Moșu' Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 (editat) Cum adica nu merita doar pentru raport? Eu as zice ca e principalul motiv. Cu 14 m-am simtit extraordinar. Singurul dezavantaj era ca mestecam cam des in cutia de viteze si crestea consumul la drum lung. Cu 70-80 km/h aveam consum minim. Dar cu 90km/h acum am consum de 5 la configuratia 15/47. Dar incearca 14-le si vezi cum te coafeaza. Ma gandeam ca nu are sens sa cumpar pinioane noi (15-47) doar ca sa schimb raportul, diferenta fiind mica fata de 15-45. O sa pun unul de 14 si vad cum se misca. Exact asta caut, nu prea merg mult peste 90 km/h de obicei. Am facut o simulare cu Gearing Commander: * 14-45 * 15-45 De obice la drum intins merg pe la ~4000 ture in a V-a, nu ma deranjeaza 7-8 km/h in minus daca in a II-a o sa traga mai de jos putin. Editat Iunie 12, 2013 de Alexandru Mos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Ai intrebat daca a mai folosit cineva 14/45. Ti-am zis ca eu si mi-am expus si impresiile personale. Nu am asteptat sa mi se toceasca patina de tot. Acum e in stare destul de avansata de uzura. Esti hotarat sa-ti iei pinion de 14 asa ca nu-ti trebuie parerea nimanui. Pur si simplu monteaza pinionul si vezi daca iti place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Alex eu tot ce pot sa iti spun este ca un dinte pe pinionul de atas este echivalentul a 3 pe spate...deci practic din 15 45 daca pui 14 45 ai putea la fel de bine sa te dai cu 15 48 si va fi la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Numai că modificarea pinionului este mai simplă ( montaj, nu necesită modificarea lungimii lanţului ) faţă de modificarea foii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Da, ideea ii sa folosesc acelasi lant fara sa-l scurtez/lungesc. Plus ca nu gasesc foaie mai mare de 47 dinti pt. motorul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 crezi ca foaia cu 48 dinti necesita lungirea lantului ? ma refer la 110 zale; intinzatorul pare la jumatate cu kit standard. Vad ca acum nu este decat 47, dar cred ca erau si 48 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 salutare ! imi spuneti si mie un mecanic bun in bucuresti sa ma duc si eu sa reglez carburatorul asta nenorocit ?? ca eu nu vreau sa ma bag sa l repar, imi este ca il stric. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 stie cineva cati bari trebuie sa iasa minim la un test de compresie pt un motor de xt 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 (editat) imi ies 10 si e cam mult....145 psi, ideea e ca mi-am cumparat alt motor din Italia si pe chiulasa scrie 2KF.... Editat Iunie 19, 2013 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 salutare ! imi spuneti si mie un mecanic bun in bucuresti sa ma duc si eu sa reglez carburatorul asta nenorocit ?? ca eu nu vreau sa ma bag sa l repar, imi este ca il stric. Numai bine! nu este cel mai simplu carburator , dar reglajele sunt simple , practic nu are ce sa se deregleze, reglajele au rolul de a compensa uzura pieselor din carburator. Cand te duci la mecanic incalzeste bine motorul si opreste-l cand este turat , ca sa vada ala ce culoare are bujia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 mersi de pont, azi incerc sa ajung la fostul mecanic si o sa stau langa el. Daca nu rezulta nimic bun din acesta interventie, la sfarsit de sezon il desfac singur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 (editat) daca nu-i iese din prima suna-ma! garnitura de cauciuc de la capac va fi cireasa de pe tort ))))))))) daca o lasi de pe o zi pe alta se contracta la marimea normala, dar merge pusa si daca este dilatata, insa foarte greu Editat Iunie 25, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 La soft enduro în Țara Moților vine careva /index.php?/topic/694347-27-30-iunie-intrunire-soft-enduro-touring-tara-motilor-2013/ ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 @alex ....vroiam sa vin dar nu e$te timp ))) @yuk.....am auzit ca este chinul de pe lume...m-am pregatit cu una nou nouta 6 euro + tva ...firar....un cauciuc de 1mm made in japan = multe beri .....acum la capac am jumate garnitura jumate silicon negru )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 https://www.facebook.com/#!/events/395762053876014/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 salutare ! am o problemutza la motorul unui prieten si am zis sa intreb poate s-a mai intalnit cazul si merg direct la problema , pe scurt : a sarit lantul din mers ( mai exact siguranta ) a spart putin carena si a cazut pana la urma , insa s-ar putea sa fi fost vreun soc in cutie ? o smucitura ceva? pentru ca dupa eveniment nu mai apare neutral in bord. porneste doar cu cricul ridicat si ambreaj tras iar apoi poti lasa maneta si sta la relanti dar in momentul in care pui cricul se opreste. astept sugestii . multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 A lovit senzorul de neutru in zborul lui spre Rai. Cel mai probabil a desfacut cablul / contactul. In cel mai rau caz a lovit senzorul in plin si l-a rupt (cam greu de imaginat). XT / XTZ au senzorul exact in zona despre care spui tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Si data viitoare sa puna siguranta in directia corecta sau sa puna lant dintr-o bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 stiu despre care senzor este vorba m-am uitat la el parea sa fi sarit putin cablul de acolo , l-am scos l-am curatat sa faca contact bine pus la loc dar degeaba ,daca scot senzorul ala afara sunt sanse sa repar cv la el ? sau altul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 altu e ieftin . si al meu era uzat dar nu merge sa te tiganesti cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Apropos de probleme electrice...la tenerica mea (1VJ de 600) de la o vreme a inceput sa clipeasca f rapid semnalizarea cand turez motorul...m-am gandit ca s-a imbolnavit releul de incarcare, asa ca l-am verificat...scoate 14,8V in turatie. E normal? In manual am vazut ca ar trebui sa scoata 14V la 5000rot/min...dar sunt in dilema pentru ca stiu ca atunci cand se duce releul, tensiunea de incarcare poate ajunge si la 18V...la mine e destul de apropiata de cea din manual. O fi semn ca trebuie schimbat...? O fi bine..? O fi rau...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 13.6-14.5 este ok asigura-te ca becurile de la semnalizari fac bine contact in soclu independent de vibratii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Ok, am sa verific si am sa dau cu un spray de contacte. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kitkat_2202 Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 salutare. caut pt "tinerica" mea o pereche de burdufuri rosiiiiiiiii ... unde as putea sa gasesc? pe net am vazut doar negre si albastre... multumesc dupa ce rezolv cu astea, va intreb si unde sa merg sa rezolv problema pe care o are cu pornirea... )) ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinache Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Salutare! De cu rand am si eu o Yamaha TT 600 S din '93 si pe aici nu prea gasesc multe informatii despre ea! Cum nu pricep decat vreo 3 cuvinte in germana nici pe net nu prea am ce sa citesc! Am inteles ca motorul ar fi foarte asemanator cu cel de XT 600! Deci daca mai aveti alte informatii despre modelul respectiv as fi foarte recunoscator sa le primesc! As mai fi interesat si de manual de intretinere si/sau reparatii! Daca ma puteti ajuta puteti posta si pe topicul meu: /index.php?/topic/695831-sfaturi-achizitie-moto/ , sa nu il poluam pe acesta! Multumiri anticipate! Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.