Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am un XT660R. Motorul este identic cu cel de pe tenere >2008. Topicul lui Raul e pentru generatiile mai vechi de XTZ/XT, motiv pentru care scriu aici. In primavara servisez furca si intentionez sa-mi pun arcuri progresive. Am vazut ca majoritatea opteaza pentru Hyperpro. Despre wilbers, Wirth are cineva vreo parere? Pretul nu este un relevant diferenta nefiind majora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un XT660R. Motorul este identic cu cel de pe tenere >2008. Topicul lui Raul e pentru generatiile mai vechi de XTZ/XT, motiv pentru care scriu aici. In primavara servisez furca si intentionez sa-mi pun arcuri progresive. Am vazut ca majoritatea opteaza pentru Hyperpro. Despre wilbers, Wirth are cineva vreo parere? Pretul nu este un relevant diferenta nefiind majora.

 

Ca optiuni mai ai Ohlins fatza de ce ai zis.

 

Impresii pt fiecare pt R cred ca cel mai bine gasesti pe XT660 in sectiunea de forum... impresii comparative... teoretic doar de la cineva care a facut schimb in acelasi teren cu altcineva care sa aiba de la alt producator... altfel mi-e greu de crezut ca cineva schimba / testeaza mai mult de un producator pe aceeasi mobra.

 

Hyperpro iti vine si cu uleiul lor si vezi sa verifici recomandarile lor, la Z e vascozitate, cantitate diferita fatza de stock, se renunta la niste distantiere si teoretic trebuie lasat din jug 1cm - initial am lasat-o in jos cum zicea Hyperpro, nu mi-a placut, am revenit la nivel nu mi-a placut nici asa... pe undeva la mijloc e ok pt mine.

 

Ca idee, la Z cu Hyperpro e diferenta sesizabila fatza de stock. De cand am progresive pun frana! Si nu se mai duce la capat, inainte era destul de usor de dus la capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

are cineva in Bucuresti o garnitura de pompa de apa pentru un XT660R?

 

Eventual daca stiti vreun magazin de piese care sa aiba pe stoc.. am nevoie pt un prieten.

 

 

Multam si numai bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns. Momentan am o problema cu pompa de apa. Curge antigelul pe sub ea. Presupun ca e garnitura. In poza atasata la nr 11, cod 5VK-12428-00. Am incercat sa mai strang suruburile dar degeaba, iar dealerii yamaha nu o au pe stoc. Pe comanda dureaza cateva zile si ca sa nu ratez o iesire weekendul acesta intreb daca a incercat cineva cu silicon sau daca are cineva una in plus contra cost pana joi cel tarziu. Multumesc!

 

Editat de lostheaven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns. Momentan am o problema cu pompa de apa. Curge antigelul pe sub ea. Presupun ca e garnitura. In poza atasata la nr 11, cod 5VK-12428-00. Am incercat sa mai strang suruburile dar degeaba, iar dealerii yamaha nu o au pe stoc. Pe comanda dureaza cateva zile si ca sa nu ratez o iesire weekendul acesta intreb daca a incercat cineva cu silicon sau daca are cineva una in plus contra cost pana joi cel tarziu. Multumesc!

 

 

hai sa te intreb ceva daca tot suntem off topic...esti multumit de xt ? pt ca eu oscilez intre 660 r si 660 z ...dar parca tot 660 r mi se pare mai "enduro" ne_nau.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa te intreb ceva daca tot suntem off topic...esti multumit de xt ? pt ca eu oscilez intre 660 r si 660 z ...dar parca tot 660 r mi se pare mai "enduro" ne_nau.gif

 

180kg. Aia e problema cea mai mare cu R-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , dar z-ul e mai greu .....acuma daca e sa o luam dupa kg ajungem la cross....si mie nu-mi prea surade treaba cu orele de functionare....:( ce moto mai este de coclau sa nu te rupa la tonaj?

 

Coclau grav? Nu suntem la rubrica cu mentenanta la ore...

