orice magazin moto din zona ta (fiindca toti lucreaza cu Autonet-ul, adica aceleasi piese ca si la RomiMoto, adica MotoMike) le spui ca ai vazut busonul asta pe site-ul MotoMike, le dai codul si le zici sa ti-l aduca. Parbrize gasesti la Romi, care aduce de la MRA: http://www.romimoto.ro/shop.php?id_category=883 dar toate arata ca #$%#. Daca ma gandesc si eu la ce te gandestiu tu, atunci probabil ca vrei modelul acela cu o forma de alien, numai ca nu reusesc deloc sa il gasesc nici eu. Editat Iunie 2, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 ... Si mie mi se pare inutil stealth la XT. La EXC e alta treaba. Te gandesti sa o usurezi din orice. De aceea prefer pinioanele integral din aluminiu. Care n-as zice ca se tocesc mai repede decat cele din otel. ... Acu si io cu bata in balta... Cat draq poti sa usurezi din pinion juma aluminiu, juma otel? Nu-i mai usor sa te duci la buda inainte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 la competitii o fi ca si la box... daca nu treci cantarul nu participi ... or' este o metoda de a taxa fitzele ... sau daca omu are bani si vrea sa faca o tura prin lume isi cumpara unu d-ala... eventual camionul de la Dakar daca are 100 bucati "pe stoc" fiecare mai usoara cu 100 grame... se aduna... Cu siguranta otelul dintilor este de calitate superioara ... probabil este si mai scump decat aluminiul ... daca ai frunzari un curs de "Masini" vei putea prinde cate ceva din "retetele" aliajelor Mesaj completat Uite cum as face eu:-daca pe furci as avea neoprene, protectii, etc, le-as da jos si as vedea urma de pe telescoape cat de mult s-au comprimat pana in prezent..maximul, sa zice. Si de acolo as face masuratorile. Nu stiu exact, dar o groapa zdravama s-ar putea sa iti comprime mai mult fata decat o saritura. Aici ai atasata o schema cu legarea releului. nu am mai mers la electrician... m-am descurcat pe plan local ... cu buget mic am lumina mare poze aici http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum..._id=470&s=2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 la competitii o fi ca si la box... daca nu treci cantarul nu participi ... or' este o metoda de a taxa fitzele ... sau daca omu are bani si vrea sa faca o tura prin lume isi cumpara unu d-ala... eventual camionul de la Dakar daca are 100 bucati "pe stoc" fiecare mai usoara cu 100 grame... se aduna... Cu siguranta otelul dintilor este de calitate superioara ... probabil este si mai scump decat aluminiul ... daca ai frunzari un curs de "Masini" vei putea prinde cate ceva din "retetele" aliajelor Mesaj completat nu am mai mers la electrician... m-am descurcat pe plan local ... cu buget mic am lumina mare poze aici http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum..._id=470&s=2 In competitii auto-moto-velo orice reducere de greutate este binevenita (including the shit within you ). Eu merg hobby, nu particip la competitii. De aceea nu ma cramponez de usurarea cu orice pret a motocicletei. Daca, insa, pretul permite, nu ma dau in laturi. Pt EXC exista pinioane spate de otel in jur de 90 lei, pinioane de duraluminiu in jur de 110 lei si pinioane stealth de 240 lei. Chiar nu inteleg de ce sunt asa scumpe cele stealth. Poate ca , intradevar, otelul lor este mai bun decat al celor integral de otel. La greutate, insa, sunt batute de cele integral din duaraluminiu. Dar eu cred ca stealth ramane o fitza inutila. Pt 20 lei in plus fata de cele din otel prefer sa iau din duaralumiu. De-a lungul timpului am observat ca pinioanele de duraluminiu nu se uzeaza mult mai repede decat cele din otel. Observatia a fost facuta la foile de angrenaj de bicicleta. Duraluminiu versus otel. Pt ca la motocicleta, in speta la EXC-ul din dotare, nu am apucat sa schimb inca pinionul spate (care este de duraluminiu inca de la achizitionarea motoretei) pt ca nu sa uzat inca. Iar