Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Alex eu tot ce pot sa iti spun este ca un dinte pe pinionul de atas este echivalentul a 3 pe spate...deci practic din 15 45 daca pui 14 45 ai putea la fel de bine sa te dai cu 15 48 si va fi la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

crezi ca foaia cu 48 dinti necesita lungirea lantului ? ma refer la 110 zale; intinzatorul pare la jumatate cu kit standard. Vad ca acum nu este decat 47, dar cred ca erau si 48 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ! imi spuneti si mie un mecanic bun in bucuresti sa ma duc si eu sa reglez carburatorul asta nenorocit ?? ca eu nu vreau sa ma bag sa l repar, imi este ca il stric. Numai bine!

nu este cel mai simplu carburator , dar reglajele sunt simple , practic nu are ce sa se deregleze, reglajele au rolul de a compensa uzura pieselor din carburator. Cand te duci la mecanic incalzeste bine motorul si opreste-l cand este turat , ca sa vada ala ce culoare are bujia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu-i iese din prima suna-ma! garnitura de cauciuc de la capac va fi cireasa de pe tort :)))))))))) daca o lasi de pe o zi pe alta se contracta la marimea normala, dar merge pusa si daca este dilatata, insa foarte greu

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alex ....vroiam sa vin dar nu e$te timp :))))

@yuk.....am auzit ca este chinul de pe lume...m-am pregatit cu una nou nouta 6 euro + tva ...firar....un cauciuc de 1mm made in japan = multe beri :eek: .....acum la capac am jumate garnitura jumate silicon negru :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

salutare ! am o problemutza la motorul unui prieten si am zis sa intreb poate s-a mai intalnit cazul si merg direct la problema , pe scurt : a sarit lantul din mers ( mai exact siguranta ) a spart putin carena si a cazut pana la urma , insa s-ar putea sa fi fost vreun soc in cutie ? o smucitura ceva? pentru ca dupa eveniment nu mai apare neutral in bord. porneste doar cu cricul ridicat si ambreaj tras iar apoi poti lasa maneta si sta la relanti dar in momentul in care pui cricul se opreste. astept sugestii . multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

A lovit senzorul de neutru in zborul lui spre Rai.

Cel mai probabil a desfacut cablul / contactul.

In cel mai rau caz a lovit senzorul in plin si l-a rupt (cam greu de imaginat).

XT / XTZ au senzorul exact in zona despre care spui tu.

post-3763-0-01889900-1374019897_thumb.jpg

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu despre care senzor este vorba m-am uitat la el parea sa fi sarit putin cablul de acolo , l-am scos l-am curatat sa faca contact bine pus la loc dar degeaba ,daca scot senzorul ala afara sunt sanse sa repar cv la el ? sau altul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de probleme electrice...la tenerica mea (1VJ de 600) de la o vreme a inceput sa clipeasca f rapid semnalizarea cand turez motorul...m-am gandit ca s-a imbolnavit releul de incarcare, asa ca l-am verificat...scoate 14,8V in turatie. E normal? In manual am vazut ca ar trebui sa scoata 14V la 5000rot/min...dar sunt in dilema pentru ca stiu ca atunci cand se duce releul, tensiunea de incarcare poate ajunge si la 18V...la mine e destul de apropiata de cea din manual. O fi semn ca trebuie schimbat...? O fi bine..? O fi rau...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. caut pt "tinerica" mea o pereche de burdufuri rosiiiiiiiii ... unde as putea sa gasesc? pe net am vazut doar negre si albastre...

multumesc

 

dupa ce rezolv cu astea, va intreb si unde sa merg sa rezolv problema pe care o are cu pornirea... :))) ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

De cu rand am si eu o Yamaha TT 600 S din '93 si pe aici nu prea gasesc multe informatii despre ea!

Cum nu pricep decat vreo 3 cuvinte in germana nici pe net nu prea am ce sa citesc!

Am inteles ca motorul ar fi foarte asemanator cu cel de XT 600!

Deci daca mai aveti alte informatii despre modelul respectiv as fi foarte recunoscator sa le primesc!

As mai fi interesat si de manual de intretinere si/sau reparatii!

Daca ma puteti ajuta puteti posta si pe topicul meu: /index.php?/topic/695831-sfaturi-achizitie-moto/ , sa nu il poluam pe acesta!

Multumiri anticipate!

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi in afara de faptul ca sunt niste motoare foarte bune si te duce ori unde daca ai grija de el .. spune si tu de ce anume esti curios sa afli . Topicul accesta nu se polueaza se umple de experienta si asa i ajuta pe alti ce sunt incepatori in acceste model de motociclete si il citesc .

 

Pentru inceput ce sfat pot sa iti dau , Sa schimbi uleiul la timp nu face mofturi ca un cross sau enduro pe ore asa ca nu te baga in faliment poti sa i dai ceva bun nu ieftin neaparat .. Filtru de aer cu cat il cureti mai des cu atata o sa cureti carburatorul mai rar . sa verifici uleiul daca pleci la ture mai lungi ...... e mai usor decat XT 600 parca si cu xt ul ai destula forta pentru toate smenurile cu tt e si mai si :P . Bafta si sa il stapanesti sanatos

Editat de Aragon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea!

 

Am si eu o jucarie de asta de vreo 3 luni si ma gandesc sa-i pun handguards-uri pt ca am rupt deja vreo 2 manete. Vreau sa va intreb pe cei care folositi handguards-uri daca nu atingeti cu ele parbrizul atunci cand virati maxim, pt ca vad ca manetele de frana, respectiv ambreiaj, se apropie f tare de parbriz atunci cand ghidonul este virat la maxim. Nu as vrea ca handguardurile sa imi micsoreze unghiul de virare.

In rest numai de bine despre modelul asta. Mi-as dori sa fie mai joasa si mai usoara, dar nu poti sa impaci si varza si capra. Mi-am comandat un kit de coborare de 5 cm. Astept sa vad cum va fi. Desi sunt inalt (1.84), trebuie sa fiu f atent cu ea cand opresc sau am viteza mica. Ma dezechilibrez destul de usor cu ea, mai ales daca am si pasager. De padure nici nu mai vorbesc. Trebuie atentie maxima pt ca e f inalta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...