 

Adventure in zona 180-210kg? Fara preferinte la ordine: Z, R - cu ceva modificari si dezavantajul tevilor pe dedesubt, Sertao, F800, Tiger XC ( fara dealer in .ro )

 

Mai light? Nou in Europa? Cam greu de gasit... WR250R in categoria light si fara probleme tehnice majore; TE630IE, 690 in categoria "s-ar putea sa ma doara capul la un moment dat si oricum tre' sa mai bag ceva bani" Second? Fara vreo preferinta la ordine: XChallenge, XT600E, XR, DR, DRZ.... da' la preturi aberant de mari sh in cazul in care nu-s rupte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator sarpente

daca ai dimensiunile cred ca gasesti prin obor sunt o gramada de garnituri de diferite dimensiuni asta daca vorbesti de cea tip oring insa daca este vorba de simering este alceva dar gasesti si din ala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa te intreb ceva daca tot suntem off topic...esti multumit de xt ? pt ca eu oscilez intre 660 r si 660 z ...dar parca tot 660 r mi se pare mai "enduro" ne_nau.gif

Ma declar multumit de XTR intrucat corespunde cerintelor mele. Acum depinde de fiecare ce pretentii are de la un motor. Eu merg 90% strada. Pe teren foarte accidentat (pietre foarte ascutite, portiuni noroioase) mi se pare cam grea, cauciucurile tourance prea stradale, iti trebuie ceva experienta in off-road. Ceea ce are in plus XTZ-ul si pot spune ca imi lipseste la XT ar fi frana fata mai eficienta (2 discuri), displayul mai generos (XT-ul nu are turometru, dar se poate afisa in diagnostic mode), protectia de cauciuc de pe telescoape, rutarea galeriilor, parbrizul mai inalt. Pentru anumite aspecte din cele enumerate se gasesc solutii aftermarket dar costa. Pentru enduro adevarat eu vreau wr450 (sper candva), XT-ul asa cum este descris de yamaha fiind un adventure bike.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XT-ul meu are o bataie destul de suparatoare mai puternica decat cea specifica acestui tip de motor. E cumva sincronizata cu turatia motorului, parca pistonul e din mai multe bucati si care joaca.

Ce ar putea fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am mai citit si eu la xtz 660 sau xt 600 este o piulita care se slabeste in interiorul motorului. Nu este recomandat sa mergi cu el asa. O sa caut sa vad care este problema, nu mai stiu unde am gasit. Nu este ceva grav, se desface capacul lateral de la motor (opus ambreiajului) si se strange si gata. Dar daca scapa piulita risti defecte serioase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema.

Pe partea cu ambreiajul , pinionul de pe arbore avea pana tocita si deaia se slabise piulita, am reparat pana, strans piulita, pus siguranta si motorul merge ceas. Nu se mai aude niciun zgomot din zona aia. Merge ca un adevarat xt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Poate s-a mai discutat dar mai intreb si eu. Am curat de curand carbu,am pus la loc tot bine, am dat drumu la surub 2 ture jumate..dadea pacanele ca proasta..am dat drumu mai mult..dar acuma intra- doua imi face niste probleme..parca o ineaca. Vreau si eu o parere,sa mai dau drumu la surub sau mai este un reglaj pe undeva? Mersi anticipat! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inaltimea plutitorului, pozitia cuiului principal fata de suber, surubul opritor pt relanti, surubul de sincronizare a celor doua corpuri ale carburatorului si surubul de reglaj al amestecului pt relanti (aerul). Astea sunt singurele reglaje ale carburatorului stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre cele 2 corpuri exista un angrenaj de tije si axuri si un surub limitator, carbul secundar trebuie sa (inceapa) deschida cand carbul principal (ala mic cu plutitor) este deschis 6mm .

Lasa surubul ala undeva la 2-2.5 curse (2.5 in manual) este numai !!! pentru relanti !. Pune reglajul acelor la jumate.

Deschide!!! manualul pentru a vedea cum se regleaza plutitorul si fi atent cand motezi tubulatura sa fie etansa . Verifica si etansarea flanselor dintre carb si chiulasa. Verifica si furtunele de drenaj pt aitbox , ambele trebuie sa aiba dopuri... intr-unul gasesti ulei+condens , in celalalt nisip+insecte moarte

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

flansele dintre carb si chiuloasa acuma is puse noi..am sa ma mai joc cu reglaju..inainte de al curata erau date 10 ture surubu de amestec..am sa il dau si acuma sa vad ce zice.mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 ture ! nu cred ca are atatea spire filetul ... reglalele sunt 2.5 ture (de360) amestecul pt relanti, 25-27 mm plutitorul rasturnat (6-8mm nivelul benzinei), 6mm sincronizarea carbului secundar si acele la jumate daca ai tuburi standard, eventual cobori o treapta u n ac daca afuma bujia ca sa compensezi din uzura tubului ... restu'-i frectie

ps- e vorba de xtz660 care are 5 supape

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...