vaca XTZ din dotare, din nou, nu am de gand sa o usurez pt ca nu am de gand sa o ridic de jos de 15 ori pe iesire asa cum adesea se intampla cu o capra. Am vazut lucrarea cu proiectorul de pe tenereclub.ro. A iesit fain. Dar, de ce iti trebuie comutator cu led? Ca sa stii cand este aprins proiectorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 (editat) noaptea daca uit de mine si il deranjez pe careva cu "faza lunga" sa il gasesc repede ... macar atat bunsimt... exista si cu 2 leduri de culori diferite Editat Iunie 3, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 noaptea daca uit de mine si il deranjez pe careva cu "faza lunga" sa il gasesc repede ... macar atat bunsimt... exista si cu 2 leduri de culori diferite Atent fiind la drum, oricum o sa uiti ca il ai aprins. Nu stai tot timpul cu ochii pe led. O sa-ti semnalizeze cel din sens opus ca il orbesti. Si va trebui sa actionezi 2 comutatoare: cel pus de tine si cel original de faza lunga. Mai bine indreapta proiectorul pe post de faza scurta. Faza scurta mi se pare mult mai importanta. Cand te orbeste careva din sens opus, e important sa ai faza scurta buna sa vezi drumul cat de cat pana trece reflectorul din sens opus. Cat despre faza lunga, cred ca e suficienta cea originala. Ca doar nu o sa mergi cu 160 km/h noaptea. Dar o sa vezi tu, in practica, cum e mai bine si ce combinatie te avantajeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grave Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 (editat) nu am mai mers la electrician... m-am descurcat pe plan local ... cu buget mic am lumina marepoze aici http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum..._id=470&s=2 E bine ca ai reusit sa scoti lucrarea intr-un buget de austeritate Am si eu o problema la XT-ul meu, legata, cred eu, de alimentarea cu benzina. Pt inceput: - am coborat de pe Vladeasa, am ramas fara benzina, am alimentat dintr-o benzinarie no name. La 500 m dupa ce am alimentat, motorul nu mai tragea, se oprea in mers, trebuia sa astept (dupa ce se oprea) cca 30 sec. pana puteam sa il repornesc. I-am tot dat drumul la benzina sa curga, isi revenea 500 m, dupa care iar se oprea. 50 km in 3 ore juma' In apropierea Clujului, am intors motorul cu capul in jos, ajutat evident, sa scot benzina cu miros de petrol si motorina, dupa care am alimentat iarasi. Aceeasi poveste..motorul numa' nu merge. De la 80 km/h daca trag de gaz, motorul cade in bot si se opreste. Ieri am dat jos rezervorul, am golit carburile, am bagat benzina fresh, iar spre dezamagirea mea, motorul face la fel. Azi am demontat carburile...si ma uit ca la felul 13, pt ca imi e frica sa le si demontez total, pt ca nu le cunosc deloc. In primul rand, nu inteleg faza cu membrana de vacum, iar ce am observat eu: daca accelerez, doar pistonul de la primul carb urca(cel din stanga), iar cel din dreapta deschide doar clapeta, nu urca si pistonasul. E normal? Din cata mecanica cunosc eu si ce am mai aflat de la altii, am dedus ca, chiar daca e monocilindru, carburile se sincronizeaza, chiar daca nu sunt montate. E adevarat? As vrea sa le demontez eu, dar ma intreb: imi trebuie chit de garnituri de carb? Astea ce le am montate, se pot refolosi? In carb exista site (desi cred ca asa ar fi normal) ? Intre rezervor si carb nu am filtru de benzina. Yzu Mesaj completat Ma gandesc sa imi cupar Carburol, sa demontez pana la ultima piesa , sa curat, si sa suflu fiecare piesa din carburi, dar sincer sa fiu, nu stiu la ce trebuie sa acord atentie sporita, tinand cont de simptomele pe care le are. Benzina pe care o am acum, e OMV Carrera 100, e inlocuita total( ieri am golit rezervorul de tot) si motorul tot nu merge. Am uitat sa specific ca da niste rateuri de toata frumusetea Editat Iunie 3, 2010 de Grave Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Cele la 240 de ron sunt