Bretenu Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Salut,comunitate! Am o problema cu motoreta mea,un SUZUKI GS 500E din 99.Carburatoarele sunt curatate si sincronizate,nu se aude niciun sunet dubios din motor,porneste bine atat la rece cat si la cald dar la turatii mari,undeva la 7000-8000 rpm taie acceleratia dupa care trage iar apoi iar o taie si tot asa,chestia asta o face si cand e pe loc,pe liber. Ce ar putea fii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinAnicai Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Buji, fise, bobine. De verificat exact in ordinea de mai sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Nivel în carburatoare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 gaura de aerisire a rezervorului; filtrele de pe tevile de la robinet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 (editat) Buji, fise, bobine. De verificat exact in ordinea de mai sus! gaura de aerisire a rezervorului; filtrele de pe tevile de la robinet Astea le poti verifica singur. Daca merge la fel .... du motorul la mecanic ! Editat Iunie 26, 2017 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Intra limitatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bretenu Postat Iunie 27, 2017 Autor Share Postat Iunie 27, 2017 (editat) Bujii verificate,culoare cafenie spre un albastrui,dau scanteie foarte bine.Daca bujiile dau scanteie foarte bine banuiesc ca si fisele sunt bune,nici ele nu au urme pe ele.Nu stiu despre ce bobine,gaura de aerisire a rezervorului si filtre este vorba..Poate sa imi explice cineva unde le gasesc si in ce stare ar trebuii sa fie?Multumesc frumos pentru raspunsurile de pana acum! Cat despre limitator nu stiu ce sa zic,cred ca ar trebuii sa intre si sa ramana motorul in continuare la rotatiile respective nu sa imi taie acceleratia.Nivelul in carburatoare este reglat,toate reglajele sunt facute in carburatoare Editat Iunie 27, 2017 de Bretenu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Am patit aceleasi simtome la un gs 500, o mufa papuc de la o bobina avea contact imperfect. De verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 gaura de la rezervor o verifici simplu - deschizi capacul de la rezervor si vezi daca mai face necazuri. DAca nu mai face - o cauti, e pe capacul de la rezervor si are rolul de a lasa aer sa intre pe masura ce se consuma benzina. Daca face in continuare - nu e de acolo. Bobinele si fisele pot face probleme in ture mari (in special bobinele). Culoarea bujiilor poate sa nu reflecte defecte tranzitorii .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 28, 2017 Share Postat Iunie 28, 2017 Conteaza mult CUM ''taie acceleratia'', daca taierea e brutala si revenirea la fel e o problema electrica, cel mai probabil o mufa cu contact imperfect pe la bobine, senzor aprindere, modul aprindere . Daca taierea nu e brutala , se face lin atunci e o problema de alimentare cu benzina , nivel prea mic, robinet vaccumatic defect, traseu de vacuum cu pierderi, furtun sugrumat, filtru de benzina infundat sau unul montat in plus fata de ce prevazuse producatorul, gaura de la capac rezervor infundata , etc. Bine mai poate fi si o problema la pilot cum am patit recent cu prietena, tot cu gs500. Mergeam pe autostrada aprox 120km/h ea in fata eu un pic mai in spate , vad ca reduce brusc la 90-100km/h fara sa franeze si-mi spune prin interfon ca-i moare motoru. O intreb ''cum adica?'' ( stiam ca avea benzina) , liniste cateva clipe apoi accelereaza din nou. O intreb ce s-a intamplat si-mi zice ca defapt ii amortise mana pe acceleratie si scapase un pic maneta fara sa-si dea seama ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 29, 2017 Share Postat Iunie 29, 2017 Intra limitatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Iulie 1, 2017 Share Postat Iulie 1, 2017 Intra limitatorul Ai putea avea dreptate. Faptul ca o face si pe loc si in mers pare sa indice asta. M-am uitat io pe net, la polizoarele astea ar trebui sa fie pe la 9k. Asta n-are sens, pt ca a lui o face pe la 8K, dar pe de alta parte, daca crapa din benzina, dupa mine, nici o sansa sa faca la aceeasi turatie in gol si-n sarcina. AICI INTERVII TU @Bretenu. Intrebarea mea mai pe scurt ar fi asta: Cind crapa, esti vum-brum-vum-si ai ta-da-da-da-da sau esti vrum-aproape-vrum-aoleu-mrrrrrr-aproape-vrum. Dava esti in 1, e electric, daca esti in 2 in gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bretenu Postat Iulie 1, 2017 Autor Share Postat Iulie 1, 2017 Am verificat si gaura de aerisire,face la fel si cand e capacul rezervorului deschis. Bobinele le-am desfacut si curatat si inca face. O sa pun un video in zilele urmatoare sa vedeti cum face exact. Pana atunci...daca e vreun coleg prin Prahova care are bobine de GS din 99 functionale si poate sa mi le imprumute sa incerc cu alte bobine il rog sa se arate,fac cinste! Multumesc tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.