CzCustoms Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 care esti din cluj cu xt600? am nevoie de niste sfaturi face to face langa motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Am un XT660R. Motorul este identic cu cel de pe tenere >2008. Topicul lui Raul e pentru generatiile mai vechi de XTZ/XT, motiv pentru care scriu aici. In primavara servisez furca si intentionez sa-mi pun arcuri progresive. Am vazut ca majoritatea opteaza pentru Hyperpro. Despre wilbers, Wirth are cineva vreo parere? Pretul nu este un relevant diferenta nefiind majora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Am un XT660R. Motorul este identic cu cel de pe tenere >2008. Topicul lui Raul e pentru generatiile mai vechi de XTZ/XT, motiv pentru care scriu aici. In primavara servisez furca si intentionez sa-mi pun arcuri progresive. Am vazut ca majoritatea opteaza pentru Hyperpro. Despre wilbers, Wirth are cineva vreo parere? Pretul nu este un relevant diferenta nefiind majora. Ca optiuni mai ai Ohlins fatza de ce ai zis. Impresii pt fiecare pt R cred ca cel mai bine gasesti pe XT660 in sectiunea de forum... impresii comparative... teoretic doar de la cineva care a facut schimb in acelasi teren cu altcineva care sa aiba de la alt producator... altfel mi-e greu de crezut ca cineva schimba / testeaza mai mult de un producator pe aceeasi mobra. Hyperpro iti vine si cu uleiul lor si vezi sa verifici recomandarile lor, la Z e vascozitate, cantitate diferita fatza de stock, se renunta la niste distantiere si teoretic trebuie lasat din jug 1cm - initial am lasat-o in jos cum zicea Hyperpro, nu mi-a placut, am revenit la nivel nu mi-a placut nici asa... pe undeva la mijloc e ok pt mine. Ca idee, la Z cu Hyperpro e diferenta sesizabila fatza de stock. De cand am progresive pun frana! Si nu se mai duce la capat, inainte era destul de usor de dus la capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Salutare are cineva in Bucuresti o garnitura de pompa de apa pentru un XT660R? Eventual daca stiti vreun magazin de piese care sa aiba pe stoc.. am nevoie pt un prieten. Multam si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) Multumesc de raspuns. Momentan am o problema cu pompa de apa. Curge antigelul pe sub ea. Presupun ca e garnitura. In poza atasata la nr 11, cod 5VK-12428-00. Am incercat sa mai strang suruburile dar degeaba, iar dealerii yamaha nu o au pe stoc. Pe comanda dureaza cateva zile si ca sa nu ratez o iesire weekendul acesta intreb daca a incercat cineva cu silicon sau daca are cineva una in plus contra cost pana joi cel tarziu. Multumesc! Editat Octombrie 9, 2012 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Multumesc de raspuns. Momentan am o problema cu pompa de apa. Curge antigelul pe sub ea. Presupun ca e garnitura. In poza atasata la nr 11, cod 5VK-12428-00. Am incercat sa mai strang suruburile dar degeaba, iar dealerii yamaha nu o au pe stoc. Pe comanda dureaza cateva zile si ca sa nu ratez o iesire weekendul acesta intreb daca a incercat cineva cu silicon sau daca are cineva una in plus contra cost pana joi cel tarziu. Multumesc! hai sa te intreb ceva daca tot suntem off topic...esti multumit de xt ? pt ca eu oscilez intre 660 r si 660 z ...dar parca tot 660 r mi se pare mai "enduro" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 hai sa te intreb ceva daca tot suntem off topic...esti multumit de xt ? pt ca eu oscilez intre 660 r si 660 z ...dar parca tot 660 r mi se pare mai "enduro" 180kg. Aia e problema cea mai mare cu R-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 da , dar z-ul e mai greu .....acuma daca e sa o luam dupa kg ajungem la cross....si mie nu-mi prea surade treaba cu orele de functionare.... ce moto mai este de coclau sa nu te rupa la tonaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 da , dar z-ul e mai greu .....acuma daca e sa o luam dupa kg ajungem la cross....si mie nu-mi prea surade treaba cu orele de functionare.... ce moto mai este de coclau sa nu te rupa la tonaj? Coclau grav? Nu suntem la rubrica cu mentenanta la ore... Adventure in zona 180-210kg? Fara preferinte la ordine: Z, R - cu ceva modificari si dezavantajul tevilor pe dedesubt, Sertao, F800, Tiger XC ( fara dealer in .ro ) Mai light? Nou in Europa? Cam greu de gasit... WR250R in categoria light si fara probleme tehnice majore; TE630IE, 690 in categoria "s-ar putea sa ma doara capul la un moment dat si oricum tre' sa mai bag ceva bani" Second? Fara vreo preferinta la ordine: XChallenge, XT600E, XR, DR, DRZ.... da' la preturi aberant de mari sh in cazul in care nu-s rupte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 thank's pal....ai vazut dincolo legat de modificari roti pt dat iarna pe coclau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 daca ai dimensiunile cred ca gasesti prin obor sunt o gramada de garnituri de diferite dimensiuni asta daca vorbesti de cea tip oring insa