fabricate din duraluminiu + otel. Dpmdv, inutile si homosexual de scumpe (tipic pentru marea majoritate a produselor MotoMike). Mai usoare, asta e ideea. De parca as pleca cu XT-ul la Erzberg si am nevoie numai de aliaje din industria aeronautica. Pentru pozari, asta e ideea. In rest, inutile. Parerea mea. Deja ma repet... Tu nu ai 15 cu 45 standard pe XT? Sau de ce vrei foaie cu 45 de dinti? Te intreb fiindca exista in gama XT/Tenere motociclete ce au kit-ul standard 15/45 si poti lua un kit din asta de la Louis, la pret mult mai ieftin. Zi-mi cat ai standard si ce vrei sa faci ca sa stiu daca te pot ajuta cu vreun sfat. Odata ce iei alta foaie si alt pinion iti trebuie si lant cu mai multe sau mai putine zale, de-asta te intreb. vreau sa pun 16 pe fata si 44 pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 E bine ca ai reusit sa scoti lucrarea intr-un buget de austeritate Am si eu o problema la XT-ul meu, legata, cred eu, de alimentarea cu benzina. Pt inceput: - am coborat de pe Vladeasa, am ramas fara benzina, am alimentat dintr-o benzinarie no name. La 500 m dupa ce am alimentat, motorul nu mai tragea, se oprea in mers, trebuia sa astept (dupa ce se oprea) cca 30 sec. pana puteam sa il repornesc. I-am tot dat drumul la benzina sa curga, isi revenea 500 m, dupa care iar se oprea. 50 km in 3 ore juma' In apropierea Clujului, am intors motorul cu capul in jos, ajutat evident, sa scot benzina cu miros de petrol si motorina, dupa care am alimentat iarasi. Aceeasi poveste..motorul numa' nu merge. De la 80 km/h daca trag de gaz, motorul cade in bot si se opreste. Ieri am dat jos rezervorul, am golit carburile, am bagat benzina fresh, iar spre dezamagirea mea, motorul face la fel. Azi am demontat carburile...si ma uit ca la felul 13, pt ca imi e frica sa le si demontez total, pt ca nu le cunosc deloc. In primul rand, nu inteleg faza cu membrana de vacum, iar ce am observat eu: daca accelerez, doar pistonul de la primul carb urca(cel din stanga), iar cel din dreapta deschide doar clapeta, nu urca si pistonasul. E normal? Din cata mecanica cunosc eu si ce am mai aflat de la altii, am dedus ca, chiar daca e monocilindru, carburile se sincronizeaza, chiar daca nu sunt montate. E adevarat? As vrea sa le demontez eu, dar ma intreb: imi trebuie chit de garnituri de carb? Astea ce le am montate, se pot refolosi? In carb exista site (desi cred ca asa ar fi normal) ? Intre rezervor si carb nu am filtru de benzina. Yzu Mesaj completat Ma gandesc sa imi cupar Carburol, sa demontez pana la ultima piesa , sa curat, si sa suflu fiecare piesa din carburi, dar sincer sa fiu, nu stiu la ce trebuie sa acord atentie sporita, tinand cont de simptomele pe care le are. Benzina pe care o am acum, e OMV Carrera 100, e inlocuita total( ieri am golit rezervorul de tot) si motorul tot nu merge. Am uitat sa specific ca da niste rateuri de toata frumusetea http://www.manualedereparatie.info/ Da jos manualul. Nu sunt 2 carburatoare distincte. Si nici carburator dublu corp ca la Dacii. Este un carburator format din carburator principal si carburator secundar. Subarul cu membrana din carburatorul secundar se ridica datoriata presiunii mai mici creata de curentul de aer, curent ce se regleaza din clapeta carburatorului secundar. Exista o aerisire la carburatorul secundar prin care, daca sufli cu gura, observi ca se ridica subarul. Presiune mai mare in exterior sau presiune mai mica in interior = subarul se ridica. Sincronizarea celor doua carburatoare (principal si secundar) nu este aceeasi ca la motocicletele cu mai multe carburatoare distincte (inclusiv unele monocilindre). De aceea ea se poate face cu carburatorul demontat. Desfa-l, pune-l in Decarbusolv, sufla-l. La mine se refolosesc toate garniturile. No problem at all. Cred ca si la tine va fi la fel. Atentie sa nu bagi parti de cauciuc in Decarbusolv pt ca se vor dilata. Nu este un capat de tara. Dar va trebui sa le usuci si sa astepti sa se contracte la loc. Eu am reglat cuiul principal la o gradatie mai sus decat standard si cuiul secundar la gradatia cea mai de sus. Adica am saracit amestecul. Cand deschid gazul la maxim intrerupe dar nu se mai ineaca cand merg la altitudine. Asta este un compromis care m-a coafat pe mine. Mie nu-mi place benzina Carrera de la PetromV. Mai bine cauta benzinarii Petrom normale. Au benzina mai ieftina si, parca, mai buna. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 dupa pinionul de atac trebuie sa aiba un semering nu? A inceput sa curga dupa ce se incalzeste motorul trebuie sa il schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grave Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Spor! Sa stii ca am avut Mision accomplished! L-am desfacut bucati, l-am spalat, l-am suflat cu compresor, am desfacut fiecare surubel, furtunas, mambrana din carb...si e perfect. Merge super. Culmea e ca nici nu mai scoate fum si are putere din ture mai joase (i-am modificat pozitia tijei de actionare la al doile carb, deschizand mai repede). Daca va consuma mai mult, o sa revin la nr de spire initial. Spor la toata lumea! Yzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Bravo iubire. Deci functioneaza si capra..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 E- am coborat de pe Vladeasa, am ramas fara benzina, am alimentat dintr-o benzinarie no name. La 500 m dupa ce am alimentat, motorul nu mai tragea, se oprea in mers, trebuia sa astept (dupa ce se oprea) cca 30 sec. pana puteam sa il repornesc.I-am tot dat drumul la benzina sa curga, isi revenea 500 m, dupa care iar se oprea. 50 km in 3 ore juma' In apropierea Clujului, am intors motorul cu capul in jos, ajutat evident, sa scot benzina cu miros de petrol si motorina, dupa care am alimentat iarasi. Aceeasi poveste..motorul numa' nu merge. De la 80 km/h daca trag de gaz, motorul cade in bot si se opreste. Am uitat sa specific ca da niste rateuri de toata frumusetea benzinariile no name nu prea au benzina, au un fel de matrafox care deformeaza membranele si cauciucul din carburator ... benzina nu face asta... arunci nenorocirea aia si pui benzina, cu timpul isi revine Mesaj completat L-am desfacut bucati, l-am spalat, l-am suflat cu compresor, am desfacut fiecare surubel, furtunas, mambrana din carb...si e perfect. Merge super. Culmea e ca nici nu mai scoate fum si are putere din ture mai joase (i-am modificat pozitia tijei de actionare la al doile carb, deschizand mai repede). Daca va consuma mai mult, o sa revin la nr de spire initial. defapt ai rezolvat 2 - 3 belele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grave Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Ce ar putea suna ciudat la roata spate, tinand cont ca nu are joc deloc? Rulmentii au voie sa sune, chiar daca , sa zicem, sunt prea uzati? I-am inlocuit azi placutele pe spate, dar sunetul persista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Ce ar putea suna ciudat la roata spate, tinand cont ca nu are joc deloc? Rulmentii au voie sa sune, chiar daca , sa zicem, sunt prea uzati?I-am inlocuit azi placutele pe spate, dar sunetul persista Lant neuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grave Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 De la lant nu e, pt ca intotdeauna i-am acordat o atentie sporita. Inclin totusi spre placute/ disc/ sigurantele de la placute, asociate cu o oarecare uzare/deformare a discului de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 (editat) vreau sa pun 16 pe fata si 44 pe spate. Nu mai stiu care dintre baietii de pe aici a pus la un moment dat un link cu rapoartele fiecarui tip de combinatie pe care o poti face intre pinion si foaie. Eu nu ma pricep. Daca nu ma insel, imparti 44 la 16 si compari