daca este vorba de simering este alceva dar gasesti si din ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 hai sa te intreb ceva daca tot suntem off topic...esti multumit de xt ? pt ca eu oscilez intre 660 r si 660 z ...dar parca tot 660 r mi se pare mai "enduro" Ma declar multumit de XTR intrucat corespunde cerintelor mele. Acum depinde de fiecare ce pretentii are de la un motor. Eu merg 90% strada. Pe teren foarte accidentat (pietre foarte ascutite, portiuni noroioase) mi se pare cam grea, cauciucurile tourance prea stradale, iti trebuie ceva experienta in off-road. Ceea ce are in plus XTZ-ul si pot spune ca imi lipseste la XT ar fi frana fata mai eficienta (2 discuri), displayul mai generos (XT-ul nu are turometru, dar se poate afisa in diagnostic mode), protectia de cauciuc de pe telescoape, rutarea galeriilor, parbrizul mai inalt. Pentru anumite aspecte din cele enumerate se gasesc solutii aftermarket dar costa. Pentru enduro adevarat eu vreau wr450 (sper candva), XT-ul asa cum este descris de yamaha fiind un adventure bike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 am inteles..multumesc...cred ca ma voi indrepta vertiginos pre un xr 600 de la 'onda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 ..nop, din pacate nu stiu nicio dimensiune. Cel mai probabil e cea de tip simering din interiorul pompei. Daca are cineva o masura.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 XT-ul meu are o bataie destul de suparatoare mai puternica decat cea specifica acestui tip de motor. E cumva sincronizata cu turatia motorului, parca pistonul e din mai multe bucati si care joaca. Ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Din ce am mai citit si eu la xtz 660 sau xt 600 este o piulita care se slabeste in interiorul motorului. Nu este recomandat sa mergi cu el asa. O sa caut sa vad care este problema, nu mai stiu unde am gasit. Nu este ceva grav, se desface capacul lateral de la motor (opus ambreiajului) si se strange si gata. Dar daca scapa piulita risti defecte serioase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Am rezolvat problema. Pe partea cu ambreiajul , pinionul de pe arbore avea pana tocita si deaia se slabise piulita, am reparat pana, strans piulita, pus siguranta si motorul merge ceas. Nu se mai aude niciun zgomot din zona aia. Merge ca un adevarat xt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Bravo! asta era dar nu mai stiam eu exact in ce consta problema, deh....sunt proprietar de xtz de putin timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Salut! Poate s-a mai discutat dar mai intreb si eu. Am curat de curand carbu,am pus la loc tot bine, am dat drumu la surub 2 ture jumate..dadea pacanele ca proasta..am dat drumu mai mult..dar acuma intra- doua imi face niste probleme..parca o ineaca. Vreau si eu o parere,sa mai dau drumu la surub sau mai este un reglaj pe undeva? Mersi anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Inaltimea plutitorului, pozitia cuiului principal fata de suber, surubul opritor pt relanti, surubul de sincronizare a celor doua corpuri ale carburatorului si surubul de reglaj al amestecului pt relanti (aerul). Astea sunt singurele reglaje ale carburatorului stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 "surubul de sincronizare a celor doua corpuri ale carburatorului " asta pe unde e?:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 (editat) intre cele 2 corpuri exista un angrenaj de tije si axuri si un surub limitator, carbul secundar trebuie sa (inceapa) deschida cand carbul principal (ala mic cu plutitor) este deschis 6mm . Lasa surubul ala undeva la 2-2.5 curse (2.5 in manual) este numai !!! pentru relanti !. Pune reglajul acelor la jumate. Deschide!!! manualul pentru a vedea cum se regleaza plutitorul si fi atent cand motezi tubulatura sa fie etansa . Verifica si etansarea flanselor dintre carb si chiulasa. Verifica si furtunele de drenaj pt aitbox , ambele trebuie sa aiba dopuri... intr-unul gasesti ulei+condens , in celalalt nisip+insecte moarte Editat Octombrie 12, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 flansele dintre carb si chiuloasa acuma is puse noi..am sa ma mai joc cu reglaju..inainte de al curata erau date 10 ture surubu de amestec..am sa il dau si acuma sa vad ce zice.mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 (editat) 10 ture ! nu cred ca are atatea spire filetul ... reglalele sunt 2.5 ture (de360) amestecul pt relanti, 25-27 mm plutitorul rasturnat (6-8mm nivelul benzinei), 6mm sincronizarea carbului secundar si acele la jumate daca ai tuburi standard, eventual cobori o treapta u n ac daca afuma bujia ca sa compensezi din uzura tubului ... restu'-i frectie ps- e vorba de xtz660 care are 5 supape Editat Octombrie 13, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Aveti careva o finala de XT600 3tb intreaga , cu site? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.