cu 45/15, 40/15, etc. In functie de valoarea raportului .... exista niste concluzii (mai mult cuplu, etc, nu stiu - vezi si tu ce zic cei mai destepti si mai odihniti decat mine). De ce scriu toate cele de mai sus - nu stiu daca 44 cu 16 este o schimbare sesizabila. Iti vei bate capul sa schimbi una-alta si nu stiu daca iese mare minune. Vezi ca la KEDO in catalog, la paginile cu lanturi, ai pe undeva pe acolo kiturile. Nu numai cel standard ci si alte kituri pe care le vand ei. Asta ca sa te orientezi dupa combinatiile ce le fac ei, dar mai ales ca sa stii cat de lung sa iei lantul. Eu la 15/45 (standard) am 106 zale. Cand am avut 15/40 (nu mai fac tampenia asta in viata mea) aveam lant de 102 zale. Drept ii ca din unul mai lung poti taie lejer. Din unul mai scurt insa... Ce ar putea suna ciudat la roata spate, tinand cont ca nu are joc deloc? Rulmentii au voie sa sune, chiar daca , sa zicem, sunt prea uzati?I-am inlocuit azi placutele pe spate, dar sunetul persista De la lant nu e, pt ca intotdeauna i-am acordat o atentie sporita.Inclin totusi spre placute/ disc/ sigurantele de la placute, asociate cu o oarecare uzare/deformare a discului de frana. - Imi pare rau ca l-am aruncat la gunoi si nu i-am facut o poza discului spate de pe Tenere. Cand sa il montez pe cel nou (disc perfect plat) am crezut ca am gresit codul. Am stat cu morcovul 2-3 zile si am carat dupa mine gioarsa data jos, care, atentie, avea forma unei paranteze. Abatere de minim 5 mm a cercului de pe exterior fata de miez. Dobitocul (fiindca altfel nu il pot numi) de dinaintea mea a frezat discul pentru ca sus nu mai aiba buza de la uzura si sa dea bine la vanzare. Mai subtire cu mult (cel putin 1 mm) a fost usor de deformat de forta de franare. Privit din spate avea sectiune conica, uza placutele conic iar astea ajungeau sa metal pe metal numai la baza. O varianta. - A doua este cea a sigurantelor de la placute. Nu stiu din ce cauza (inca nu m-am lamurit 100 %, desi oscilez intre namol/pietris si vechimea lor), dar, de multe ori, capetele sigurantelor, care ar trebui sa tina placuta in tensiune, "urca" peste marginile ei si o apasa intr-una pe disc. La maneta de frana este mai simplu - se intareste deodata si te trezesti ca franeaza mai tare si mai repede. Poate prea repede. Asta daca nu se incinge etrierul in draci, incinge lichidul si te opreste ca la curse de la 90-100 la ora. La roata spate, la ce cursa are pedala si ce forta ai nevoie sa o actionezi - mai greu. So, sigurante placute - cauza 2. Nu sunt ieftine deloc si nu se vand la set asa cum credeam eu pana m-am trezit acasa cu cate o bucata. - Cea mai probabila cauza (cea care ma innebuneste pe mine acum) - lant uzat inegal. Adica, reglez lantul pe loc, totul ok si pe drum incepe sa scoata niste sunete de zici ca se rupe in doua tot spatele. Cel mai fain este ca la oprire si verificare sa il prinzi jos cu portiunea neuzata. Sta intins ca si cablul de pod, gata sa plezneasca. - Lipsa saiba dintre distantier si etrier. Pe partea dreapta, intre distantorul de la roata si piesa aceea de aluminiu (suportul etrierului ca sa zic asa) este o saiba subtire-subtire de tot. Are cam la 1 mm grosime. Fara ea, freaca discul pe suportul de aluminiu. Cel putin, cand am pus eu disc nou, freca. Noroc ca aveam micro-componenta prin garaj. In rest, nu stiu ce ar mai putea fi - rulmentii, lipsa vaselina intre rulmenti sau pe ax (subtire ca si cauza), lant uzat definitiv (indiferent cat de uns, daca i-a venit sorocul...). Inca ceva - daca iei alti rulmenti (nu sunt o avere) ia capsati (cu plastic pe laterale). Chiar si la tipul asta mecanicul la care merg eu a insistat sa desfac unul din plasticele laterale si sa mai adaug vaselina la interior. Dupa asta il montezi la loc. Operatiune usoara si safe. Editat Iunie 4, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.